superbec Postat Iulie 15, 2015 Share Postat Iulie 15, 2015 pt ca in trusele de 1/2 nu prea gasesti tubulara de 36 .. da cred ca ai de 32 da, functioneaza presa aia pt link cu hollow pins. vezi sa strangi bine, daca nu esti sigur ca s-au umflat destul masoara-i cu subleru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tene_razvan Postat Iulie 15, 2015 Share Postat Iulie 15, 2015 De chei nu-mi fac probleme, am acces la arsenalul unui service auto local, presa era singura parte care-mi dadea batai de cap. Multumesc mult pentru sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teby05 Postat Iulie 16, 2015 Share Postat Iulie 16, 2015 am aceeasi problema , adica acelasi sunet cu ce se aude pe video ..pareri am zale blocate sau este prea tensionat ? » Post actualizat in 16 Jul 2015 18:32nu dealta da stau cu kit-u nou in garaj ...am zis ca nu il schimb pana nu-i gata asta » Post actualizat in 16 Jul 2015 18:49am uitat sa mentionez ca acum doua zile am gasit piulita din imagine adica ceea care tine pinionu destransa ,i-am aplicat loctide si am stranso la loc deci sa nu cuma deacolo sa imi vina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat August 4, 2015 Share Postat August 4, 2015 vreau sa cumpar de pe ebay o foaie de lant,pe ea neamtul zice ca nu scrie nimic(el zice ca este pt toate tipurile de lant insa nu cred ca se pricepe ) ,din ce am aflat singur este marca Renthal stiu numarul de dinti insa nu stiu pt ce lant este 520/525/530 ,cum pot sa aflu ? Despre acest produs este vorba si asa arata ea normal cu numarul de dinti si pt ce lant este Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat August 4, 2015 Share Postat August 4, 2015 sincer eu am nevoie de o foaie pt lant 525 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat August 4, 2015 Share Postat August 4, 2015 nu merge foaie 525 sau 530 pe lant 520, poate merge invers daca esti prin africa si n-ai alta posibilitate stanga 520 dreapta 530 diferenta ~4mm grosime Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat August 5, 2015 Share Postat August 5, 2015 sincer eu am nevoie de o foaie pt lant 525 deci, sa-i masoare grosimea PS- de cand am descoperit sprayul de curatare lant / frane , nu imi mai pierd vremea cu tava de motorina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat August 5, 2015 Share Postat August 5, 2015 am gasit cum arata o foaie pt lant 520 http://www.ebay.co.uk/itm/RENTHAL-SPROCKET-REAR-42T-206U-520-42P-HA-KAWASAKI-SUZUKI-GSXR-/331223359882?hash=item4d1e73618a chiar nu stiu ce sa fac ,foaia spate este cu sens ? » Post actualizat in 05 Aug 2015 10:22cel pe care vreau sa-l cumpar eu parca are o buza ,ceea ce ma face sa cred ca este pt 525 lant,vad ca pt 520 nu are buza aceea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat August 5, 2015 Share Postat August 5, 2015 cata bataie de cap pt un rahat de foaie, cat de ieftin ti-o da neamtul ala? + transport te duce mai mult decat sa o iei din magazin ... e~40 e un supersprox man.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat August 5, 2015 Share Postat August 5, 2015 (editat) 35e , tot ce vezi asta are numarul de dinti de care am nevoie,vroiam sa cumpar ceva sh prima data sa stiu pt urmatorul kit de lant ce sa comand... MULTUMESC ORICUM! Editat August 5, 2015 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat August 6, 2015 Share Postat August 6, 2015 (editat) butucul rotii nu este cel original ? de te complici asa. Tampoanele alea noi costa 110-120 lei si foaia noua tot pe acolo . Editat August 6, 2015 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat August 6, 2015 Share Postat August 6, 2015 am totul original insa avand inca un suportul de prindere pt inca o foaie,nu trebuie sa mai stau sa dau foaia veche jos sa pun o foaie noua sa testez sa vad cu care ma inteleg mai bine pe respectivul circuit pe care merg,mutam cu totul si gata ,multumesc oricum pt sfaturi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat August 6, 2015 Share Postat August 6, 2015 mai bine cumperi o roata spate completa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danimalu Postat August 26, 2015 Share Postat August 26, 2015 Salut! Poate s-a mai discutat,dar am si eu o intrebare. Am cateva zale de la lant putin inclestate, si nu mai am idee cum sa fac sa se degripeze.Idei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat August 26, 2015 Share Postat August 26, 2015 Salut! Poate s-a mai discutat,dar am si eu o intrebare. Am cateva zale de la lant putin inclestate, si nu mai am idee cum sa fac sa se degripeze.Idei? Freaca-l bine cu motorina.Poti si cu wd,dar ala costa mai mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat August 28, 2015 Share Postat August 28, 2015 Salut! Poate s-a mai discutat,dar am si eu o intrebare. Am cateva zale de la lant putin inclestate, si nu mai am idee cum sa fac sa se degripeze.Idei? a intrat nisip/praf dupa oring, greu de crezut ca mai poti face mare lucru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat August 28, 2015 Share Postat August 28, 2015 Sunt sanse sa-l "repari"... pe cel de la viroaga, statut vreo 3 ani in ploi, zapada, frig, cald, l-am curatat cat de bine am putut, dupa care l-am tinut vreo saptamana in motorina. Timp in care il mai "frecam"... nu era complet deblocat, l-am umplut de ulei (ulei de motor, normal) si l-am tinut asa inca vreo 2-3 saptamani. Tot nu era perfect... dar odata montat pe mobra si invartit roata, si-a revenit, nu mai are deloc zale blocate. Asta fiind primavara trecuta, de atunci e totul ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 10, 2015 Share Postat Septembrie 10, 2015 E incredibil cit zgomot poate sa faca un lant neuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanodobescu Postat Ianuarie 5, 2016 Share Postat Ianuarie 5, 2016 (editat) Salut! Am o Honda Shadow de 600cc si mi-a cam sosit timpul sa inlocuiesc lantul. pinioanele atata destul de bine, dar lantul e intins la maxim si mi-e cam frica sa nu se rupa de-acum. Totodata, am decis sa schimb raportul de transmisie pentru mai multa viteza, schimband raportul de la 16/44 de dinti la 16/36. Pinionul si foaia le cumpar noi, ma costa cam 200 lei amandoua. Nu stiu insa ce lant sa folosesc, am vazut ca sunt destul de scumpe, niciunul nu costa sub 350 lei. Faza e ca am gasit pe un site un lant KMC de 525, cu 110 lei, cu urmatoarele specificatii :Tip 525 ; Lungime 124 zale ; Inchidere cu siguranta (inclusa);P-15.875mm;W-7.85mm;D-10.16mm;T1-2mm;T2-2mm;H-15mm;d-5.09mm;L-18.75mm;G-20.8mm;Rezistenta minima la tractiune-2710kgf;Rezistenta medie la tractiune-3050kgf. Ce parere aveti, se merita cumparat? Sunt dispus sa il schimb la 10000km, decat sa dau 400-500 lei sau mai mult pe unul DID sau de alta firma. Editat Ianuarie 5, 2016 de bogdanodobescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Ianuarie 5, 2016 Share Postat Ianuarie 5, 2016 Salut! Am o Honda Shadow de 600cc si mi-a cam sosit timpul sa inlocuiesc lantul. pinioanele atata destul de bine, dar lantul e intins la maxim si mi-e cam frica sa nu se rupa de-acum. Totodata, am decis sa schimb raportul de transmisie pentru mai multa viteza, schimband raportul de la 16/44 de dinti la 16/36. Pinionul si foaia le cumpar noi, ma costa cam 200 lei amandoua. Nu stiu insa ce lant sa folosesc, am vazut ca sunt destul de scumpe, niciunul nu costa sub 350 lei. Faza e ca am gasit pe un site un lant KMC de 525, cu 110 lei, cu urmatoarele specificatii :Tip 525 ; Lungime 124 zale ; Inchidere cu siguranta (inclusa);P-15.875mm;W-7.85mm;D-10.16mm;T1-2mm;T2-2mm;H-15mm;d-5.09mm;L-18.75mm;G-20.8mm;Rezistenta minima la tractiune-2710kgf;Rezistenta medie la tractiune-3050kgf. Ce parere aveti, se merita cumparat? Sunt dispus sa il schimb la 10000km, decat sa dau 400-500 lei sau mai mult pe unul DID sau de alta firma. de la 16/44 de dinti la 16/36. cum ai ajuns la concluzia ca asta e raportul pe care ti-l doresti? , ia incearca sa pleci cu a 3-a de pe loc vezi daca poti, cam asa o sa fie raportul final. cat despre lant... alea fara oringuri chiar daca sunt foarte ieftine nu tin 10k km (poate 5k cu mare bulan)... mai ales in ro, preturile la lanturi reflecta km max exploatati, sau crezi ca toti care-si cumpara lanturi de calitate sunt niste prosti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanodobescu Postat Ianuarie 5, 2016 Share Postat Ianuarie 5, 2016 de la 16/44 de dinti la 16/36. cum ai ajuns la concluzia ca asta e raportul pe care ti-l doresti? , ia incearca sa pleci cu a 3-a de pe loc vezi daca poti, cam asa o sa fie raportul final. cat despre lant... alea fara oringuri chiar daca sunt foarte ieftine nu tin 10k km (poate 5k cu mare bulan)... mai ales in ro, preturile la lanturi reflecta km max exploatati, sau crezi ca toti care-si cumpara lanturi de calitate sunt niste prosti? Nu am facut niciun fel de calcule, pur si simplu, am vazut pe un calculator de kituri de lant ca cea mai mica foaie posibila este de 36 dinti. Nu m-am gandit ca ar afecta atat de mult cuplul, eu imi mai doresc mai multa viteza, dar inteleg ca am exagerat. Cam care ar fi varianta corecta? 42, 40 dinti? Referitor la lant: in primul rand nu am intrebat de lantul ieftin intentionand sa ii jignesc pe cei ce cumpara lanturi scumpe, doar intrebam daca pot sa il folosesc ca varianta la cele scumpe. Nici nu stiu sigur daca are sau nu oringuri. Asta e si motivul pentru care am apelat la acest forum, sa gasesc, cu ajutorul membrilor, varianta optima pret/calitate. Multumesc pentru raspuns! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Ianuarie 5, 2016 Share Postat Ianuarie 5, 2016 eu imi mai doresc mai multa viteza mai multa viteza nu vei castiga la motocicleta din profil, cred ca vei pierde si viteza maxima si demaraj daca scazi numarul de dinti pe pinionul spate, poate un -1 sa nu se simte asa rau dar de la -2 in sus o sa fie urat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Ianuarie 5, 2016 Share Postat Ianuarie 5, 2016 Cu ce ai ales tu ca raport scazi cuplul la 0,8 ca "anduranta" un lant china fara oringuri dar intretinut ca la carte tine 20k (testat de mine) tu iti faci calculele, vezi ca in cartea de service ar trebui sa se specifice care este alungirea maxima permisa. Ar trebui sa verifici si daca nu cumva s-a alungit neuniform, eu a trebuit sa schimb lantul nu ca s-ar fi intins prea mult ci ca era neuniform. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanodobescu Postat Ianuarie 6, 2016 Share Postat Ianuarie 6, 2016 (editat) Cu ce ai ales tu ca raport scazi cuplul la 0,8 ca "anduranta" un lant china fara oringuri dar intretinut ca la carte tine 20k (testat de mine) tu iti faci calculele, vezi ca in cartea de service ar trebui sa se specifice care este alungirea maxima permisa. Ar trebui sa verifici si daca nu cumva s-a alungit neuniform, eu a trebuit sa schimb lantul nu ca s-ar fi intins prea mult ci ca era neuniform. Stii cumva vreoceva de bine/de rau de lanturile KMC? Pe cutie scrie "certified ISO 9001".... Te intreb pt ca la banii astia mi-ar conveni si la 5000km sa il schimb, dar nici sa ajung sa mi se rupa in mers... Referitor la cuplu, nu ma pricep deloc. Motorul e echipat standard cu un raport pinion/foaie de 16/48, sunt foarte multumit de cuplu, imi place cum trage si la demaraj si la deal, dar mi-ar place sa fuga un pic mai tare, acum nu depasesc 140 decat in lung... Cat sa modific foaia astfel incat sa castig un 10-20 km/h, dar nici sa nu imi moara motorul la plecare? Multumesc mult! Editat Ianuarie 6, 2016 de bogdanodobescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.