Vizitator AdrianB1 Postat Decembrie 31, 2013 Share Postat Decembrie 31, 2013 Esti pe foaia mijlocie? Altfel nu imi dau seama cum poti sa ai viteza atat de mica pe pinionul cel mai mic. Daca da, ergi pe foaia mare si un pinion mai mare. E uzura mai mica la lant si pinioane, cu cat un pinion are mai putini dinti uzura e mai mare si daca e caseta fara pinioane demontabile o sa ajungi sa schimbi repede caseta pentru ca nu mai ai pinioanele mici. Aici sunt putin surprins..eu merg cu 24/29 km ora in oras (pe distanta medie de de 6 km, pina la serviciu) si cel putin primii kilometri merg cu cel mai mic pinion..daca as merge pe al doilea sau al treilea (de la cele mici in sus) senzatia este ca as roti picioarele nebuneste parca in gol..sa-mi schimb stilul de a pedala, sa dau mai des si cu viteza mai mica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Ianuarie 7, 2014 Share Postat Ianuarie 7, 2014 Am si eu niste intrebari de incepator. Cam la cat timp sau km. ar trebui curatati si unsi butucii? Ma refer la cel de spate, fata si ala de la pedale. In afara de lant si butuci, ce mai trebuie uns/intretinut? La jugul furcii trebuie bagata ceva vaselina? Cam la cat timp/km trebuie demontata furca si inlocuit uleiul? Si ce alte intretineri mai trebuie facute furcii? Am vazut un ulei care se da pe telescoape pentru ungerea simeringurilor. E necesar asa ceva? - http://www.bikexpert.ro/produse-intretinere_40/solutie-furci-brunox-deo_5788_30472.aspx Daca bicicleta e noua ar mai trebui sa fac chestiile astea sau teoretic ea e unsa din fabrica si un timp pot merge asa? Si cel mai important, pentru ca habar n-am sa mesteresc la bicicleta, imi puteti recomanda un mecanic competent si cinstit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Ianuarie 7, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 7, 2014 (editat) In ziua de azi efectiv nu cred ca merita sa-ti bati capul cu butucii. Sint sigilati (na, macar partial) din constructie, nu intra mizerie inauntru. Nici macar la un butuc de bicla sovietica nu gasesti mizerie inauntru. Gindeste-te cam citi kilometri vede un motor fara sa se umble acolo si nici nu se pot compara solicitarile. Si mai exista problema sa nu reglezi conurile bine (joc prea mare sau presiune prea mare) si sa-i accelerezi uzura. Din cite stiu, cei de pedalier nici nu sint demontabili: http://www.marosbike.ro/butuci-pedalieri/butuc-pedalier-shimano-bb-un26-113-70-filet-italian.html Si uita-te cit costa. Cel putin la pedale, unde nici nu ai de spitat, daca simti ca e vechi/uzat, iei unu' nou si gata. Editat Ianuarie 7, 2014 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Ianuarie 7, 2014 Share Postat Ianuarie 7, 2014 (editat) Intrebarile de genul asta nu au rost fara detalii despre piesele pe care le ai pe bicicleta. Sunt multe variante posibile ( varianta constructiva si calitate)si fiecare are caracteristicile sale. Chiar si daca spui exact ce componente ai tot nu poate sa-ti spuna cineva niste intervale precise pt ca nu exista asa ceva, conteaza mult modul de exploatare si conditiile. Una e sa ai o bicicleta cu componente de calitate bine protejate cu care sa mergi numai cand e frumos afara si pe drumuri uscate(caz in care poti merge si 2 ani fara sa apara vreo problema majora) si alta e sa ai componente ieftine si sa exploatezi bicicleta intensiv pe orice fel de vreme(caz in care s-ar putea sa fie nevoie sa faci o curatare si o ungere a componentelor esentiale in fiecare luna ca sa nu apara probleme). Intre aceste doua extreme exista bineinteles o infininatate de situatii intermediare. Desi n-am apelat niciodata la un mecanic de bicicleta am auzit vorbe bune (pret calitate si seriozitate) despre Ion (sper sa nu gresesc) care are magazinul/atelierul in zona regie-crangasi. Editat Ianuarie 7, 2014 de binox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 7, 2014 Admin Share Postat Ianuarie 7, 2014 (editat) Aha, in zona mea..detalii mai precise cunosti? Cumva cel de la DKBike (tot Ion il cheama..)? Editat Ianuarie 7, 2014 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Ianuarie 7, 2014 Share Postat Ianuarie 7, 2014 Da, cred ca despre el e vorba. PS M-am uitat acuma pe maps si ala-i magazinul , pe strada General Petre Popovat. Mie ca vanzator mi-a lasat o impresie f buna, ca mecanic doar am citit de bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Ianuarie 8, 2014 Share Postat Ianuarie 8, 2014 (editat) Ion din Crangasi s-a mutat cu magazinul pe Virtutii, cum cobori din Militari spre intersectia cu Splaiul pe dreapta langa benzinaria Mol. Am fost de cateva ori la el, are si baieti buni si altii mai slabi, la respitat roti sau reglat roti merg la el, la altceva nu; mie mi-a busit un filet la un ax de la o bicicleta mai veche, nu a fost mare pierdere ca era cumparat de la el si a pus altul bun in locul la ala stricat, ideea e ca variaza calitatea manoperei. Am mai luat de la el niste manusi bune ie ieftine (Shimano) si o casca Merida. Cand i-am dus 4 roti la centrat mi le-a facut in 2 zile, pretul a fost fantastic de mic (5 lei de roata) dar am avut 3 biciclete trase pe dreapta in timpul asta. @zigzag, in general bb-urile nu se ung (axul de la pedale) decat o data pe an pentru ca sunt relativ protejate, butucii pe conuri cam tot asa, mai des daca faci kilometri foarte multi (peste 4-5000 pe an), la furca fiecare fabricant da un interval de service care e 1500km la furcile de la bicicletele mele (Manitou si Rock Shox). Cuvetii de la furca (rulmentii de la "juguri") cam tot o data pe an daca sunt pe coronite, daca sunt pe rulmenti eu nu ii gresez niciodata, dar ii schimb la ~ 2-3 ani pentru ca isi fac joc. Depinde si de cuveti, daca iei Cane Creek din seria ieftina te tin un an, daca iei din seriile de varf te tin si 5 ani, dar pretul e urias. Cand vorbesc de ani ma refer la minim 1000 km pe munte pe an, soseaua nu se pune Editat Ianuarie 8, 2014 de AdrianB1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 8, 2014 Share Postat Ianuarie 8, 2014 O poaza din garaj cu pozitia de repaus a bicicletelor mele. Suportii unde stau spanzurate, bricolati din fiare vechi si scripeti din Targ Militari. Poate se mai inspira cineva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
November Postat Ianuarie 8, 2014 Share Postat Ianuarie 8, 2014 Geniala ideea cu scripetii,multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Ianuarie 8, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 8, 2014 Genial Bogdane, dar erau parca 50 de lei in Lidl, cu bataia de cap pt. cautat fiarele, mers la nea Dorel sa ti le sudeze etc nu prea se merita. Nu mai spun ca daca le fixezi doar cu dibluri, dupa un nr. de utilizari intr-o zi o sa-ti cada biclele in cap. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 Sunt dibluri si dibluri, nu toate sunt la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 O poaza din garaj cu pozitia de repaus a bicicletelor mele. Suportii unde stau spanzurate, bricolati din fiare vechi si scripeti din Targ Militari. Poate se mai inspira cineva. eu asta am vrut sa pun pe hol....http://www.floaterhoist.com/ am si vorbit cu ei... pt 2 buc ma costa transportul 55$ din SUA si cand ma pun sa fac masuratori holu era cu 5 cm mai ingust decat minimul necesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 Eu mi-am parcat-o pe pervaz Simplu, o coarda elastica si un cui Si mai am si priveliste din casa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Ianuarie 9, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 9, 2014 Sunt dibluri si dibluri, nu toate sunt la fel Eu il am pe ala din Lidl in balcon, si acum sta de decor. A mers un numar de utilizari (marisor, e drept) pina a iesit din diblu cind ridicam bicla. Bicla aia poate sa aiba si 15 kile si cind o ridici se mai adauga si inertia. Poate sa fie mama si tata diblurilor ca nu mai folosesc asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 Vezi ca sunt si dibluri metalice f. solide, cu suruburi. Mai exista si niste rasini care se baga in gaurile diblurilor , parca ancore chimice le spune. Am vazut piese grele fixate cu asa ceva: stalpi metalici, bariere auto, rackuri grele cu echipamente scumpe etc. Conteaza si materialul in care bagi diblul, daca e BCA sau altele asemanatoare atunci e mai naspa dar in beton se prind foarte bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 Eu il am pe ala din Lidl in balcon, si acum sta de decor. A mers un numar de utilizari (marisor, e drept) pina a iesit din diblu cind ridicam bicla. Bicla aia poate sa aiba si 15 kile si cind o ridici se mai adauga si inertia. Poate sa fie mama si tata diblurilor ca nu mai folosesc asa ceva. Ai facut economie la dibluri, sunt zeci de feluri de dibluri si multe solutii pentru umplerea gaurilor cu ciment rapid, o componenta, doua componente, etc. Ori ai dat gaura cu 6 si ai bagat diblu de 5. Baga diblu de neam prost si o sa cada blocul si diblul ala nu o sa-l mai scoti de acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 (editat) Eu mi-am parcat-o pe pervaz P1012774.JPG Simplu, o coarda elastica si un cui P1012775.JPG Si mai am si priveliste din casa P1012773.JPG Si cand inchizi geamu tai ghidonu ? Eu am bagat 3 dibluri de 10 care au surubul de 6 mm( Dedeman). Rezista fiecare min 200 kg la smulgere, scripetele peste care tragi coarda are 2 buc, iar la capul celalat doar unul. Dorm linistit chiar daca sunt foarte aproape de motor si daca cade bicla e jale. Editat Ianuarie 9, 2014 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Ianuarie 9, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 9, 2014 Vezi ca sunt si dibluri metalice f. solide, cu suruburi. Mai exista si niste rasini care se baga in gaurile diblurilor , parca ancore chimice le spune. Am vazut piese grele fixate cu asa ceva: stalpi metalici, bariere auto, rackuri grele cu echipamente scumpe etc. Conteaza si materialul in care bagi diblul, daca e BCA sau altele asemanatoare atunci e mai naspa dar in beton se prind foarte bine. A, ok. Nu stiam fazele astea. O sa incerc sa-l montez cu niste dibluri din alea dar intre timp i-am gasit un loc si mai comod. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 Si cand inchizi geamu tai ghidonu ? Este coarda elastica. Cand imping geamul bicla se lasa usor intr-o parte. Ma mir ca ochiul tau de inginer nu a sesizat asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 10, 2014 Share Postat Ianuarie 10, 2014 Scuze, eram pe uscat, ca nu mi-a placut vinu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.burlacu Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 Așa, de luni dimineață.... RIDE!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 cleats la primele iesiri in oras, priceless... ce-i aia cleats? cand se face mai cald m-as antrea pt prima evadare, care tot prin mai o fi. anul trecut am fost praf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 cleats -> pedale cu clipsuri, se prind placutele pe pantof si le prinzi in pedale, poti sa tragi de pedala in sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 inteleg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 Băi băieți moto-bicicliști! Ce ziceați de mediile orare? Iată acilișea pe unul care abia scoate o medie de 24 și ceva de kilometri pe oră! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.