PzKpfW Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 Care vine la academie maine? Hai ca e prima vedere pe anul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kindaru Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 /index.php?showtopic=639006 Salut, Recomand motorul, este f intretinut si mai ales k a fost al meu Mesaj completat Care vine la academie maine? Hai ca e prima vedere pe anul asta. Salut, am venit duminica la 10 dar nu era nimeni, am plecat la si 15, maine la 19:00 vin cu monstrul cel nou, astept restul canapelei, asfalt uscat tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 Daca nu ploo, eu sunt sigur prezent. Hai romanule, hai! Numai eu si Kindaru suntem pe canapea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vervega_eusebio Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 Salut, Recomand motorul, este f intretinut si mai ales k a fost al meu Mesaj completat Salut, am venit duminica la 10 dar nu era nimeni, am plecat la si 15, maine la 19:00 vin cu monstrul cel nou, astept restul canapelei, asfalt uscat tuturor ms kindare... maine scot si eu mobra si cred ca ma reped si eu pe la academie (fara asigurare) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 Daca nu ploo, eu sunt sigur prezent. Hai romanule, hai! Numai eu si Kindaru suntem pe canapea? da ce mah motociclismul e numai pe uscat?!?!? Io ma bag Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gramada04 Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 Maine dimineata duc bestia la Andu pentru pentru ceva reglaje pe la schimbator. La telefon mi-a zis ca ar putea fi ceva minor si se rezolva repede. In acest caz voi fi prezent (tot fara asigurare) . In caz contrar sper sa ma primiti si fara si sa ascult ceva sfaturi de la cei mai experimentati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vervega_eusebio Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 eu ajung intre 19.30 - 20.00, sper sa mai fie lume, p-acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serge Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 (editat) am dat o tura pe la showroomu' din Jilava, ieri. Sa incalec si eu ce-i la prezentare, de la monstru la multistrada. La intrare un Diavel S carbon...trantit deja! L-a scapat deja proprietaru, nimic grav, da' fiind mult carbon cred ca o sa coste... se sta foarte bine pe el da'i o namila inspaimantatoare! nici daca aveam banu nu as lua asa ceva, deh nu sunt copt probabil pentru asa ceva. acum cochetez cu un 796 pe negru, asa cum si-a luat si Kindaru - frumoasa ma, chiar si asa cu cadru ala mai de jucarie. de la ce vroiam sa dau doar vreo 2-3 miare pe un mostru, poate intru la cheltuiala... banca deja se ruga de mine sa imi dea credit, he, he. apropo, o revizie la ei, cu consumabile duce in 700 ron. piperat frate, dincolo era mai ieftin... Editat Martie 16, 2011 de Serge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 Cu mult regret si durere in suflet trebuie sa va anunt ca azi nu mai ajung la intalnire. In cauza nu sunt eu, programul sau vremea ci.. motoreta. Aseara m-a lasat in drum cu o problema la incarcare. Deocamdata nu stiu exact unde e buba, dar cel mai probabil bobinele, releul sau un simplu scurt pe undeva sunt cauza. Pe scurt nu e nimic grav si cel mai probabil ne vedem miercurea viitoare, dar am vrut sa notez prima problema de ordin tehnic pe care am avut-o cu un Ducati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danny D. Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 Cu mult regret si durere in suflet trebuie sa va anunt ca azi nu mai ajung la intalnire. In cauza nu sunt eu, programul sau vremea ci.. motoreta. Aseara m-a lasat in drum cu o problema la incarcare. Deocamdata nu stiu exact unde e buba, dar cel mai probabil bobinele, releul sau un simplu scurt pe undeva sunt cauza. Pe scurt nu e nimic grav si cel mai probabil ne vedem miercurea viitoare, dar am vrut sa notez prima problema de ordin tehnic pe care am avut-o cu un Ducati. Da-mi niste simptome... poate te indrum eu la problema. Bobinele nu au cum sa fie, nu au legatura cu incarcarea.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 la ora 8 sunt acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexutza Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 salutare....daca tot am inceput sa modific monsterul recent achizitionat...am si eu o intrebare...ma bate gandu sa renunt la una din tobe....adica sa imi fac tubulatura custom prin care sa duc cele 2 finale in 1 singura...vreau sa aud pro si contra si ce efecte vor avea asupra motorului...multumesc... btw pregatesc motoreta pt vopsitorie si inca nu m-am decis la ce culoare sa o fac...daca aveti idei va rog sa le impartasiti...multumesc frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 (editat) Buna Alexutza In privinta tobelor ti as propune sa le lasi la locul lor sau daca nu cel mult sa le ridici, cel mai usor ar fi poti sa le faci in stilul S2R sau S4R(mai ales ca ai modelul si vei gasi pe aici de unde sa le cumperi originale). Culoarea se face dupa gust, personal imi place cum sta gri sobolan pe monster, in orice caz o culoare apropiata de un monstru. Asfalt uscat si sa ai parte de animal Lasa ne mai multe detalii, de unde l-ai luat si evident.. de ce Editat Martie 16, 2011 de ZaiR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 (editat) Danny D. - in primul rand a fost gresala mea ca nu am verificat incarcarea cand am pus bateria noua. Am incercat-o doar cu bateria veche si la turatie constanta, la relanti. Simptomele au fost ca a inceput sa dea rateuri in mers, la peste 3-4000 ture. Avand in vedere ca motoreta a mers de aproape o saptamana doar din baterie (pe care nu o incarca nimic), era atat de secata incat nu mai avea putere nici sa dea curent constant la bujii. Am oprit instant pentru ca nu mi-am dat seama din mers ce avea, iar afisajul de temperatura o luase razna si incepuse sa palpaie cu "High". Am facut cateva verificari rapide si am incercat sa o pornesc din nou - demarorul nu se mai invartea deloc, iar pompa se amorsa cu greu. Cand i-am dat curent de la masina in schimb, a luat-o din prima si mergea foarte bine. Concluzia e deci clara. O sa stau zilele urmatoare cu Coco sa ii luam tot circuitul de incarcare la verificat. Nu e foarte nasoala treba, dar e un pic de munca. Alexutza - e un motor V2. Orice V2 care se respecta are cate o evacuare distincta pentru fiecare cilindru. Chiar si la cele care au o singura toba (gen Aprilia RSV Mille sau MotoGuzzi Griso) o sa vezi de fapt 2 evacuari separate si incastrate intr-o singura finala. In afara de estetica, motorul este gandit sa evacueze gazele de la fiecare cilindru separat si nu stiu cat de bine s-ar descurca cu o singura toba. A zis bine Zair cu tobele sub sa (cum are S4 Foggy) sau pe o parte, ca la S2R/S4R. In legatura cu culoarea, depinde si ce vrei sa vopsesti. Daca faci doar rezervorul, trebuie sa tii cont de culoarea cadrului si a rotilor. Daca o refaci cu totul, sunt cateva scheme de culori care se potrivesc de minune la monstru: - stil Dark (totul vopsit negru semi-mat) - stil Senna (jante rosu aprins, restul tot gri metalizat) - stil 695 (cadru rosu, restul tot negru) - full alb ... Parerea mea. Editat Martie 17, 2011 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danny D. Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 Danny D. - in primul rand a fost gresala mea ca nu am verificat incarcarea cand am pus bateria noua. Am incercat-o doar cu bateria veche si la turatie constanta, la relanti. Simptomele au fost ca a inceput sa dea rateuri in mers, la peste 3-4000 ture. Avand in vedere ca motoreta a mers de aproape o saptamana doar din baterie (pe care nu o incarca nimic), era atat de secata incat nu mai avea putere nici sa dea curent constant la bujii. Am oprit instant pentru ca nu mi-am dat seama din mers ce avea, iar afisajul de temperatura o luase razna si incepuse sa palpaie cu "High". Am facut cateva verificari rapide si am incercat sa o pornesc din nou - demarorul nu se mai invartea deloc, iar pompa se amorsa cu greu. Cand i-am dat curent de la masina in schimb, a luat-o din prima si mergea foarte bine. Concluzia e deci clara. O sa stau zilele urmatoare cu Coco sa ii luam tot circuitul de incarcare la verificat. Nu e foarte nasoala treba, dar e un pic de munca. Alexutza - e un motor V2. Orice V2 care se respecta are cate o evacuare distincta pentru fiecare cilindru. Chiar si la cele care au o singura toba (gen Aprilia RSV Mille sau MotoGuzzi Griso) o sa vezi de fapt 2 evacuari separate si incastrate intr-o singura finala. In afara de estetica, motorul este gandit sa evacueze gazele de la fiecare cilindru separat si nu stiu cat de bine s-ar descurca cu o singura toba. A zis bine Zair cu tobele sub sa (cum are S4 Foggy) sau pe o parte, ca la S2R/S4R. In legatura cu culoarea, depinde si ce vrei sa vopsesti. Daca faci doar rezervorul, trebuie sa tii cont de culoarea cadrului si a rotilor. Daca o refaci cu totul, sunt cateva scheme de culori care se potrivesc de minune la monstru: - stil Dark (totul vopsit negru semi-mat) - stil Senna (jante rosu aprins, restul tot gri metalizat) - stil 695 (cadru rosu, restul tot negru) - full alb ... Parerea mea. Pare a fii o problema la Alternator.... In general se arde puntea sau releul, caz in care scapi ieftin. Verifici usor...daca atunci cand merge motorul, pui verificatorul pe bornele bateriei si nu arata un minim de incarcare este de la releu sau de la punte.... Daca arata ca incarca, dar nu suficient, atunci incepi si verifici circuitul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexutza Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 cam asa arata motoreta in momentul asta....cu tobele alea trebuie sa fac ceva ca nu imi plac....si arata numarul aiurea rau intre ele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 Danny D. - da, sa vedem zilele urmatoare. Daca e releul, sper sa gasesc usor Alexutza, motoreta arata bine. Tobele sunt faine si le sta bine unde sunt. Iar pintenul e de efect. Dar daca vrei neaparat sa umblii la ea: 1 - bord cu turometru 2 - cadru vopsit in rosu + o dunga rosie pe rezervor si pe capacul monopost Dar oricum, e bine si asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexutza Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 bord cu turometru am tot cautat dar nu am gasit pe nicaieri....cadrul imi place negru in schimb a-si vopsi rezervoru capacu si aripa sa vedem.....dar daca raman acolo tobele o sa trebuiasca neaparat sa gasesc numarului alt loc...ca imi sta pe creier acolo.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 Daca vopsesti toata partea superioara si ii schimbi culoarea, va trebui sa vopsesti si pintenul. Parerea mea. Numarul de ce nu sta bine? E un pic indoit, dar nu vad nici o problema cu asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexutza Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 pintenu e din carbon..la fel si cele 2 ornamente de sub sa.....si cred ca o sa ramana asa....iar in legatura cu numaru....nu stiu parca e prea aglomerat acolo...sta fix intre tobe si parca nu are linie motoreta cu el acolo...nu se termina bine..poate ca am eu pitici... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mish Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 pintenu e din carbon..la fel si cele 2 ornamente de sub sa.....si cred ca o sa ramana asa....iar in legatura cu numaru....nu stiu parca e prea aglomerat acolo...sta fix intre tobe si parca nu are linie motoreta cu el acolo...nu se termina bine..poate ca am eu pitici... eee, ai tu pitici. am avut si eu cu farul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fat Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 Salutare! A venit primavara, am scos mobra din garaj si tot n-am oglinda dreapta. Cine are de vanzare o oglinda-oglinjoara stoc pentru M600? @Kindaru: Frumoasa motocicleta. S-o stapanesti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Martie 17, 2011 Autor Share Postat Martie 17, 2011 care ai mă numărul nou al lui cristinel, ăla cu 695? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zar Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 bord cu turometru am tot cautat dar nu am gasit pe nicaieri....cadrul imi place negru in schimb a-si vopsi rezervoru capacu si aripa sa vedem.....dar daca raman acolo tobele o sa trebuiasca neaparat sa gasesc numarului alt loc...ca imi sta pe creier acolo.... bord de carbon si turometru(doar turometrul, fara ceasul de kilometraj) 180E pe subito.it Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
townbiscuit Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 Salut toti 'monsteristii'. Intrebare din curiozitate. Am vazut ca monsterul are radiator mic. stiam ca astea cu radiator mai mic au racire pe ulei ? corect ? intrebarea e- aveti vreo problema cu racirea ? nu se incalzeste tare motorul in oras in special in trafic ? stiam ca racirea pe ulei(fata de cea pe apa) nu e extraordinar de eficienta. Ati avut probleme vreodata ? sunt curios daca e careva nemultumit de racirea pe ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.