JCDenton Postat Noiembrie 13, 2010 Share Postat Noiembrie 13, 2010 (editat) Cel mai murdar lant pe care l-am schimbat anul asta functiona cu un ungator automat. Asa de stramb m-am uitat la ungatorul ala ca era sa-l stric.Deci pentru mine - lanturi cu "autocuratare" cu ungator automat sunt de fapt, si am mai zis, nonsens. Daca nu vedeam, nu vorbeam. Nu cunosc reglaje, nu cunosc daca avea manual de folosire. Poate regal prost poate design prost, poate sistem prost, poate, poate, poate.... I-am zis ca i-l dau jos si il arunc la gunoi fara costuri dar a zis ca e mai destept sa-l pastreze. Mergea cu motocicleta pe ploaie, prin praf, etc. Deci autocuratare la conditii grele este meteorit prins cu mana Despre mine e vorba. Si ungatorul, cum am mai zis este un Loobman. Atasez si pozele promise. Eu in 7000 de km de cand am schimbat kit-ul de lant si i-am pus ungator, nu a trebuit sa reglez deloc intinderea lantului. Si in ziua de astazi e la fel sau chiar mai murdara motocicleta si lantul. Pur si simplu ma rezum la ungere la fiecare plin sau cand imi aduc aminte si la spray de curatat lantul ca sa mai scot din nisip, praf si ce mai ramane pe lant. Ii rog pe cei care umbla cu pamatuful de praf dupa ei cand scot mobra din garaj, sa nu se uite la poze. Folosesc motocicleta ca mijloc de transport, iar o scurtatura in mentenanta care nu are efecte negative asupra functionarii motocicletei, nu mi se pare un moft. Acele 20 de minute pe care le economisesc, prefer sa le petrec uitandu-ma pe pereti, de exemplu. Ca arata ca o cocina bascula, asta e partea a doua, pe mine nu ma deranjeaza atat de tare incat sa umplu cu spray-urile dupa mine. Discutia asta imi aduce aminte de cei care sareau cu gura pe unu' pe forum ca a indraznit sa-si ia motocicleta cu senzor de presiune in roti. Ce, nu poate sa verifice el presiunea? Cam de acelasi gen incepe discutia aici. Ar trebui facut curat pe acest topic pentru ca e pacat de discutiile la obiect pre si post pro-oiler. Indiferent de metoda aleasa, lant... curat si uns va doresc. Mesaj completat PS: Daca de aia nu se arata nimeni interesat de cumpararea motocicletei, sunati-ma inainte si dau jos kit-ul si pun o tona de spray de lant cu teflon pe lant, sa dea bine asa cu bascula curata boboc fara lucruri inestetice pe ea. Editat Noiembrie 13, 2010 de JCDenton Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
etzmz Postat Noiembrie 14, 2010 Share Postat Noiembrie 14, 2010 (editat) Care e principiul de functionare la Loobman ,ca nu vad decat un rezervor si un tub la care e atasat un cap de ungere?Pare foarte simplu.Si apropo de discutii,nu e nici o problema daca cineva are o alta parere ,dar sa spuna civilizat ,ca vrem sa invatam si de la ei.Critica e constructiva, aroganta Eu zic sa inchidem subiectul ,si sa trecem la ungatoare si la lant.Sa fim prieteni Editat Noiembrie 14, 2010 de etzmz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Noiembrie 14, 2010 Share Postat Noiembrie 14, 2010 Care e principiul de functionare la Loobman ,ca nu vad decat un rezervor si un tub la care e atasat un cap de ungere?Pare foarte simplu. are un rezervor mic intermediar pe care-l umpli periodic dintr-unul mare prin pompare. nu curge ulei decit cit timp cel mic are ulei. asta ca masura de siguranta. eu cred ca e cel mai bun ungator automat (sau semi-) care exista. anyway, indiferent daca o sa ung manual sau nu, cu ulei o sa ung. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
etzmz Postat Noiembrie 14, 2010 Share Postat Noiembrie 14, 2010 Asta vara am mai vazut la un transalp un ungator care semana cu Loobman,numai ca avea un dispozitiv care era fixat pe bascula si avea rolul de pompa+dozator+robinet.E capsulat si nu poti vedea ce are inauntru.Are un buton de reglare debit si atat.Se mai aude ca inauntu are o bila sau ceva care se misca liber,probabil asta face ca uleiul sa circule cand motocicleta e in miscare.Ungea lantul fara sa faca mizerie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 14, 2010 Share Postat Noiembrie 14, 2010 Asta vara am mai vazut la un transalp un ungator care semana cu Loobman,numai ca avea un dispozitiv care era fixat pe bascula si avea rolul de pompa+dozator+robinet.E capsulat si nu poti vedea ce are inauntru.Are un buton de reglare debit si atat.Se mai aude ca inauntu are o bila sau ceva care se misca liber,probabil asta face ca uleiul sa circule cand motocicleta e in miscare.Ungea lantul fara sa faca mizerie. Probabil era Scotoiler si era instalat pe motoreta lui Nae.. si asta se intampla la intrunirea Transalp? Mesaj completat Sunt cativa pe acest forum ,care tot comenteaza fara rost in legatura cu intretinerea motocicletei,si vezi pe un alt forum ca trebuie sa-si schimbe fel si fel de piese ,si are probleme intr-una. La mine te refereai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 14, 2010 Share Postat Noiembrie 14, 2010 Despre mine e vorba. Si ungatorul, cum am mai zis este un Loobman. Atasez si pozele promise. Eu in 7000 de km de cand am schimbat kit-ul de lant si i-am pus ungator, nu a trebuit sa reglez deloc intinderea lantului. Si in ziua de astazi e la fel sau chiar mai murdara motocicleta si lantul. Pur si simplu ma rezum la ungere la fiecare plin sau cand imi aduc aminte si la spray de curatat lantul ca sa mai scot din nisip, praf si ce mai ramane pe lant. Ii rog pe cei care umbla cu pamatuful de praf dupa ei cand scot mobra din garaj, sa nu se uite la poze. Folosesc motocicleta ca mijloc de transport, iar o scurtatura in mentenanta care nu are efecte negative asupra functionarii motocicletei, nu mi se pare un moft. Acele 20 de minute pe care le economisesc, prefer sa le petrec uitandu-ma pe pereti, de exemplu. Ca arata ca o cocina bascula, asta e partea a doua, pe mine nu ma deranjeaza atat de tare incat sa umplu cu spray-urile dupa mine. Discutia asta imi aduce aminte de cei care sareau cu gura pe unu' pe forum ca a indraznit sa-si ia motocicleta cu senzor de presiune in roti. Ce, nu poate sa verifice el presiunea? Cam de acelasi gen incepe discutia aici. Ar trebui facut curat pe acest topic pentru ca e pacat de discutiile la obiect pre si post pro-oiler. Indiferent de metoda aleasa, lant... curat si uns va doresc. Mesaj completat PS: Daca de aia nu se arata nimeni interesat de cumpararea motocicletei, sunati-ma inainte si dau jos kit-ul si pun o tona de spray de lant cu teflon pe lant, sa dea bine asa cu bascula curata boboc fara lucruri inestetice pe ea. Corect, tu mergi cu motocicleta asta prin locuri prin care ea nu se simte tocmai bine. Dar asta e frumos si bine, sa te distrezi si sa iti faci de cap cat cuprinde. Lantul l-ai reglat la mine la scurt timp dupa ce l-am montat pentru ca ti-am zis si am sa repet: majoritatea lanturilor au nevoie de reglaj in prima mie de km dupa ce au fost montate atunci cand lantul este nou. Nu are legatura cu ungerea, vaselina originala este foarte buna si ramane pe lant multi km. Mesaj completat Eu zic sa inchidem subiectul Tu nu ai nimic de zis? Nu poti sa spui decat "Huo cutare!" sau "Bravo cutare!" Mi-e mai simpatic BH cu toate ca pe alocuri este imatur si ranchiunos, decat dintrastia ca tine care nu-si pun probleme, nu-si pun intrebari, nu se gandesc de ce si cum functioneaza dar ma latra pe mine si pe altii si nu pricep ca am discutat idei, nu am facut competitie comerciala. Am pus si in acelasi timp imi pun o serie destul de mare de intrebari strict tehnice. Ce ai de zis la asta? Tot "huo!" si "bravo!"? Aaa.... este ironie si intepatura in ce scriu? Da, este. vrei sa citesti manuale si articole de stiinta, bun, da-mi o adresa de mail si iti trimit sa citesti cifre seci langa alte cifre seci. Ai dreptate, trebuie sa fim prieteni si discutiile nu-s cu dusmanie, cu baieteala si ciumegeala. Nici nu m-am injurat la telefon cu BH, nici pe PM, nici nu ne-am promis scalpari virtuale. Fiecare cu treaba lui. Din pacate o parte din cei ce-au stat pe margine au priceput pe dos. Pacat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
etzmz Postat Noiembrie 14, 2010 Share Postat Noiembrie 14, 2010 (editat) Probabil era Scotoiler si era instalat pe motoreta lui Nae.. si asta se intampla la intrunirea Transalp?Mesaj completat[/b La mine te refereai? Nu era unul din Tg Mures Nu. Editat Noiembrie 14, 2010 de etzmz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 14, 2010 Share Postat Noiembrie 14, 2010 Ok, ma speriasem.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
etzmz Postat Noiembrie 14, 2010 Share Postat Noiembrie 14, 2010 (editat) Ce ?Ai probleme cu TA?Pune-i si tu un ungator Editat Noiembrie 14, 2010 de etzmz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 14, 2010 Share Postat Noiembrie 14, 2010 Mi-e mai simpatic BH cu toate ca pe alocuri este imatur si ranchiunos, decat dintrastia ca tine care nu-si pun probleme, nu-si pun intrebari, nu se gandesc de ce si cum functioneaza dar ma latra pe mine si pe altii si nu pricep ca am discutat idei, nu am facut competitie comerciala. Mai copile, tu si cand dai buna ziua reusesti sa jignesti. Ai impresia ca orice afirmatie a ta incheiata cu o fata zambareata este dovada de umor. Fa un test, roaga-l pe tatal tau sa citeasca ce scrii tu si vezi ce zice. Nu doresc sa-ti fiu simpatic, dar totusi: imatur, ranchiunos, batran invidios este cam mult pt cineva pe care nu-l cunosti. Sa fii iubit, si nu-ti doresc ca peste 20-30 de ani sa te intalnesti cu o sosie mai tanara a ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 14, 2010 Share Postat Noiembrie 14, 2010 (editat) Mai copile, tu si cand dai buna ziua reusesti sa jignesti. Ai impresia ca orice afirmatie a ta incheiata cu o fata zambareata este dovada de umor. Fa un test, roaga-l pe tatal tau sa citeasca ce scrii tu si vezi ce zice. Nu doresc sa-ti fiu simpatic, dar totusi: imatur, ranchiunos, batran invidios este cam mult pt cineva pe care nu-l cunosti. Sa fii iubit, si nu-ti doresc ca peste 20-30 de ani sa te intalnesti cu o sosie mai tanara a ta. Q.E.D. Cred ca esti si invidios pe deasupra. Aerospace vs masini de cusut sau inginerie agricola... este aproxiamtiv suta la suta sigur invidie. Haidi pa! inca te astept pe la hala de incercari mecanice sa inveti meserie ingineru'! pardon, sa-ti bagi unghia... pardon... ce ziceam? Sa inveti ceva util - sa zicem sa ungi un lant perfect 99% identic cu lantul nou nout din cutie. Iuliu Maniu 220, 0722 620 397 - maxim ora 16.30. Doamne ce ofticos! Mesaj completat si nu-ti doresc ca peste 20-30 de ani sa te intalnesti cu o sosie mai tanara a ta. Ai grija ce-ti doresti! S-ar putea sa ti se intample si sa nu fii pregatit. Mesaj completat Fa un test, roaga-l pe tatal tau sa citeasca ce scrii tu si vezi ce zice. N-am aere de vedeta si nu am pretentia sa vorbeasca lumea cu mine cu "dvs" Pfff! Mesaj completat Ma retrag aici din acest schimb de intepaturi. Nu doresc deloc sa devina o cearta sau sa aduca drept consecinta o ranchiuna pe termen lung. Chiar te astept pe la mine ca sa schimbam impresii. Stiu sa fac si cafea buna... Ai dreptate, nu te cunosc, si nici nu vreau sa profit de "functia" de depersonalizare pe care o ofera comunicarea virtuala ca sa fiu dur. Sunt obisnuit cu oameni relaxati si foarte relaxati. Aici la motoretism sunt mai multi dintre cei incordati si pe alocuri chiar ciudati. Dar nu inseamna ca sunt rai sau prosti sau idioti. nu nu, inseamna doar ca exista prea multa incordare, orgoliu, etc, #$$%^^& Editat Noiembrie 14, 2010 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MADOS Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 (editat) ....... Mesaj completat Q.E.D. Cred ca esti si invidios pe deasupra. Aerospace vs masini de cusut sau inginerie agricola... este aproxiamtiv suta la suta sigur invidie. Haidi pa! :) inca te astept pe la hala de incercari mecanice sa inveti meserie ingineru'! pardon, sa-ti bagi unghia... pardon... ce ziceam? Sa inveti ceva util - sa zicem sa ungi un lant perfect 99% identic cu lantul nou nout din cutie. Iuliu Maniu 220, 0722 620 397 - maxim ora 16.30. Doamne ce ofticos! Mesaj completat Ai grija ce-ti doresti! S-ar putea sa ti se intample si sa nu fii pregatit. Mesaj completat N-am aere de vedeta si nu am pretentia sa vorbeasca lumea cu mine cu "dvs" Pfff! Mesaj completat Ma retrag aici din acest schimb de intepaturi. Nu doresc deloc sa devina o cearta sau sa aduca drept consecinta o ranchiuna pe termen lung. Chiar te astept pe la mine ca sa schimbam impresii. Stiu sa fac si cafea buna... Ai dreptate, nu te cunosc, si nici nu vreau sa profit de "functia" de depersonalizare pe care o ofera comunicarea virtuala ca sa fiu dur. Sunt obisnuit cu oameni relaxati si foarte relaxati. Aici la motoretism sunt mai multi dintre cei incordati si pe alocuri chiar ciudati. Dar nu inseamna ca sunt rai sau prosti sau idioti. nu nu, inseamna doar ca exista prea multa incordare, orgoliu, etc, #$$%^^& AMICE, ESTI IDIOT...... PUNCT. Editat Noiembrie 26, 2010 de MADOS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 ....... Mesaj completat AMICE, ESTI IDIOT...... PUNCT. O reactie tipica pentru Matrix. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vice Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 Am tot urmarit ce s-a discutat pe acest topic. Eu cred ca prea v-ati complicat. Nu cred ca e nevoie ca ungatorul sa stie ce temperatura e afara sau ce viteza ai sau cat a trecut de la ultima picurare (ca distanta sau timp). Eu m-as baga... sa cumpar, ca de facut... mai greu pt mine, un ungator cat de cat manual. Apesi pe un buton cand iti amintesti (sa zicem cand ai plecat de la benzinarie, ca tot se alimenteaza la ~ 250-300km) si atunci picura putin pe lant cand esti in miscare. Gresesc? P.S. Presimt ca mi-o iau de la cunscatori... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 Am trecut si eu prin faza asta. Dpdv ungere, merge perfect, dar daca nu ai un control riguros al ungerii si max de repetitiv ai tendinta de a unge in exces si de aici multa mizerie si consum exagerat de ulei. Eu facusem un buton la ghidon cand aveam instalatia completa montata pe motor, dar nu era gata controlerul electronic. Apasam butonul o data la 5 minute, sau de cate ori imi aduceam aminte si aveam o grija-n plus. Am mers cam o luna asa si astea sunt concluziile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vice Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 Dar la banii cat e un ungator pe piata... ma dresez si apas pe buton doar cand ies de la benzinarie deci la 200-250km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_kake Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 Pai daca tot tre' curatat lantul de mazga si slbz. la 4-500 km, nu atuci il si ung ? La ce ma ajuta Ungatorul Universului dac imi picura ulei pe noroiul de pe lant ? Ca doare nu il ung cu Lapte Doina sa nu tina 500km. 500km. pac : uns+curatat, 500km. iar... Porcaria aia de cutiuta cu periute de pe Louis are cam 9-10 ungeri la activ si inca mai tine. Daca cureti bine si dai cu smac de calitate nu are cum sa nu tina pana la urmatoarea intretinere. Daca ma scutea si de curatare, atunci ok. Si inca un buton sau iar niste fire si niste furtunase si niste rezervorase si niste cleme si etc parca nu suna bine. Mie unul chiar imi place sa intretin lantul. Fiind pe stander, cu ocazia asta mai verific si restul de agregate de pe spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vice Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 Am mai gasit si LoobMan (http://www.chainoiler.co.uk/). Se pare ca e mai ok decat altele si la complexitate (doar bidon si furtun) si la pret. E vreun utilizator ce poate sa-i faca un review? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 pai ti-l si curata. uleiul sare cu tot cu mizeria in mers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 (editat) Salutare, Săptămâna trecută am terminat Âşi montat un ungător de lanț... model propriu dar inspirat după multele discuții de aici. E compus din: - furtun gros prins pe cadru cu coliere (rezervorul de ulei) - pompă de Âşpriț de parbriz de dacie (model vechi de Âşprițieră). Modelele mai noi nu închid de tot uleiul când pompa nu merge. - picurătorul... e copiat de aici -> http://www.youtube.com/watch?v=7xg1bOcV3rI. A fost montat Âşi stat pe motor de peste 300 km Âşi nu s-a agățat, rupt, căzut. Menționez că m-am dat prin râu, pădure, forestiere, noroaie. - un releu de timp home made. Practic un temporizatror ce dă un impuls de 1s la 1min30sec sau 30 sec (alegerea o fac de la un buton montat pe un panou de comandă). Pe acel panou de comandă are: - buton Âşi butoff - switch de comutat între 1min30sec sau 30sec - durata între impulsuri - buton de uns manual cu s-a vrut în posturile anterioare - un leduleț ce-mi indică impulsu O să fac Âşi poze dacă se cere. Editat Ianuarie 25, 2011 de sebicozaurus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 O să fac Âşi poze dacă se cere. baga poze cu componentele si de unde le ai cumparat.ca vad ca iarna asta o sa fie lunga rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Ianuarie 26, 2011 Share Postat Ianuarie 26, 2011 Pai daca tot tre' curatat lantul de mazga si slbz. la 4-500 km, nu atuci il si ung ? La ce ma ajuta Ungatorul Universului dac imi picura ulei pe noroiul de pe lant ? Ca doare nu il ung cu Lapte Doina sa nu tina 500km. 500km. pac : uns+curatat, 500km. iar... Porcaria aia de cutiuta cu periute de pe Louis are cam 9-10 ungeri la activ si inca mai tine. Daca cureti bine si dai cu smac de calitate nu are cum sa nu tina pana la urmatoarea intretinere. Daca ma scutea si de curatare, atunci ok. Si inca un buton sau iar niste fire si niste furtunase si niste rezervorase si niste cleme si etc parca nu suna bine. Mie unul chiar imi place sa intretin lantul. Fiind pe stander, cu ocazia asta mai verific si restul de agregate de pe spate. Toata ideea era sa te scape de uns+curatat. S-a mai zis ca o astfel de investitie merita daca se fac multi km pe sezon sau daca nu ai o placere deosebita in a curata lantul. E adevarat ca e nevoie de ceva bibileala pana se regleaza sa curga cum trebuie, dar pe urma uiti de griji. Cele legate de curatire si ungere. De verificat il mai verifici. Cat despre rezrvoare fire cutii etc... nu stiu la alte motoare dar la mine tot ce se vede este cutia cu electronica, si furtunasul subtire care duce la pinion. Restul e mascat. Firele sunt trase pe traseele firelor deja existente in instalatia moto, electrovalva este pusa in spatele unui plastic si nu se vede, furtunul rezrevor trece prin carena coditei si nu se vede. Puteam masca si furtunul care duce la pinion dar am preferat sa il las la vedere. Deci dpvd al aspectului eu unul nu sunt "oripilat" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Ianuarie 26, 2011 Share Postat Ianuarie 26, 2011 La mine tot ce se vede e o bucățică de furtun lugă de vre-o 20 cm (pe bascula spate). "Panoul de comandă" se integrează perfect cu bordul. Nici nu te prinz că nu-i de acolo din fabrică doar dacă Âştii exact cum arată un bord de africană. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 26, 2011 Share Postat Ianuarie 26, 2011 (editat) Pai daca tot tre' curatat lantul de mazga si slbz. la 4-500 km, nu atuci il si ung ? La ce ma ajuta Ungatorul Universului dac imi picura ulei pe noroiul de pe lant ? Ca doare nu il ung cu Lapte Doina sa nu tina 500km. 500km. pac : uns+curatat, 500km. iar... Porcaria aia de cutiuta cu periute de pe Louis are cam 9-10 ungeri la activ si inca mai tine. Daca cureti bine si dai cu smac de calitate nu are cum sa nu tina pana la urmatoarea intretinere. Daca ma scutea si de curatare, atunci ok. Si inca un buton sau iar niste fire si niste furtunase si niste rezervorase si niste cleme si etc parca nu suna bine. Mie unul chiar imi place sa intretin lantul. Fiind pe stander, cu ocazia asta mai verific si restul de agregate de pe spate. Ma repet, eu am facut intr-un an si cateva luni peste 40000km cu motorul echipat cu ungator cu regulator electronic. Nu am spalat lantul niciodata in tot acest interval. De obicei iarna desfaceam capul dublu de ungere si schimbam furtunasele subtiri ce duc uleiul la lant. Nu aveau nimic cele vechi, dar eu le schimbam preventiv, o singura data pe an. Este singura operatie pe care o faceam la ungator sau lant si odata la 3000-5000km completam cu ulei. Rezervorul meu, tot din furtun transparent, primea 175ml. Iar cu intertinere lantului si mie mi-a placut la inceput, dar mi-a trecut si nu-l curatam decat pe la 1000-1500 km parcursi. Editat Ianuarie 26, 2011 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Ianuarie 26, 2011 Share Postat Ianuarie 26, 2011 Am mai gasit si LoobMan (http://www.chainoiler.co.uk/). Se pare ca e mai ok decat altele si la complexitate (doar bidon si furtun) si la pret.E vreun utilizator ce poate sa-i faca un review? /index.php?...t&p=2669568 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.