Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Clujene...

..te vad om pasionat...motoru tau poate e deja in Romania..adus tot din Germania...nu-l dau la samsari...fa-mi o oferta...ti-l pastrez pana-n martie...fara costuri de cazare...cat dai ?

vezi semnatura !

Mesaj completat

 

 

Salut,

ti-am dat add pe messenger, la id : iulian.rauta;corect?

 

Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

trebuie sa imi cumpar baterie...

Actuala baterie, un saito cu care am cumparat mobra a sucombat ...

 

acum intrebarea mea este:

 

si-a cumparat cineva asa ceva ?

 

pretul este ok, insa nu stiu cum sta cu fiabilitatea.

 

Salut,

Eu aduc pt clientii mei Toplite / Yuasa la 45 Euro formatata gata de pus pe mobra, in cateva ore de la comanda.

 

Pana acum nu s-a plans nici unu din posesorii de BMW.

 

Daca va intereseaza, astept PM.

 

Asfalt uscat,

Editat de buzoianu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-cum e posibil sa se strice pompa de apa la aprox 4000 km dupa ce am schimba kitul de pompa???....a mai patit cineva? , ma apuca dracii.

-deja am cumparat 2 semeringuri normale cu 5 lei amandoua, pe care vreau sa le montez, poate tin mai mult astea.

 

E cineva care a facut acelasi lucru, sa-mi zica daca ma chinui degeaba sau nu...

 

Hai noroc!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-cum e posibil sa se strice pompa de apa la aprox 4000 km dupa ce am schimba kitul de pompa???....a mai patit cineva? , ma apuca dracii.

-deja am cumparat 2 semeringuri normale cu 5 lei amandoua, pe care vreau sa le montez, poate tin mai mult astea.

 

E cineva care a facut acelasi lucru, sa-mi zica daca ma chinui degeaba sau nu...

 

Hai noroc!!!

 

Salut, te referi la simeringurile din pompa de apa?

De unde le-ai luat cu 5 lei???

Mie mi s-a stricat de curnad si nu gasesc deloc...

Mersi si asfalt uscat... ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal, poate are cineva nevoie am urmatoarele :

toba spate [dreapta] completa

scut motor

senzor abs fata

handguards

 

piesele provin de pe un gs din 2007

cei interesati PM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal, poate are cineva nevoie am urmatoarele :

toba spate [dreapta] completa

scut motor

senzor abs fata

handguards

 

piesele provin de pe un gs din 2007

cei interesati PM

 

...atat a mai ramas din el ..? ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-deja am cumparat 2 semeringuri normale cu 5 lei amandoua, pe care vreau sa le montez, poate tin mai mult astea.

E cineva care a facut acelasi lucru, sa-mi zica daca ma chinui degeaba sau nu...

 

Da, io-s ala care am luat initial doua simeringuri de Fartec cu 7 lei ambele, cu interior mai mic putin si exteriorul la fel, care le-am adaptat si merg brici, am deja peste 5000 km cu ele.

La inceput am crezut ca fac munca in zadar, dar vad ca astea tin mai bine decit alea originale...si nici macar nu-s scumpe.

Imi pare rau ca nu am luat tot stocul atunci cind am gasit, fiindca acum magazinul de la care am cumparat s-a desfiintat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, te referi la simeringurile din pompa de apa?

De unde le-ai luat cu 5 lei???

Mie mi s-a stricat de curnad si nu gasesc deloc...

Mersi si asfalt uscat... ;)

le gasesti la orice magazin care vinde rulmenti si curele de la tine din oras...dimensiunile sunt comune (10-26-7) , eu am gasit in primul magazin in care am intrat (in Iasi..)...

 

-bun!..... deci ma apuc de treaba.. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

le gasesti la orice magazin care vinde rulmenti si curele de la tine din oras...dimensiunile sunt comune (10-26-7) , eu am gasit in primul magazin in care am intrat (in Iasi..)...

 

-bun!..... deci ma apuc de treaba.. :D

 

 

Omule...daca ma crezi...am cautat TOT orasul asta d erahat si nu am gasit unu' macar...nici pe net, la nimeni...si tu spui ca se gasesc asa usor in IAsi...?

Inseamna ca e alta "tara" la tine akolo... :)

Te rog eu...trimite-mi si mie 4 bucati daca poti si platesc eu tot deranjul...costul lor+posta+deranju'...

Daca vrei da-mi te rog un nr. de tel. ceva...

Mersi mult si sper ca ma intelegi...de ce sunt asa de pornit...(caut de 2 luni aproape... :D )

Bafta si drumuri faine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal, poate are cineva nevoie am urmatoarele :

toba spate [dreapta] completa

scut motor

senzor abs fata

handguards

 

piesele provin de pe un gs din 2007

cei interesati PM

 

salut

se potrivesc handguards si la gs 2001 ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal, poate are cineva nevoie am urmatoarele :

toba spate [dreapta] completa

scut motor

senzor abs fata

handguards

 

piesele provin de pe un gs din 2007

cei interesati PM

 

 

Da man vreau io handguard-urile nr. meu: 0752 835 762 Raoul-Bucuresti, mersi :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa cum spuneam acu' ceva vreme ca am pe cineva care imi face crash-baruri...in sfarsit sunt gata si le am :D

post-22150-1259273916_thumb.jpg post-22150-1259273933_thumb.jpg post-22150-1259273950_thumb.jpg

eu unu' sunt multumit de ceea ce a iesit :D

 

la ce bani au iesit crash-urile?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se da urmatoarea problema:

GS de prin 2000 cu 30 000km la bord

Motoru merge, nu suna dubios, weekend, frumos afara, plimbarica 20 min, tragem un pic pe dreapta si inainte sa ne oprim din rulat, moare motoru si porneste greu inapoi...

Apoi imi moare motoru la 80km/h, in treapta a 5a, drum drept, lin... Porneste f greu, dupa ce modificam ralenti-ul.

Apoi imi moare iar, cand sa ii dau a 2-a, ca si cum as fi subturat-o. Porneste mai usor, dar tot dupa 3 min de incercari si dupa ce am dat ralentiul sus tare. Ralentiul era pe la 4000 de ture si turometrul dansa ca nebunul pe acolo, sub 4000 se gatuia motorul. Duc motorul mai departe, imi moare la 80km/h, in treapta a 3a

Chinurile facerii la repornire, dupa 30 de minute merge, in final, dupa ce scoate mii de sunete neobishnuite. Ralentiul intors pe la 2000. Motorul moare la schimbarea in trepte inferioare, dar ajunge pana in garaj.

Prima chestie pe care o verificam, ca e cea mai accesbila, e filtrul de aer. Supriza! Curgea ulei din el... si airboxul era plin cu vreo 400ml de ulei!

 

A mers vreo 6000km de la ultima revizie. Nivelul la ulei acum este sub minim.

 

Acum ce e de facut cu ea? Sfaturi, pareri, sugestii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se da urmatoarea problema:

GS de prin 2000 cu 30 000km la bord

Motoru merge, nu suna dubios, weekend, frumos afara, plimbarica 20 min, tragem un pic pe dreapta si inainte sa ne oprim din rulat, moare motoru si porneste greu inapoi...

Apoi imi moare motoru la 80km/h, in treapta a 5a, drum drept, lin... Porneste f greu, dupa ce modificam ralenti-ul.

Apoi imi moare iar, cand sa ii dau a 2-a, ca si cum as fi subturat-o. Porneste mai usor, dar tot dupa 3 min de incercari si dupa ce am dat ralentiul sus tare. Ralentiul era pe la 4000 de ture si turometrul dansa ca nebunul pe acolo, sub 4000 se gatuia motorul. Duc motorul mai departe, imi moare la 80km/h, in treapta a 3a

Chinurile facerii la repornire, dupa 30 de minute merge, in final, dupa ce scoate mii de sunete neobishnuite. Ralentiul intors pe la 2000. Motorul moare la schimbarea in trepte inferioare, dar ajunge pana in garaj.

Prima chestie pe care o verificam, ca e cea mai accesbila, e filtrul de aer. Supriza! Curgea ulei din el... si airboxul era plin cu vreo 400ml de ulei!

 

A mers vreo 6000km de la ultima revizie. Nivelul la ulei acum este sub minim.

 

Acum ce e de facut cu ea? Sfaturi, pareri, sugestii?

 

Cumva a ajuns uleiul din motor, prin epuratorul de gaze, in cutia filtrului de aer. Mie mi s-a intamplat la Tenere cand am tot completat ulei, fara sa fie necesar. Tenere, avand rezervor separat de ulei, e mai complicat de aflat nivelul corect de ulei. Mi se parea tot timpul ca aveam prea putin ulei. In final am completat pana am ajuns sa am cantitate dubla de ulei.

La KTM, frecvent imi ajunge ulei in cutia filtrului de aer (tot prin epurator) cand motoreta face tumbe dese. Deci, astea sunt cele 2 cauze prin care poate ajunge ulei in filtrul de aer: completare peste masura sau posetari si rasturnari de motoreta.

Schimba filtrul de aer si potriveste nivelul de ulei ca la carte si moto ar trebui sa mearga fara probleme

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

THC, zeroo...scuze ca nu am rasp mai prompt da sunt prin europa(holland :( mai exact) si n-am avut acces la net/timp pana acu'

crash'urile mi le'a facut undeva pe la 350 lei, tot inclus-teava 21', manopera, ceva suruburi, ...si au iesit f bine :crack:

greeting's

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se da urmatoarea problema:

GS de prin 2000 cu 30 000km la bord

Motoru merge, nu suna dubios, weekend, frumos afara, plimbarica 20 min, tragem un pic pe dreapta si inainte sa ne oprim din rulat, moare motoru si porneste greu inapoi...

Apoi imi moare motoru la 80km/h, in treapta a 5a, drum drept, lin... Porneste f greu, dupa ce modificam ralenti-ul.

Apoi imi moare iar, cand sa ii dau a 2-a, ca si cum as fi subturat-o. Porneste mai usor, dar tot dupa 3 min de incercari si dupa ce am dat ralentiul sus tare. Ralentiul era pe la 4000 de ture si turometrul dansa ca nebunul pe acolo, sub 4000 se gatuia motorul. Duc motorul mai departe, imi moare la 80km/h, in treapta a 3a

Chinurile facerii la repornire, dupa 30 de minute merge, in final, dupa ce scoate mii de sunete neobishnuite. Ralentiul intors pe la 2000. Motorul moare la schimbarea in trepte inferioare, dar ajunge pana in garaj.

Prima chestie pe care o verificam, ca e cea mai accesbila, e filtrul de aer. Supriza! Curgea ulei din el... si airboxul era plin cu vreo 400ml de ulei!

 

A mers vreo 6000km de la ultima revizie. Nivelul la ulei acum este sub minim.

 

Acum ce e de facut cu ea? Sfaturi, pareri, sugestii?

 

 

aceasi problema am avut si eu deci:

1 schimba bujia

2 curata corpu rampei de admisie si adu clapeta pe zero

3 curata airboxu si pune alt filtru sau curata filtru dc e kn

4 scoate uleiul din ea inclusiv filtru si ii pui 2.4 litri ulei sau 2.6 litri maxim

 

tu ai pus sigur mai mult ulei,am facut si eu aceasi greseala, prima data am bagat 3 litri ca am zis ca are rezervoru sus si ca e loc :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc mult pentru raspunsuri, sper sa fie ce spuneti voi si nu ceva mai grav.

Totusi, au trecut minim 6000km de la ultimul schimb de ulei.

 

Pe f650.com am gasit povestea unui tip a carui motocicleta se prezenta cu simptome asemanatoare. La el a trebuit modifcat softul, dupa ce au schimbat cam tot pe acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc mult pentru raspunsuri, sper sa fie ce spuneti voi si nu ceva mai grav.

Totusi, au trecut minim 6000km de la ultimul schimb de ulei.

 

Pe f650.com am gasit povestea unui tip a carui motocicleta se prezenta cu simptome asemanatoare. La el a trebuit modifcat softul, dupa ce au schimbat cam tot pe acolo.

 

Ok. Dar nu cred ca softul poate sa-ti bage ulei de motor in airbox. Daca nu ai posetatat-o, precis ai completat peste masura uleiul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...