CuCun Postat Noiembrie 8, 2011 Share Postat Noiembrie 8, 2011 am patit si eu asa ceva, si solutia a fost cea data si de @bostanus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiyuta Postat Noiembrie 8, 2011 Share Postat Noiembrie 8, 2011 Am patit-o si eu acum o luna. Dai jos etrierul, scoti pistonul de tot, il cureti bine cu o carpa fina. Cureti bine si cilindrul etrierului si verifici garniturile (piesa nr. 10 din schema) Pistonul se blocheaza ori de la mizeria de pe el, ori din cauza garniturilor care se umfla si ii blocheaza cursa (partea asta cu umflatul mi se pare ca se intampla atunci cand nu schimbi lichidul de frana vreme indelungata sau cand folosesti un lichid de frana prost). Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat Noiembrie 8, 2011 Share Postat Noiembrie 8, 2011 Am patit-o si eu acum o luna. Dai jos etrierul, scoti pistonul de tot, il cureti bine cu o carpa fina. Cureti bine si cilindrul etrierului si verifici garniturile (piesa nr. 10 din schema) Pistonul se blocheaza ori de la mizeria de pe el, ori din cauza garniturilor care se umfla si ii blocheaza cursa (partea asta cu umflatul mi se pare ca se intampla atunci cand nu schimbi lichidul de frana vreme indelungata sau cand folosesti un lichid de frana prost). Bafta! +1... Asa am patit si eu, dar cu frana fata, unde fiind 2 pistoane unul glisa, iar celalat nu. Desfacut, curatat, spray-at si totul e ca nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enos Postat Noiembrie 9, 2011 Share Postat Noiembrie 9, 2011 +1... Asa am patit si eu, dar cu frana fata, unde fiind 2 pistoane unul glisa, iar celalat nu. Desfacut, curatat, spray-at si totul e ca nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 Mare rugaminte! Daca aveti nr. de tel. al lui Tibi de la Bavaria, va rog mult trimiteti-mi-l si mie pe PM. Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enos Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 Merita sa pun bujie iridium pe un f650gs 02'? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 Merita sa pun bujie iridium pe un f650gs 02'? cred ca da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 ce am sesizat eu: - cu bujia iridium normala NGK DR8EIX fata de cea non-iridium mi s-au rezolvat intr-o oarecare masura problemele de stalling and surging - cu bujia mai lunga iridium NGK DPR8EIX-9 mi-a scazut consumul cu 20% (pe masuratelea) Asa ca de acum voi folosi doar NGK DPR8EIX-9. Am in schimb de vanzare una iridium normala DR8EIX, nou nouta, daca vrea careva sa incerce. Imi luasem in caz ca nu-mi place cea mai lunga, dar acum nu am ce face cu ea. O dau cu 50 de lei (la louis am dat pe ea 68 de lei). A... un hint pentru cine are rabdare si are si cont ebay: NU va luati ngk iridium de la noi, sunt foarte scumpe. Daca le luati de pe ebay.co.uk, va ies cu vreo 30-40% mai ieftine decat de la noi din magazine. Eu vreau sa-mi iau pentru masina, si fata ce e pe la importatorii de ngk auto de la noi, imi ies aproape la jumatate ca pret. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Noiembrie 11, 2011 Share Postat Noiembrie 11, 2011 Cand faci comanda da un post pe aici, poate ne strangem mai multi (eu unul as vrea sa-mi iau). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Noiembrie 11, 2011 Share Postat Noiembrie 11, 2011 Acum am comandat eu de pe ebay.co.uk la 15,98lire = 2 bucati. Nu, am vazut postul tau, Discordless, imi pare rau. Oricum, eu nu sunt din Bucuresti, deci nu cred ca era vreun avantaj sa comandam impreuna. Am comandat bujiile doar pentru ca mi s-a parut avantajos pretul, si oricum era cazul sa le schimb! Nu stiu cand au fost schimbate ultima data de fostul proprietar. Daca se va schimba cumva consumul, sau se vor rezolva problemele mele cu relantiul, foarte bine, daca nu, oricum trebuia sa le schimb. Cand am fost in bucuresti la un magazin, prin Cotroceni, o doamna draguta de acolo mi-a explicat ca nu pea are rost sa imi iau aceste bujii (parca erau peste 100ron bucata) avand in vedere ca pe Dakar bujiile stoc sunt iridium. Am facut eu un calcul atunci si intradevar nu se merita sa le schimb la banii aia. Acum cu EBAY-ul asta mai merge treaba. Sper sa ajunga bujiile si sa fie cele comandate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Noiembrie 11, 2011 Share Postat Noiembrie 11, 2011 (editat) Pai uite, stabilim ca joia viitoare dau comanda pe ebay de bujii, ca sa aveti timp sa va hotarati. Asta inseamna ca vor fi aici pe 25-30 nov. Eu oricum imi iau 4 pentru Logan, ca pe mine personal m-au convins iridiumurile. Cine mai vrea, sa-mi dea PM cu modelul exact si numarul de bucati dorite. Ca sa nu raman cu bujiile comandate pe cap, as prefera sa imi transferati banii in avans... Pe de alta parte stiu si cum e cand trebuie sa platesc eu ceva in avans fara sa vad intai produsele. Asa ca pe partea financiara propuneti variante. Transportul unui plic in tara prin firmele de mesagerie e vreo 10-15 lei cred. Daca sunt doritori din alte parti decat Bucuresti, pot trimite, cu conditia sa nu fie prin posta, ca mi-e lene sa caut poste si sa stau la cozi pe acolo. La curierat dai telefon si iti vine acasa sa preia coletul. L.E. Discordless, tu cate vrei si ce model? Ca am una NGK DR8EIX nou-nouta de care nu mai am nevoie. O dau cu 50 de lei si livrare in Bucuresti inclusa... Editat Noiembrie 11, 2011 de smar2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Noiembrie 11, 2011 Share Postat Noiembrie 11, 2011 Pai uite, stabilim ca joia viitoare dau comanda pe ebay de bujii, ca sa aveti timp sa va hotarati. Asta inseamna ca vor fi aici pe 25-30 nov. Eu oricum imi iau 4 pentru Logan, ca pe mine personal m-au convins iridiumurile. Cine mai vrea, sa-mi dea PM cu modelul exact si numarul de bucati dorite. Ca sa nu raman cu bujiile comandate pe cap, as prefera sa imi transferati banii in avans... Pe de alta parte stiu si cum e cand trebuie sa platesc eu ceva in avans fara sa vad intai produsele. Asa ca pe partea financiara propuneti variante. Transportul unui plic in tara prin firmele de mesagerie e vreo 10-15 lei cred. Daca sunt doritori din alte parti decat Bucuresti, pot trimite, cu conditia sa nu fie prin posta, ca mi-e lene sa caut poste si sa stau la cozi pe acolo. La curierat dai telefon si iti vine acasa sa preia coletul. L.E. Discordless, tu cate vrei si ce model? Ca am una NGK DR8EIX nou-nouta de care nu mai am nevoie. O dau cu 50 de lei si livrare in Bucuresti inclusa... iau si eu 2 buc pt un dakar din 2005.cit e una ?sunt din pitestimai mai repede ne auzim la 0722318215.ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Noiembrie 11, 2011 Share Postat Noiembrie 11, 2011 Pretul e cam 9 euro, sa zicem, sau 40 de lei, depinde cati suntem si cum gasesc un vanzator mai ieftin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Noiembrie 13, 2011 Share Postat Noiembrie 13, 2011 Discordless, tu cate vrei si ce model? Ca am una NGK DR8EIX nou-nouta de care nu mai am nevoie. O dau cu 50 de lei si livrare in Bucuresti inclusa... Ne intalnim zilele astea si o iau pe aia si pana la comanda ma gandesc daca-mi iau una de rezerva (desi nu cred ca o sa fac asta momentan). Daca are cursa lunga in gol pedala de frana nu e de la etrier ci de la "master cylinder". Am patit eu treaba asta si un prieten care a mers cu frana blocata pe spate din cauza asta pana a schimbat culoarea etrierului in mov de la temperetura ridicata. Daca e de la asta desfaci pompa asta si e o piesa alba de plastic cilindrica pe care o smirgheluiesti pe exterior pana gliseaza usor ,montezi totul la loc si scoti aerul din instalatie cu niste lichid de frana dot 4 nou. Nu are cursa lunga/nu da in gol. Cred ca s-au dus garniturile de pe master cylinder. Etrierul se misca usor (cu un patent ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Noiembrie 13, 2011 Share Postat Noiembrie 13, 2011 - In cazul meu diferenta de 11-13 lei intre pretul de pe ebay si pretul tau se transpune intr-o diferenta totala de 50 de lei in cazul a 4 bujii, asa cum imi planific sa-mi iau pentru masina. Sau ca sa vorbim procentual, imi ies cu 20-25% mai ieftin. Mie mi se pare suficient de mare diferenta incat sa merite alegerea. - Timpul de livrare in cazul ebay este de 4-8 zile in general. Cand am comandat DPR8EIX-9 de pe e-bay (singura data pana acum), mi-a venit in 5 zile. Mi se pare foarte rezonabil, din nou, pentru ca de putine ori se intampla sa ma grabesc asa tare incat sa nu pot astepta cateva zile. In rest, confirm utilitatea site-ului faq.f650.com In concluzie, daca ai pe stoc, sau poti aduce NGK BKR6EIX (pentru dacia logan) cu cel mult 40 de lei per bucata, te rog sa ma anunti, pentru ca ma intereseaza. Daca nu, voi face comanda joi pe e-bay, asa cum stabilisem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Noiembrie 15, 2011 Share Postat Noiembrie 15, 2011 Salutare.... tot cautand variante pentru a-mi rezolva si eu roata fata de la Dakar, am gasit o roata de Aprilia Pegaso care ar fi de 21'' sustine proprietarul. Stiti ceva daca e posibil asa ceva? Ma gandesc ca o fi facut omul vreo modificare... Pun aici o poza cu roata, pe care nu pot sa citesc dimensiunile. Eu nu mai am acasa roata mea, am trimis-o la bucuresti, asa ca nu am cum sa compar modul de impletire a spitelor si butucul.. Din cate imi aduc aminte discul pare la fel ) Puteti sa-mi spuneti in comparatie cu rotile voastre de Dakar, daca ar fi sanse ca roata sa se potriveasca cu totul.. asa cum e ea. Daca nu in cazul in care e pe 21'' as putea lua doar janta de pe ea?!?. Apropo.. cautand pe net am gasit urmatorul lucru pe un forum.. Nu am avut timp sa citesc, dar pare interesanta situatia : http://www.therevcounter.com/staying-alive/23735-staying-alive-for-early-f650gs-dakar-owners.html Multumesc1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Noiembrie 15, 2011 Share Postat Noiembrie 15, 2011 Metzeler Tourance 100/90 este de 19" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Noiembrie 15, 2011 Share Postat Noiembrie 15, 2011 am gasit o roata de Aprilia Pegaso care ar fi de 21'' sustine proprietarul. Pegaso n-a avut 21" in vecii vecilor, Amin! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Noiembrie 15, 2011 Share Postat Noiembrie 15, 2011 (editat) Salutare.... tot cautand variante pentru a-mi rezolva si eu roata fata de la Dakar, am gasit o roata de Aprilia Pegaso care ar fi de 21'' sustine proprietarul. Stiti ceva daca e posibil asa ceva? Ma gandesc ca o fi facut omul vreo modificare... Pun aici o poza cu roata, pe care nu pot sa citesc dimensiunile. Eu nu mai am acasa roata mea, am trimis-o la bucuresti, asa ca nu am cum sa compar modul de impletire a spitelor si butucul.. Din cate imi aduc aminte discul pare la fel ) Puteti sa-mi spuneti in comparatie cu rotile voastre de Dakar, daca ar fi sanse ca roata sa se potriveasca cu totul.. asa cum e ea. Daca nu in cazul in care e pe 21'' as putea lua doar janta de pe ea?!?. Apropo.. cautand pe net am gasit urmatorul lucru pe un forum.. Nu am avut timp sa citesc, dar pare interesanta situatia : http://www.therevcounter.com/staying-alive/23735-staying-alive-for-early-f650gs-dakar-owners.html Multumesc1 TZEAPA.NU E PE 21.DAR SAR PUTEA SA SE POTRIVEASCA SI SA POTI MERGE. Editat Noiembrie 15, 2011 de brake Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Noiembrie 15, 2011 Share Postat Noiembrie 15, 2011 ... am gasit o roata de Aprilia Pegaso care ar fi de 21'' sustine proprietarul. Poa' sa sustina proprietarul orice. Ce scrie pe cauciuc, 19 sau 21? Oricum, Pegaso stiu ce e pe 19. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Noiembrie 15, 2011 Share Postat Noiembrie 15, 2011 o fi 21 diametrul total... inclusiv cauciucul... ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Noiembrie 15, 2011 Share Postat Noiembrie 15, 2011 OK! deci e de 19'', dupa cum zice NaeL, se vede acolo 100/90. Trebuie sa caut alta roata/janta, dar se pare ca se gasesc foarte greu. Am rascolit tot ebay-ul... dar nimic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Noiembrie 15, 2011 Share Postat Noiembrie 15, 2011 OK! deci e de 19'', dupa cum zice NaeL, se vede acolo 100/90. Trebuie sa caut alta roata/janta, dar se pare ca se gasesc foarte greu. Am rascolit tot ebay-ul... dar nimic... pune una de gs normal pina gasesti de dakar.dar ai timp k e cam frig pt mers pe ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Noiembrie 15, 2011 Share Postat Noiembrie 15, 2011 M-am gandit si la solutia asta... , dar nu stiu daca are rost. ! Pe roata de 19'' de pegaso vrea 300lei, nu-i mult, dar avand in vedere ca motocicleta nu o mai scot de 2 ori pana la primavara, si pana atunci poate imi gasesc roata pe 21'', nu are rost Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enos Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 cam mult 300lei !Exact cand te vede ca ai nevoie,at te arde! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.