CatalinC Postat August 7, 2011 Share Postat August 7, 2011 intrebare am luat un spray pentru curatat lantul si unul de uns cu teflon sa zicem planul e asa , curatat cu spray-ul de curatare .. dooh , mers la spalatorie , curatat motoreta , si dat cu vap`ul pe lant , apoi lasat sa se usuce , sters cu carpa lantul si dat cu spray cu tefon . suna ok operatiunea ? de la locul de parcare pana la spalatorie sunt 20 de metri maxim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat August 7, 2011 Share Postat August 7, 2011 intai curata lantul,apoi du motorul la spalat si zi le sa insiste in zona lantului cu jetul apoi uscat si uns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CatalinC Postat August 7, 2011 Share Postat August 7, 2011 mersi , deci m-am gandit bine . plec intr-o excursie de ceva kilometrii si ma gandeam sa fac asta inainte de plecare , just to be sure multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutu_m Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 planul e asa , curatat cu spray-ul de curatare .. dooh , mers la spalatorie , curatat motoreta , si dat cu vap`ul pe lant , apoi lasat sa se usuce , sters cu carpa lantul si dat cu spray cu tefon . suna ok operatiunea ? Cataline, curiozitate proprie: aceasta operatiune o repeti de fiecare data cand ungi lantul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CatalinC Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 nu , uns lantul la 500 de km , iar curatat si uns iar , la .... 2000 - 3000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 Nu inteleg de ce lantul se spala doar o data la doua ungeri sau si mai rar. Daca tot ungi lantul, unge-l pe el, nu mizeria acumulata in zalele alea. Mie imi ia maxim 15 minute sa-l spal cu gaz lampant si folosind kitul de perii Kettenmax premium. Il sterg dupa cu o carpa uscata si-l ung cu un spray cu teflon. Mai mult de 30 minute toata nebuneala nu-mi ia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CatalinC Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 unul din motive este comoditatea cred , dar mai presus de el este faptul ca nu am sculele si nici unde sa il fac . ma adaptez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adriangl Postat August 21, 2011 Share Postat August 21, 2011 @kassu-foarte tare kitul ala de curatat, ai putea sa zici cat costa si de unde se poate achizitiona de la noi din tara? Sa inteleg ca tu folosesti kitul ala e perii si ca in loc de solutie din aia a lor pui gaz ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat August 21, 2011 Share Postat August 21, 2011 de pe louis.de faci comanda da si tu un search pe google... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 21, 2011 Share Postat August 21, 2011 De curatat eu curat cu motorina 3/4 parti si 1/4 benzina + periuta de dinti. Sau cu WD40. Iar de uns, pana acum am folosit motul (nu mai stiu de care), dar nu prea mi-a placut. La 100 de km deja se agatau de el diverse particule. Si ma gandesc sa ma apuc de un oiler diy. Ca rezervor ma gandesc sa folosesc un rezervor pt. frana spate maricel, am unul in plus prin garaj, care sa il agat de o gaura de surub nefolosita care deja e prin zona, furtunase de la perfuzie (cel final va avea in el o sarma de cupru sa il pot fixa cum vreau), iar 'aplicatorul' sa fie ca aici:. Dar aici asta pune 'piciorusele' astea in contact direct cu foaia? Sau ce idee de aplicator ar fi mai buna? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat August 21, 2011 Share Postat August 21, 2011 tocmai mi-am montat loobman. in lei a fost vreo 100, montat singur. a ajuns cam in 7 zile din uk. am facut vreo 20 de km, dat de doua ori la buton (era uscat lantul) lantul e nou, are vreo 200km. in bidon am bagat ulei de cutie ce mi- aramas de la masina (motul motyl gear 75w90), care mi s-a parut chiar foarte fluid. o sa incerc un 80-90 poate e mai vascos. e adevarat ca si cald afara, dar parca a luat-o prea repede in jos pe furtun. sunt cativa stropi pe janta, dar neglijabili. va atasez si o poza cu montajul final si una cu lantul dupa proba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-GeorGe- Postat August 21, 2011 Share Postat August 21, 2011 Astazi am cumparat urmatorul spray din poza si vreau sa va intreb ce parere aveti si cum sa fac sa curat cat mai bine lantul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat August 21, 2011 Share Postat August 21, 2011 Chestia cu jetul de la spalatorie pe lant e cea mai aiurea treaba... intre zalele alea de la lant sunt niste o/z/x ringuri de cauciuc... cel mai sigur mod sa le futerizezi e sa pui ditamai presiunea sau sa dai cu peria de sarma.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 22, 2011 Share Postat August 22, 2011 Astazi am cumparat urmatorul spray din poza si vreau sa va intreb ce parere aveti si cum sa fac sa curat cat mai bine lantul Demonteaza aparatoarea de lant. Demonteaza capacul de pinion. Echipeaza-te cu o perie cu peri de plastic cat mai tari. Pune benzina sau motorina (ai sa auzi multi tipand ca se strica lantul de la benzina dar eu in cativa ani n-am reusit sa stric nici unul) intr-un vermorel sau pulverizator si stropeste pe lant, pinioane si (foarte important) sliderul de bascula. Curata mizeria cu peria de plastic, curata temeinic si pinioanele, curata lantul pe interior dar si pe exterior. Curata sliderul de bascula sa nu ramana spray de lant cu mizerie. Clateste o tura cu benzina/motorina. Clateste la final cu spray-ul de curatat lantul, fara sa te zgarcesti (daca te zgarcesti si ai dat cu benzina, se vor umfla inelele de etansare O-ring sau X-ring, daca te zgarcesti si ai dat cu motorina, nu vei clati toata motorina de pe zale si cand vei da cu lubrifiant pt lant, va sari de pe lant, vei face mizerie si nu vei avea ungere corespunzatoare). Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-GeorGe- Postat August 22, 2011 Share Postat August 22, 2011 MERSI FRUMOS. ASFALT USCAT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 24, 2011 Share Postat August 24, 2011 E bun sprayul. Au si de uns, ala e doar de spalat. Pretul la cel de uns e cam 35 lei, deci mult sub concurenta, iar calitatea e una BUNA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat August 24, 2011 Share Postat August 24, 2011 @kassu-foarte tare kitul ala de curatat, ai putea sa zici cat costa si de unde se poate achizitiona de la noi din tara? Sa inteleg ca tu folosesti kitul ala e perii si ca in loc de solutie din aia a lor pui gaz ? Scuze de intarzierea raspunsului, dar mi-a disparut topicul din lista de topicuri urmarite. Il gasesti de comandat pe louis.de (prin oricare distribuitor din Ro). Exact. Dupa ce am terminat solutia din bidonasul din kit (care nu mi s-a parut grozava: nu inmoaie unsoarea cu praf de pe lant si se evapora instant), am trecut la ce folosesc in mod uzual pentru curatare: petrol lampant (inmoaie jegul, nu ataca cauciucul o-ringurilor si lasa lantul uns - daca nu mai ai spray de uns, te poti urca pe motor si merge doar cu lantul spalat cu gaz pana la magazin, e suficient de uns pentru a rula bine merci cativa km). Singurul dezavantaj al kitului de curatare este ca daca esti tipicar si vrei sa nu il lasi jegos pana data viitoare, curatarea lui e cam anevoioasa. Dar exista solutie si pentru asta. Lasi totul la inmuiat in gaz lampant si in cateva ore e ca si nou, bun de pus in cutie si vandut la altul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 De curatat eu curat cu motorina 3/4 parti si 1/4 benzina + periuta de dinti. Sau cu WD40. Iar de uns, pana acum am folosit motul (nu mai stiu de care), dar nu prea mi-a placut. La 100 de km deja se agatau de el diverse particule. Si ma gandesc sa ma apuc de un oiler diy. Ca rezervor ma gandesc sa folosesc un rezervor pt. frana spate maricel, am unul in plus prin garaj, care sa il agat de o gaura de surub nefolosita care deja e prin zona, furtunase de la perfuzie (cel final va avea in el o sarma de cupru sa il pot fixa cum vreau), iar 'aplicatorul' sa fie ca aici:. Dar aici asta pune 'piciorusele' astea in contact direct cu foaia? Sau ce idee de aplicator ar fi mai buna? nu stiu daca e mai buna dar eu am pus o pasta de pix. la mine exista un punct fix la 6-7 cm de foaie, iar pasta este tensionata apasand pe foaie... dupa 1400km e ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 Da, uite e si asta o idee, multumesc. Am terminat aplicatorul dar nu ii gasesc loc containerului (unu mic de lichid de frana de il aveam in plus). Cred ca o sa il montez pe cealalta mobra, dar deocamdata e dezmembrata prin garaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 Da, uite e si asta o idee, multumesc. Am terminat aplicatorul dar nu ii gasesc loc containerului (unu mic de lichid de frana de il aveam in plus). Cred ca o sa il montez pe cealalta mobra, dar deocamdata e dezmembrata prin garaj. foloseste o bucata de furtun de gradina de 1/2 sau 3/4 si lasa sus un orificiu ca sa nu isi faca vid ... eu am facut reductie cu rondele de furtun de presiune gros "in carne" O conducta direct pe foaie adunna mai putin praf decat colierele de plastic pe care se prelinge ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 Eu am tot stat in cumpana cu "aplicatoarele" astea... personal inca nu m'au convins, am vazut la cativa si oricat s'au chinuit ei sa le regleze, roata spate era mai tot timpul murdara. As trece si peste asta daca nu mi'ar fi groaza ca, chiar si daca in cantitati nepericuloase, o oarecare cantitate de lubrifiant ajunge si pe zona activa a pneului, cel putin pe partea stanga (unde imi place mie sa ma aplec mai mult). In fine, vroiam doar sa spun ca in ultimul weekend am facut o tura ma prelungita prin munti ( inclusiv Transalpina - agonie si extaz ) si am testat spray'ul de lant dedicat de la MOTOREX. Probabil e doar o impresie subiectiva, dar mi s'a parut ca rezista mai mult decat MOTUL-ul pe care l'am folosit pana acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 (editat) Lantul meu vad ca are multe zale blocate. L-am curatat cu motorina, uns din belsug dar nimic. Sa ii dau cu WD40 sau sa iau spray de curatat lantul/discurile de frana ? O fi mai eficient sprayul ala ? P.S. Nu dati cu pietre. Lantul l-am intretinut dar asa am luat motocicleta. Editat Septembrie 16, 2011 de sorinm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 Am avut si eu zale blocate la ultimul lant si nu stiam de ce suna in mers. Oricat l-am uns si curatat, tot asa a ramas. Dar eu am enduro si tot timpul am contact cu nisipul. Eu zic ca ar trebui schimbat ma ales ca a ta merge in turatii mari si e solicitat lantul. Sau poti sa il dai jos si sa il lasi in motorina o noapte, poate cedeaza, dar oricum o-ringurile vor fi afectate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_reg Postat Septembrie 18, 2011 Share Postat Septembrie 18, 2011 Buna . Eu am o problema mai neobisnuita cu lantul meu. Pun motorul pe suport ,invart roata de 3-4 ori dupa care lantul se intareste foarte tare timp de o rotatie dupa care revine la normal (adica la toleranta de 2-3 cm ) De unde provine problema ? Va multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei Postat Septembrie 18, 2011 Share Postat Septembrie 18, 2011 Pinion deformat.. cred. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.