vis-a-vis Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 Care ai fost la Prima Evadare, baga-ti numaru' de concurs aci si vezi... http://pe.i-rewind.com/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Mai 18, 2013 Share Postat Mai 18, 2013 Care ai fost la Prima Evadare, baga-ti numaru' de concurs aci si vezi... http://pe.i-rewind.com/ f tare dar tocmai la finish s-a intamplat o extorsiune a unui burlan si nu apar! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Mai 18, 2013 Share Postat Mai 18, 2013 A fost careva la Comana? Merge la Moara Vlasiei? Apoi Cernica, Urlati, Targoviste, Azuga, Campulung, Snagov, Padina, Pucioasa, Bucsani? Toata vara sunt o gramada de competitii de MTB, sa tot mergi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Mai 19, 2013 Share Postat Mai 19, 2013 nu te du la comana. e cel mai jegos maraton de mtb de la noi. organizatorii sunt niste neica nimeni pusi pe capatuiala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Mai 19, 2013 Share Postat Mai 19, 2013 Avand in vedere ca am fost de vreo cateva ori la Comana chiar sunt curios ce argumente ai in acest sens. Am fost ieri, pachetele de start au fost decente si taxa de inscriere mica fata de Moara Vlasiei, de pilda, unde dai 80 de lei pentru o tura de 16km in padure (la Comana se plateste si intrarea in rezervatie si e inclusa in taxa). Anul asta traseul a fost facut praf de tractoare forestiere. Acum 3 saptamani am fost acolo cu niste prieteni, erau santuri de aproape 1 metru. Organizatorii au bagat buldozere si au indreptat ce se putea indrepta, au schimbat traseul in vreo 2 locuri, l-au facut nu doar ciclabil ci mai interesant (si mai dificil) decat anii precedenti. Au si cel mai prietenos formular de inscriere, nu cer CNP (decat primele cifre din el ca sa verifice grupa de varsta) si sunt operatori de date personale inregistrati. Nu mai stiu pe nimeni sa se fi straduit atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxxbiker Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 (editat) O poza de la aerodromul Sirna, eveniment la care au participat peste 150 biciclisti din Bucuresti si Ploiesti . Editat Mai 20, 2013 de foxxbiker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 Păi au scris greșit! Corect nu era cu „Z”? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 Păi au scris greșit! Corect nu era cu „Z”? Si cu "D" -Cred ca trebuie sa-mi schimb cauciucurile, fac pana prea des..este a 5-a pana in doua luni..Cauciucurile mele cred ca sunt de strada, au crampoane doar pe margini.. Niste cauciucuri mai cramponate, cred ca m-ar salva..Am mers pe langa bicicleta, de la parcul kiseleff pana la statia lui 41 x( nu mai plec niciodata la plimbare fara kit de pana.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 Nici nu mai tin minte cand am facut ultima pana si era cu siguranta in padure, nu prin oras. Prin oras merg pe slick-uri si tot nu fac pana, le am de vreo 1000 km. In schimb face frate-meu pene la greu, ca are 20 kg in plus si presiunea la sol mare, cate o pana sau doua lunar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 Păi au scris greșit! Corect nu era cu „Z”? nu era cu XD? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 Mă pierd în agramaticalități... Referitor la pene: ce scule luați cu voi la drum? Era o vreme cînd duceam cu mine, invariabil, „briceagul” de inbusuri, două leviere mici (confecționate de mine cu flexul dintr-o platbandă de fier!), 3-4 petice și tub de adeziv, o tăbliță abrazivă pentru cameră și o cheie mică de spițe. Toate astea încăpeau într-o cutiuță pe care o purtam în buzunarul de la spate. Mai aveam pe bicicletă o pompă mică, un bidon sau două (depindea de lungimea drumului) și în ghidon cîteva spițe. În peste 13 ani de drumuri lungi (150-300 km/zi) n-am avut aproape niciodată nevoie de mai multe scule cu mine. În majoritatea timpului au rămas nefolosite. O singură dată am avut o problemă pentru care aș fi avut nevoie de încă o sculă. Eram pe Transfăgărășan și am rupt lanțul. Rezolvarea a constat în scoaterea unei perechi de zale (pînă acasă, unde l-am înlocuit). Neavînd presă de lanț, m-am folosit de un șurubel luat de la schimbătorul de plăci și o piuliță de 6 de la un sabot de frînă, iar ca ciocan am luat de pe drum primul bolovan! După „reparație” am părăsit cu tristețe ciocanul , am pus șurubelul (culmea, neafectat de lovire) înapoi la schimbător - dacă-l stricam nu era imperios necesar, era de la reglajul patinei, deci puteam merge fără el, am pus sabotul de frîna la loc și PEDALĂĂĂĂ! Am mai avut incidente pe drumuri, dar le-am rezolvat mereu cu ce aveam la îndemînă. O spiță ruptă, un deraior îndoit, un cablu rupt etc. Nimic care să mă lase-n drum. BA DA! Acum, că povestesc, mi-am adus aminte de singura situație care m-ar fi trimis acasă cu trenul, dar s-a rezolvat și aia, cu mult noroc! Eram la alt drum pe Transfăgărășan. Urcam dinspre Curtea de Argeș, Traseul de acasă fusese așa: București - Predeal cu trenul, apoi Predeal - Brașov - Cîmpulung în prima zi. Cîmpulung - Domnești - Curtea de Argeș - Lacul Vidraru a doua zi. Lacul Vidraru - Lacul Bîlea - Sibiu în a treia zi. Sibiu - Valea Oltului - Dealul Negru în a patra zi. În ultima zi am ajuns la București. Ei bine, după ce făcusem cca 30 de km după Curtea de Argeș, mi s-a rupt pedala din stînga! Eram cu o bicicletă de damă adusă de taică-miu din America. Un FIER japonez, Azuki se numește. Pedala nu o pusese tata corect, nu nimerise filetul și intrase strîmb. Nici nu se mai putea scoate, dar nici nu intrase pînă la capăt. Plecasem cu ea așa. Ei bine, după ce s-a rupt am crezut că s-a terminat și excursia. N-a fost așa, am găsit un mecanic auto care mi-a sudat în locul pedalei un ax de amortizor pe care să calc cu bocancul. Așa am făcut tot drumul pînă acasă și, credeți-mă, n-am avut probleme! Pun și o poză făcută atunci, chiar dacă am mai pus-o pe topicul ăsta cu niște ani în urmă. Acum folosesc această bicicletă pentru oraș, după ce am renunțat la schimbătoare, plăci, portbagaj și alte fiare. Am făcut-o singlespeed. S-a ușurat cu această ocazie cu cca 4 kg! Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 ma gandeam sa renunt la cadru... cred ca scap de vreo 10 kg.. interesanta asta cu single speed-ul, ref scapat de greutate...dar ... ai doar una bucata viteza.. te mai grabesti undeva..chiar si in oras mai urci o nenorocire de delusor.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 Am pus o placă de MTB de 42 de dinți, un pinion de 15. Pot să merg cu astea fără probleme cu 30 în oraș, constant. Pot să cresc și la 40 pe distanțe scurte dacă am nevoie să depășesc ceva. Pot să urc și orice deal sau pod. Ține și de antrenament, nu doar de rapoartele de transmisie. Așa arăta după ce am renovat-o, acum e murdară, dar n-are defecte! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 Referitor la pene: ce scule luați cu voi la drum? Era o vreme cînd duceam cu mine, invariabil, „briceagul” de inbusuri, două leviere mici (confecționate de mine cu flexul dintr-o platbandă de fier!), 3-4 petice și tub de adeziv, o tăbliță abrazivă pentru cameră și o cheie mică de spițe. Toate astea încăpeau într-o cutiuță pe care o purtam în buzunarul de la spate. Mai aveam pe bicicletă o pompă mică, un bidon sau două (depindea de lungimea drumului) și în ghidon cîteva spițe. Eu car as: camera de rezerva, 3 leviere de plastic si 3 inbusuri (capete si un T) in gentuta de sub sea si pompa prinsa pe suportul ei langa bidon. Asta in oras. In afara orasului, mai ales daca e grup mai mare, am in plus o presa de lant, 2 zale rapide, inca o camera si atat. Spite nu am rupt niciodata, asa ca nu car dupa mine, nici cheie de spite, daca rup un cablu nu e o problema sa merg fara el pana in primul oras cu magazin de biciclete. Nu stiu cum ai scazut 4 kg facand bicicleta single speed, ca manetele de schimbatoare au vreo 300g, schimbatoarele inca vreo 500, caseta de 9 are vreo 250 si foile mici inca vreo 200. Abia daca economisesti 1 kg, economie pe care aproape ca o fac usor din roti - 350g din fiecare cauciuc si vreo 130g din fiecare camera, 960g in total. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 O bicicleta cu cadru f asemanator am folosit si eu in Bucuresti multa vreme,m-am impacat f bine cu ea. Ca modificari eu i-am schimbat ghidonul cu unul drept pe care l-am scurtat ca sa ma pot strecura usor printre masini. Am renuntat si la aripi,nu pt ca am vrut ci pentru ca s-au rupt. La viteze n-am renuntat pt ca oricum bicicleta e foarte usoara , are roti de cursiera cu cauciucuri de 23, o bicicleta ideala pentru oras si nu numai, am reusit sa fac si 200km intr-o zi cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_mot Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 Salut, recomandati-mi si mie va rog o padure, un teren viran in bucuresti (desi nu prea cred ca exista) sau pe langa.. Daca e si in zona Titan si mai bine. Aveti idei?? M-am saturat sa tot ocolesc lumea prin parc. Sunt peste tot, pe pista, pe langa, e super aglomerat. Aveam o zona in parcul IOR dar nu stiu ce lucrari fac acolo si e inchisa. Era cineva pe aici care se dadea in parcul Carol parca?? Cum e acolo? Multumesc, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxxbiker Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 Single speed-ul cu roti de 28 " este o bicicleta excelenta pentru oras , am avut mai multe bicle de acest fel ,raportul ideal ( dupa parerea mea ) ar fi 42/18 care te duce cu peste 30 km /h pe plat si nu necesita prea mult efort la urcat un pod sau un drum scurt in rampa .Am vazut sambata la aerodromul sirna un biciclist din Bucuresti care a parcurs peste 50 km cu un SSP foarte frumos . 1 . fosta mea bicla ssp 2. bicla ssp bucuresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 Salut, recomandati-mi si mie va rog o padure, un teren viran in bucuresti (desi nu prea cred ca exista) sau pe langa.. Daca e si in zona Titan si mai bine. Aveti idei?? M-am saturat sa tot ocolesc lumea prin parc. Sunt peste tot, pe pista, pe langa, e super aglomerat. Aveam o zona in parcul IOR dar nu stiu ce lucrari fac acolo si e inchisa. Era cineva pe aici care se dadea in parcul Carol parca?? Cum e acolo? Multumesc, Padurea Cernica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 1 . fosta mea bicla ssp Ce bine arata! Fierul meu e ruginit ca naiba. I-am montat si eu cauciucurile de oras si vad ca sunt si in ton cu lumea de pe aici: am facut-o single speed Am zis ca ma apuc sa o curat si sa ii dau o vopsea, dar pana acum am avut de lucru la motoare... Dar las ca intra si bicla la 'restaurat' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 ... Nu stiu cum ai scazut 4 kg facand bicicleta single speed, ca manetele de schimbatoare au vreo 300g, schimbatoarele inca vreo 500, caseta de 9 are vreo 250 si foile mici inca vreo 200. Abia daca economisesti 1 kg, economie pe care aproape ca o fac usor din roti - 350g din fiecare cauciuc si vreo 130g din fiecare camera, 960g in total. Nu compara mere cu pere! Bicicleta e de vîrstă venerabilă, peste 40 de ani. Toate piesele pe care le-am dat jos erau din fier masiv! Da' fier, nene, nu glumă! Am schimbat așa: două plăci, ax pedalier și bile, brațe de pedale, pedale, toate din fier masiv cu rulment pedalier ușor, brațe de aluminiu, pedale de aluminiu, o singură placă ușoară. Am schimbat și șaua cu una mai ușoară. Am schimbat manetele de frîne cu unele simple, fără manetă ajutătoare sub ghidon. Am renunțat la manete de schimbătoare cu brațe lungi din fier, schimbătoare plăci și pinioane. Am renunțat la dinam și far. Am renunțat la aripi. Am păstrat cleștii de frînă de Al, model Compe! Poate că am exagerat cu 4 kilograme, dar exagerarea e de ordinul sutelor de grame! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxxbiker Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 Nu compara mere cu pere! Bicicleta e de vîrstă venerabilă, peste 40 de ani. Toate piesele pe care le-am dat jos erau din fier masiv! Da' fier, nene, nu glumă! Am schimbat așa: două plăci, ax pedalier și bile, brațe de pedale, pedale, toate din fier masiv cu rulment pedalier ușor, brațe de aluminiu, pedale de aluminiu, o singură placă ușoară. Am schimbat și șaua cu una mai ușoară. Am schimbat manetele de frîne cu unele simple, fără manetă ajutătoare sub ghidon. Am renunțat la manete de schimbătoare cu brațe lungi din fier, schimbătoare plăci și pinioane. Am renunțat la dinam și far. Am renunțat la aripi. Am păstrat cleștii de frînă de Al, model Compe! Poate că am exagerat cu 4 kilograme, dar exagerarea e de ordinul sutelor de grame! Buna treaba , bicicletele ssp cu cadre de otel -modele vechi - mi se par cele mai reusite . Am citit zilele trecute pe un forum de ciclism cum ca un 'nene' asiatic cu o bicla SSP - cu cadru de fier , portbagaj , cos pe ghidon si alte alea , destul de grea - le-a cam dat " na-na " la niste biciclisti pasionati ce rulau pe cursiere de carbon . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 Bicicleta e de vîrstă venerabilă, peste 40 de ani. Toate piesele pe care le-am dat jos erau din fier masiv! In cazul asta e de inteles. Am citit zilele trecute pe un forum de ciclism cum ca un 'nene' asiatic cu o bicla SSP - cu cadru de fier , portbagaj , cos pe ghidon si alte alea , destul de grea - le-a cam dat " na-na " la niste biciclisti pasionati ce rulau pe cursiere de carbon . Si marmota invelea ciocolata in staniol. Ca un pasionat pe cursiera trece de 50km/h inainte ca SSP-ul sa ajunga la 30 plecand de pe loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.burlacu Postat Mai 22, 2013 Share Postat Mai 22, 2013 @foxbiker - de ce nu? cursiera de carbon nu vine la pachet cu resitență, forță etc. Am cunoscuți cu carboane care ies doar sâmbăta și nu-s în stare să treacă de 30 km/h... iar dacă nenea ăsta asiaticu le-a dat na-na la vale... greutatea îl putea ajuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat Mai 22, 2013 Share Postat Mai 22, 2013 Salutare ! Mi-am facut si eu o bicicleta mai din bucati asa.. :-) Timp pentru ea nu prea am, sper s-o chinui weekendul asta pe undeva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Mai 22, 2013 Share Postat Mai 22, 2013 Salutare ! Mi-am facut si eu o bicicleta mai din bucati asa.. :-) Timp pentru ea nu prea am, sper s-o chinui weekendul asta pe undeva. miau. e pacat de ea.. mai bine o donezi (mie) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.