integrale_awd Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 Nu. Da. Veniti cu propuneri concrete. In legatura cu dauna totala: nu ai idee cat de usor se poate da asa ceva la un Ducati. Iti pot spune mai multe cand ne vedem Cat despre numarul real de kilometrii, esti sigur? Cum s-a intamplat? S-a inlocuit doar bordul? Unde a fost reparata motocicleta? Informatia imi parvine de la Andu. Mi-a zis ca stie motorul. Aparent ultima oara i-a fost schimbata furca si altele la Metrotehnica. Inclusiv bordul. in alta ordine de idei, hai mai oamini sa bem o bere macar maine. la desmogrill. sau oriunde. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 Eu maine nu pot. Tonight or bust.Propun o berarie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seboman Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 Pulled the trigger !!! Ducati 620 SS - 2003, proaspat proprietar ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Martie 3, 2013 Share Postat Martie 3, 2013 (editat) up-date vis-a-vis de S2R-ul de 1000 de la NBG Leasing: a fost facut dauna totala de 2 ori pana acuma si km din bord, cam 18.000 sunt de fapt peste 50.000. Brusc, pretul a devenit prea mare Ti-a zis Andu ceva legat de acei km? Din cate stiu, motoreta aceea mai mult a stat. Pulled the trigger !!! Ducati 620 SS - 2003, proaspat proprietar ! welcome Editat Martie 3, 2013 de ZaiR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Martie 3, 2013 Share Postat Martie 3, 2013 Ti-a zis Andu ceva legat de acei km? Din cate stiu, motoreta aceea mai mult a stat. Accidentata din ce se "aude" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seboman Postat Martie 3, 2013 Share Postat Martie 3, 2013 Pics to come. Ma ajuta cineva cu niste ulei de lant ? E inchis peste tot si as vrea astazi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
integrale_awd Postat Martie 3, 2013 Share Postat Martie 3, 2013 Ti-a zis Andu ceva legat de acei km? Din cate stiu, motoreta aceea mai mult a stat. Da, de la el detin intreaga informatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seboman Postat Martie 3, 2013 Share Postat Martie 3, 2013 Pics will have to wait, sunt pe telefon si taptalk nu suporta motociclism.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Martie 3, 2013 Share Postat Martie 3, 2013 Pics will have to wait, sunt pe telefon si taptalk nu suporta motociclism.ro depinde de telefon, dar poti da in josul paginii si ai acolo Full Version. va merge mai greu, dar poti pune si poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seboman Postat Martie 3, 2013 Share Postat Martie 3, 2013 Am incercat, nu vede structura de directoare de pe iphone. Pe seara le photo ! Ulei anyone? Buc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Martie 3, 2013 Share Postat Martie 3, 2013 lasa asa, doar e iPhone, ce naiba. avem rabdare pana seara. ulei? ce anume vrei sa afli sau sa stii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seboman Postat Martie 3, 2013 Share Postat Martie 3, 2013 (editat) Pozele promise. Aveam nevoie de niste ulei pentru lant. Pana acum probleme descoperite astazi dupa prima plimbare : 1. A inceput sa licareasca furca din stanga 2. Are un mers neregulat, presupun kit-ul de lant trebuie schimbat (zmuceste cand se merge constant cu ea sub 5k rpm) 3. Are unul / ambele discuri fata putin strambe, se simte foarte putin spre deloc (mi-au spus cei care au mai mers pe ea) In rest, trebuie sa ma obisnuiesc cu ea, cu pozitia, cu reactiile samd, totusi still a beginer. P.S. : o recomandare unde sa remediez problemele prezentate mai sus ? P.S 2 : mai a venit cu tobele stock si un set de carene integrale, dar crapate, necesita reparatii. Editat Martie 3, 2013 de seboman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Martie 3, 2013 Share Postat Martie 3, 2013 @seboman....la cati mai multi km iti doresc in rest ptr intrebari sunt de parere ca la service poti afla multe despre moto a ta...bafta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Martie 3, 2013 Share Postat Martie 3, 2013 frumoasa jucaria la prima vedere. acu sa le luam pe rand in limita cunostintelor. 1. cum sa-ti licareasca furca stanga? poate vrei sa zici ca a inceput sa planga. de licarit, licareste doar un bec. deci....? cine si ce a facut. 2. mersul neregulat e de la lant. ai o intindere pe el. se rezolva cu alt lant si trebuie uns/intins/dat drumu astuia. dar schimba-l. nu smunceste, ci simti doar niste socuri mici. vezi ca nu uleiul e pentru lant. foloseste un sprei special daca vrei sa te tina. 3. posibil sa fi sarit un bolovan in discuri si sa ai ori o ciupitura ori stramb discul. se pot indrepta daca nu ma insel sau le shimbi. la P.S. dute la un sevice. vezi ca e Dafway. are service si mai socializeaza si cu noi pe aici. tobele sunt ok si alea, iar de carene, se pot repara. o sa te obisnuiesti cu ea foarte repede. e o motocicleta usoara cu un motor foarte elastic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DAFWAY Postat Martie 3, 2013 Share Postat Martie 3, 2013 400 euro au fost toate costurile. nu mai intru in detali. insa noi am transportat moto pe platforma si nu am venit cu mancare in sacosa. s a ocupat o persoana. etc. Am zis costuri nu taxe. cand o faci la nivel de afacere costurile cresc. la costuri ma refer. ca .... eu unu m am lecuit. Pozele promise. Aveam nevoie de niste ulei pentru lant. Pana acum probleme descoperite astazi dupa prima plimbare : 1. A inceput sa licareasca furca din stanga 2. Are un mers neregulat, presupun kit-ul de lant trebuie schimbat (zmuceste cand se merge constant cu ea sub 5k rpm) 3. Are unul / ambele discuri fata putin strambe, se simte foarte putin spre deloc (mi-au spus cei care au mai mers pe ea) In rest, trebuie sa ma obisnuiesc cu ea, cu pozitia, cu reactiile samd, totusi still a beginer. P.S. : o recomandare unde sa remediez problemele prezentate mai sus ? P.S 2 : mai a venit cu tobele stock si un set de carene integrale, dar crapate, necesita reparatii. . Saracul om, astazi impingea mobra pe Stefan Cel Mare dar ceva mai tarziu se plimba pe nordului Este putin cam riscant sa incepi distractia fara sa i faci o revizie generala. Dar ce nu face omul pentru putina distractie. Iti recomand sa apelezi la niste specialisti in ale ducati-ului. Ca om fi noi sau altii, tu apeleaza. Vei economisi banii, timp si cel mai important sanatate. www.dafway.ro Saracul om, astazi impingea mobra pe Stefan Cel Mare dar ceva mai tarziu se plimba pe nordului Este putin cam riscant sa incepi distractia fara sa i faci o revizie generala. Dar ce nu face omul pentru putina distractie. Iti recomand sa apelezi la niste specialisti in ale ducati-ului. Ca om fi noi sau altii, tu apeleaza. Vei economisi banii, timp si cel mai important sanatate. www.dafway.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 Stiu pe cineva care are un 600SS. Da cand stiu eu motoru ala, adica de vreo 6 ani, nu a schimbat niciodata curelele. Dar eu unu nu as mai risca odata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 Pozele promise. Aveam nevoie de niste ulei pentru lant. Pana acum probleme descoperite astazi dupa prima plimbare : 1. A inceput sa licareasca furca din stanga 2. Are un mers neregulat, presupun kit-ul de lant trebuie schimbat (zmuceste cand se merge constant cu ea sub 5k rpm) 3. Are unul / ambele discuri fata putin strambe, se simte foarte putin spre deloc (mi-au spus cei care au mai mers pe ea) In rest, trebuie sa ma obisnuiesc cu ea, cu pozitia, cu reactiile samd, totusi still a beginer. P.S. : o recomandare unde sa remediez problemele prezentate mai sus ? P.S 2 : mai a venit cu tobele stock si un set de carene integrale, dar crapate, necesita reparatii. 1. Schimba-i simeringurile si uleiul din furca. 2. E motor 2 in V de aia, dar daca vrei sa scapi de chestia asta pune-i un pinion cu 1 dinte in minus pe fata. De obicei senzatia asta o simt cei care migreaza de la motoare 4 in linie la V-uri. 3. Discurile se fac la Balamuc (e un baiat ok care chiar se pricepe). PS. Schimba-i curelele de distributie obligatoriu. Verifica-i rulmetii de la roti si din juguri, starea lantului si a pinioanelor. Pune-i un ulei bun si lichid de frana nou. Toata distractia te va costa ceva, dar si cand va fi gata... Sa te bucuri de ea Am scos si eu motocicleta ieri de la iernat. I-am montat roata pe spate, baterie noua. Mai trebuie sa-i inversez guma pe fata ca e pusa pe dos, sa gasesc o modalitate sa-i montez amortizorul de ghidon (am un Matris M4R, dar nu am prinderile), asigurare (320 RON..fuuuuuck ) sa-i montez noua toba Termi si cam asta e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DAFWAY Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 Eu am vazut un 749 care nu avea curelele schimbate de 8 ani. Insa nu avea mai mut de 6000km si fusese tinuta intr un mediu fara umezeala si tepereatura constanta.Aratau relativ bine. Insa avea ceva mult mai interesant. Avea urme pe cilindru de la stat implicit o compresie. mica. Eu sunt de parere ca daca schimbi curelel la 4 ani sau 30.000k este sigur. Asta daca au fost montate corect. Cat despre discurile de frana eu nu sunt de acord cu indreptatul. Mai bine cumperi unele secand decat sa le indrepti. Bala este un baiat super ok, dar la moto acum ceva timp un client al lui a ramas cu maneta de frana in mana pe un circuit el este baiat bun dar nu se prea pricepe la mobre. Se pricepe la gume acolo mergi pe mana lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
floreaandrei Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 Gata, sunt demontate de pe motocicleta, pregatite de vanzare. Valabil in continuare. Daca nu gasesc cumparator local saptamana asta , se urca pe ebay ( poate se dau acolo ) Andrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 Nu la indreptat ma refer, ci la rectificat. Stiu eu cel putin 10 piloti de roSBK care si-au facut discurile la el si au fost ok. Am eu un set de curele de distributie noi noute, dar din 2006. Mobra pe care au fost montate a stat in showroom. Mai sunt bune, le cumpara cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seboman Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 (editat) Da, as fi ajuns de ieri la dafway, dar am spus ca este duminica si poate oamenii se bucura de weekend. Pana acum e cam bugetat totul acolo : Curele / Kit Lant / Revizie Furci / poate si un disc sh, sau indreptat we shall see. Uleiul si filtrele as vrea sa le schimb eu, ca vreau sa ma murdaresc si eu putin pe maini si nu cred ca sunt chiar asa de greu de schimbat. Dafway, beware, va sun astazi, daca tot m-ati vazut ieri, sa ne imprietenim putin zilele astea L.E. : Da chiar, asigurare moto 6 luni, 230 ron, wtf ! Apropo, la autentificarea pentru inmatriculare se verifica motorul din punct de vedere itp ? Sa merg cu tobele astea AfterMarket sau franele cum sunt ? Editat Martie 4, 2013 de seboman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 Franele le poti lasa asa, ca oricum nu prea sunt importante, is mai mult de decor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 Apropo, la autentificarea pentru inmatriculare se verifica motorul din punct de vedere itp ? Sa merg cu tobele astea AfterMarket sau franele cum sunt ? In principiu se verifica doar seriile. Practic, depinde peste cine dai. Oricum, vezi sa nu ai ceva flagrant in neregula. Cum zice (intr-un fel) si adidas, franele e important sa le faci pentru tine. Tobele, daca au silencer-e puse ar trebui sa fie in regula. Daca nu au, pune tobele stock altfel te trimit inapoi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seboman Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 Deci pus tobe stock neaparat. Pe partea de frane nu este chiar asa deranjant, dar ramane de vazut care este verdictul specialistilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Horatiu.i Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 Salut; sunt în căutarea unui Monster(600 din cauza posibilităților financiare)...vreau sa cheltui max 1500 de euro(primul motor). Știți unul ok din punct de vedere mecanic de vânzare? Mersi de pe acum; Horatiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.