cicloburu Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 Am pus o placă de MTB de 42 de dinți, un pinion de 15. Pot să merg cu astea fără probleme cu 30 în oraș, constant. Pot să cresc și la 40 pe distanțe scurte dacă am nevoie să depășesc ceva. Pot să urc și orice deal sau pod. Ține și de antrenament, nu doar de rapoartele de transmisie. Așa arăta după ce am renovat-o, acum e murdară, dar n-are defecte! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 Referitor la pene: ce scule luați cu voi la drum? Era o vreme cînd duceam cu mine, invariabil, „briceagul” de inbusuri, două leviere mici (confecționate de mine cu flexul dintr-o platbandă de fier!), 3-4 petice și tub de adeziv, o tăbliță abrazivă pentru cameră și o cheie mică de spițe. Toate astea încăpeau într-o cutiuță pe care o purtam în buzunarul de la spate. Mai aveam pe bicicletă o pompă mică, un bidon sau două (depindea de lungimea drumului) și în ghidon cîteva spițe. Eu car as: camera de rezerva, 3 leviere de plastic si 3 inbusuri (capete si un T) in gentuta de sub sea si pompa prinsa pe suportul ei langa bidon. Asta in oras. In afara orasului, mai ales daca e grup mai mare, am in plus o presa de lant, 2 zale rapide, inca o camera si atat. Spite nu am rupt niciodata, asa ca nu car dupa mine, nici cheie de spite, daca rup un cablu nu e o problema sa merg fara el pana in primul oras cu magazin de biciclete. Nu stiu cum ai scazut 4 kg facand bicicleta single speed, ca manetele de schimbatoare au vreo 300g, schimbatoarele inca vreo 500, caseta de 9 are vreo 250 si foile mici inca vreo 200. Abia daca economisesti 1 kg, economie pe care aproape ca o fac usor din roti - 350g din fiecare cauciuc si vreo 130g din fiecare camera, 960g in total. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 O bicicleta cu cadru f asemanator am folosit si eu in Bucuresti multa vreme,m-am impacat f bine cu ea. Ca modificari eu i-am schimbat ghidonul cu unul drept pe care l-am scurtat ca sa ma pot strecura usor printre masini. Am renuntat si la aripi,nu pt ca am vrut ci pentru ca s-au rupt. La viteze n-am renuntat pt ca oricum bicicleta e foarte usoara , are roti de cursiera cu cauciucuri de 23, o bicicleta ideala pentru oras si nu numai, am reusit sa fac si 200km intr-o zi cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_mot Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 Salut, recomandati-mi si mie va rog o padure, un teren viran in bucuresti (desi nu prea cred ca exista) sau pe langa.. Daca e si in zona Titan si mai bine. Aveti idei?? M-am saturat sa tot ocolesc lumea prin parc. Sunt peste tot, pe pista, pe langa, e super aglomerat. Aveam o zona in parcul IOR dar nu stiu ce lucrari fac acolo si e inchisa. Era cineva pe aici care se dadea in parcul Carol parca?? Cum e acolo? Multumesc, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxxbiker Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 Single speed-ul cu roti de 28 " este o bicicleta excelenta pentru oras , am avut mai multe bicle de acest fel ,raportul ideal ( dupa parerea mea ) ar fi 42/18 care te duce cu peste 30 km /h pe plat si nu necesita prea mult efort la urcat un pod sau un drum scurt in rampa .Am vazut sambata la aerodromul sirna un biciclist din Bucuresti care a parcurs peste 50 km cu un SSP foarte frumos . 1 . fosta mea bicla ssp 2. bicla ssp bucuresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 Salut, recomandati-mi si mie va rog o padure, un teren viran in bucuresti (desi nu prea cred ca exista) sau pe langa.. Daca e si in zona Titan si mai bine. Aveti idei?? M-am saturat sa tot ocolesc lumea prin parc. Sunt peste tot, pe pista, pe langa, e super aglomerat. Aveam o zona in parcul IOR dar nu stiu ce lucrari fac acolo si e inchisa. Era cineva pe aici care se dadea in parcul Carol parca?? Cum e acolo? Multumesc, Padurea Cernica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 1 . fosta mea bicla ssp Ce bine arata! Fierul meu e ruginit ca naiba. I-am montat si eu cauciucurile de oras si vad ca sunt si in ton cu lumea de pe aici: am facut-o single speed Am zis ca ma apuc sa o curat si sa ii dau o vopsea, dar pana acum am avut de lucru la motoare... Dar las ca intra si bicla la 'restaurat' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 ... Nu stiu cum ai scazut 4 kg facand bicicleta single speed, ca manetele de schimbatoare au vreo 300g, schimbatoarele inca vreo 500, caseta de 9 are vreo 250 si foile mici inca vreo 200. Abia daca economisesti 1 kg, economie pe care aproape ca o fac usor din roti - 350g din fiecare cauciuc si vreo 130g din fiecare camera, 960g in total. Nu compara mere cu pere! Bicicleta e de vîrstă venerabilă, peste 40 de ani. Toate piesele pe care le-am dat jos erau din fier masiv! Da' fier, nene, nu glumă! Am schimbat așa: două plăci, ax pedalier și bile, brațe de pedale, pedale, toate din fier masiv cu rulment pedalier ușor, brațe de aluminiu, pedale de aluminiu, o singură placă ușoară. Am schimbat și șaua cu una mai ușoară. Am schimbat manetele de frîne cu unele simple, fără manetă ajutătoare sub ghidon. Am renunțat la manete de schimbătoare cu brațe lungi din fier, schimbătoare plăci și pinioane. Am renunțat la dinam și far. Am renunțat la aripi. Am păstrat cleștii de frînă de Al, model Compe! Poate că am exagerat cu 4 kilograme, dar exagerarea e de ordinul sutelor de grame! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxxbiker Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 Nu compara mere cu pere! Bicicleta e de vîrstă venerabilă, peste 40 de ani. Toate piesele pe care le-am dat jos erau din fier masiv! Da' fier, nene, nu glumă! Am schimbat așa: două plăci, ax pedalier și bile, brațe de pedale, pedale, toate din fier masiv cu rulment pedalier ușor, brațe de aluminiu, pedale de aluminiu, o singură placă ușoară. Am schimbat și șaua cu una mai ușoară. Am schimbat manetele de frîne cu unele simple, fără manetă ajutătoare sub ghidon. Am renunțat la manete de schimbătoare cu brațe lungi din fier, schimbătoare plăci și pinioane. Am renunțat la dinam și far. Am renunțat la aripi. Am păstrat cleștii de frînă de Al, model Compe! Poate că am exagerat cu 4 kilograme, dar exagerarea e de ordinul sutelor de grame! Buna treaba , bicicletele ssp cu cadre de otel -modele vechi - mi se par cele mai reusite . Am citit zilele trecute pe un forum de ciclism cum ca un 'nene' asiatic cu o bicla SSP - cu cadru de fier , portbagaj , cos pe ghidon si alte alea , destul de grea - le-a cam dat " na-na " la niste biciclisti pasionati ce rulau pe cursiere de carbon . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 Bicicleta e de vîrstă venerabilă, peste 40 de ani. Toate piesele pe care le-am dat jos erau din fier masiv! In cazul asta e de inteles. Am citit zilele trecute pe un forum de ciclism cum ca un 'nene' asiatic cu o bicla SSP - cu cadru de fier , portbagaj , cos pe ghidon si alte alea , destul de grea - le-a cam dat " na-na " la niste biciclisti pasionati ce rulau pe cursiere de carbon . Si marmota invelea ciocolata in staniol. Ca un pasionat pe cursiera trece de 50km/h inainte ca SSP-ul sa ajunga la 30 plecand de pe loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.burlacu Postat Mai 22, 2013 Share Postat Mai 22, 2013 @foxbiker - de ce nu? cursiera de carbon nu vine la pachet cu resitență, forță etc. Am cunoscuți cu carboane care ies doar sâmbăta și nu-s în stare să treacă de 30 km/h... iar dacă nenea ăsta asiaticu le-a dat na-na la vale... greutatea îl putea ajuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat Mai 22, 2013 Share Postat Mai 22, 2013 Salutare ! Mi-am facut si eu o bicicleta mai din bucati asa.. :-) Timp pentru ea nu prea am, sper s-o chinui weekendul asta pe undeva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Mai 22, 2013 Share Postat Mai 22, 2013 Salutare ! Mi-am facut si eu o bicicleta mai din bucati asa.. :-) Timp pentru ea nu prea am, sper s-o chinui weekendul asta pe undeva. miau. e pacat de ea.. mai bine o donezi (mie) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Mai 22, 2013 Share Postat Mai 22, 2013 (editat) @foxbiker - de ce nu? cursiera de carbon nu vine la pachet cu resitență, forță etc. Am cunoscuți cu carboane care ies doar sâmbăta și nu-s în stare să treacă de 30 km/h... iar dacă nenea ăsta asiaticu le-a dat na-na la vale... greutatea îl putea ajuta M-a spart fox, am aflat despre cine e vorba Cine e interesat, sa caute Keith Thorarinson pe Google. L-am intalnit pe Keith de cateva ori, probabil e mai rapid cand doarme decat mine pe cursiera, dar nu se pune - Keith pe bicicleta si Chuck Norris in rest sunt legende, restul sunt oameni. PS. Keith e canadian. Cum toti canadienii sunt imigranti de vreundeva el e de origini din Asia, dar e canadian. Editat Mai 22, 2013 de AdrianB1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Mai 24, 2013 Share Postat Mai 24, 2013 eu tocmai ce m-am intors de la o tura de o zi : Sinaia - Cuibul Dorului - Zanoaga- Bolboci - Padina - Piatra Arsa - si inapoi in Sinaia ..... urcarea prin padure de la Padina la Piatra Arsa ne-a cam rupt pe genunchi dar iata ca inca traim ! ceva pic's : colegul de pedala lacul Bolboci in padure pe traseul Padina - Piatra Arsa Cu cabana Padina pe fundal un Close-up o portiune mai dificila aproape de Piatra Arsa Priveliste spre Padina/Pestera subsemnatul incercand sa afle daca are musculite lipite de dinti in curand bag si un filmulet facut cu aceasta ocazie . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Mai 24, 2013 Share Postat Mai 24, 2013 eu tocmai ce m-am intors de la o tura de o zi : Sinaia - Cuibul Dorului - Zanoaga- Bolboci - Padina - Piatra Arsa - si inapoi in Sinaia ..... urcarea prin padure de la Padina la Piatra Arsa ne-a cam rupt pe genunchi dar iata ca inca traim ! ceva pic's : DSC03417.JPG colegul de pedala DSC03429.JPG lacul Bolboci DSC03446.JPG in padure pe traseul Padina - Piatra Arsa DSC03448.JPG Cu cabana Padina pe fundal DSC03453.JPG un Close-up DSC03457.JPG o portiune mai dificila DSC03463.JPG aproape de Piatra Arsa DSC03465.JPG Priveliste spre Padina/Pestera DSC03473.JPG subsemnatul incercand sa afle daca are musculite lipite de dinti in curand bag si un filmulet facut cu aceasta ocazie . Cati km ati avut in total si cum a fost vremea ? Ca tot veni vorba de lacul bolboci..Acolo am avut prima mea coborare de pe munte, Babele-cabana Bolboci, pe un dhs full suspension, care scartaia ca dracii ) frumoasa zona, asteptam filmuletul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Mai 24, 2013 Share Postat Mai 24, 2013 pai innorat si vreo 10 minute de ploaie , cca. 20 de grade ....... daca nu ma insel au fost cca 50 km in total plecati din fata garii Sinaia si ajunsi tot in fata garii , cu 3 ore de carat bicicleta prin padure si pantele abrupte de la Padina catre Piatra Arsa ! se putea lua telecabina pana la Babele dar in acea zi era in revizie !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pepsz Postat Iunie 7, 2013 Share Postat Iunie 7, 2013 Salutare, de ceva vreme sunt mandrul posesor al unei rusoaice (semicursiera) ) care implora o mica restaurare. Fiind bicicleta ceva mai veche, piesele de schimb se cam lasa cautate si nu prea stiu unde sa caut. Ma gandeam duminica dimineata sa fac o vizita prin targ la vitan insa nu ma incata foarte mult ideea, as prefera o varianta ceva mai safe. Ceva propuneri ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Iunie 8, 2013 Share Postat Iunie 8, 2013 Ce piese iti trebuiesc si ce varianta de semicursiera ruseasca ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Iunie 8, 2013 Share Postat Iunie 8, 2013 (editat) pai innorat si vreo 10 minute de ploaie , cca. 20 de grade ....... daca nu ma insel au fost cca 50 km in total plecati din fata garii Sinaia si ajunsi tot in fata garii , cu 3 ore de carat bicicleta prin padure si pantele abrupte de la Padina catre Piatra Arsa ! se putea lua telecabina pana la Babele dar in acea zi era in revizie !!!! inteleg c-ati fost cu trenul? trebuie platit ceva in plus pt bici? cat faci ca timp? hm.. m-as baga la asa ceva...bici am luat-o pt munte dar a vazut numai asfalt pana acum Editat Iunie 8, 2013 de frigider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razorbladed Postat Iunie 8, 2013 Share Postat Iunie 8, 2013 Salutare. Eu am in ultimul timp dureri temporare la genunchi (ligamente) dupa o tura mai lunga cu bicicleta (sunt intense in dimineata de dupa cursa si trec peste 2-3 zile). Mai are cineva probleme asemanatoare si a gasit un remediu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Iunie 8, 2013 Share Postat Iunie 8, 2013 Remediul imediat nu există. Trebuie să te încălzești mai atent înainte de a începe să tragi tare/mult. Asta se face mergînd în frecvență, cu pas mic (călcătură mică, dacă-ți e mai familiar termenul). Bănuiesc că ai tendinită de efort. Ți-ar prinde bine niște repaus sau măcar reducerea efortului. Eu pățeam asta mai ales la începutul sezonului, la primele ture lungi în situații de temperatură scăzută. După o cursă/tură mai lungă/tare, e necesar să faci revenirea de după efort, adică să nu te oprești brusc din pedalat, ci să mai rulezi ușor cîțiva kilometri. Ideal ar fi să poți face cîteva ture de bazin. Înotul e benefic pentru că îți reglezi și respirația și lucrezi cu membrele în „imponderabilitate”. De asemenea, o baie caldă de cca 20 de minute cu apă în care ai pus sare și bicarbonat de sodiu (cca 400 de grame din fiecare) este extrem de reconfortantă și îți reglează electroliții pe care i-ai pierdut prin transpirație. Aici revin la cursă, timp în care trebuie să te alimentezi și hidratezi corect. Dacă o să-mi mai aduc aminte, o să mai scriu cîte ceva. Pînă una-alta, spor la pedalat, dar fă-o cu cap, încălzirea și revenirea de după efort fiind condiție necesară (nu și suficientă) pentru confortul tău. Antrenamentele sînt necesare, nu poți pleca în cursă la sfîrșitul săptămînii, dar în timpul ei să nu pedalezi deloc, sau aproape deloc. Și nu mă refer la pedalatul simplu pînă la job și înapoi (de exemplu) ci la ieșiri regulate în care să ai un program. Într-o zi faci pedalare în frecvență, în alta în forță, combinat ș.a.m.d. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Ravishing Postat Iunie 8, 2013 Share Postat Iunie 8, 2013 (editat) Salutare. Eu am in ultimul timp dureri temporare la genunchi (ligamente) dupa o tura mai lunga cu bicicleta (sunt intense in dimineata de dupa cursa si trec peste 2-3 zile). Mai are cineva probleme asemanatoare si a gasit un remediu? http://www.livestrong.com/knee-pain/ In principiu durerea are doi factori (cel putin din experienta mea) - nereglarea corespunzatoare a bicicletei (sa, ghidon) - nefolosirea muschilor din picioare in pedalare - daca pleci in tura lunga fara sa faci o pregatire minimala a muschilor de la picioare, ligamentele vor trebuie sa preia o parte din sarcinile muschilor, iar asta iti va da dureri de ligamente Eu cand plec la ture lungi (ultima a fost de 1000km dobrogea si litoralul bulgaresc) fac cu o saptamana inainte ture de minim 30-50 km in fiecare zi. Asta ca sa se obisnuiasca muschiul cu efort pe o perioada lunga - in medie fac 100/zi, dar nu mai mult de 200. Editat Iunie 8, 2013 de Ravishing Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 8, 2013 Autor Share Postat Iunie 8, 2013 (editat) iaca mi-am pus un SRAM PowerLink (le am cumparate de mai bine de-un an si stau degeaba). am lasat lantu' sa stea intr-o sticla de juma' cu benzina si apoi l-am scufundat in ulei 80W90. sa mor io de nu-i o diferenta. - nereglarea corespunzatoare a bicicletei (sa, ghidon)evident, se aplica mult mai putin la oamenii care fac ciclism serios, dar am observat ca 90% din amatori regleaza saua total aiurea. mi-amintesc ca-mi facea teorie cind eram prin liceu un vecin ca "ce-ti pui mai baiete seaua aia-n pod ca nu e bine etc". ca sa treaca ani si ani si sa afu ca aia e de fapt pozitia corecta si ca pusa prea jos muschii spatelui o sa faca efort inutil de-a mentina pozitia trunchiului Editat Iunie 8, 2013 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razorbladed Postat Iunie 8, 2013 Share Postat Iunie 8, 2013 Multumesc frumos pentru raspunsuri. De reglatul seii nu se pune problema. Cicloburu, ai dreptate, fac iesirile lungi doar in weekend, in timpul saptamanii ma duc cu bicla la munca. Problema nu cred ca e de la lipsa incalzirii pentru ca din Pantelimon pana la iesire din Buc. spre Alexandria pedalez relax 40 min. timp in care ma incalzesc suficient. Problema cu genunchii am avut o si anterior cand alergam seara prin parc dupa cativa km incepeau durerile, chiar daca ma incalzeam inainte. Si eu am impresia ca suprasolicit genunchii dar nu inteleg de ce durerile sunt constante, revin si dupa cateva saptamani de pauza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.