Jump to content
Sign in to follow this  
TonyTA

INTRETINERE LANT, MARCI/TIPURI - Totul Despre

Recommended Posts

Din contra, incertitudinea e si mai mare! Pe bune. Asta iarna am tot citit, aici si prin alte locuri, si chiar concluzionasem ca ungatorul e mai pont. Acum m-ai bagat in ceata.

Si nici dpdv comercial nu e bine, practic ti-ai exprimat neincrederea in produsul pe care il oferi, cel putin asa se vede. Cum ar fi, la o intrebare despre ce ulei e recomandat, eu sa postez "Motul!"? Si la semnatura sa am reclama la ENEOS! Acu' pe bune, si daca as fi convins de asa ceva, m-as abtine macar de la postare.

Dar cum ar fi daca la intrebarea : ” Ce ulei este recomandat pentru ungerea motorului?’’ , tu sa postezi ” ENEOS si numai ENEOS’’ ? Ridicol ?

N-am spus niciunde ca Motul este mai bun ca LOOBMAN sau invers. Am raspuns punctual. Am spus ca o varianta la curatarea si ungerea lantului cu SPRAY-ul este Motul. Fiecare alege ce considera ca se potriveste mai bine motocicletei, stilului de pilotaj , numarului de km pe care-i parcurge, cum si unde. N-am sa ma isterizez acum ca nu cumpara toata lumea LOOBMAN. Slava Domnului!...nu traiesc din asta.

P.S.

Te pierzi in amanunte. Daca ar fi sa tragi concluzii dupa ce crezi tu ca se poate citi printre randuri ti-ai vinde motocicleta cu transmisie pe lantz si ai cumpara una pe cardan, dar si acolo tot uleiul e la putere…

Hai spune, acum ce ai inteles citind printre randuri ?...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Știu ca mai exista o gramada de topicui despre acest subiect dar mereu sunt alte răspunsuri. Deci, cu ce e cel mai bine sa poponeataăț lanțul și apoi sa îl lubrifiez. Este bun acel spray cu vaselina lichida? Mulțumesc.

 

Eu folosesc benzina ca sa inmoi mizeria de pe lant, apoi un chain cleaner si daca e cazul si o perie ca sa curat ce a ramas pe el. Iar ca lubrifiant, folosesc sprey-ul de lant de la Repsol(o prostie). Cel mai bun produs pe care l-am folosit este sprey-ul de lant racing de la Motorex "Chain Lube with PTFE"

 

 

Cel mai de bun simt post. Dai cu ulei de transmisie cu pensula, dupa 300 km stergi cu carpa si dai din nou. Nu murdareste, nu ramane smecleu in capacul pinionului si pe janta, se curata elegant.

 

Sprey-ul de lant de la Repsol e cam subtire si imi lasa impresia ca mai mult se scurge de lant. E suficient uleiul pt cutia de viteze? E suficient de vascos ca sa ramana pe lant?

Share this post


Link to post
Share on other sites

scuze,acum am vazut ca a mai fost pus linkul cu wd-40 :)

Edited by cmd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar cum ar fi daca la intrebarea : ” Ce ulei este recomandat pentru ungerea motorului?’’ , tu sa postezi ” ENEOS si numai ENEOS’’ ? Ridicol ?

Daca ar fi sa tragi concluzii dupa ce crezi tu ca se poate citi printre randuri ti-ai vinde motocicleta cu transmisie pe lantz si ai cumpara una pe cardan, dar si acolo tot uleiul e la putere…

.

1. Am scris, mic ce-i drept, ca m-as abtine si nu as posta. Si stai linistit ca nici eu nu traiesc din vanzarea uleiului asta, chiar daca am vreo 2-3 lei adaos la bidon.

2. Chiar asta intentionam sa fac inainte de a descoperi PDL, sa-mi iau mobra cu cardan! Eram satul de "poponetat" lantul (si se ia si greu sprayul + mizeria, mai ales daca primul e de calitate) si sa-l vad ca tras prin tzarana dupa 20km parcursi in Bucuresti. Cu PDL ma intrebau toti daca nu am de gand sa-l mai ung, chiar daca o facusem cu 5 km inainte. Arata ca si cum ar fi fost uscat, si nici jegul nu se lipea (probabil credea si el, jegul, ca lantul e uscat si nu se mai chinuia sa adere).

Pfuuuu, si eram aproape hoatarat sa te abordez pt un ungator! :D

 

@gabizhc, sprayul Repsol l-ai lasat si tu sa se zvante? Ca nu se porneste imediat, trebuie lasat 10-15 minute, cad il pulverizezi e lichid si apoi se incheaga, orice unsoare la spray face asa. Ulei de cutie n-am incercat, zice lumea ca ala de drujba (pt lant) ar adera mai bine dar nu tin minte sa fi citit decat de utilizare in ungatoare, nu dat cu pensula. Prin toate manualele mobrelor scrie sa-l ungi cu ulei, si inca de motor care e mai fluid!

Edited by john17

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uleiul de motor e cam subtire si dupa al 3lea colt sare de pe lant.

 

Eu folosesc benzina ca sa inmoi mizeria de pe lant, apoi un chain cleaner si daca e cazul si o perie ca sa curat ce a ramas pe el. Iar ca lubrifiant, folosesc sprey-ul de lant de la Repsol(o prostie). Cel mai bun produs pe care l-am folosit este sprey-ul de lant racing de la Motorex "Chain Lube with PTFE"

 

 

 

Sprey-ul de lant de la Repsol e cam subtire si imi lasa impresia ca mai mult se scurge de lant. E suficient uleiul pt cutia de viteze? E suficient de vascos ca sa ramana pe lant?

Cand raman fara spray'uri e bun si cel de transmisie dar nu tine 300km pe lant mai ales daca ii dai in freza in afara orasului,as spune undeva la maxim 200, e bun ca se curata usor asa cum s-a specificat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

inainte de a descoperi PDL

Si unde l-ai descoperit in Romania si cam la ce tzekini? pare a fi ceva de incercat.

 

Nu-s deloc scirbos cind e de bagat mina in mecanisme, dar treaba asta cu unsul lantului ma scoate din minti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Am scris, mic ce-i drept, ca m-as abtine si nu as posta. Si stai linistit ca nici eu nu traiesc din vanzarea uleiului asta, chiar daca am vreo 2-3 lei adaos la bidon.

2. Chiar asta intentionam sa fac inainte de a descoperi PDL, sa-mi iau mobra cu cardan! Eram satul de "poponetat" lantul (si se ia si greu sprayul + mizeria, mai ales daca primul e de calitate) si sa-l vad ca tras prin tzarana dupa 20km parcursi in Bucuresti. Cu PDL ma intrebau toti daca nu am de gand sa-l mai ung, chiar daca o facusem cu 5 km inainte. Arata ca si cum ar fi fost uscat, si nici jegul nu se lipea (probabil credea si el, jegul, ca lantul e uscat si nu se mai chinuia sa adere).

Pfuuuu, si eram aproape hoatarat sa te abordez pt un ungator! :D

Ehhhh, daca n-ai fi fost invaluit in ceata asta atat de deasa, daca n-ai fi fost atat de…versatil si daca n-ai fi pierdut timpul pe aici dandu-mi lectii de marketing si exprimandu-ti regrete ‘’asezonate’’ cu subtilitati de smecheras infantil , ai fi putut cumpara tu ultimul dispozitiv LOOBMAN cu DSD de rezerva care tocmai ce s-a dat… Vezi, ti-ai incalcat principiile, nu te-ai abtinut…

Oricum pe tine nu te mai intereseaza. Daca totusi ti se revigoreaza interesul pentru acest dispozitiv, momentan doar in varianta standard, stii unde ma gasesti.

Numai bine!

 

Si unde l-ai descoperit in Romania si cam la ce tzekini? pare a fi ceva de incercat.

 

Nu-s deloc scirbos cind e de bagat mina in mecanisme, dar treaba asta cu unsul lantului ma scoate din minti.

http://www.amazon.de/Profi-Kettenspray-400ml-trockene-Kettenschmierung/dp/B0040YUTFS

 

http://www.ebay.de/itm/Profi-Dry-Lube-1-DOSE-Kettenspray-PTFE-Teflon-Motorrad-Mountainbike-400-ml-/361477176234?hash=item5429b7fbaa:m:mfoMHMlvn8487KaEM8-BUtw

Share this post


Link to post
Share on other sites

i unde l-ai descoperit in Romania si cam la ce tzekini? pare a fi ceva de incercat.

 

Nu-s deloc scirbos cind e de bagat mina in mecanisme, dar treaba asta cu unsul lantului ma scoate din minti.

 

PDL folosesc si eu. Mi se pare scump, dar merita banii. Vezi pe www.louis.de

Edited by Kassu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu prea il gasesti pe stoc, dar ti-l aduce orice magazin cu produse de la Louis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu prea il gasesti pe stoc, dar ti-l aduce orice magazin cu produse de la Louis.

este chiar justificata reticenta romanilor privind partidele politice :crack:

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Eu am folosit PDL (nu partid, profi dry lube) si am fost f multumit.

 

Asta e postul meu initial! :D

Am impresia ca nu il aduce nimeni pe stoc pt ca e destul de scump si nu prea cunoscut si/sau utilizat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Saptamana trecuta am schimbat la un Kawasaki ZR-7 pinionul(terminat),foaia si lantul(inca bunicele).Nimic special,doar ca erau orignale(din fabrica) si schimbul s-a facut la 62000km.Asta a fost posibil datorita faptului ca in ultimii aprox 40000km am folosit ungator de lant.

Sa aveti un sezon moto cu cat mai multi km,in siguranta si cu vreme frumoasa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

offf...si tocmai ce-si formase o parere colegul de mai sus. Acum iar l-ai bagat in ceata... alte framantari, alte cautari....

Share this post


Link to post
Share on other sites

spalat cu motorina cu sistemul Kettenmax de la louis la fiecare schimb de ulei, adica 6.000km, uns cu ulei de lant de drujba (19lei litru - am ajuns la jumatatea sticlei in 20.000km) intr-un Loobman la fiecare 100-150km si mai des daca ploua.

 

Cu solutia asta, am ajuns am schimbat lantul TDM-ului cu care a venit din italia (lantul nu era deloc nou) la 35.000 km dupa o prima intindere. Fac pariu ca mai puteam merge cu el inca 15.000km fara probleme

 

Asa era montat la mine:

ungator.jpg

 

Si asa arata capul de ungere fabricat de domnul Bogdan Harea.

 

cap%2Bungere%2B2.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Capul original al Loobmanului nu a fost bun? Sau care a fost motivul schimbarii? Asta are 2 tuburi daca vad bine.

Si cat ulei "expediezi"pe lant la parcursul mentionat? Cum dozezi, tii un anume timp apasat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut.

Din experienta voastra, sunt ok spray-urile de lant Repsol si Valvoline ?

Pana in prezent am folosit doar de la Castrol si dadeam ~60 lei pe un tub de 400 ml. Acum am gasit pe un site Repsol si Valvoline tot la 400 ml si pretul aproape in jumatate.

Cu Castrol ungeam la 500 km (oarecum normal).

A folosit cineva ? Sunt in regula ?

Acestea sunt produsele :

 

post-60496-0-80971500-1460285823_thumb.jpg

post-60496-0-39500300-1460285874_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am folosit ambele sprayuri... recomand Valvoline.

Repsol e f uleios, vascozitate mai mica, il arunca de pe lant, tine mai putin.

Valvoline se intareste putin dupa ungere si sta mult mai bine pe lant. Pe de alta parte, aduna mai multa mizerie, fiind mai gros. Dar nimic de speriat, mi se pare mult peste Repsol.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Le-am folosit pe ambele. De fapt cred ca am folosit cam toate marcile, unele mai proaste precum sprayul mare de la Louis, iar altele mai bune.

Repsol e mai subtire, nu mi-a placut si nu am mai folosit, deci nu-l recomand. Seamana cu sprayul de uns de la lidl, poate nu chiar atat de prost.

In schimb de Valvoline am fost multumit, am folosit mai multe tuburi. Asta seamana cu Motorex teflon alb sau cu Putoline echivalent, dar e mai ieftin. Am fost multumit si de Castrol, cele doua sortimente, dar e mai scump.

Cum spuneam dupa atata cercetare de piata am ajuns la urmatoarea varianta de curatare si ungere:

- pulverizator cu presiune si duza reglabla (se gaseste prin magazinele de bricolaj, sectiunea gradinarit). Se umple cu motorina si se stropeste lantul, apoi se foloseste o perie pentru curatare.

- spray nigrin de curatat lantul (e cel mai ieftin dedeman), doar pentru curatare finala, motorina fiind cam uleioasa. Daca folosesti doar spray, consumi lejer un tub la o curatare.

- Spray de uns Valvoline (cel mai bun raport calitate pret la bepa consumabile)

 

Eu intentionez sa trec la ungator de lant, mi s-a cam luat :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

As trece si eu la ungator de lant, dar nu pe motocicleta aceasta, ci pe urmatoarea. Doresc sa o vand si nu prea as mai vrea sa investesc in ea, in afara de consumabile.

Multumesc mult pentru raspunsuri. O sa comand Valvoline.

Share this post


Link to post
Share on other sites

As trece si eu la ungator de lant, dar nu pe motocicleta aceasta, ci pe urmatoarea. Doresc sa o vand si nu prea as mai vrea sa investesc in ea, in afara de consumabile.

Multumesc mult pentru raspunsuri. O sa comand Valvoline.

La ce pret ai gasit? Repsol e 20 RON la emag. http://www.emag.ro/spray-ungere-lant-repsol-chain-lube-400ml-repsol-chain-lube/pd/DSP04MBBM/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Capul original al Loobmanului nu a fost bun? Sau care a fost motivul schimbarii? Asta are 2 tuburi daca vad bine.

Si cat ulei "expediezi"pe lant la parcursul mentionat? Cum dozezi, tii un anume timp apasat?

 

Salut. Nu am folosit capul original pentru ca l-am avut pe acesta pregatit pe mobra. Da, unge pe ambele parti. Se apasa butonu de la loobman cam 3-4 secunde nu mai mult si apoi urmaresc km ca sa stiu cand apas din nou, faceam operatiunea din mers.

 

Acum nu mai e cazul ca am dat mobra cu tot cu el si am alta cu scottoiler care e vacuumatic si nu ii mai port de grija :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Capul original al Loobmanului nu a fost bun? Sau care a fost motivul schimbarii? Asta are 2 tuburi daca vad bine.

Si cat ulei "expediezi"pe lant la parcursul mentionat? Cum dozezi, tii un anume timp apasat?

 

nu e bun deloc.

Am avut Loobman pe Bandit... pe langa faptul ca trebuia sa-l reglez cam la fiecare plimbare cu mobra ca sa curga bine, la un sprint peste 140 km/h a zburat si s-a facut carcalete...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

 

Stie cineva unde pot gasi wd-40 Chain cleaner? este produs relativ nou..dar foarte bun. Am tot urmarit topicuri cu teste si wd40 se pare ca este foarte bun pentru curatat.. ( http://advrider.com/index.php?threads/chain-o-ring-wd-40-exposure-effects-study-and-results.345397/ )

 

WD40 chain cleaner gasesti la Trost , la fel si Chainlube si Chainwax

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

 

Stie cineva unde pot gasi wd-40 Chain cleaner? este produs relativ nou..dar foarte bun. Am tot urmarit topicuri cu teste si wd40 se pare ca este foarte bun pentru curatat.. ( http://advrider.com/index.php?threads/chain-o-ring-wd-40-exposure-effects-study-and-results.345397/ )

 

Gasesti la R&G (v. link).

Gasesti pe pagina principala si distribuitorul din Ro.

 

A folosit cineva WD-40 Specialist Motobike Chain Wax?

Pare a fi exact vaselina folosita in fabrica la motocicletele noi.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...