Sari la conținut

INTRETINERE LANT, MARCI/TIPURI - Totul Despre


TonyTA
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

pinioanele intradevar arata ok. dar, daca-s de cacao ca producator, iti dai seama ce o sa le faca un lantz bun, din materiale mai tari.. o sa toceasca dintii aia mult mai repede. si, cum zice si mai sus omu, pinioanele alea o sa calce aiurea.. scoate banu si fa treaba calumea, altfel o sa te injuri mai incolo de unu singur..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pune o poza si cu pinionul mic, cel mare nu pare sa aiba nevoie de schimbare.

Ca fapt divers, eu la transalp am schimbat un lant care era muci si am pastrat ambele pinioane, am mers cu el peste 20.000km apoi am schimbat lantul si pinionul mic cu care am mers iar cam 25.000km.. si apoi am dat motocicleta si stiu ca baiatul caruia i-am dat-o a schimbat doar lantul, ala incepuse tot asa sa aiba zone blocate.

Deci, am mers cu acelasi pinion spate 45.000km + cati o fi mai avut inainte si cati o fi mai mers dupa mine. :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e cam ruginita foaia aia ..are ceva km..faza e ca o sa te tina mult mai putin lantu nou pe foile vechi.. eu am gasit un 525 la 220lei in bucuresti

Si daca e ruginita, ce? :mellow:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oare ruginea daca era uns mereu..gen dupa ce sta moto in ploaie?

da, că foaia se unge în zona coroanei, restul n-are nevoie de lubrifiere. Toate foile mele au ruginit de-a lungul timpului și ung lanțul de fiecare dată când e nevoie.

 

Mai bine puneai poză cu pinionul de atac, ăla se uzează mai repede.

Editat de Chivu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pune o poza si cu pinionul mic, cel mare nu pare sa aiba nevoie de schimbare.

Ca fapt divers, eu la transalp am schimbat un lant care era muci si am pastrat ambele pinioane, am mers cu el peste 20.000km apoi am schimbat lantul si pinionul mic cu care am mers iar cam 25.000km.. si apoi am dat motocicleta si stiu ca baiatul caruia i-am dat-o a schimbat doar lantul, ala incepuse tot asa sa aiba zone blocate.

Deci, am mers cu acelasi pinion spate 45.000km + cati o fi mai avut inainte si cati o fi mai mers dupa mine. :what:

Treaba reala valabila si la mine.

Ce inca mai e bun , de ce sa schimb?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lantul original a implinit 25.000Km si s-a cam dus, a intrat serios pe zona rosie, desi a fost lubrifiat constant totusi a capatat o zona "inflexibila". E clar, trebuie sa-l schimb.

 

Exista doua tipuri de lant disponibile:

1) lant 525VX / 330 lei / "compatibil" dupa Louis desi producatorul zice ca nu merge pe motorul meu;

2) lant 525ZVM-X / 485 lei / original.

 

La noi pe aici se tot plimba vorba "cand le schimbi, schimba-le pe toate, kit complet". Si pana acum asa am facut pe motocicletele avute. Un kit original e 835 lei, compatibil 521 lei.

 

Problema e ca orice manual as citi, nu scrie nimic de "schimba-le pe toate" ci doar daca-s uzate.

 

Ce zice manualul:

 

attachicon.giffoaie.jpg

 

Cum arata foaia:

 

attachicon.giflant.jpg

 

 

Am 3 variante:

 

1) pun un lant "compatibil" si sper sa mai merg cu el pe pinioanele curente vreo 10-15.000Km pana pun un kit nou de lant;

2) pun un lant "original" si sper sa ma tina tot ca primul, 25.000Km, pana pun un kit nou de lant;

3) kit de lant nou, schimbat totul.

 

Voi ce ati face?

varianta 4 : (asa am facut la VN-ul meu) => Lant original + pinionul fata.

 

Si eu am fost tentat sa schimb tot setul, insa ....pinionul spate nu l-as schimba, nu pare foarte uzat. Verifica, in primul rand, pinionul de atac, de la motor. Se uzeaza mult mai repede.

 

Marcel

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca pinioanele-s originale si au tinut atat, merita si un lant original. eu cand am avut de facut alegerea asta a fost simplu, nu stiam cum a gestionat treaba proprietaru anterior asa ca am luat de toate. m-a intrebat mecanicu, oring 500ceva, xring 600ceva.. zic, pt un milion in plus, s-o dau mai departe cu lant care sa mai tina. merita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am fost zgarcit si am luat doar lantul.(4 zale joc foarte mare),plecat in proba ,dezastru,ziceai ca se rupe ceva........cumparat pinion atac+pinion final...montat... probat bucuresti- constanta.......vis....asa ca trage tu concluziile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci cum spuneam si in alt topic(chiar ieri) majoritatea ii recomanda sa schimbe kitul complet(printre care chiar oameni care din asa ceva isi castiga existenta) si tot asa face cum vrea el.... :crack:

 

si unde mai pui ca si asculta de sfaturile unui zidar -faiantar .

 

cum e ma .............?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foaia pare in regula, daca si pinionul este la fel poti schimba linistit doar lantul. Nu ai mentionat despre ce anume motor este vorba si daca 525 este masura originala. Oricum, chiar si daca de fabrica a avut marime mai mare nu e nici o nenorocire. De fapt la curse chiar se practica inlocuirea cu marimi mai mici pentru a usura (la propriu si la figurat) transmisia. Reversul medaliei este ca tine mai putin...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ZVM-X fara indoiala pentru motorul ala,asta daca nu vrei sa arunci banii degeaba.Era unu mai devreme care gasise la kg.(hypnotech24)-atata dai atata face .Si eu am race conversion kit cu pinioane de aluminiu pe 520 ZVM-X,doar spray cu teflon (Motul)si 12000 cu o singura mica ajustare.Sigur merge si cel de pe Louis in caz de necesitate(comert).

Editat de Indian73
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am urmarit topicul cu interes si mi - am confectionat un ungator de lant folosind urmatoarele:

flacon de tus; furtun de plastic de 6 mm; robineti de apa; ulei de cutie 75w-80. A iesit ceea ce se vede in imagini

post-39952-0-44399800-1372082990_thumb.jpg

post-39952-0-90013100-1372082998_thumb.jpg

post-39952-0-64023400-1372083063_thumb.jpg

post-39952-0-76664100-1372083082_thumb.jpg

post-39952-0-78228800-1372083118_thumb.jpg

post-39952-0-91722000-1372083136_thumb.jpg

Editat de cobra_00711
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am urmarit topicul cu interes si mi - am confectionat un ungator de lant folosind urmatoarele:

flacon de tus; furtun de plastic de 6 mm; robineti de apa; ulei de cutie 75w-80. A iesit ceea ce se vede in imagini

Dar de ce 2 robineti pe circuit ? De unul te folosesti cand faci plinul la ,,bidonas'' ? Ai pus cumva si un aerisitor la rezervor ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cobras : conştientizezi că majoritatea uleiului este aruncat de pe lanţ pe apărătoarea lanţului, după cum ai dispus capul de ungere ?

La cat de mica este picatura nu are timp sa "sara" pe aparatoare.

 

Dar de ce 2 robineti pe circuit ? De unul te folosesti cand faci plinul la ,,bidonas'' ? Ai pus cumva si un aerisitor la rezervor ?

Arata mai interesant cu robinet de siguranta. Aerisitorul este dopul ala mic negru care are o gaura de 1 mm si provine de la un set de reincarcare cartuse de imprimanta.

Editat de cobra_00711
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...