Admin l.u.v Postat Iulie 14, 2016 Admin Share Postat Iulie 14, 2016 Da, am constatat si eu, desi nu este ploaie am alunecat pe o sina plina probabil de praf. Mersi de sfat, din ce vad Continental nu le gasesc pe la noi.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Iulie 14, 2016 Share Postat Iulie 14, 2016 Conti am vazut la Hervis Promenada acum 1-2 luni,si mai incearca la Kero Bike pe 1 Mai, eventual ia la telefon cele cateva magazine mai bune din Buc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Iulie 14, 2016 Share Postat Iulie 14, 2016 Liniile de tramvai sunt o problema indiferent de cauciuc, inclusiv la moto cum sunt sigur ca stii bine Daca-ti pui un cauciuc mult mai lat mai reduci din riscuri dar pierzi mult la capitolul eficienta. Eu sunt deja la a doua pereche de Michelin WildRun'R care sunt slick-uri 100% nu semislick cum e detonatorul si nu am avut probleme dar sunt f atent la liniile de tramvai. Am mers si iarna pe zapada, inclusiv pe herastrau cand era inghetat. Nu le-as schimba decat tot cu un slickuri dar mai inguste, am vrut sa fac asta dupa prima pereche dar ce gasisem mai ingust era aproape dublu la pret si am renuntat. Sfatul meu e sa pastrezi cauciucurile alea prin oras dar sa fii atent la ''capcane'' gen linii de tramvai, capace de canal, etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Iulie 17, 2016 Share Postat Iulie 17, 2016 Si eu am Detonator pe bicla de oras si mi-am luat-o pe sina de tramvai. Dar a fost vina mea ca am taiat prea in diagonala si a intrat roata pe sina. In concluzie, eu n-am ce sa le reprosez si tot d-astea o sa-mi iau cand va trebui sa schimb. Pe udatura, sine si orice alt loc care nu prezinta aderenta merg mai incet. Pentru oras/mers la serviciu cred ca gumele subtiri sunt mai spornice si mai eficiente. Singurul minus ar fi ca trebuie umflate mai tare si scade confortul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 17, 2016 Admin Share Postat Iulie 17, 2016 Sfatul meu e sa pastrezi cauciucurile alea prin oras dar sa fii atent la ''capcane'' gen linii de tramvai, capace de canal, etc Asa o sa fac, mersi! In concluzie, eu n-am ce sa le reprosez si tot d-astea o sa-mi iau cand va trebui sa schimb. Este clar, problema este la mine, o sa fiu mai atent, in fapt trebuia sa dau de planeta si cu bicla! @all..inca ceva, sunt in cautarea pozitiei pe bicicleta, cadrul este la limita superioara si din cauza asta apar doua probleme: -in timpul pedalatului alunec de pe sa in fata, ceea ce face sa nu stau corect pe ea si sa ma doara toate cele. Am pus una cu gel, s-a mai imbunatatit, dar nu am scapat. Am reglat saua cat mai in fata, dar degeaba. -Din cauza ca alunec in fata pun presiune pe incheieturi, stau mai mult in maini si se simte. Am fost sfatuit sa las saua mai jos, dar pedalez nefiresc si am inteles ca exista riscul sa o dau in paradirea genunchilor. Singura solutie pare a fi o pipa reglabila care sa-mi inalte si arunce ghidonul mai in spate, dar nu stiu daca gasesc asa ceva pentru modelul meu. Am lasat bicla la atelier si vad ce solutie gasesc baietii. Bicicleta este Cannondale Trail SL1 2012, daca stiti ceva de genul piese aftermarket unde dau de o pipa de-asta dati de stire! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jack in the Green Postat Iulie 17, 2016 Share Postat Iulie 17, 2016 Salut. Referitor la cauciucuri... părerea mea e că intratul în linia de tramvai are doua cauze (pe lângă tăiatul liniei în unghi prea mic): slick-ul şi lăţimea de 1,5. Încearcă un Schwalbe Road Cruiser sau mai bine, un Schwalbe Land Cruiser de 1,75 şi n-o să mai ai problema asta. Ambele au preţuri super ok - în jur de 50 RON buc. Road Cruiser e un semislick numai bun pentru oraş, iar Land Cruiser e un cauciuc mixt cu profil central continuu care atunci când e bine umflat îţi permite să rulezi pe asfalt aproape ca un slick. În acelaşi timp, are crampoane laterale care pe forestier dau aderenţă, iar in linia de tramvai nu te lasă să intri în şanţ. Marathoanele (toate variantele) sunt excesiv de scumpe şi, după părerea mea, nu se justifică decât pentru ture ff lungi. Referitor la şa, am observat că şi eu am problema asta pe şaua tip fotoliu de la bicla nevesti-mii. Într-un mod ciudat (nu zic că e aplicabil la toată lumea), pentru mine o şa mai îngustă oferă mai mult confort, aderenţă mai bună şi o poziţie mult mai fixă. Încearcă o şa mai îngustă - de ex. Selle Royal Viper sau Bontrager Sport - ambele in jur de 150 RON. Poate ai deja una îngustă - în cazul ăsta cred că ţine de unghiul şeii şi mai puţin de unghiul pipei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Iulie 18, 2016 Share Postat Iulie 18, 2016 Pipa reglabila am luat pentru bicla nevestei de la Mos Ion Roata (Stefan cel Mare), cred ca BBB este marca. Daca pedalezi la nivelul relax, oras/asfalt, fara cerinte de performanta mari, ar putea fi o solutie. Costa vreo 120-140 lei . Este in schimb destul de grea si schimba radical geometria / manevrabiltatea (in sens negativ) daca vrei ceva mai mult de la bicileta. Cauta eventual o pipa scurta (ca sa te apropie si sa ridici trunchiul) si eventual cu un unghi mai ascutit (mai ridicata). Cum a spus si IonRadoi, incearca sa lucrezi la inclinatia seii, eu o tin perfect orizontala si nu am astfel de senzatii. Sa ingusta desigur, adaptata la latimea bazinului tau, trebuie sa stai fix cu oasele fundului (sic !) pe ea, altfel "carnita" sustinuta de o sa lata sau prea moale/cu mult gel va produce neplaceri mai mari acolo jos LE: am gasit si modelul, vezi ca se gasesc la mai multe magazine, cauta pe net putin... http://www.bikexpert.ro/pipe_28/pipa-reglabila-bbb-highsix-os-bhs-29-31-8_5788_190840.aspx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Iulie 19, 2016 Share Postat Iulie 19, 2016 Daca nu ploua sambata ies la o tura la munte. Daca vrea careva, PM pt detalii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eek! Postat Iulie 20, 2016 Share Postat Iulie 20, 2016 (editat) In cazul unui cadru prea mare pozitia va fi mereu inconfortabila. Se mai poate corecta din pipa, o pipa mai scurca si cu ceva rise poate rezolva asta, plus ghidoane cu un rise mai mare daca este cazul. O sa lata nu inseamna neaparat un confort mai bun. Se mai poate trage si saua mai in fata. Am facut greseala si am mers cativa ani pe un cadru prea mare, am cautat tot felul de solutii pentru sa si pana la urma am facut singurul lucru intelept, am dat bicicleta. Momentan am un MTB destul de ieftin, marca Kelly's, insa marimea potrivita. Am schimbat la ea doar saua, cu una clasica de MTB, un WTB Rocket, ingusta, destul de tare si totusi comoda. Ca anvelope am ales Continental TourRide 26x1.75, anvelope grele insa cu puncture protection. Cel mai bun test a fost duminica trecuta, cand am facut intr-o singura zi 200 km la asfalt, fiind cea mai lunga tura a mea de pana acum, fara sa simt un disconfort foarte mare din cauza seii. Editat Iulie 20, 2016 de Eek! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 20, 2016 Admin Share Postat Iulie 20, 2016 Pe pipa mea scrie 1.5'', ce inseamna asta in mm? . Vanzarea este exclusa, sunt doua optiuni, ori o pipa reglabila ori schimb ghidonul cu unul curbat pe care il reglez in asa fel incat sa imi schimbe pozitia corpului mai inspre spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Ny Postat Iulie 21, 2016 Share Postat Iulie 21, 2016 Pentru tevile ghidoanelor MTB , industria de biciclete foloseste in general un tub cu diametru exterior variabil. Diametrul exterior variază de la 22,2 mm la capetele ghidonului, până la 25,4 mm, 31,8 mm sau chiar si 35 mm pentru partea centrala unde se prinde ‘pipa’. 1,5'' = 31,8mm, aceasta dimensiune este folosita indeosebi la Cannondale cu furca Lefty. Preferabil sa schimbi ghidonul pentru a avea o pozitie mai buna pe bicicleta. Multe alte informatii poti afla deasemenea pe http://www.dirtbike.ro/ » Post actualizat in 21 Jul 2016 17:31 .....si bicicleta mea, care spre rusinea mea, mai mult someaza.....Nishiki Pro SLD Hybrid. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 21, 2016 Admin Share Postat Iulie 21, 2016 Misto ponturi, sa traiesti! Mi-ai dat un link cu niste informatii, din pacate nu ma arunca in subiect ci direct pe siteul lor, ce ar trebui sa caut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Ny Postat Iulie 22, 2016 Share Postat Iulie 22, 2016 Misto ponturi, sa traiesti! Mi-ai dat un link cu niste informatii, din pacate nu ma arunca in subiect ci direct pe siteul lor, ce ar trebui sa caut? Dirtbike.ro este un site asemenea Motociclism.ro..Este deajuns sa faci cont sa accesezi forumul, deschizi un topic si cu siguranta vei fi ajutat de persoane avizate. In legatura cu ghidonul, acest subiect a fost lung dezbatut pe forumul 'dirtbike'.... http://www.dirtbike.ro/forum-biciclete/cautare/subiecte/titlu/toate-categoriile/ghidon/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Ny Postat Iulie 30, 2016 Share Postat Iulie 30, 2016 Noul model de grip Lumma...maine-poimaine apar si pentru motoare https://www.youtube.com/watch?v=8t6fxiYBWoE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 31, 2016 Autor Share Postat Iulie 31, 2016 (editat) Stau in casa asteptind sa se faca 7 si sa ies la tura zilnica, merge oleaca de palavrageala. Din cauza ca alunec in fata pun presiune pe incheieturi, stau mai mult in maini si se simte. Am fost sfatuit sa las saua mai jos, dar pedalez nefiresc si am inteles ca exista riscul sa o dau in paradirea genunchilor. Singura solutie pare a fi o pipa reglabila care sa-mi inalte si arunce ghidonul mai in spate, dar nu stiu daca gasesc asa ceva pentru modelul meu. Am lasat bicla la atelier si vad ce solutie gasesc baietii. Bicicleta este Cannondale Trail SL1 2012, daca stiti ceva de genul piese aftermarket unde dau de o pipa de-asta dati de stire! Problema asta o am si eu. Am bicla cu o marime mai mare decit ar trebui. Am rezolvat partial printr-o pipa f scurta dar am problema cu incheieturile daca merg ceva mai mult. Am patit ca un deget de la mina dreapta sa-mi ramina amortit citeva zile dupa o tura mai lunguta. Referitor la şa, am observat că şi eu am problema asta pe şaua tip fotoliu de la bicla nevesti-mii. Într-un mod ciudat (nu zic că e aplicabil la toată lumea), pentru mine o şa mai îngustă oferă mai mult confort, aderenţă mai bună şi o poziţie mult mai fixă. Încearcă o şa mai îngustă - de ex. Selle Royal Viper sau Bontrager Sport - ambele in jur de 150 RON. Poate ai deja una îngustă - în cazul ăsta cred că ţine de unghiul şeii şi mai puţin de unghiul pipei.Pai orice om care nu intelege prin bicicleta plimbat prin parc stie ca o sa moale si lata e cea mai proasta varianta. Adevarat ca acolo e vorba si de greutate dar ce sei folosesc profesionistii? Ma gindeam ca dupa citeva mii de km cu Shimano Alfine 8 sa fac un fel de review. Ideea e simpla. Daca nu e vorba de buget sau nu cauti performanta extrema (e mult mai greu decit un sistem cu deraior si pierderile prin frecari sint considerabil mai mari), trebuie sa fii batut in cap sa nu vrei sa-l folosesti. Am vazut pe net mult rahat mincat pe ideea ca nu le place deloc schimbarea in sarcina dar eu merg ignorind acest lucru si nu are nici pe naiba. Pur si simplu merge exact cum trebuie: apesi pe padele si schimba fara mofturi, punct. Citeodata schimba cu oarecare intirziere daca pedalezi puternic si foarte rar sare din viteza dar cel putin problema a doua dispare complet daca e reglat bine si ansamblul sufa+camasa e in stare buna. Posibil ca iarna asta sa-mi iau un Alfine 11 pt. ca la unele pante sint la limita cu 8. Alta. Foaia veche (am impresia ca e o Ultegra, de ce naiba o fi pus asa ceva pe bicla cu viteze in butuc?) s-a uzat si cam facea zgomot si in cautari am aflat de Shimano Biopace. E o forma ovoida (aproximativ de ou zic ei), din ochi excentricitatea e cam de 5-7 mm. Merg de 2 zile cu ea. O fi ca e cu 2 dinti mai mica, o fi ca e noua, o fi placebo sau o fi chiar efectul Biopace dar am senzatia ca pedalez mai liniar. In final, am vazut prin oras un model ca asta de la Canyon. Stiu ca reactia e "huo! bicicleta de hipster" si intimplarea e ca am vazut-o la cel mai stereotip hipster dar stind strimb si judecind drept arata foarte misto, are componente bune si sa ma %^&%^%&^^ eu in el de lant. https://www.canyon.com/en-ro/urban/urban/2016/urban-7-0.html Editat Iulie 31, 2016 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jack in the Green Postat August 1, 2016 Share Postat August 1, 2016 Pai orice om care nu intelege prin bicicleta plimbat prin parc stie ca o sa moale si lata e cea mai proasta varianta. Adevarat ca acolo e vorba si de greutate dar ce sei folosesc profesionistii? Nu neapărat... Am doi prieteni din VL cu care am făcut ture alpine de peste 100 km / zi prin Lotru, Latoritei și Căpățânii. Unul merge cu o ruptură de șa First Bike cu husă cu gel peste, lată de două palme, iar ălălalt cu o şa de piele cu arcuri, stil Brooks (dar nu Brooks). Am făcut schimb de bicle în ture și amândoi mi-au zis că Selle Royal-ul meu Viper le intră in c.ur şi că nu pricep cum pot să merg pe aşa ceva... că probabil am io plăceri ascunse. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 5, 2016 Autor Share Postat August 5, 2016 Stie cineva daca pot gasi asa ceva pe la noi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Ny Postat August 8, 2016 Share Postat August 8, 2016 Stie cineva daca pot gasi asa ceva pe la noi? La noi nu am vazut in magazinele de specialitate. Poate sunt disponibile, dar trebuie cautat. Preferabil sa faci comanda de pe AliExpress unde la majoritatea produselor ai free shipping. https://www.aliexpress.com/item/Bicycle-MTB-bike-Cycling-handlebar-New-TrustFire-HE01-extensions-mount-extender-holder-Light-Lamp-Flashlight-Bracket/32637514092.html?spm=2114.40010608.4.38.pYqlou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 8, 2016 Autor Share Postat August 8, 2016 (editat) Am gasit si la noi ceva de genul: http://www.mosionroata.ro/adaptor-ghidon-xlc-bv-x05-pentru-lumini-computer.html De pe aliexpress sint pozele, dar citeodata stai si peste 40 de zile dupa comenzi. Intrebam daca e la noi pt. ca mi-am luat un tel mai mare si e greu de bagat in borseta de sa pe care o am si sint fortat sa folosesc un suport de ghidon pt. tel. Dar am un ghidon atipic de ingust (58 cm) pe care incape foarte chinuit suportul de telefon. Editat August 8, 2016 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Septembrie 24, 2016 Share Postat Septembrie 24, 2016 https://www.olx.ro/oferta/specialized-stumpjumper-comp-29-2015-ID72HHA.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Septembrie 28, 2016 Share Postat Septembrie 28, 2016 Gata, te lasi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Septembrie 29, 2016 Share Postat Septembrie 29, 2016 Nici gand! Doar ca aia e o bicla prea scumpa pentru ceea ce fac eu. Oricum, daca nu iau cat vreau pe ea n-o mai dau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 29, 2016 Autor Share Postat Septembrie 29, 2016 Ma roade de ceva vreme un gind dar nu reusesc sa-mi limpezesc mintile asa ca am nevoie de niste pareri din exterior. Ideea e ca as vrea sa iau o cursiera. Pro: - imi plac de cind ma stiu si n-am avut niciodata una - vreau sa cobor cu 80 km/h si sa scot timpi cu citeva procente mai buni pe dealuri pt. ambitzul meu - vreau sa nu simt ca ma tine bicicleta la accelerari - pe hibridul de acum imi amortesc niste degete de la mina dreapta chiar si dupa 30km si n-am ce sa fac Contra: - nu stiu cum as putea sa tin 2 bicle in casa deci probabil ca as ramine doar cu cursiera si mi-e frica ca n-o sa ma impac cu ea la utilizare de oras - mi-e sa nu sa fiu extrem de dezamagit la trecerea la frine pe janta - sa nu ma pot obisnui cu pozitia O alta problema e ca nu vreau o bicla entry level, ca asa am deja una. Nu vad ce rost ar avea sa ma frustrez pe ceva prost ca sa pierd o gramada de bani cind o dau ca sa trec la ceva mai bun. Pe de alta parte nici nu m-as indura sa dau spre 3000 de euro asa ca as lua SH, vad ca se devalorizeaza destul la revinzare cit sa merite riscul (as lua doar pe vazute si probate oricum). Varianta cealalta e sa fac upgrade la Alfine 11 pe hibrid (cu 8 is la limita pe pante de 10%+) si sa-mi bag mintile-n cap. Now knock some sense into me. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motosicli Postat Septembrie 29, 2016 Share Postat Septembrie 29, 2016 Din capul locului precizez ca sunt un mare fan al butucilor cu viteze integrate (angrenaje planetare) si, mai mult, consider sistemul cu deraioare si combinatie de foi si pinioane unul mult mai costisitor din punct de vedere al intretinerii. Totusi, cursiera e o bicicleta (singura cred eu) careia acest sistem i se potriveste perfect. Asadar o cursiera cu componente de calitate merita cumparata. Vezi insa de ce iti amortesc doar degetele de la mana dreapta. Tii cumva degetul mare si aratatorul pe manetele schimbatorului de viteze? Daca da, e posibil ca asta sa fie cauza amortelii pe care o simti in degete. Daca ti-ar fi amortit degetele de la ambele maini, atunci treaba era clara, cautai sa-ti reglezi ghidonul si saua astfel incat disconfortul sa dispara. Pornesc de la premisa ca ai marimea cadrului potrivita staturii tale. Revenind la intrebarea ta, nu stiu daca upgrade-ul la Alfine 11 e compatibil cu bagatul mintilor in cap. Citeste recenziile de pe net. Unii considera ca varianta cu 11 viteze ar fi mai putin robusta ca cea cu 8. In multe cazuri apar scurgeri de ulei. Daca te tin curelele si restul componentelor de pe bicicleta ta sunt de Doamne-ajuta, atunci iti recomand upgrade la Rohloff. Acolo ai si plaja foarte larga a rapoartelor de transmisie, iar de fiabilitate nu mai vorbesc. Vazusem un butuc Rohloff nou cu 3000 de lei pe un site online. Nu stiu daca la pretul asta primesti doar butucul sau si accesoriile (cabluri, camasi, schimbator de viteze etc). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Septembrie 29, 2016 Share Postat Septembrie 29, 2016 Daca vrei sa cobori cu 80 km/h, baga-ti mintile in cap: aderenta la rotile de cursiera e de rahat, o sa zbori in decor la prima curba. Exista cursiere cu frane disc, dar cum aderenta de de rahat, degeaba franezi pana blochezi roata, ca si sabotii o pot bloca. Nu bicicleta te tine la accelerari, ci picioarele tale nu tin la accelerari. O cursiera nu o sa faca nici o minune, oricate cruciulite ii legi de ghidon. Daca iti amortesc degetele, schimba mansoanele sau ia mansoane cu gripuri verticale si schimba pozitia mainii din cand in cand. Ex: Ergon GP3. Per total, o cursiera e o bicicleta rapida si excelenta in anumite conditii, dar ce crezi tu despre ele se aplica la avioane, nu la cursiere. Eu sunt fan MTB (full-suspension, chiar), dar tot recunosc meritele unei cursiere. Dar nici nu visez la avioane, la 80km/h cursiera e mai periculoasa decat un avion la 80 km/h. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.