Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

 

Nu. Da. Veniti cu propuneri concrete.

 

 

In legatura cu dauna totala: nu ai idee cat de usor se poate da asa ceva la un Ducati. Iti pot spune mai multe cand ne vedem ^_^

Cat despre numarul real de kilometrii, esti sigur? Cum s-a intamplat? S-a inlocuit doar bordul? Unde a fost reparata motocicleta?

Informatia imi parvine de la Andu. Mi-a zis ca stie motorul. Aparent ultima oara i-a fost schimbata furca si altele la Metrotehnica.

Inclusiv bordul.

 

in alta ordine de idei, hai mai oamini sa bem o bere macar maine. la desmogrill. sau oriunde.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

 

up-date vis-a-vis de S2R-ul de 1000 de la NBG Leasing: a fost facut dauna totala de 2 ori pana acuma si km din bord, cam 18.000 sunt de fapt peste 50.000. Brusc, pretul a devenit prea mare

 

Ti-a zis Andu ceva legat de acei km? Din cate stiu, motoreta aceea mai mult a stat.

 

 

Pulled the trigger !!!

 

Ducati 620 SS - 2003, proaspat proprietar ! ;)

welcome :pics:

Editat de ZaiR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pics will have to wait, sunt pe telefon si taptalk nu suporta motociclism.ro

depinde de telefon, dar poti da in josul paginii si ai acolo Full Version. va merge mai greu, dar poti pune si poze. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pozele promise.

 

Aveam nevoie de niste ulei pentru lant.

 

Pana acum probleme descoperite astazi dupa prima plimbare :

 

1. A inceput sa licareasca furca din stanga :(

2. Are un mers neregulat, presupun kit-ul de lant trebuie schimbat (zmuceste cand se merge constant cu ea sub 5k rpm)

3. Are unul / ambele discuri fata putin strambe, se simte foarte putin spre deloc (mi-au spus cei care au mai mers pe ea)

 

In rest, trebuie sa ma obisnuiesc cu ea, cu pozitia, cu reactiile samd, totusi still a beginer.

 

P.S. : o recomandare unde sa remediez problemele prezentate mai sus ?

P.S 2 : mai a venit cu tobele stock si un set de carene integrale, dar crapate, necesita reparatii.

post-68526-0-29006200-1362333202_thumb.jpg

post-68526-0-98052200-1362333211_thumb.jpg

post-68526-0-65531600-1362333383_thumb.jpg

post-68526-0-16137700-1362333416_thumb.jpg

Editat de seboman
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frumoasa jucaria la prima vedere.

 

acu sa le luam pe rand in limita cunostintelor.

 

1. cum sa-ti licareasca furca stanga? poate vrei sa zici ca a inceput sa planga. de licarit, licareste doar un bec. deci....? cine si ce a facut.

 

2. mersul neregulat e de la lant. ai o intindere pe el. se rezolva cu alt lant si trebuie uns/intins/dat drumu astuia. dar schimba-l. nu smunceste, ci simti doar niste socuri mici. vezi ca nu uleiul e pentru lant. foloseste un sprei special daca vrei sa te tina.

 

3. posibil sa fi sarit un bolovan in discuri si sa ai ori o ciupitura ori stramb discul. se pot indrepta daca nu ma insel sau le shimbi.

 

la P.S. dute la un sevice. vezi ca e Dafway. are service si mai socializeaza si cu noi pe aici.

 

tobele sunt ok si alea, iar de carene, se pot repara.



o sa te obisnuiesti cu ea foarte repede. e o motocicleta usoara cu un motor foarte elastic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

400 euro au fost toate costurile. nu mai intru in detali. insa noi am transportat moto pe platforma si nu am venit cu mancare in sacosa. s a ocupat o persoana. etc. Am zis costuri nu taxe. cand o faci la nivel de afacere costurile cresc. la costuri ma refer. ca .... eu unu m am lecuit.

 

Pozele promise.

 

Aveam nevoie de niste ulei pentru lant.

 

Pana acum probleme descoperite astazi dupa prima plimbare :

 

1. A inceput sa licareasca furca din stanga :(

2. Are un mers neregulat, presupun kit-ul de lant trebuie schimbat (zmuceste cand se merge constant cu ea sub 5k rpm)

3. Are unul / ambele discuri fata putin strambe, se simte foarte putin spre deloc (mi-au spus cei care au mai mers pe ea)

 

In rest, trebuie sa ma obisnuiesc cu ea, cu pozitia, cu reactiile samd, totusi still a beginer.

 

P.S. : o recomandare unde sa remediez problemele prezentate mai sus ?

P.S 2 : mai a venit cu tobele stock si un set de carene integrale, dar crapate, necesita reparatii.

.

Saracul om, astazi impingea mobra pe Stefan Cel Mare dar ceva mai tarziu se plimba pe nordului :)

Este putin cam riscant sa incepi distractia fara sa i faci o revizie generala. Dar ce nu face omul pentru putina distractie.

Iti recomand sa apelezi la niste specialisti in ale ducati-ului. Ca om fi noi sau altii, tu apeleaza. Vei economisi banii, timp si cel mai important sanatate.

www.dafway.ro

 

 

Saracul om, astazi impingea mobra pe Stefan Cel Mare dar ceva mai tarziu se plimba pe nordului :)

Este putin cam riscant sa incepi distractia fara sa i faci o revizie generala. Dar ce nu face omul pentru putina distractie.

Iti recomand sa apelezi la niste specialisti in ale ducati-ului. Ca om fi noi sau altii, tu apeleaza. Vei economisi banii, timp si cel mai important sanatate.

www.dafway.ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu pe cineva care are un 600SS. Da cand stiu eu motoru ala, adica de vreo 6 ani, nu a schimbat niciodata curelele. Dar eu unu nu as mai risca odata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pozele promise.

 

Aveam nevoie de niste ulei pentru lant.

 

Pana acum probleme descoperite astazi dupa prima plimbare :

 

1. A inceput sa licareasca furca din stanga :(

2. Are un mers neregulat, presupun kit-ul de lant trebuie schimbat (zmuceste cand se merge constant cu ea sub 5k rpm)

3. Are unul / ambele discuri fata putin strambe, se simte foarte putin spre deloc (mi-au spus cei care au mai mers pe ea)

 

In rest, trebuie sa ma obisnuiesc cu ea, cu pozitia, cu reactiile samd, totusi still a beginer.

 

P.S. : o recomandare unde sa remediez problemele prezentate mai sus ?

P.S 2 : mai a venit cu tobele stock si un set de carene integrale, dar crapate, necesita reparatii.

1. Schimba-i simeringurile si uleiul din furca.

2. E motor 2 in V de aia, dar daca vrei sa scapi de chestia asta pune-i un pinion cu 1 dinte in minus pe fata. De obicei senzatia asta o simt cei care migreaza de la motoare 4 in linie la V-uri.

3. Discurile se fac la Balamuc (e un baiat ok care chiar se pricepe).

 

PS. Schimba-i curelele de distributie obligatoriu. Verifica-i rulmetii de la roti si din juguri, starea lantului si a pinioanelor. Pune-i un ulei bun si lichid de frana nou. Toata distractia te va costa ceva, dar si cand va fi gata...

Sa te bucuri de ea :peace:

 

 

Am scos si eu motocicleta ieri de la iernat. I-am montat roata pe spate, baterie noua. Mai trebuie sa-i inversez guma pe fata ca e pusa pe dos, sa gasesc o modalitate sa-i montez amortizorul de ghidon (am un Matris M4R, dar nu am prinderile), asigurare (320 RON..fuuuuuck ) sa-i montez noua toba Termi :D si cam asta e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am vazut un 749 care nu avea curelele schimbate de 8 ani. Insa nu avea mai mut de 6000km si fusese tinuta intr un mediu fara umezeala si tepereatura constanta.Aratau relativ bine. Insa avea ceva mult mai interesant. Avea urme pe cilindru de la stat implicit o compresie. mica. Eu sunt de parere ca daca schimbi curelel la 4 ani sau 30.000k este sigur. Asta daca au fost montate corect.

 

Cat despre discurile de frana eu nu sunt de acord cu indreptatul. Mai bine cumperi unele secand decat sa le indrepti. Bala este un baiat super ok, dar la moto acum ceva timp un client al lui a ramas cu maneta de frana in mana pe un circuit :) el este baiat bun dar nu se prea pricepe la mobre. Se pricepe la gume acolo mergi pe mana lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu la indreptat ma refer, ci la rectificat. Stiu eu cel putin 10 piloti de roSBK care si-au facut discurile la el si au fost ok.

Am eu un set de curele de distributie noi noute, dar din 2006. Mobra pe care au fost montate a stat in showroom. Mai sunt bune, le cumpara cineva? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, as fi ajuns de ieri la dafway, dar am spus ca este duminica si poate oamenii se bucura de weekend.

 

Pana acum e cam bugetat totul acolo : Curele / Kit Lant / Revizie Furci / poate si un disc sh, sau indreptat we shall see.

 

Uleiul si filtrele as vrea sa le schimb eu, ca vreau sa ma murdaresc si eu putin pe maini si nu cred ca sunt chiar asa de greu de schimbat.

 

Dafway, beware, va sun astazi, daca tot m-ati vazut ieri, sa ne imprietenim putin zilele astea :D

 

L.E. : Da chiar, asigurare moto 6 luni, 230 ron, wtf ! :D

 

Apropo, la autentificarea pentru inmatriculare se verifica motorul din punct de vedere itp ?

 

Sa merg cu tobele astea AfterMarket sau franele cum sunt ?

Editat de seboman
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Franele le poti lasa asa, ca oricum nu prea sunt importante, is mai mult de decor :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo, la autentificarea pentru inmatriculare se verifica motorul din punct de vedere itp ?

 

Sa merg cu tobele astea AfterMarket sau franele cum sunt ?

 

In principiu se verifica doar seriile. Practic, depinde peste cine dai. Oricum, vezi sa nu ai ceva flagrant in neregula.

Cum zice (intr-un fel) si adidas, franele e important sa le faci pentru tine.

Tobele, daca au silencer-e puse ar trebui sa fie in regula. Daca nu au, pune tobele stock altfel te trimit inapoi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut;

 

sunt în căutarea unui Monster(600 din cauza posibilităților financiare)...vreau sa cheltui max 1500 de euro(primul motor). Știți unul ok din punct de vedere mecanic de vânzare?

 

Mersi de pe acum;

Horatiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...