Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

Sunt de toate natiile, stai linistit, neamtul nu mai e ce a fost odata :)

 

Singurul mod in care poti fii sigur ca iei ceva ok, este de la dealer (de preferat oficial), cu garantia de 12 luni obligatorie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Interesant. Mă descumpăneşte totuşi "schimbul de lichid de răcire" la un motor răcit pe aer... Şi ce e cu furca Öhlins?!? Eu văd Marzocchi toată ziua. Sau în cel mai bun caz Showa.

 

Adevarul este spus pe jumatate... amortizorul spate pare Öhlins.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Boala mare cu Ducati ...ce pot sa zic am fost saptamana asta sa vad niste japoneze, parca pe nici una nu ma mulez si toate sunt niste canapele pe 2 roti, nu tremura, nu se aud fiare care pocnesc...liniste si calm, e clar ca tot la un monster galagios ajung :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, ai dreptate.
Eu stiam doar de existenta unu M900 S (carburatie) si M900 i.e. (injectie electronica) - se pare ca a existat si un M900 i.e. S(pecial - nu "Sport") cu Öhlins full reglabil pe spate. Totutsi, ceva nu se pupa: acel "900 i.e. Special" nu avea tipul ala de radiator de ulei. Motocicleta din poza are radiator de ulei model mai vechi, care a fost folosit pe M900 si M750 carburatie. Diferenta:

Model vechi
$(KGrHqF,!jME3L8w+R9VBN3PwqW0rw~~0_35.JP

Model nou
P1020296.jpg

In fine, nu vreau sa fac reclama negativa nimanui. Dar e frumos sa fii onest si precis in anunturi, si sa nu incerci sa infloresti cand nu e cazul, bazandu-te pe lipsa de cunostinte a cumparatorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S4R e ceva cu muschi, jucarie de bad boys :D

Diavelul mie nu imi place deloc, as prefera V-Max-ul.

 

si fara "R" e jucarie de bad girls:))))

 

....nu-mi place Diavelul, in schimb SF 848 ar fi singurul cu care poate in viitor as schimba baiatul :)

 

asta e si mai frumoasa:)

post-64246-0-69197600-1363781516_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, ai dreptate.

Eu stiam doar de existenta unu M900 S (carburatie) si M900 i.e. (injectie electronica) - se pare ca a existat si un M900 i.e. S(pecial - nu "Sport") cu Öhlins full reglabil pe spate. Totutsi, ceva nu se pupa: acel "900 i.e. Special" nu avea tipul ala de radiator de ulei. Motocicleta din poza are radiator de ulei model mai vechi, care a fost folosit pe M900 si M750 carburatie. Diferenta:

 

Model vechi

$(KGrHqF,!jME3L8w+R9VBN3PwqW0rw~~0_35.JP

 

Model nou

P1020296.jpg

 

In fine, nu vreau sa fac reclama negativa nimanui. Dar e frumos sa fii onest si precis in anunturi, si sa nu incerci sa infloresti cand nu e cazul, bazandu-te pe lipsa de cunostinte a cumparatorului.

Am cautat pe moto.it si toate Monsterele 900 i.e. special, au radiator model vechi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ucide Quru pitzipoancelor dornice de senzatii tari(fierbinti defapt) :crack:

 

da tu chiar vrei sa iei pasager/a pe asa ceva?

 

adica eu as face asta, dar intai sa dau o tura de juma de ora, dar sa nu o tin sub 7000RPM dupa aia daca se poate urca, e bine primita :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca tot veni vorba de radiatoare, modelele I.E nu ar trebuii sa aiba si radiator la ulei ? Ori nu il vad eu ori acest model nu are ....

 

Doar motoarele de la 750cc in sus au radiator de ulei.

 

 

si fara "R" e jucarie de bad girls:))))

 

....nu-mi place Diavelul, in schimb SF 848 ar fi singurul cu care poate in viitor as schimba baiatul :)

 

Ii lipseste

lui SF 848, si cred ca-mi dai dreptate.

:)

 

Am cautat pe moto.it si toate Monsterele 900 i.e. special, au radiator model vechi.

 

Din cate vad, sunt de ambele feluri (ex: aici, aici, aici sau aici sunt cu model nou). Cred ca le ramasesera niste piese vechi de care trebuiau sa scape. Deci... da.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot stau si ma uit la un SF848, incercand sa inteleg ce-i "lipseste" si nu prea am gasit nimic. E parca prea perfect construita :)

As fi curios daca in loc de farul ala, ar merge un far LSL Clubman :)

 

 

730KL02SW%20mLi.jpg

 

Pareri?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Doar motoarele de la 750cc in sus au radiator de ulei.

 

 

 

Ii lipseste

lui SF 848, si cred ca-mi dai dreptate.

:).

 

 

Ambreiajul se poate schimba. coAsta, dar.... se poate.

 

asta e un inconvenient in decizia de a trece la 848

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde... eu am supravietuit si cu amreaiaj ud pe Ducati :) Chit ca mi-a placut la nebunie cum un 749 cu arculetele la vedere a oprit la stop la cismigiu si a intors absolut toate capetele, credeau ca explodeaza :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand spui Ducati. prima data trebuie sa te duca gandul al un ambreiaj uscat si un sunet de V2 turbat. restu.... e cancan

 

aaaaa, si design-ul.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite

ceva-ul la care ma refeream :)

 

Farul e intr-adevar in linia intregii motociclete, dar eu totusi cred ca se poate face un pas spre un look clasic prin schimbarea ansamblului far-rezervor-codita.

 

Uite acel ceva: http://store.proitalia.com/ducati-848-dry-slipper-clutch-conversion-kit-p-4126.html :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand zici ducati eu unu ma gandesc la desmodromic si cuplu...apoi la restul :))

 

Cand zici "Ducati", muncitorii in dube la stop sau taximetristii se gandesc la "diesel", "tacheti uzati" sau "ambielaj dus".

 

 

1.600 de coco... Au intrat baieti aici pe forum care isi doreau o motocicleta intreaga la banii astia.

Asa ca nu mai bine iesi cu un SF 1098 de la inceput? Pe ala e gratuit :D

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Esti prea incapatanata sa accepti ca poate intre timp s-au schimbat sumele platite catre asigurari sau taxele statului roman.

Addrianii, te astept cu interes sa mi spui cat ai platit inmatricularea motoretei ca sa nu induc lumea in eroare.

RAR - 532.5 RON

Asigurare - 176 RON / 6luni

Taxa talon - 37 RON

Traducere legalizata - 57 RON

Declaratie la notar (cum ca motoreta s`a adus in tara cu autovehiculul/platforma XX) - 25 RON

Taxa de inmatriculare - 60 RON

Taxa urgenta finante - 85 RON (se poate si fara, dar a fost cazul)

Timbru fiscal - 2 RON (asta pentru certificatul de la ANAF "cum ca nu as fi platitor de TVA" pe care l`am omis la dosar si pentru care trebuie sa mai astept 4 zile in conditiile in care si taxa de urgenta la finante a fost platita pentru o stampila pe loc si o semnatura...vina mea) :baldy:

 

Cam astea au fost cheltuielile pe care le`am suportat pentru inmatriculare, suma fiind 1000 RON rotunjita de la 999.5 :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Cand zici "Ducati", muncitorii in dube la stop sau taximetristii se gandesc la "diesel", "tacheti uzati" sau "ambielaj dus".

 

 

1.600 de coco... Au intrat baieti aici pe forum care isi doreau o motocicleta intreaga la banii astia.

Asa ca nu mai bine iesi cu un SF 1098 de la inceput? Pe ala e gratuit :D

 

cand zic Ducati.....zic: sound, feelings, pasion, adrenaline, LIFE!!!!, iar in ceea ce priveste ambreajul sunt perfect de acord cu tine, dar cum zice si Radu- Adidas....se poate pune...si ar fi inlocuitorul lui S4 perfect- un SF 848- cu ambreaj uscat + termi........perfect

 

daca lumea vrea ducati intreg si bun la banii astia......vreau si eu un ferrari.....dar am bani doar de un logan:))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Asa ca nu mai bine iesi cu un SF 1098 de la inceput? Pe ala e gratuit :D

Woooord :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RAR - 532.5 RON

Asigurare - 176 RON / 6luni

Taxa talon - 37 RON

Traducere legalizata - 57 RON

Declaratie la notar (cum ca motoreta s`a adus in tara cu autovehiculul/platforma XX) - 25 RON

Taxa de inmatriculare - 60 RON

Taxa urgenta finante - 85 RON (se poate si fara, dar a fost cazul)

Timbru fiscal - 2 RON (asta pentru certificatul de la ANAF "cum ca nu as fi platitor de TVA" pe care l`am omis la dosar si pentru care trebuie sa mai astept 4 zile in conditiile in care si taxa de urgenta la finante a fost platita pentru o stampila pe loc si o semnatura...vina mea) :baldy:

 

Cam astea au fost cheltuielile pe care le`am suportat pentru inmatriculare, suma fiind 1000 RON rotunjita de la 999.5 :P

nu vad in cheltuielile tale urmatoarele:

-ziua pierduta (50-150 lei in functie de pregatirea fiecaruia, in cazul tau ai 2 zile una la rar una la politie

-mijlocul de deplasare, combustibil 100 si 200 lei

-mancarea si bautura ta plus cafelel etc.

eu am ajuns la 400e si tu lafel numai ca nu ai constientizat :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu vad in cheltuielile tale urmatoarele:

-ziua pierduta (50-150 lei in functie de pregatirea fiecaruia, in cazul tau ai 2 zile una la rar una la politie

-mijlocul de deplasare, combustibil 100 si 200 lei

-mancarea si bautura ta plus cafelel etc.

eu am ajuns la 400e si tu lafel numai ca nu ai constientizat :))

nu contrazic asta, desi e subiectiva treaba cu asa numitele cheltuieli suplimentare de mancat si de baut oricum trebuie indiferent de activitate

transportul m`a costat 30 de lei cand am fost la RAR, iar in rest 0 deoarece Ploiestiul este un oras mic si este lejer la pas, ori cu bicicleta :) ...acesta fiind iar un aspect ce devine subiectiv

eu spun maxim 300e :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...