Jump to content

INTRETINERE LANT, MARCI/TIPURI - Totul Despre


TonyTA
 Share

Recommended Posts

Am avut si eu loobman pe fosta motocicleta si foloseam ulei de cutie de viteza (vascozitate groasa ca sa nu sara foarte mult), era foarte usor de curatat lantul, doar spray de frane si era ca nou!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Promovezi Loobman si zici ca sprayul e mai bun? :D

Eu am folosit PDL (nu partid, profi dry lube) si am fost f multumit.

Aproape ca nu mai trebuie "poponetat", am dat mobra cu kitul de lant ok, rulat 25000km si uns doar cu PDL, ce-i drept nitel mai des decat scrie la carte.

Acum ma gandeam serios sa-mi pun ungator, dar daca si cel care comercializeaza zice ca-i mai bun sprayul...

Acum ca ai decelat adevarul in ceea ce priveste eterna si inepuizabila enigma a curatarii si ungerii lantului de motocicleta, n-ai un sentiment de usurare ca ai scapat de cosmarul incertitudinii?...

Edited by mianmar23
Link to comment
Share on other sites

Poti curata cu motorina, benzina, kerosen, spray dedicat, spray de curatat ferodouri. Pareri peste pareri....

La capitolul lubrefriere: spray cu teflon gen Motul Factory, spray de lant ptfe, ulei vascozitate mare cutie de viteze, ulei lant de drujba, ulei prin sistemul picurare (Scottoiler).

Link to comment
Share on other sites

Poti curata cu motorina, benzina, kerosen, spray dedicat, spray de curatat ferodouri. Pareri peste pareri....

La capitolul lubrefriere: spray cu teflon gen Motul Factory, spray de lant ptfe, ulei vascozitate mare cutie de viteze, ulei lant de drujba, ulei prin sistemul picurare (Scottoiler).

benzina nu este indicata ...deterioreaza o-ringurile

Edited by banat rider
Link to comment
Share on other sites

O sa tai lantul cu flexu si pun o sarma daca mai vad atatea topicuri nemuritoare legate de fantasticul lant.

 

Trece-l pe curea sau cardan si ai scapat.

 

 

Ulei de cutie de viteze pt uns lantul. tine mai mult si e mai ieftin.

 

Cel mai de bun simt post. Dai cu ulei de transmisie cu pensula, dupa 300 km stergi cu carpa si dai din nou. Nu murdareste, nu ramane smecleu in capacul pinionului si pe janta, se curata elegant.

Link to comment
Share on other sites

Acum ca ai decelat adevarul in ceea ce priveste eterna si inepuizabila enigma a curatarii si ungerii lantului de motocicleta, n-ai un sentiment de usurare ca ai scapat de cosmarul incertitudinii?...

Din contra, incertitudinea e si mai mare! Pe bune. Asta iarna am tot citit, aici si prin alte locuri, si chiar concluzionasem ca ungatorul e mai pont. Acum m-ai bagat in ceata.

Si nici dpdv comercial nu e bine, practic ti-ai exprimat neincrederea in produsul pe care il oferi, cel putin asa se vede. Cum ar fi, la o intrebare despre ce ulei e recomandat, eu sa postez "Motul!"? Si la semnatura sa am reclama la ENEOS! Acu' pe bune, si daca as fi convins de asa ceva, m-as abtine macar de la postare.

Edited by john17
Link to comment
Share on other sites

Din contra, incertitudinea e si mai mare! Pe bune. Asta iarna am tot citit, aici si prin alte locuri, si chiar concluzionasem ca ungatorul e mai pont. Acum m-ai bagat in ceata.

Si nici dpdv comercial nu e bine, practic ti-ai exprimat neincrederea in produsul pe care il oferi, cel putin asa se vede. Cum ar fi, la o intrebare despre ce ulei e recomandat, eu sa postez "Motul!"? Si la semnatura sa am reclama la ENEOS! Acu' pe bune, si daca as fi convins de asa ceva, m-as abtine macar de la postare.

Dar cum ar fi daca la intrebarea : ” Ce ulei este recomandat pentru ungerea motorului?’’ , tu sa postezi ” ENEOS si numai ENEOS’’ ? Ridicol ?

N-am spus niciunde ca Motul este mai bun ca LOOBMAN sau invers. Am raspuns punctual. Am spus ca o varianta la curatarea si ungerea lantului cu SPRAY-ul este Motul. Fiecare alege ce considera ca se potriveste mai bine motocicletei, stilului de pilotaj , numarului de km pe care-i parcurge, cum si unde. N-am sa ma isterizez acum ca nu cumpara toata lumea LOOBMAN. Slava Domnului!...nu traiesc din asta.

P.S.

Te pierzi in amanunte. Daca ar fi sa tragi concluzii dupa ce crezi tu ca se poate citi printre randuri ti-ai vinde motocicleta cu transmisie pe lantz si ai cumpara una pe cardan, dar si acolo tot uleiul e la putere…

Hai spune, acum ce ai inteles citind printre randuri ?...

Link to comment
Share on other sites

Salut. Știu ca mai exista o gramada de topicui despre acest subiect dar mereu sunt alte răspunsuri. Deci, cu ce e cel mai bine sa poponeataăț lanțul și apoi sa îl lubrifiez. Este bun acel spray cu vaselina lichida? Mulțumesc.

 

Eu folosesc benzina ca sa inmoi mizeria de pe lant, apoi un chain cleaner si daca e cazul si o perie ca sa curat ce a ramas pe el. Iar ca lubrifiant, folosesc sprey-ul de lant de la Repsol(o prostie). Cel mai bun produs pe care l-am folosit este sprey-ul de lant racing de la Motorex "Chain Lube with PTFE"

 

 

Cel mai de bun simt post. Dai cu ulei de transmisie cu pensula, dupa 300 km stergi cu carpa si dai din nou. Nu murdareste, nu ramane smecleu in capacul pinionului si pe janta, se curata elegant.

 

Sprey-ul de lant de la Repsol e cam subtire si imi lasa impresia ca mai mult se scurge de lant. E suficient uleiul pt cutia de viteze? E suficient de vascos ca sa ramana pe lant?

Link to comment
Share on other sites

Dar cum ar fi daca la intrebarea : ” Ce ulei este recomandat pentru ungerea motorului?’’ , tu sa postezi ” ENEOS si numai ENEOS’’ ? Ridicol ?

Daca ar fi sa tragi concluzii dupa ce crezi tu ca se poate citi printre randuri ti-ai vinde motocicleta cu transmisie pe lantz si ai cumpara una pe cardan, dar si acolo tot uleiul e la putere…

.

1. Am scris, mic ce-i drept, ca m-as abtine si nu as posta. Si stai linistit ca nici eu nu traiesc din vanzarea uleiului asta, chiar daca am vreo 2-3 lei adaos la bidon.

2. Chiar asta intentionam sa fac inainte de a descoperi PDL, sa-mi iau mobra cu cardan! Eram satul de "poponetat" lantul (si se ia si greu sprayul + mizeria, mai ales daca primul e de calitate) si sa-l vad ca tras prin tzarana dupa 20km parcursi in Bucuresti. Cu PDL ma intrebau toti daca nu am de gand sa-l mai ung, chiar daca o facusem cu 5 km inainte. Arata ca si cum ar fi fost uscat, si nici jegul nu se lipea (probabil credea si el, jegul, ca lantul e uscat si nu se mai chinuia sa adere).

Pfuuuu, si eram aproape hoatarat sa te abordez pt un ungator! :D

 

@gabizhc, sprayul Repsol l-ai lasat si tu sa se zvante? Ca nu se porneste imediat, trebuie lasat 10-15 minute, cad il pulverizezi e lichid si apoi se incheaga, orice unsoare la spray face asa. Ulei de cutie n-am incercat, zice lumea ca ala de drujba (pt lant) ar adera mai bine dar nu tin minte sa fi citit decat de utilizare in ungatoare, nu dat cu pensula. Prin toate manualele mobrelor scrie sa-l ungi cu ulei, si inca de motor care e mai fluid!

Edited by john17
Link to comment
Share on other sites

Uleiul de motor e cam subtire si dupa al 3lea colt sare de pe lant.

 

Eu folosesc benzina ca sa inmoi mizeria de pe lant, apoi un chain cleaner si daca e cazul si o perie ca sa curat ce a ramas pe el. Iar ca lubrifiant, folosesc sprey-ul de lant de la Repsol(o prostie). Cel mai bun produs pe care l-am folosit este sprey-ul de lant racing de la Motorex "Chain Lube with PTFE"

 

 

 

Sprey-ul de lant de la Repsol e cam subtire si imi lasa impresia ca mai mult se scurge de lant. E suficient uleiul pt cutia de viteze? E suficient de vascos ca sa ramana pe lant?

Cand raman fara spray'uri e bun si cel de transmisie dar nu tine 300km pe lant mai ales daca ii dai in freza in afara orasului,as spune undeva la maxim 200, e bun ca se curata usor asa cum s-a specificat.

Link to comment
Share on other sites

inainte de a descoperi PDL

Si unde l-ai descoperit in Romania si cam la ce tzekini? pare a fi ceva de incercat.

 

Nu-s deloc scirbos cind e de bagat mina in mecanisme, dar treaba asta cu unsul lantului ma scoate din minti.

Link to comment
Share on other sites

1. Am scris, mic ce-i drept, ca m-as abtine si nu as posta. Si stai linistit ca nici eu nu traiesc din vanzarea uleiului asta, chiar daca am vreo 2-3 lei adaos la bidon.

2. Chiar asta intentionam sa fac inainte de a descoperi PDL, sa-mi iau mobra cu cardan! Eram satul de "poponetat" lantul (si se ia si greu sprayul + mizeria, mai ales daca primul e de calitate) si sa-l vad ca tras prin tzarana dupa 20km parcursi in Bucuresti. Cu PDL ma intrebau toti daca nu am de gand sa-l mai ung, chiar daca o facusem cu 5 km inainte. Arata ca si cum ar fi fost uscat, si nici jegul nu se lipea (probabil credea si el, jegul, ca lantul e uscat si nu se mai chinuia sa adere).

Pfuuuu, si eram aproape hoatarat sa te abordez pt un ungator! :D

Ehhhh, daca n-ai fi fost invaluit in ceata asta atat de deasa, daca n-ai fi fost atat de…versatil si daca n-ai fi pierdut timpul pe aici dandu-mi lectii de marketing si exprimandu-ti regrete ‘’asezonate’’ cu subtilitati de smecheras infantil , ai fi putut cumpara tu ultimul dispozitiv LOOBMAN cu DSD de rezerva care tocmai ce s-a dat… Vezi, ti-ai incalcat principiile, nu te-ai abtinut…

Oricum pe tine nu te mai intereseaza. Daca totusi ti se revigoreaza interesul pentru acest dispozitiv, momentan doar in varianta standard, stii unde ma gasesti.

Numai bine!

 

Si unde l-ai descoperit in Romania si cam la ce tzekini? pare a fi ceva de incercat.

 

Nu-s deloc scirbos cind e de bagat mina in mecanisme, dar treaba asta cu unsul lantului ma scoate din minti.

http://www.amazon.de/Profi-Kettenspray-400ml-trockene-Kettenschmierung/dp/B0040YUTFS

 

http://www.ebay.de/itm/Profi-Dry-Lube-1-DOSE-Kettenspray-PTFE-Teflon-Motorrad-Mountainbike-400-ml-/361477176234?hash=item5429b7fbaa:m:mfoMHMlvn8487KaEM8-BUtw

Link to comment
Share on other sites

i unde l-ai descoperit in Romania si cam la ce tzekini? pare a fi ceva de incercat.

 

Nu-s deloc scirbos cind e de bagat mina in mecanisme, dar treaba asta cu unsul lantului ma scoate din minti.

 

PDL folosesc si eu. Mi se pare scump, dar merita banii. Vezi pe www.louis.de

Edited by Kassu
Link to comment
Share on other sites

Nu prea il gasesti pe stoc, dar ti-l aduce orice magazin cu produse de la Louis.

este chiar justificata reticenta romanilor privind partidele politice :crack:

Link to comment
Share on other sites

 

Eu am folosit PDL (nu partid, profi dry lube) si am fost f multumit.

 

Asta e postul meu initial! :D

Am impresia ca nu il aduce nimeni pe stoc pt ca e destul de scump si nu prea cunoscut si/sau utilizat.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Saptamana trecuta am schimbat la un Kawasaki ZR-7 pinionul(terminat),foaia si lantul(inca bunicele).Nimic special,doar ca erau orignale(din fabrica) si schimbul s-a facut la 62000km.Asta a fost posibil datorita faptului ca in ultimii aprox 40000km am folosit ungator de lant.

Sa aveti un sezon moto cu cat mai multi km,in siguranta si cu vreme frumoasa.

Link to comment
Share on other sites

spalat cu motorina cu sistemul Kettenmax de la louis la fiecare schimb de ulei, adica 6.000km, uns cu ulei de lant de drujba (19lei litru - am ajuns la jumatatea sticlei in 20.000km) intr-un Loobman la fiecare 100-150km si mai des daca ploua.

 

Cu solutia asta, am ajuns am schimbat lantul TDM-ului cu care a venit din italia (lantul nu era deloc nou) la 35.000 km dupa o prima intindere. Fac pariu ca mai puteam merge cu el inca 15.000km fara probleme

 

Asa era montat la mine:

ungator.jpg

 

Si asa arata capul de ungere fabricat de domnul Bogdan Harea.

 

cap%2Bungere%2B2.JPG

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...