Cap0ne Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 (editat) 40k pentru un lant mi se pare suficient. (40k poate insemna 4 ani sau mai mult) Si mie mi se pare mai mult decat ok 40k dintr-un lant. Plus ca costul unui kit complet nu mi se pare atat de ridicat incat sa justifice atata bataie de cap (si peste 100 de pagini de forum). Mai da-l in ma-sa de lant. Daca il ungi cand poti la 400-500 km si din cand in cand ii mai dai o spalare cu motorina sau spray de curatare e mai mult decat suficient. Imi intretin mobra "maniacal" din toate punctele de vedere, dar lantul cred ca e singura chestie pe care nu am stat niciodata sa o bibilesc si n-am avut nicio problema. Oricum ma scoate din sarite tot jegul pe care il produce... Editat August 16, 2013 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorj Postat August 23, 2013 Share Postat August 23, 2013 Am reusit "performanta" sa desfac un lant (nou) de la o za normala (nu de la masterlink). Oare se mai poate utiliza nitul vechi sa-l imbin la loc sau ce imi recomandati? E prima oara cand desfac un lant si se pare ca am facut-o de oaie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat August 24, 2013 Share Postat August 24, 2013 (editat) depinde cum l-ai desfacut...daca ai pilit floarea bontului fara sa ii iei din lungime. se poate reutiliza...il nituiesti clasic...un ciocan in spate si pe partea astalalta cu un ciocan de geamgiu...in cateva minute you;re good to go.. Editat August 24, 2013 de Bica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat August 24, 2013 Share Postat August 24, 2013 (editat) 40.000 km pe un lant si te plangi de zale blocate? te chinui sa-l dai jos ca sa-l inmoi in motorina? De unde apar fratele meu astia? Pe la 10.000 de km presupun ca scoti uleiu' sa'l strecori putin si il bagi inapoi la 25.000 deja incep sa'l inspectez in vederea SCHIMBARII. In momentul in care depistez mai mult de 3/4 zale semiblocate sau observ ca lantul se intinde prea repede(mai devreme de 800/1000km), deja fac comanda de unul nou. Am DID si la fel inainte, nu am nimic de reprosat. Din punctul meu de vedere sunt lanturi excelente. Editat August 24, 2013 de hardKnot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 24, 2013 Share Postat August 24, 2013 (editat) lantul a fost saplat,curatat doar cu wd-40. din cauza wd-ului sa se intample chestia asta? si curios de ce la celalalt lant nu s-a intimplat la fel pt. ca intretinerea tot asa am facut-o doar cu wd!WD40 nu e bun nici pt. uns lantul la bicicleta. faceti un experiment, dati un fis de WD40 pe o bucata de tabla si lasati-o inclinata sa se scurga si usuce. dupa o zi abia o sa se simta la atingere o vaga pelicula. mai bine dati cu ulei de transmisie, cum scrie in manualele originale de intretinere de la motocicletele mai vechi, e moca si efortul minim. Editat August 24, 2013 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat August 24, 2013 Share Postat August 24, 2013 eu am zis ca doar l-am curatat de mizerie cu wd nu ca l-am si uns cu wd. de uns il ung cu spray dedicat pt lant,nici o data nu am uns lantul (nici pe cel de la bicicleta) cu wd....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 24, 2013 Share Postat August 24, 2013 WD40 nu curata decit la modul cel mai superficial. cel mai bine se curata cu motorina + spray de lant. "WD-40 Lubricates, Protects, Penetrates & Displaces Moisture" chiar de pe pagina lor. nu vad unde zice "cleans". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat August 24, 2013 Share Postat August 24, 2013 GATA,GATA AM INTELES!!. nu despre asta era vb ce nu ai inteles ?ce o intorci atat mai sus imi explici despre cum nu unge ! ti-am raspuns ca da stiu si nici nu il foloseam la uns. acuma ma iei ca nici nu curata !da stiu ca nici pt aia nu este facut eu la asa ceva il foloseam pt ca chiar curata(spre surprinderea mea si nu superficial) chiar daca nu scrie in indicati,dar nu il voi mai folosi pt ca PROBABIL asta mi-a distrus garniturile. ca despre asta era vb ... apropo :vad ca de uns zice ca ar "unge"... . sper sa nu te mai stresezi de grija lantului meu si sa imi explici iarasi ce si cum........multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 25, 2013 Share Postat August 25, 2013 (editat) o luati asa de personal toti de parca forumul asta ar fi blogul vostru personal. ideea e ca am vazut scris in multe locuri ca WD40 ar curata, ceea ce e fals. Editat August 25, 2013 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat August 25, 2013 Share Postat August 25, 2013 (editat) Ba curata chiar bine, dar nu mai bine decat motorina si probabil de 100 de ori mai scump. Pe testate. Editat August 25, 2013 de Kevinn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat August 25, 2013 Share Postat August 25, 2013 Ma-am exprimat asa pt ca am avut impresia ca exact la fel ai facut-o si tu,fara suparare. Da spala mai bine motorina,este mai ieftina dar in fata blocului este mult mai comod si mai simplu cu un spray nu neaparat wd eu aia am folosit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 25, 2013 Share Postat August 25, 2013 (editat) La 2-3 lei cumperi o bucata de pad absorbant si o pui sub lant cat rotesti roata cu mana si te tine juma de an. E comod oriunde sa pui sub bascula o teava/scandura intr-o parte si dupa poti roti roata. Cu o periuta de dinti inmuiata intr-o sticla de juma de motorina cureti, iar totul se scurge pe padul ala si nu lasi nici macar o pata pe jos. Stergi cu o carpa, dai cu T90 cu aceeasi periuta si asta e. Editat August 25, 2013 de DaSchmutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat August 27, 2013 Share Postat August 27, 2013 http://www.louis.de/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10004391&lang=en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat August 28, 2013 Share Postat August 28, 2013 acum ma duc sa dau saptej' de euro pe mizeria aia de scottoiler... mda... ))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 28, 2013 Share Postat August 28, 2013 (editat) Important este uleiul pt uns lantul. Metoda de aplicare tine de buzunarul si comoditatea fiecaruia, si pleaca de la zero la cateva sute de euro. Editat August 28, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9470m Postat Noiembrie 10, 2013 Share Postat Noiembrie 10, 2013 A folosit cineva ABRO AB80 spray cu teflon de la auchan pe lant? Pe el scrie spray lubricant& penetrating oil . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
November Postat Noiembrie 10, 2013 Share Postat Noiembrie 10, 2013 WOW ! 112 pagini despre curatarea lantului ! S-au scris tutoriale intregi despre asta . Daca si asta-i complicat,oare cat e de greu sa faci presiunea in caucioace?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9470m Postat Noiembrie 10, 2013 Share Postat Noiembrie 10, 2013 Aoleu ai trecut pe pagina urmatoare, n-o sa-mi mai vada nimeni intrebarea. Io ce fac daca-mi topeste lantu' ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Noiembrie 11, 2013 Share Postat Noiembrie 11, 2013 pe langa faptul ca abro e o firma proasta rau nu vrei sa folosesti nici un fel de ulei penetrant, trece de o-ringuri si nu unge cum trebuie. in manual iti scrie sigur de ulei, de ce nu il ungi asa si gata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9470m Postat Noiembrie 11, 2013 Share Postat Noiembrie 11, 2013 (editat) Intrebam si eu, nu dadeam cu paru' . Nu am manualul ei, am de la zzr600 si nu am gasit in el, e un haynes Editat Noiembrie 11, 2013 de 9470m Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Noiembrie 11, 2013 Share Postat Noiembrie 11, 2013 haynes nu rea sunt manuale... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dj.marten Postat Noiembrie 12, 2013 Share Postat Noiembrie 12, 2013 Nu știu dacă motorina ataca o ringurile dar pt mine e sfanta. Iau un litru de motorina. Ridic motorul pe cricul central. Bag sub lanț un vas de plastic si torn in el 300 grame de motorina. Apoi cu o pensula spal pe toate partile, în timp ce invart de roata. Dau de 3 ori cu motorina in total. Prima oara, pana apuca sa se înmoaie toate nenorocirile nu e mare lucru. A doua si a treia oara pleaca tot jegul si nisipul din lant. Se schimba si se spala sterge vasul mereu, dupa fiecare mana. Nu o sa vedeți nisipul care rămâne niciodată dacă doar o frecați lantul cu carpe sau perii. Trebuie imbaiat de 3 ori pe se înmoaie și sa curga vaselina și mizeriile din el. La a treia mana e boboc. Apoi o duc la spălătorie si il spal cu jetul. Il usuc cu aer sau cu o carpa, las sa ruleze putin in gol pe cricul central si apoi ii dau cu WD 40. Dupa prima iesire ii dau cu spray de lanț si tot asa pana se murdărește din nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Noiembrie 12, 2013 Share Postat Noiembrie 12, 2013 Nu știu dacă motorina ataca o ringurile dar pt mine e sfanta. Iau un litru de motorina. Ridic motorul pe cricul central. Bag sub lanț un vas de plastic si torn in el 300 grame de motorina. Apoi cu o pensula spal pe toate partile, în timp ce invart de roata. Dau de 3 ori cu motorina in total. Prima oara, pana apuca sa se înmoaie toate nenorocirile nu e mare lucru. A doua si a treia oara pleaca tot jegul si nisipul din lant. Se schimba si se spala sterge vasul mereu, dupa fiecare mana. Nu o sa vedeți nisipul care rămâne niciodată dacă doar o frecați lantul cu carpe sau perii. Trebuie imbaiat de 3 ori pe se înmoaie și sa curga vaselina și mizeriile din el. La a treia mana e boboc. Apoi o duc la spălătorie si il spal cu jetul. Il usuc cu aer sau cu o carpa, las sa ruleze putin in gol pe cricul central si apoi ii dau cu WD 40. Dupa prima iesire ii dau cu spray de lanț si tot asa pana se murdărește din nou. ai material de un album de manele aici....iese banu schimbi si tu cazanu cu unu de boss adevarat ... treaba buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Noiembrie 13, 2013 Share Postat Noiembrie 13, 2013 ai material de un album de manele aici....iese banu schimbi si tu cazanu cu unu de boss adevarat ... treaba buna. care este aportul tau in aceasta discutie? btw..acordeonu' tau este de boss adevarat? in alta ordine de idei, on topic..eu nu inteleg de ce va complicati viata..spray de curatat lantul, unul de calitate, plus spray de uns (tot de calitate) simple as that...ce motorina,benzina, kerosen si alte treburi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 13, 2013 Share Postat Noiembrie 13, 2013 apoi ii dau cu WD 40 Renunta la WD40. Lichidul asta este un penetrant si nu face deloc bine unsorii dintre bolturi si bucse, care este etansata cu oring-uri/x-ring-uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.