Pepene Postat Mai 16, 2018 Share Postat Mai 16, 2018 Acum nu mai coboara pe foaia mica si atinge lantul cand e pe foaia mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Mai 16, 2018 Share Postat Mai 16, 2018 Infileteaza surubul din afara putin si desfileteaza.l pe cel din interior. Putin cate putin,pana lucreaza bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pepene Postat Mai 16, 2018 Share Postat Mai 16, 2018 Am incercat, am inteles in mare si principiul doar ca trebuie sa il cobor si putin si nu am cu ce. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motosicli Postat Mai 16, 2018 Share Postat Mai 16, 2018 Vrei sa il "cobori" putin pe seat tube inspre monobloc? In general pentru slabirea clemei e nevoie de un inbus de 5 mm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Mai 16, 2018 Share Postat Mai 16, 2018 Daca zici ca inainte mergea si nu mai merge acum, dupa ce ai umblat la el, cred ca ar fi o idee bine sa il lasi acolo unde e. Daca iti ating ambele limite, atunci trebuie sa deschizi ambele suruburi (presupunand ca pe foaia mare iti atinge in exterior). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pepene Postat Mai 16, 2018 Share Postat Mai 16, 2018 Nu mergea nici la inceput corect pentru ca urca greu pe foaia mare si atingea si lantul in schimbator. Oricum caut un mecanic sa imi faca si o revizie eventual sa se dea cu parerea ce mai trebuie schimbat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 24, 2018 Autor Share Postat Mai 24, 2018 Nenea asta povesteste despre cadrele din carbon. Preview: in aerospace se folosesc cirpe certificate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Mai 30, 2018 Share Postat Mai 30, 2018 Am vazut chestia asta intr-o parcare de biciclete in Berlin. Ce naiba e si cum se foloseste? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Mai 30, 2018 Share Postat Mai 30, 2018 Pai nu prea seamana nici cu una nici cu cealalta. In primul rand nu vad saua, sa stai pe portbagajul ala e aiurea... S-ar putea sa lipseasca o parte care continea saua si eventual inca o roata.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Brinduse Postat Mai 30, 2018 Share Postat Mai 30, 2018 (editat) Cred ca e incompleta, pare a fi ceva in genul celei de mai jos: https://www.proactiv-gmbh.com/lightbox_images/Raptor4all_DeoreXT_26Z_anthr_gruen_Gesamtansicht_IMG_9167-be.jpg LE: Si mai posibil sa se ataseze la un scaun cu rotile: https://www.proactiv-gmbh.com/lightbox_images/NJ1e_assistant_automatik_24Z-IMG_0797_900px.jpg?1527687941072 Editat Mai 30, 2018 de Bogdan Brinduse Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 9, 2018 Autor Share Postat Iunie 9, 2018 Baieti si fete, doo sfaturi va cer. 1. Mi-a trecut prin cap sa verific labartarea lantului la MTB si a rezultat ca e varza (o za diferenta la capat), drept pt. care l-am inlocuit cu un KMC X11-93. Problemul e ca sare in sarcina in primele 3 pinioane (cele mai grele). Daca merg lejer e ok, ii dau cit de cit, tronc-pleosc. Se rodeaza in timp (repede)? Sau ma intorc la Shimano? 2. Un cauciuc mixt pt. spate? Ma gindeam la Schwalbe Smart Sam. Acum am un WTB Nano Comp pe care l-am transformat in slick si care oricum (parerea mea, fara suparare) e un gunoi de nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Iunie 10, 2018 Share Postat Iunie 10, 2018 Verifica sa fie lantul de latimea potrivita, ca daca e prea lat sau prea ingust pentru caseta ta de pinioane, iti sare aiurea. Cat despre cauciucuri, eu am specialized sawtooth 2bliss si sunt foarte incantat de ele, desi sunt un pic mai grele decat wtb, de exemplu. Am avut wtb riddler inainte de ele si am fost multumit si de ele, dar parca sawtooth ruleaza mai lin (desi sunt cu 500g mai grele). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Iunie 10, 2018 Share Postat Iunie 10, 2018 La faza cu lantu daca latimea e cea corecta e foarte probabil ca pinioanele sa fie uzate. Lantul vechi nu sarea pentru ca se uzase in tandem cu pinioanele. Asta-i motivul pentru care se recomanda schimbarea lantului la timp. Daca abuzezi prea mult de el va trebui sa schimbi si pinioanele iar in cazuri extreme chiar si foaia/foile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 10, 2018 Autor Share Postat Iunie 10, 2018 Am iesit azi sa diagnostichez problema si sare pe primele 2 pinioane la orice accelerare. Deci e varza caseta de la mers prea mult cu lantul uzat. Am trait cu convingerea ca n-are cum sa se uzeze atit de repede, cind puteam sa verific. Asa arata inculpatii, pinionul negru e nefolosit. Chiar daca uzura practic nu se observa la ochi e suficient cit sa fie inutilizabile. Asta e, alta caseta miine, lectie invatata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Iunie 11, 2018 Share Postat Iunie 11, 2018 (editat) Guys, am nevoie de un sfat.. Se aude un scartait ciudat cand fac stanga-dreapta de ghidon, iar zgomotul pare sa vina de la imbinarea furcii cu cadrul. Bicicleta este relativ noua. Cred ca in urma ploilor din ultimele zile a intrat apa la cuvete si poate de acolo si scartaitul respectiv. Din ce am gasit pe net, modelul meu are cuvete de tip: CH-9280TBW De capul meu am desfacut ghidonul, am dat jos inaltatoarele si capacul si, printr-o deshizatura mica de 2mm am dat cu WD40 cat sa nu mai scartaie ca ma dispera. Nu ma pricep la biciclete, insa sistemul asta cu inaltatoare si capac de plastic (similar cu cel de AICI) este foarte naspa din moment ce a permis sa intre apa in interior. Am avut un jaf de bicla ani de zile cu care m-am dat tot timpul anului in orice conditii si niciodata nu am auzit sa scartaie. Ma gandeam sa ajung la un service sa ii pun sa desfaca ce e acolo, insa nu stiu ce sa le cer si nu vreau sa imi iau teapa. In fine, cum imi recomandati sa procedez? Editat Iunie 11, 2018 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Iunie 11, 2018 Share Postat Iunie 11, 2018 Pai treaba e simpla, ori te duci la service si le explici cum ai explicat si aici, ori te apuci si ti-o faci singur. Gasesti filmulete pe youtube cate vrei. Probabil la montarea bicicletei s-au zgarcit la vaselina sau au uitat sa puna.... » Post actualizat in 11 Jun 2018 13:03PS. Acum m-am uitat pe linkul de la cuveta, s-ar putea sa fie capsulata si sa nu o poti unge cu vaselina, caz in care ar cam trebui schimbata daca a inceput sa scartie dupa un timp asa scurt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Iunie 11, 2018 Share Postat Iunie 11, 2018 Acum m-am uitat pe linkul de la cuveta, s-ar putea sa fie capsulata si sa nu o poti unge cu vaselina, caz in care ar cam trebui schimbata daca a inceput sa scartie dupa un timp asa scurt. Asa imi pare si mie, insa dupa ce am dat cu WD40 a disparut scartaitul.. Probabil au uitat sa puna vaselina sau au pus putina si proasta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Brinduse Postat Iunie 11, 2018 Share Postat Iunie 11, 2018 Nu-i capsulat (adica nu-i cu rulmeti), e cu coroniță de bile. Le poți da jos de tot, să le ungi cum trebuie cu vaselină. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Iunie 11, 2018 Share Postat Iunie 11, 2018 Pai wd40-ul are putere de penetrare destul de mare si se poate strecura si intr-un headset capsulat daca acesta nu-i bine etansat. La biclele mele headsetul nu e capsulat, am acces la bile si ii pot pune vaselina cata intra. Cam asa e la mine: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 13, 2018 Autor Share Postat Iunie 13, 2018 Intrebam de un cauciuc mixt pe spate. Pina la urma am pus cauciucurile stock (X-King spate, Mountain King fata, ambele 2,2 care dupa cum se stie la Conti inseamna maxim 2,1). Varianta facuta in Germania cu Black Chilli Compound. Sint fe-no-me-na-le. Nici nu se pune problema de mixt pe spate, merge mai bine decit WTB-ul chiar si pe asfalt. E clar, comparatia nu e dreapta (pret, profil) dar totusi. Amortizeaza bine, sint usoare si (incredibil) mai silentioase. WTB-urile sunau a tir. Am mers vreo 70 km cu ele asfalt si forestier si am PR-uri pe segmente in urcare cu diferente mari, si le-am facut de n-spe ori. Nu ca m-ar interesa, ca nu merg la concursuri, dar e o confirmare. Si o chestie care poate e o impresie gresita dar merg mult mai mult cu furca deblocata acum, probabil WTB-ul fiind mai rigid (TPI mult mai mic) transmitea mult mai mult din socuri la furca. Dar, repet, e posibil sa fie o impresie gresita. Probabil sint mult mai predispuse la pene dar e un pret pe care sint dispus sa-l platesc. Niciodata n-o sa mai pun cauciucuri ieftine pe MTB. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 16, 2018 Autor Share Postat Iunie 16, 2018 RSP Red Oil din Hervis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lokko_boy Postat Iunie 16, 2018 Share Postat Iunie 16, 2018 Voi cu ce ungeți lanțul biclei? Eu folosesc Wd40. În 1300-1500 am reușit strâmb lanțul bicicletei.(originalul a rezistat 3k).trosnea,l am verificat cu lera si vizual în mers. Ca sa constat cum șerpuiește. Am z72 de schimb.am vrut z82 sau x8,însă nu aveau pe stoc Vezi ca au la Decathlon un all-in-one,e foarte ok,eu il folosesc si la cursiera si la bicla de oras fara probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 16, 2018 Autor Share Postat Iunie 16, 2018 (editat) Eu pariez ca ala e un fel de clona de WD40. Doamne fereste sa folositi ULEI DE LANT SPECIAL CONCEPUT SI IEFTIN CARE TINE UN SEZON DIN DECATHLON: https://www.decathlon.ro/biureta-ulei-lant-schimbator-id_8236943.html Editat Iunie 16, 2018 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 21, 2018 Autor Share Postat Iunie 21, 2018 https://www.theguardian.com/sport/2018/jun/20/bernard-hinault-tour-de-france-strike-chris-froome Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Brinduse Postat Iunie 21, 2018 Share Postat Iunie 21, 2018 Eu pariez ca ala e un fel de clona de WD40. Doamne fereste sa folositi ULEI DE LANT SPECIAL CONCEPUT SI IEFTIN CARE TINE UN SEZON DIN DECATHLON E posibil colegul sa nu se refere la WD40-ul original, ala de-s stim cu totii. De ceva vreme au gama dedicata de bike, cu produse specifice, care din ce mai zice lumea pe net nu-s chiar rele: https://www.wd40bike.com/products/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.