Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Bre...am aerisit frana aia impreuna cu colegul cateva zile la rand ca sa poata pleca acasa. De fiecare data apareau bule de aer chiar daca noi aeriseam frana ca la carte. Cat despre lichidul de frana folosit...era cat se poate de dot4 de la Motul. Acu daca era motul facut prin Damaroaia...nu am de unde sa stiu :angry:

Da...ciudata treaba. In general daca exista o fisura in sistemul de franare pe unde patrunde aer, tot pe acolo ar trebui sa se si prelinga lichid de frana cand sistemul este in presiune.

Asta cu bulele de aer se poate manifesta in momentul cand amesteci doua lichide (de frana amandoua ) care nu au aceiasi compozitie, care sunt fabricate de firme diferite si au niste specificatii proprii. Asa se intampla si la uleiul de la motor daca amesteci doua feluri de ulei, si la lichidul antigel ( cel rosu nu se dilueaza cu cel albastru) , lichidul de servo directie la fel se manifesta cand amesteci doua tipuri diferite, vorbesc aici de domeniu auto doar ca exemplu.

In sfarsit, pot exista tot felul de hibe minore care sa-ti fu....ta directia, dar in general cam cele prezentate de mine mai sus sunt cauzele care duc la blocarea franei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu a fost niciun hot, a fost un catel tampit care a crezut ca motorul meu e vreo felina din cauza pisatului de pe husa. Si-a lasat si "amprentele" acolo daca va uitati bine in poza.

 

Si eu am patit la fel dar la mine era vorba de cateii personali si motoru era in curte. Cind am venit acasa, am gasit husa de pe motocicleta cu partea din spate sfisiata de se vedea roata.... Mi-a venit rau instant... I-am certat si asta e ... Apoi am reparat husa asa cum am putut si bine am facut pentru ca dupa vreo 2-3 saptamini am avut iar o surpriza dar de data asta la roata fata... :angry: Evident, mi-a stat hertzu' o secunda... Am certat cateii si am incercat sa rezolv pe moment problema. Atunci am realizat ce se intimplase de fapt. Pe aripa din fata a motocicletei am gasit urme de labute de pisica... Vre-o mitza incercase sa se ascunda acolo si tembelii aia de catei au incercat prin orice mijloace sa ajunga la ea. Apropo, si husa mea era pisata toata pe partea de jos de un cotoi de prin zona, dar nu asta a fost faptul care sa ii fi stirnit pe catei...

Imi imaginez ca si data trecuta tot asa se intimplase... Probabil ca asa s-a intimplat si la tine... Apoi am luat alta husa si cu asta basta.

Bine ca macar aveam o husa ieftina si era si de capatat ...

Si bine ca era varianta subtire si nu a opus prea mare rezistenta la dintii ciinilor...

Si bine ca nu mi-au capsat vreo conducta de frina... :blink:

 

Bafta la reparat motoru'!

Editat de Rainman22
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am eu o sa normala de vanzare daca te intereseaza.

da-mi si mie un pm cu pretul si starea ei

 

Multumesc mult pt ajutor, am vorbit cu Darian si se poate repara. Cat despre surub - am fost la AB stiind ca nu am mari sanse sa ma ajute cineva acolo dar am zis sa incerc ca lucrez aproape de ei. Nicio sansa!! Mi-a spus un tip de acolo ca ei nu se ocupa de astfel de probleme si ca sa comand piesa aia in care se infileteaza surubul ala de prindere. Eu ma intreb la ce mai e facuta piesuca aia sa se rupa daca ei te pun sa cumperi toata comanda de pe ghidon in caz ca s-a rupt?? :|

te pot ajuta eu cu surubul ala rupt. sambata cred ca ma tin de surubarit la mobra mea asa ca daca vrei sa vii prin colentina - se rezolva in 10 min (pm pt tel si locatie)

 

 

btw - faptul ca sta stopul aprins inseamna ca manetae gripata si nu revine

Editat de ZIDU'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca s-a dus mansonul ala de la etrier si iti intra mizerie pe acolo, lichidul din cutiuta tre sa fie tulbure pentru ca toata mizeria aia o ridica prin instalatie direct in cutiuta cu lichid.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da-mi si mie un pm cu pretul si starea ei

 

 

te pot ajuta eu cu surubul ala rupt. sambata cred ca ma tin de surubarit la mobra mea asa ca daca vrei sa vii prin colentina - se rezolva in 10 min (pm pt tel si locatie)

 

 

btw - faptul ca sta stopul aprins inseamna ca manetae gripata si nu revine

 

Mersi mult dar abia acum am vazut postul tau, deja am lasat-o in service MyMoto sa se uite Nicu si la frana. F nasol sa mergi fara frana pe fata... Ai dreptate cu stopul aprins, mie imi daduse semne despre ce avea sa urmeze cu cateva zile inainte cand am observat ca aveam un joc mic la maneta si a trebuit sa reglez contactul ala mic de sub maneta sa nu mai stea stopul aprins tot timpul dar nu m-am prins despre ce e vorba...

 

AB nu se dezminte si de cate ori vin la ei plec imediat injurand si blestemand in gand... Sambata au deschis dar nu e nimeni la piese, nu poti ridica piese, nu poti comanda... si cine stie ce altceva. Au un om plecat in concediu si nu au gasit pe nimeni sa-l inlocuiasca asa ca nu au facut comenzi ca nu stia nimeni sa foloseasca softul din calculator... La naiba cu afacerea lor de tot kakat-ul.

Editat de glucian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am facut o tura scurta de vreo 300 km... si am avut timp si de niste poze :angry:

 

post-10102-1241898013_thumb.jpgpost-10102-1241898032_thumb.jpgpost-10102-1241898044_thumb.jpg

post-10102-1241898062_thumb.jpgpost-10102-1241898072_thumb.jpg

 

Am rezolvat si problema cu uleiul... acuma, la cald, e la mijlocul ferestrei... exact cum zice cartea :blink:

 

Abea astept sa-mi vina echipamentu... ca e cam incomod cu pielea pe asta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Una din cauzele blocarii franei pe fata:

 

post-37979-1242053662_thumb.jpg

 

Asta impinge maneta inapoi. Are cineva pe acasa asa ceva? :) Aruncat pe undeva printr-o cutiuta cu tot felul de maruntisuri? :eek: Sau poate stiti pe unde pot gasi...

Partea proasta e ca nu poti cumpara doar arculetul asta ci vine la pachet cu toata frana de pe ghidon - vas lichid, maneta.... 580 RON. :|

Deocamdata am comandat kit-ul de reparatie pt pistonas - garnitura, alt arculet si cine stie ce naiba mai are pe acolo ca nu cred ca doar de la arcul ala era. Etrierul cica e ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare: pe unde sau cum pot sa verific cablu de kilometraj?

Azi cand ma intorceam de la munca am avut neplacuta surpriza sa vad cum vitezometru a decis sa nu-mi mai arate ce viteza am. L-am vazut cum scade frumos si lin spre zero...Colac peste pupaza nici kilometrii facuti nu-i mai arata. Nici kilometrajul principal si nici la jurnalier.

Dupa ce am oprit la benzinarie si am repornit motoreta....si-a revenit.

Ce sa verific si pe unde? Astazi a plouat foarte tare la mine la serviciu...chiar rau de tot. Poa sa fie de la apa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare: pe unde sau cum pot sa verific cablu de kilometraj?

Azi cand ma intorceam de la munca am avut neplacuta surpriza sa vad cum vitezometru a decis sa nu-mi mai arate ce viteza am. L-am vazut cum scade frumos si lin spre zero...Colac peste pupaza nici kilometrii facuti nu-i mai arata. Nici kilometrajul principal si nici la jurnalier.

Dupa ce am oprit la benzinarie si am repornit motoreta....si-a revenit.

Ce sa verific si pe unde? Astazi a plouat foarte tare la mine la serviciu...chiar rau de tot. Poa sa fie de la apa?

wd 40 -> conectorul de sub sea de la calculator si conectorul din spatele bordului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

wd 40 -> conectorul de sub sea de la calculator si conectorul din spatele bordului

 

Care conector bre? Mufa aia mare de o scoatem cand resetam dracia? Iar in spatele bordului mufa din poza cu sageti?

Pur si simplu dai cu spariu ala pe contacte?

post-21645-1242074464_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care conector bre? Mufa aia mare de o scoatem cand resetam dracia? Iar in spatele bordului mufa din poza cu sageti?

Pur si simplu dai cu spariu ala pe contacte?

dap, cam astea ar fi pt inceput. spray si te asiguri ca nu e jeg deloc pe acolo. ai sa ramai surprins da cel putin la aiad e sub sea cam intra apa

Treaba cu resetat dracia e frectie. vezi ce am zis de tps - la mine nu mai face mobra figuri dupa ce am pus altul.

 

Si eu am o duma electrica la bord - cand nu mai am benzina aproape deloc si becul urmeaza sase aprinda - vitezometrul incepe sa se ridice aiurea indicand viteza mai mare decat cea reala. se poate intampla sa stau pe loc si el sa inceapasa arate 20 km/h. pare sa urmeze defapt miscarea turometrului :eek:

 

 

p.s. - am dat o tura pe la padina, frecat duda pe sus si coborat vioi, intors pe valea prahovei prin sinaia (fugarita motoreta la intoarcere 140 - 150) si 10 km in bucuresti - 14l - 350 km -> 4l/100km

Editat de ZIDU'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De unde stiu ca s-a belit rulmentul de la jug? Sau ce poate sa se beleasca si sa-ti faca mobra sa troncane la denivelari destul de mici? Ma refer la partea din fata. Aud nistre troncanituri destul de aiurea. Initial am crezut ca s-a desprins curelusa de la beterie si aia troncane...dar am verificat si e la locul ei. Este un troncanit destul de infundat...de ceva greu...nu suna a plastic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De unde stiu ca s-a belit rulmentul de la jug? Sau ce poate sa se beleasca si sa-ti faca mobra sa troncane la denivelari destul de mici? Ma refer la partea din fata. Aud nistre troncanituri destul de aiurea. Initial am crezut ca s-a desprins curelusa de la beterie si aia troncane...dar am verificat si e la locul ei. Este un troncanit destul de infundat...de ceva greu...nu suna a plastic.

poate sa fie doar slabit. se verifica usor si se regleaza la fel de usor -- vezi ca pusese cineva pe aici niste dvd cu instructiuni.

eu mi-am reglat singur rulmentii de la jug si a durat 20 min operatiunea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate sa fie doar slabit. se verifica usor si se regleaza la fel de usor -- vezi ca pusese cineva pe aici niste dvd cu instructiuni.

eu mi-am reglat singur rulmentii de la jug si a durat 20 min operatiunea

 

Crezi ca daca vin cu mobra la tine iti dai seama daca are buba?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Una din cauzele blocarii franei pe fata:

 

post-37979-1242053662_thumb.jpg

 

Asta impinge maneta inapoi. Are cineva pe acasa asa ceva? :) Aruncat pe undeva printr-o cutiuta cu tot felul de maruntisuri? :eek: Sau poate stiti pe unde pot gasi...

Partea proasta e ca nu poti cumpara doar arculetul asta ci vine la pachet cu toata frana de pe ghidon - vas lichid, maneta.... 580 RON. :|

Deocamdata am comandat kit-ul de reparatie pt pistonas - garnitura, alt arculet si cine stie ce naiba mai are pe acolo ca nu cred ca doar de la arcul ala era. Etrierul cica e ok.

 

Am rezolovat cu arcul rupt de la maneta de frana:

 

post-37979-1242212189_thumb.jpg

 

Pentru cine are nevoie vreodata de orice fel de arc am gasit un mester in Colentina care poate face la comanda, are si site: http://www.romarcmarinescu.ro/produse.htm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crezi ca daca vin cu mobra la tine iti dai seama daca are buba?

da.

cred ca in we iar am surubareala - vreau sa imi montez coburi

Daca e cazu in 20 min o si rezolvam

@ glucian - cauciucul ala care vine peste arc - stii cumva de unde sa il iei ?

Editat de ZIDU'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o mare dilema si sper sa fie printre voi unul care sa ma poata lamuri:

post-21387-1242239760_thumb.png

La ce dracu' folosesc reperele de la 9 la 16 ???

Iaca si LINKUL de pe "realoem"...

Ca am fost la Bavaria, am comandat un ghidaj de lant... si am primit astea :eek: . Care sunt orice altceva decat am vrut eu! M-am invartit pe langa mobra o juma' de ora sa-mi dau seama la ce folosesc, dar degeaba! Ma poate lumina careva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da.

cred ca in we iar am surubareala - vreau sa imi montez coburi

Daca e cazu in 20 min o si rezolvam

@ glucian - cauciucul ala care vine peste arc - stii cumva de unde sa il iei ?

 

Ok. Iti dau un telefon sambata dimineata...sa vedem ce si cum.

Ieri am fost pe la AB sa-mi cumpar filtru de ulei si l-am prins pe Tibi prin curte. S-a uitat el la mobra si a zis ca nu crede sa fie problema la rulmenti. Oricum vin la tine daca ai placere ca sa-ti dai si tu cu parerea :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok. Iti dau un telefon sambata dimineata...sa vedem ce si cum.

Ieri am fost pe la AB sa-mi cumpar filtru de ulei si l-am prins pe Tibi prin curte. S-a uitat el la mobra si a zis ca nu crede sa fie problema la rulmenti. Oricum vin la tine daca ai placere ca sa-ti dai si tu cu parerea :P

daca suni mai devreme de 11 iti dau cu vasilina pe discuri

 

 

@RobbieB - par alea de la dakar - dakar are 2 ghidaje

Editat de ZIDU'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@RobbieB - par alea de la dakar - dakar are 2 ghidaje

 

Da, intr-un final m-am dumirit cum sta treaba...

Cele de care intrebam eu sunt in partea de sus si sunt si pe GS si pe Dakar. Doar ghidajul de JOS nu-i din fabrica decat la Dakar. Ala il voiam eu de fapt! Ca se poate pune si pe GS. Sasiul e identic...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, intr-un final m-am dumirit cum sta treaba...

Cele de care intrebam eu sunt in partea de sus si sunt si pe GS si pe Dakar. Doar ghidajul de JOS nu-i din fabrica decat la Dakar. Ala il voiam eu de fapt! Ca se poate pune si pe GS. Sasiul e identic...

nu e chiar identic, exista o mica diferenta pe la jug - unghiul are o mica modificare... ca sa nu se schimbe prea mult ciclistica din cauza diferentei de marime a rotilor :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, intr-un final m-am dumirit cum sta treaba...

Cele de care intrebam eu sunt in partea de sus si sunt si pe GS si pe Dakar. Doar ghidajul de JOS nu-i din fabrica decat la Dakar. Ala il voiam eu de fapt! Ca se poate pune si pe GS. Sasiul e identic...

nu e chiar identic, exista o mica diferenta pe la jug - unghiul are o mica modificare... ca sa nu se schimbe prea mult ciclistica din cauza diferentei de marime a rotilor :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...