Sari la conținut

INTRETINERE LANT, MARCI/TIPURI - Totul Despre


TonyTA
 Share

Postări Recomandate

Salutare tuturor! Dupa cum spune si numele topicului, m-am hotarat si vreau sa imi schimb kitul de lant ca nu prea se mai poate merge cu el si consider ca nu merita sa imi pun viata in pericol. Problema este ca nu stiu exact ce lungime are lantul ( ma refer la numarul zalelor adica 525 sau 530, sper sa nu gresesc), cati dinti tre sa aibe pinioanele (pinionul de atac si foaie spate ) si ce mi-ati recomanda dintre marcile Did sau Ek Chain,la acesta se poate alege culoarea preferata. Tin sa mentionez ca detin o Honda Cbr f2 din 94. Cine poate sa ma ajute cu ceva sfaturi sunt binevenite. Multumesc si asfalt uscat tuturor !!

Editat de skizzo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Problema este ca nu stiu exact ce lungime are lantul ( ma refer la numarul zalelor adica 525 sau 530, sper sa nu gresesc), cati dinti tre sa aibe pinioanele (pinionul de atac si foaie spate ) si ce mi-ati recomanda dintre marcile Did sau

 

sa numeri stii? dar sa citesti? scrie pe lantul pe care il ai acum, iar zalele le numeri sau motocicleta ta actuala ai cumparat-o fara lant si pinioane? :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ia un d'asta de pe louis si niste tie-raps de 300mm,

 

https://www.louis.de/en/artikel/kettenmax-louis-edition-/10003114?list=4924034

 

e genial si nu faci mizerie aproape deloc

Pana la urma mi-am luat lant EK cu O ring si un spray de la nigrin special pt curatat lantul (acuma cred ca asta nu o sa mai atace garniturile).

 

Acesta este spray -ul https://www.nigrin.de/en/produkte/nach/produkt/nigrinchaincleanerfor_motorcycles

 

 

Numai bine ,

 

Ovidiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa numeri stii? dar sa citesti? scrie pe lantul pe care il ai acum, iar zalele le numeri sau motocicleta ta actuala ai cumparat-o fara lant si pinioane? :huh:

Nu boss, nu stiu sa citesc si nici sa scriu. Permisul l-am luat la Pitesti. Eu intrebam lucrurile astea ca as vrea sa il cumpar la metru din dedeman si ma gandeam sa nu iau prea mult si sa n-am ce face cu el dupa. Chiar ma intreb ce cauti pe forumul asta, oare u alta treaba nu ai decat sa stai si sa comentezi aiurea ?crezi ca daca stiam toate informatiile astea stateam sa scriu topicul asta ?? Lumea intra aici sa caute informatii prietene si sa ne ajutam intre noi ca oricum nu suntem priviti cu ochi buni in trafic si cred ca ai vzt si u asta, in cazul in care nu mergi cu bicileta prin oras sau cu transportul in comun. Dar na.. ca in orice comunitate mai sunt si scursuri de genul tau ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa aprox. 5000 km ma vad nevoit sa imi schimb lantul(DID) ,il intind si la cateva sute de km trebuie sa il reglez din nou !! toate garniturile dintre zale sant cazute :rusinica: . Vreau si eu o parere de la cineva care a folosit un lant fara etansare ,fara z,x,o si toate prostiile astea de merketing , daca ii este facuta intretinerea chiar mai des (nu e problema) decat la unul cu garnituri tine vreo 10-15.000 km?

 

Mersi ,

 

Ovidiu

Cu ce speli lantul?

Eu am folosit o perioada spray de curatat.

De vreo 3000 de km am trecut la motorina.

Motorina e buna dar nu se evapora,degeaba stergi lantul cu o carpa pentru ca ramane motorina intre role si sprayul de uns se dizolva daca intra in contact cu motorina ramasa.

Asa ca spal lantul si cu detergent de vase dupa ce spal cu mororina.

Spray de uns fol. Motul C2

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce-l speli cu mtorina, ori pui roata spate pe staner, bagi in treapta a 6-a, lasi sa se invirta roata cu ceva viteza pina se duce toata motorina, ori dai cu putin spray de curatat lantul, sa spele motorina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am incercat toate variantele,cu detergent e cel mai ok pt. mine.

Lantul ramane degresat,curat fara resturi de spray sau motorina.

Fiecare face cum crede ca e mai bine.In timp observi care varianta e mai buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai eu,pana acum nu demult foloseam WD(am inteles ca peneteaza si intra printre garnituri),am trecut la spray pt curatat frane(cica are solventi in el care ar deteriora garniturile). Acum ca mi-am luat lant nou am zis ca trecc pe motorina dar intre timp am dat de spray-ul asta de la Nigrin care este exact pt asa ceva si sper sa nu mai am probleme cu lantul ,

 

Oricum nu sant 100% convins ca eu cu metodele de curatare folosite am distrus lantul ,oricum DID nu mai iau veci.

 

Numai bine ,

 

Ovidiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu boss, nu stiu sa citesc si nici sa scriu. Permisul l-am luat la Pitesti. Eu intrebam lucrurile astea ca as vrea sa il cumpar la metru din dedeman si ma gandeam sa nu iau prea mult si sa n-am ce face cu el dupa. Chiar ma intreb ce cauti pe forumul asta, oare u alta treaba nu ai decat sa stai si sa comentezi aiurea ?crezi ca daca stiam toate informatiile astea stateam sa scriu topicul asta ?? Lumea intra aici sa caute informatii prietene si sa ne ajutam intre noi ca oricum nu suntem priviti cu ochi buni in trafic si cred ca ai vzt si u asta, in cazul in care nu mergi cu bicileta prin oras sau cu transportul in comun. Dar na.. ca in orice comunitate mai sunt si scursuri de genul tau ...

 

te mai intreb o data

 

motocicleta ta a venit fara lant si fara pinioane?

 

la ce plm intrebi tampenii: "cate zale are lantul??" - pai du-te in pwla mea afara la motocicleta si numara bai duda!

"cati dinti au pinioanele?" - pai du-te in mm afara si numara cati dinti au pinioanele la motoreta TA

"de care e lantul" - ia in plm o lupa si uita-te pe o za, scrie pe ele!

 

la ce plm ne intrebi pe noi aici?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de exemplu un kit de lant apare asa : 15/45/110 520 3600kg , adica 15 dinti, 45 dinti, 110 zale, pas 520 , rezistenta kg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai eu,pana acum nu demult foloseam WD(am inteles ca peneteaza si intra printre garnituri),am trecut la spray pt curatat frane(cica are solventi in el care ar deteriora garniturile). Acum ca mi-am luat lant nou am zis ca trecc pe motorina dar intre timp am dat de spray-ul asta de la Nigrin care este exact pt asa ceva si sper sa nu mai am probleme cu lantul ,

 

Oricum nu sant 100% convins ca eu cu metodele de curatare folosite am distrus lantul ,oricum DID nu mai iau veci.

 

Numai bine ,

 

Ovidiu

WD40 dizolva rugina nu stiu ce daune face la O-ringuri.

Sprayul de frane iarasi e mai agresiv,trebuie sa dizolve depuneri de mai multe feluri.

 

Eu tot DID am,asa am luat mobra cu lantul actual si am facut 6000km dar nu am fost nevoit sa-l intind deloc pana acum,tot 25mm e jocul si acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te mai intreb o data

 

motocicleta ta a venit fara lant si fara pinioane?

 

la ce plm intrebi tampenii: "cate zale are lantul??" - pai du-te in pwla mea afara la motocicleta si numara bai duda!

"cati dinti au pinioanele?" - pai du-te in mm afara si numara cati dinti au pinioanele la motoreta TA

"de care e lantul" - ia in plm o lupa si uita-te pe o za, scrie pe ele!

 

la ce plm ne intrebi pe noi aici?

Cand o sa te intreb pe tn personal atunci sa comentezi bai orfanule, daca nu esti in stare sa porti o discutie civilizata iesi afara dp forumul asta ca nu avem nevoie de specimene de genul tau. Eu am intrebat ca nu stiu, sunt incepator in domeniul asta dar esti prea retard sa dai o mana de ajutor. Pun pariu ca esti tipul de pers care, in caz de accident nici nu se opreste sa se uite dupa care posteaza pe forum sa intrebe daca stie lumea ceva... Cum ziceam si mai dvr, esti o scursura de om, lepra societatii... din cauza idiotilor ca tine suntem toti bagati in aceasi oala de cetatenii acestei tari..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand o sa te intreb pe tn personal atunci sa comentezi bai orfanule, daca nu esti in stare sa porti o discutie civilizata iesi afara dp forumul asta ca nu avem nevoie de specimene de genul tau. Eu am intrebat ca nu stiu, sunt incepator in domeniul asta dar esti prea retard sa dai o mana de ajutor. Pun pariu ca esti tipul de pers care, in caz de accident nici nu se opreste sa se uite dupa care posteaza pe forum sa intrebe daca stie lumea ceva... Cum ziceam si mai dvr, esti o scursura de om, lepra societatii... din cauza idiotilor ca tine suntem toti bagati in aceasi oala de cetatenii acestei tari..

 

acu du-te si numara si taci dreak, te-am mai invatat ceva... sunt lepra a societatii pt ca m-am luat de intrebarile tale de retardat ma? :crack:

» Post actualizat in 29 Jul 2014 08:52

mai uita=te odata cat de retardate sunt intrebarile tale :

 

Salutare tuturor! Dupa cum spune si numele topicului, m-am hotarat si vreau sa imi schimb kitul de lant ca nu prea se mai poate merge cu el si consider ca nu merita sa imi pun viata in pericol. Problema este ca nu stiu exact ce lungime are lantul ( ma refer la numarul zalelor adica 525 sau 530, sper sa nu gresesc), cati dinti tre sa aibe pinioanele (pinionul de atac si foaie spate ) si ce mi-ati recomanda dintre marcile Did sau Ek Chain,la acesta se poate alege culoarea preferata. Tin sa mentionez ca detin o Honda Cbr f2 din 94. Cine poate sa ma ajute cu ceva sfaturi sunt binevenite. Multumesc si asfalt uscat tuturor !!

 

e ca si cum ne intrebi cati nasturi ai la camasa de pe tine cu oglinda in fata - numara ba! numara! citeste ce scrie pe lant, ce scrie pe pinioane

Gizaz!

 

si sfat: Ek si DID sunt la fel de bune, poti sa dai cu banul.

ca pinioane iti recomand: SunStar sau J.T.

Editat de Cucciolo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acu du-te si numara si taci dreak, te-am mai invatat ceva... sunt lepra a societatii pt ca m-am luat de intrebarile tale de retardat ma? :crack:

» Post actualizat in 29 Jul 2014 08:52

mai uita=te odata cat de retardate sunt intrebarile tale :

 

 

e ca si cum ne intrebi cati nasturi ai la camasa de pe tine cu oglinda in fata - numara ba! numara! citeste ce scrie pe lant, ce scrie pe pinioane

Gizaz!

 

si sfat: Ek si DID sunt la fel de bune, poti sa dai cu banul.

ca pinioane iti recomand: SunStar sau J.T.

Boss, e mai usor sa comentezi aiure decat sa dai un sfat nu ?? nu am motorul in Bucuresti, daca il aveam nu mai stateam sa ma cert aiurea cu tn. Nu stiu dc de ambalezi atat, era doar o intrebare la care daca vrei raspunzi si ajuti omu daca nu "iesi acasa" si treci mai departe..

 

App, a fost greu sa iti dai cu parerea in Ek si DID ?? si data viitoare poate incerci sa vb un pic mai frumos ca traim intr-o tara civilizata nu in satra.. dar poate ca acolo locuiesti, i don't know :-??

Mai avem si pretentia sa fim respectati in trafic... daca intre noi nu ne respectam dc ar face-o altii??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chiar daca nu ai motocicleta acasa, e bine sa verifici ce ai acum instalat pe ea, ca nu intotdeauna manualul sau cataloagele corespund cu situatia reala.

poate ai roata spate schimbata.. etc.

in plus, lantul si pinioanele nu le poti schimba singur fara scule, nu are rost sa te agiti tu. du-o la un service ca nu costa o caruta de bani si stiu aia ce sa comande.

chiar si cu scule, cand schimbi pinioanele, daca nu ai experienta la scos suruburi intepenite, scule de calitate (tubulare, inbusuri atasabile la crichet, etc) risti sa strici ceva pe-acolo de apoi te chinui aiurea sa repari/schimbi ce-ai stricat.

Lasa pe altii care se pricep sa faca treaba asta.


» Post actualizat in 29 Jul 2014 09:06

p.s. - ce plm ma iei cu respectu in trafic, ce legatura are cu ce discutam noi aici???????? sau cu intrebarile tale?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.romimoto-piese.ro/

 

in dreapta paginii iti selectezi motorul, ajungi la un kit de lant, ai detalii (rezistenta, etansare etc), configurator ... bla, bla

Daca vrei neaparat sa il montezi tu, trebuie sa cumperi un lant INCHIS, vaselina pt rulmenti si un set de tubulare .

 

PS - nu este nevoie sa fi agresiv in limbaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu va mai agitati. cauta lant la metru de la dedeman. probabil spera sa gaseasca si pinioane. e clar ca la mecanic nu are cum sa ajunga. nu stie ca intre lantul la metru de la dedeman facut sa mearga la fantana si la prasitoare si lantul de moto e o oarecare diferenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chiar daca nu ai motocicleta acasa, e bine sa verifici ce ai acum instalat pe ea, ca nu intotdeauna manualul sau cataloagele corespund cu situatia reala.

poate ai roata spate schimbata.. etc.

in plus, lantul si pinioanele nu le poti schimba singur fara scule, nu are rost sa te agiti tu. du-o la un service ca nu costa o caruta de bani si stiu aia ce sa comande.

chiar si cu scule, cand schimbi pinioanele, daca nu ai experienta la scos suruburi intepenite, scule de calitate (tubulare, inbusuri atasabile la crichet, etc) risti sa strici ceva pe-acolo de apoi te chinui aiurea sa repari/schimbi ce-ai stricat.

Lasa pe altii care se pricep sa faca treaba asta.

» Post actualizat in 29 Jul 2014 09:06

p.s. - ce plm ma iei cu respectu in trafic, ce legatura are cu ce discutam noi aici???????? sau cu intrebarile tale?

Totul e stock pe ea, ma refer la componene motor, roti.. etc

Lantul nu il schimb eu in spatele blocului, o sa merg sa in mecanic acasa, deci nu in service.

Iar cand am zis de respect in trafic era vb de faptul ca nu e ok sa ne injuram si sa ne luam la pWla si mai ales intre noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.romimoto-piese.ro/

 

in dreapta paginii iti selectezi motorul, ajungi la un kit de lant, ai detalii (rezistenta, etansare etc), configurator ... bla, bla

Daca vrei neaparat sa il montezi tu, trebuie sa cumperi un lant INCHIS, vaselina pt rulmenti si un set de tubulare .

 

PS - nu este nevoie sa fi agresiv in limbaj.

multumesc mult Yuk!

 

Si crede-ma nu asta era ideea, dar atunci cand sunt luat la misto, injurat si luat mortii in pwla nu am cum sa fiu mielusel si sa accept asa cv.

Eu am pus o intrebare simpla, nu stiu, nu am experienta in domeniu, cum am spus si mai devreme sunt incepator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am pus o intrebare simpla, nu stiu, nu am experienta in domeniu, cum am spus si mai devreme sunt incepator.

asa trebuie sa inceapa si urmatoarele tale intrebari despre moto :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...