Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Daca ai reusit sa il desfaci sa nu uiti ca ai ulei in motor :laugh:

 

Si ca sa nu mai scoti uleiul din motor,culci motorul pe citeva cauciucuri vechi,cu partea filtrului in sus,inlocuiesti filtrul si apoi pui capacul,strangi...si omor!:bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dakar exista doar GS si de obicei li se zice F650 lu` F650/F650ST alea dinainte de 2000, GS lu' F650GS 2000-2007 si Dakar lu' F650GS Dakar 2000->

Confortul ar trebui sa fie acelasi pe oricare din variantele de GS - relativ ok, dar nu ca pe un R :bounce:

Zidu ar trebui sa ne zica dupa drumurile de +800km/zi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aham... :bounce:

 

Dar cu vibratiile specifice monocilindrului cum e la drum lung?

 

Mie nu imi atrag atentia in niciun fel, si am trecut de la 4 cilindri la 1 :laugh:

Cam la 50 de km de mers maxim incepe sa ma deranjeze un pic shaua, dar sunt multe variante mai comode la wunderlich, touratech...

Atentie la inaltime, daca alegi Dakar ul.

 

Bafta

Editat de PHANTOM II
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ATENTIE CEI CU BMW!!!!

La aceasta adresa se pot rezolva toate problemele pe care le aveti cu AUTOMOBILE BAVARIA.

Domnul Werner Wolff, va poate ajuta in problemele cu cei de acolo.

Personal am o problema din Februarie, iar Domnul Werner Wolff a reusit in 3 (trei) zile sa o rezolve.

Inca nu-mi vine sa cred!

 

aftersales@bmwgroup.ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha... deci saua de Dakar GS nu este mai ingusta...

Cum e confortul pe Dakar la drum lung? Ma refer la mers 4-5-6 ore fara oprire?

seaua o alegi dupa inaltimea ta, la modelele de GS este interschimbabila si pui ce vrei.

Dakar e cu aproape 10 cm mai inalt decat gs simplu - ai nevoie de asta doar pe teren serios. Maai are un amortizor spate nitel mai destept - poti regla rebound la el.(ohlins :rolleyes: )

roata de pe fata de 21 a dakarului e mai nasoloaica pe curbe - deci daca stai mult pe asfalt nu te ajuta.

 

am mers si 18 ore aproape in continuu cu el - ergonomia e foarte bune, nu oboseste deloc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ATENTIE CEI CU BMW!!!!

La aceasta adresa se pot rezolva toate problemele pe care le aveti cu AUTOMOBILE BAVARIA.

Domnul Werner Wolff, va poate ajuta in problemele cu cei de acolo.

Personal am o problema din Februarie, iar Domnul Werner Wolff a reusit in 3 (trei) zile sa o rezolve.

Inca nu-mi vine sa cred!

 

aftersales@bmwgroup.ro

 

Sa traiesti boierule! S-a notat!

Ca probleme sigur vom avea. Mai devreme sau mai tarziu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si ca sa nu mai scoti uleiul din motor,culci motorul pe citeva cauciucuri vechi,cu partea filtrului in sus,inlocuiesti filtrul si apoi pui capacul,strangi...si omor!:rolleyes:

 

Daca o sa faca asa o sa ii curga benzina si acidul din baterie, ceea ce nu e bine deloc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As vrea sa va intreb daca pot gasi acestea mai ieftin, in special filtrul de benzina si daca sa ii pun uleiul de la BMW sau Motul cum are acum in ea.

 

Merci !

 

Si inca ceva .... un mecanic bun pe care mi l-ati putea recomanda sa duc Dakarul

 

Merci

filtrul de benzina se schimba la numar de kilometri, nu la timp. parca bmw a prelungit intervalul la 60000km

 

Daca o sa faca asa o sa ii curga benzina si acidul din baterie, ceea ce nu e bine deloc.

sanchi. si cand o tavalesti pe camp cum e ? 2 minute nu are absolut nimic.

la mobra pe injectie nici benzina nu curge

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

filtrul de benzina se schimba la numar de kilometri, nu la timp. parca bmw a prelungit intervalul la 60000km

 

 

sanchi. si cand o tavalesti pe camp cum e ? 2 minute nu are absolut nimic.

la mobra pe injectie nici benzina nu curge

Cand o tavalesti pe camp e nashpa.

Benzina curge din rezervor pe furtunul de prea plin, care exista si la modelul pe injectie. daca nu ma crezi poti sa faci un experiment.

Editat de invictus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand o tavalesti pe camp e nashpa.

Benzina curge din rezervor pe furtunul de prea plin, care exista si la modelul pe injectie. daca nu ma crezi poti sa faci un experiment.

 

doar nu o sa faci plinu inainte de a o pune pe stanga....

 

 

plm - eu nu mai am pe acolo nici semnale, nici oglinda :rolleyes: . e enduro. o parte din viata si-o petrece la orizontala :cheers:

 

azi ii pun un set nou

da-o si pe partea cealalta :laugh:

daca umbli la filtru ulei o culci pe stanga

Editat de ZIDU'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...