Gnraloo Postat Mai 28, 2015 Share Postat Mai 28, 2015 (editat) Zici ca era prea larg lantul de distributie? Dar patinele, intinzatorul le-ai verificat? Editat Mai 28, 2015 de Gnraloo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Mai 28, 2015 Share Postat Mai 28, 2015 patinele ok,lantul larg era larg rau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Mai 29, 2015 Share Postat Mai 29, 2015 (editat) In primul rand, spune-mi si mie care e aceasta reprezentanta Husqvarna de poate aduce pentru motoare din 99? Ca, pe vremea cand aveam eu asa ceva, nu avea nici o reprezentanta in catalog. Trebuia sa-mi ghicesc singur piesa si sa o comand din afara. In al doilea rand, tie iti trebuie lant DID 219 FTH. Acelasi lant dar cu 4 zale mai mult se foloseste, de exemplu, la ZX7R. http://shop.motogelnar.cz/rozvodove-retezy/rozvodovy-retez-did-fth-219-metraz Or fi stiut si astia de la care ai cumparat acest amanunt si or fi comandat un lant de ZX7R, pentru ca era stoc, pe cand unul de TE610, probabil, nu aveau stoc. Editat Mai 29, 2015 de mircea.cazachevici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Mai 29, 2015 Share Postat Mai 29, 2015 Am comandat de la dementeor bucuresti,sunt importatori ktm si de cand husqvarna a trecut la ktm ei aduc piesele de husqvarna,inclusiv cea mai mica saiba daca e trecuta ca reper.Catalog cu piese am gasit la husqvarna pe site, si am comandat ok,acum cine stie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Mai 29, 2015 Share Postat Mai 29, 2015 Da, e o ciudatenie la ei: pentru unele motociclete ei pot aduce, pentru altele nu. De ex, al meu WR300 din 2009 nu e trecut in analele lor, desi TE250 si TE310 din 2009 apare la ei in catalog. Si vad ca au totusi in catalog si modele dinainte de 2000. Explicatia poate fi una singura: diferetna dintre TE610 si TE610E, m-am uitat pe fise si au coduri diferite. Probabil si ele sunt diferite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Mai 29, 2015 Share Postat Mai 29, 2015 Am fisa de te 610 e,si de asta pare ciudat,oricum am scos 2 zale si e perfect acum.inainte de montaj am comparat lantul vechi cu cel nou,si aveau aceiasi lungime,dar lantul vechi era atat de uzat,ca batea si cu intinzatorul la maxim.Mircea este bine bine pusa distributia la punct,daca am aliniat cele 2 semne de pe rotile dintate de pe partea dreapta a motorului si semnul de pe roata dintata a axei cu came e pe aceiasi linie cu marginea chiuloasei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mikehit47 Postat Mai 29, 2015 Share Postat Mai 29, 2015 Am o mica nelamurire... Am cumparat un kit de lant Regina cu pinioane JT la un pret foarte bun pentru o Honda Shadow VT600C. Modelul de lant de la Regina pentru Honda Shadow ar fi "525 137 ZRD" din tabelul din link-ul de mai jos, eu am luat "525 137 ZRP" din acelasi link. Are 124 de zale, trebuie sa elimin 4 ca sa fie la dimensiunea normala pentru pinioane de 16/44, ceea ce nu ar fi neaparat o problema http://www.reginachain.it/eng/products/production_range/scheda_zr.shtml Intrebarea e: O sa afecteze pe termen lung diferentele (minore) de dimensiuni / greutate, dat fiind faptul ca am ZRP si nu ZRD? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 29, 2015 Share Postat Mai 29, 2015 Intrebarea e: O sa afecteze pe termen lung diferentele (minore) de dimensiuni / greutate, dat fiind faptul ca am ZRP si nu ZRD? Dimensiune nici vorba sa fie diferente 525 e 525, greutate habar nu am daca ar fi difernte, oricum nu conteaza, nici o grija. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mikehit47 Postat Mai 29, 2015 Share Postat Mai 29, 2015 Pai uite-te in tabelul ala sa vezi ca sunt mici diferente intre ZRD si ZRP, amandoua fiind 525, d'asta intrebam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mos bear Postat Mai 29, 2015 Share Postat Mai 29, 2015 Ce probleme ? Il intretii cum se cade si folosesti motorul normal . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyziggy Postat Mai 29, 2015 Share Postat Mai 29, 2015 da, posibil sa te tina kitul mai mult )) in rest nu o sa ai probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 29, 2015 Share Postat Mai 29, 2015 Pai uite-te in tabelul ala sa vezi ca sunt mici diferente intre ZRD si ZRP, amandoua fiind 525, d'asta intrebam Da, am vazut si tabelul, ziceam ca e 525 deci se potriveste chit ca unul are o za mai groasa nu este afectata grosimea de "imbracare" a pinionului, vorba lui gabyzigyy, e mai solid si poate te tine mai mult. Da-i bice fara frica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mikehit47 Postat Mai 29, 2015 Share Postat Mai 29, 2015 (editat) Multumesc de sfaturi, sincer asa m-am gandit si eu dar am zis ca cineva mai experimentat ar avea alta parere Editat Mai 29, 2015 de mikehit47 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Mai 29, 2015 Share Postat Mai 29, 2015 Buna ziua,am cumparat lant de distributie pentru husqvarna te 610 din 1999 de la reprezentanta,m-am uitat in fisa cu coduri si am comandat exact ce trebuie.Azi m-am apucat sa il montez si surpriza era prea larg.am inebunit,,dar dupa un moment de activare a creierului,am scos o zala si acum e perfect.A mai intalnit cineva aceasta problema ?.Lantul e original si e fabricat de did pentru husqvarna. Felicitari moderatorilor! Au reusit sa mute o discutie despre lantul de distributie in topicul dedicat lantului de transmisie! Ce sa te mai miri de nou-venitii care deschid pe unde apuca o discutie, daca nici administratorii nu fac diferenta intre motor si roata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Mai 29, 2015 Share Postat Mai 29, 2015 C'est la vie dans notre romanica:-P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Mai 30, 2015 Share Postat Mai 30, 2015 Am descoperit o firma (se cheama Interflon) care recomanda pentru lanturi de transmisie un spray de-al lor pe baza de teflon. Respinge apa si mizeria si reduce frecarile. A mai incercat cineva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragan Postat Iunie 17, 2015 Share Postat Iunie 17, 2015 Un ungator de lant ieftin si eficient, fara electrovalva, dozator, etc. Aveti nevoie de un tub de pastile(100 - 200ml), o perfuzie(pentru furtun), un surubel si doua bucati de sarma(pentru picurator). - Recipientul se pune cat mai aproape de o sursa de caldura, preferabil direct pe motor; - Se da gaura in capac cu 1mm mai mica decat diametrul furtunului. Gaura se da cu burghiul. Te chinui putin sa bagi furtunul dar etansarea va fi foarte buna; - Furtunul se taie pe diagonala si coboara in recipient 90% din inaltimea acestuia; - Recipientul se umple 3/4 cu ulei. Cand motorul va degaja caldura, aerul din recipient se va incalzi, isi va mari volumul si va forta uleiul sa iasa pe furtun; - Furtunul merge pana la pinionul spate, unde doua sarme de cupru si un surub alcatuiesc un picurator dublu (nu am poza dar sper ca intelegeti ce spun); - Fiindca uleiul nu sta pe lant decat 1-2 ture, folosirea uleiurilor de calitate nu are sens. Eu pun T90, la 10 lei litrul; - Un recipient de 100 ml este golit in aprox. 2.000 de km, folosind T90 si mergand 80% la drum intins. Daca se merge preponderent in oras, recipientul se va goli saptamanal. Pentru motociclete care merg mult prin praf (forestiere), folositi ulei de transmisie automata (sau ATF; 15-18 lei litrul), deoarece fiind un ulei subtire va spala lantul de praf; - Daca folosesc motocicleta pe ploaie, spal lantul cu motorina (o periuta de dinti curata mai bine decat o pensula); - Unul dintre dezavantajele acestui sistem este ca lasa pete de ulei in garaj, daca uit sa pun un carton langa roata spate (continua sa curga 5-10 minute dupa ce am oprit motorul). Pe mine unul nu ma deranjeaza mai deloc. Folosesc ungatorul asta de 4.000 de km si lantul este mereu umed si curat. Spor! Mesajul l-am copiat tot de aici de pe forum,sunt curios daca a mai incercat cineva aceasta metoda? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tene_razvan Postat Iulie 15, 2015 Share Postat Iulie 15, 2015 Salut, tocmai mi-am comandat kit de lant pentru al meu FZ6 (DID 530VX), si am niste nelamuriri. Singurul service din orasul meu, taxeaza cam 200 lei manopera pentru inlocuirea kitului de lant, si ma gandesc ca as putea sa ma descurc si singur, singura problema fiind acea presa de lant. N-as vrea sa o fac la ciocan sau ceva de genul. Am doua variante : 1. un amic are o presa, care spune el ca e pentru 525, si intrebarea mea e cu privire la dimensiunea boltului. Din ce am gasit eu pe net, 5'ul se refera la clasa lantului, si exprima distanta dintre bolturi in optimi de inch, adica 5 optimi de inch, si 25 sau 30 in functie de lant se refera la grosime, dar nu am gasit nimic legat de dimensiunea boltului, si va intreb pe voi, boltul difera la un lant 525 fata de un lant 530 ? 2. Am gasit pe louis presa asta https://www.louis.de/en/artikel/craft-meyer-chain-breaker-riveter-for-d-i-d/10002556?list=82423255 si ma gandeam sa mi-o cumpar, din moment ce oricum voi avea nevoie si in viitor, pentru motocicleta tatalui meu. Si in lista aia de compatibilitati nu vad sa apara VX...asta e doar modelul de lant sau semnifica ceva in mod special ? Imi cer scuze daca s-a mai intrebat, am cautat in prealabil si nu am gasit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iulie 15, 2015 Share Postat Iulie 15, 2015 pinii ai aceiasi grosime 520,525 si 530, inainte sa-l nituiesti vezi sa nu fie prea lung lantul , cand presezi zaua exterioara masoara grosimea cu un subler si strangi incet pana e exact ca o za de langa, loctite mediu pe piulitele de la pinionul spate si vezi ca piulita de la pinionul din fata sa nu fie de 36... presa aia de pe louis merita in regim hobby dar e cam dificil de folosit si e doar pentru pini cilindrici, daca ai zaua de legatura cu pini plini iti trebuie alta presa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tene_razvan Postat Iulie 15, 2015 Share Postat Iulie 15, 2015 pinii ai aceiasi grosime 520,525 si 530, inainte sa-l nituiesti vezi sa nu fie prea lung lantul , cand presezi zaua exterioara masoara grosimea cu un subler si strangi incet pana e exact ca o za de langa, loctite mediu pe piulitele de la pinionul spate si vezi ca piulita de la pinionul din fata sa nu fie de 36... presa aia de pe louis merita in regim hobby dar e cam dificil de folosit si e doar pentru pini cilindrici, daca ai zaua de legatura cu pini plini iti trebuie alta presa. De ce e o problema daca piulita de la pinionul din fata e de 36 ? Cat despre pini, sunt goi pe dinautru, presupun ca functioneaza presa pentru ce am eu nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iulie 15, 2015 Share Postat Iulie 15, 2015 pt ca in trusele de 1/2 nu prea gasesti tubulara de 36 .. da cred ca ai de 32 da, functioneaza presa aia pt link cu hollow pins. vezi sa strangi bine, daca nu esti sigur ca s-au umflat destul masoara-i cu subleru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tene_razvan Postat Iulie 15, 2015 Share Postat Iulie 15, 2015 De chei nu-mi fac probleme, am acces la arsenalul unui service auto local, presa era singura parte care-mi dadea batai de cap. Multumesc mult pentru sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teby05 Postat Iulie 16, 2015 Share Postat Iulie 16, 2015 am aceeasi problema , adica acelasi sunet cu ce se aude pe video ..pareri am zale blocate sau este prea tensionat ? » Post actualizat in 16 Jul 2015 18:32nu dealta da stau cu kit-u nou in garaj ...am zis ca nu il schimb pana nu-i gata asta » Post actualizat in 16 Jul 2015 18:49am uitat sa mentionez ca acum doua zile am gasit piulita din imagine adica ceea care tine pinionu destransa ,i-am aplicat loctide si am stranso la loc deci sa nu cuma deacolo sa imi vina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat August 4, 2015 Share Postat August 4, 2015 vreau sa cumpar de pe ebay o foaie de lant,pe ea neamtul zice ca nu scrie nimic(el zice ca este pt toate tipurile de lant insa nu cred ca se pricepe ) ,din ce am aflat singur este marca Renthal stiu numarul de dinti insa nu stiu pt ce lant este 520/525/530 ,cum pot sa aflu ? Despre acest produs este vorba si asa arata ea normal cu numarul de dinti si pt ce lant este Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat August 4, 2015 Share Postat August 4, 2015 sincer eu am nevoie de o foaie pt lant 525 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.