Alexey04 Postat Aprilie 9, 2012 Share Postat Aprilie 9, 2012 (editat) ca tot ziceai de semeringuri ieftine... cum se compara cu originalele? presupun ca nu tin la fel de mult, dar merita ciclurile de "facut-desfacut" mai dese si timpul pierdut? de ce presupui tu ca BMW pune crema componentelor pe motocicletele lor? si pana la urma vorbim de niste simeringuri banale..mergi linistit pe aftermarket de calitate, ca nu gresesti Editat Aprilie 9, 2012 de Alexey04 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 Salut, In cazul in care cineva este interesat...vand Acerbis Koerta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 (editat) http://www.youtube.com/watch?v=ZtDzWOp7dmY Editat Aprilie 10, 2012 de Discordless Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 autobuzul calca cu roata stanga fata pe piatra aia...baftoc taticule, bulan ii zice! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razor- Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 Buna tuturor, Ma prezint si eu cu acest motor extraordinar. In august anul trecut am trecut si eu la un BMW Dakar din 2002 cu 19500km reali (acum are 25000km). L-am luat de la Budapesta dupa ce am cautat vre-o 2..3 luni dupa unu in stare f buna, e impecabil. Sa ne vedem cu bine pe drumuri si sper sa ajung si la intrunire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 sa fii sanatos si sa te tina frumos la drum! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiyuta Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 http://www.youtube.c...h?v=ZtDzWOp7dmY Pare ca autobuzul a calcat pe un bidon de plastic iar ce te-a lovit pe tine a fost dopul. Oricum, foarte tare. Reactia ta e ceva de genul....aaa, WTF?! Buna tuturor, Ma prezint si eu cu acest motor extraordinar. In august anul trecut am trecut si eu la un BMW Dakar din 2002 cu 19500km reali (acum are 25000km). L-am luat de la Budapesta dupa ce am cautat vre-o 2..3 luni dupa unu in stare f buna, e impecabil. Sa ne vedem cu bine pe drumuri si sper sa ajung si la intrunire. Sa-l stapanesti sanatos si la cat mai multi kilometri (reali) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razor- Postat Aprilie 11, 2012 Share Postat Aprilie 11, 2012 Merci O intrebare scurta: De ce toata lumea foloseste ulei 15w50 si 20w50 cand pe siteul motul, castrol, louis.de e recomandat 10w40 ? Si cel de la care am luat motorul folosea Castrol Actevo 20w50. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Aprilie 11, 2012 Share Postat Aprilie 11, 2012 (editat) Pentru ca in Bucuresti e tare cald vara si majoritatea nu merg la subzero Celsius. De la motul citire: Alte recomandari: 20W-40; 20W-50; <20°C, 15W-40; <10°C, 10W-50; <5°C, 10W-40; <0°C 10W-30 Editat Aprilie 11, 2012 de NaeL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razor- Postat Aprilie 11, 2012 Share Postat Aprilie 11, 2012 Pentru ca in Bucuresti e tare cald vara si majoritatea nu merg la subzero Celsius. De la motul citire: Alte recomandari: 20W-40; 20W-50; <20°C, 15W-40; <10°C, 10W-50; <5°C, 10W-40; <0°C 10W-30 Da am vazut, dar recomadarile astea sunt pt uleiurile premium, pt competitii, etc. Mi ca-mi uzeaza motorul aiurea. Voi merge pe 10w40, sper sa nu simt diferenta la ambreaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat Aprilie 11, 2012 Share Postat Aprilie 11, 2012 Ca tot am devenit expert de cat am cautat ulei 15w50 mineral pot sa-ti zic ca poti avea surprize ca vara sa-ti mai patineze ambreiaju cu 10w40 Am bagat anu trecut 20w40, pe racoare pornea greu ca e vascos, pe canicula imi patina ambreiaju la mers in trafic. Am luat 15w50 acum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 eu ma in mobra castrol power 1 10W 40 (sursa - bavaria - 66 ron / L = acelasi pret ca pe louis). Este o diferenta imensa fata de motulul dinainte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 Castrol power 1 4t 10w-40 se gaseste la altii la 39 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan xtr Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 eu merg tot cu actevo 10 w 40...desi uneori verile se simte necesitatea unui 10 w 60 ceva...sa faca presiune mare si la temperaturi si forfecari mai ridicate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redippy Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 eu ma in mobra castrol power 1 10W 40 (sursa - bavaria - 66 ron / L = acelasi pret ca pe louis). Este o diferenta imensa fata de motulul dinainte Exact acelasi lucru il am si eu acum - full sintetic. Trage motorul ca nebunu' si nici vorba sa patineze ambreajul. Pret 40 de lei direct de la distribuitor....deci, daca gaseste cineva la 39 e chilipir curat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 (editat) Este o diferenta imensa fata de motulul dinainte Diferenta fata de Motul sau fata de semi-sintetic? Adica inainte mergeai cu Motul sintetic sau semisintetic? Apropo, Castrol nu face sintetice care sa se incadreze in clasificarile API recomandate de producator pentru mobrele noastre. Doar Castrolul mineral se incadreaza. ps- vezi ca s-ar putea sa ai mesageria plina. am vrut sa-ti trimit PM si se spunea ca nu poti primi mesaje Editat Aprilie 12, 2012 de zigzag Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 http://www.castrolmoto.com/en/our_oils/4t_oils_table.php Power 1 4T 10W-40: API SJ si JASO MA2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 (editat) http://www.castrolmoto.com/en/our_oils/4t_oils_table.php Power 1 4T 10W-40: API SJ si JASO MA2 Exact ce spuneam eu. Specificatia API recomandata de producator pentru modelul pe al carui topic suntem este SF, SG si SH. Si inca ceva. Din ce stiam eu vascozitatea se alege in functie de temperatura exterioara la care se merge, 10w40 fiind un ulei mai de iarna. Prin caldurile verii eu cred ca un 15w50 este mai recomandabil. Editat Aprilie 12, 2012 de zigzag Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 Pentru mine este al doilea an in care folosesc "Motorex CROSS POWER 4T 10W/60" si pot sa spun ca este excelent. Cam scump fata de altele, dar prefer sa nu fac economie tocmai la ulei. Sunt convins ca in timp se amortizeaza prin felul cum protejaza motorul... Parererea mea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 (editat) Motorul meu are 60 k de km si de cand l'am luat de nou merge doar pe 20w50...si nu tuseste. Adevarat ca la 4-5 grade afara, dimineata, invarte nitel mai greu, dar mai apoi cand is 55 de grade la nivelul asfaltului...e ceva Daca a fi sa ii fac o capitala la 400 k de km...i'oi face, asta e. Editat Aprilie 12, 2012 de yzulyka Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiyuta Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 Stie cineva de ce uneori intra mai greu dintr-antaia in a doua? Senzatia e ca ramane intepenita in treapta intai, atat de greu schimba. Parca 'agatza' ceva. La fel si cand incerc sa intru in neutru dintr-antaia. Am observat ca daca uleiul e rece, de exemplu cand plec dimineata, merge foarte smooth. Sa fie exclusiv de la ulei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razor- Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 Haha, adevarul iese la iveala. Deci nu toti folosesc 15w50 sau 20w50 unde ati gasit Power 1 4T 10W-40? Vreau sa comand dar oriunde caut doar de Power 1 Racing dau sau GPS sau ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 GPS este denumirea veche pentru Power 1 4T. Eu am luat de aici: http://www.bazaalfa.bizoo.ro/vanzare/2165341/Ulei-de-motor-motociclete-Castrol-Power-1-4T-10w40-1-l Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 Stie cineva de ce uneori intra mai greu dintr-antaia in a doua? Senzatia e ca ramane intepenita in treapta intai, atat de greu schimba. Parca 'agatza' ceva. La fel si cand incerc sa intru in neutru dintr-antaia. Am observat ca daca uleiul e rece, de exemplu cand plec dimineata, merge foarte smooth. Sa fie exclusiv de la ulei? Cablul de amreiaj e corect tensionat ? Kitul de ambreiaj e ok ? Ca prim sfat, mai tensioneaza cablul de ambreiaj, iar daca nu da semne de ameliorare...problema e la cutie...pinion, furca cautare, sincron, etc. Care nu sunt tocmai ieftine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 Unde repar o janta cu o galma mica? Stiu ca Rabinu se ocupa cu asa ceva da-i in Germania de mult timp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.