Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Momentan porneste mai greu... de fapt porneste si moare de vreo 2 ori si abia a 3 oara se hotaraste sa mearga. E un pic enervant, dar 90% e vorba de bujii, nu le-am schimbat niciodata.

 

In rest n-am probleme cu ea, dar nu i-am facut inca schimbul de ulei pe sezonul asta si ma gandeam daca tot ma apuc s-o fac ca la carte, o revizie frumoasa la service, ca-i si ea noua si asa i-ar sade bine :D Astia la bavaria sunt cu capu, e marca premium dar serviciile sunt comparabile cu dacia, i-as ocoli daca as putea.

 

btw: ai cuva manualul de service? :D

 

nu e de la bujii, e de la un senzor nenorocit de relanti. e cel de pe capătul clapetei de accelerație. trebuie curățat. e problemă frecventă la x-uri. dacă nu vrei să dai o gălăgie de bani, vino la mine la garaj Âşi o facem împreună. îi schimbăm Âşi uleiul Âşi tot ce vrei tu. sună-mă la 0753.379.594. garajul e în zona favorit, drumul taberei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Momentan porneste mai greu... de fapt porneste si moare de vreo 2 ori si abia a 3 oara se hotaraste sa mearga. E un pic enervant, dar 90% e vorba de bujii, nu le-am schimbat niciodata.

 

Asa imi facea si mie. Initial am suspectat senzorul de relantiu (TPS = throttle position sensor). Apoi am gasit pastila de la butonul demarorului plina de o mizga nenorocita care avea rol de izolator. Pornea dupa ce apasam de rupeam butonu a doua sau a treia oara. Apoi dupa citeva luni nu a mai vrut sa porneasca deloc. Am schimbat filtrul de benzina si acum merge mai bine ca niciodata. Evident, filtrul de benzina NU l-am luat de la Bavaria pentru ca acolo e/era vreo 430 lei. Verifica intai faza cu filtrul de benzina pentru ca si senzorul de relantiu e scump cu spume.

Bafta.

Editat de Serban.S
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut colegi motociclisti, pana acum am urmarit topicul insa nu am avut curaj sa postez un mesaj. Sunt mandru posesor de BMW f650GS Dakar din 2003 din toamna trecuta. Astazi mi s-a rupt cablul de ambreiaj in mijlocul unei intersectii din Bucuresti. Pot sa spun ca asteptam la asta candva(stiam ca trebuia schimbat) dar astazi nu era ziua potrivita pentru mine. Ce am facut? Tras/impins pe dreapta si sunat la Bavaria. Surpriza: nu au in stoc, vine in 4-5 zile dupa confirmarea comenzii(efectuarea platii in avans). Absurd mi-am zis! In fine, trebuie sa rezolv problema rapid. Cine poate sa-mi spuna de unde pot cumpara rapid un cablu sau un kit de reparatie?

 

 

Cu ceva timp in urma mi a trebuit un cablu de acceleratie si cineva m a indrumat catre kitul de reparatie de pe louis/kronau...si cu ocazia asta ii transmit salutari si sanatate...si l am cumparat...l am montat...am facut o gramada de kilometri pana acum cu el si este ca si nou...

Deci, teoretic dar si practic nu se justifica pretul enorm pentru o bucata de sarma de la Bavaria...sau din alte parti...

Kitul contine cablu pentru acceleratie, unul pentru ambreiaj, si mai multe mufaje..."capete". La montare trebuie uns cu ulei, si dupa aceea nu ai treaba mult si bine cu el...

Daca ai noroc poate il gasesti pe stoc la Kronau si rezolvi toata treaba cu 20 lei :) si asa iti ramane si cablul de acceleratie pentru cand si o da demisia cel pe care il ai acum...

Editat de fratelescris
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut , nu s-au facut pe carburatie GS/Dakar.

 

Intre ce ore e deschis service-ul de pe lacul tei?

 

Asa stiam si eu, pana sa dau de un post al unui tip de pe advrider:

 

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=645882

 

postul nr 3 - la final

Tot o referire la primele modele de Dakar pe carburi am vazut si pe horizonsunlimited..

 

 

Service-ul e deschis, in general, intre 9 si 19, dar cel mai bine dai un telefon inainte.

0723.514.512 - Tibi

 

 

Ca semeringuri pt furca ce recomandati? Tin minte ca pe undeva pe la jumatatea topicului zicea cineva de niste semeringuri (mai) ieftine.

 

Nu am mai gasit sub nicio forma postarea, asa ca ma simt nevoit sa intreb din nou.

 

Nu. Doar F650 "standard", cel pana in 2000

 

 

Nu-ti lua simeringuri (mai) ieftine. Cat dai atata fac. Eu pe alea de praf le-am luat mai ieftine si-au cam crapat..Diferenta pana la unele bune nu e colosala si sigur se va merita investitia. Recomand ALL BALLS/Ariete

Editat de Alexey04
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-ti lua simeringuri (mai) ieftine. Cat dai atata fac.

 

Pana la urma am decis sa ma duc la @Cesar, pentru ca am fost multumit de cum s-a ocupat de lant, iar eu nu am cum sa scot furcile (nu am stander) si per total am incredere ca pune ce trebuie. :what:

Editat de Atomykatt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca semeringuri pt furca ce recomandati? Tin minte ca pe undeva pe la jumatatea topicului zicea cineva de niste semeringuri (mai) ieftine.

 

Nu am mai gasit sub nicio forma postarea, asa ca ma simt nevoit sa intreb din nou.

 

 

 

Nu. Doar F650 "standard", cel pana in 2000

 

eu ziceam ca am luat simeringuri cu vre-o 7 lei/buc acum vre-o 2 ani

 

http://www.maxbmwmot....png?v=03252011

 

Sau aici la Set Case Holder

 

Ai nevoie si de suportii de pe genti? Iti pun niste poze diseara, da-mi un pm sa nu uit.

mersi de raspuns dar nu vroiam cu suporti originali, ci cu ceva gen touratech, HD sau Givi(aftermarket-uri)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bd Lacul Tei 58 - vis a vis de Mega Image, intrare de pe strada Judetului

schimb + echilibrare - 80 lei

 

 

 

S-au facut Gs-uri/Dakar-uri si pe carburatie?

Am fost la colegul si am schimbat anvelopele.Recomand.

 

E cineva de pe aici din Cluj care are drum pe aproape de baietii de la Heavyduties.ro ? Astept si eu crashbars de la ei si au nevoie de un f650gs pe la ei pentru niste masuratori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost la colegul si am schimbat anvelopele.Recomand.

 

E cineva de pe aici din Cluj care are drum pe aproape de baietii de la Heavyduties.ro ? Astept si eu crashbars de la ei si au nevoie de un f650gs pe la ei pentru niste masuratori.

 

 

Am un amic care este la Cluj si are un Dakar user 2short2get daca nu ma insel. Insa eu am cumparat recent de la HeavyDuties pt mobra prietenei mele si stiu sigur ca nu au avut nevoie de mobra pt masuratori. Mai mult le au gata facute in stoc. Sau ai cumva 650 din asta nou bicilindru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi de raspuns dar nu vroiam cu suporti originali, ci cu ceva gen touratech, HD sau Givi(aftermarket-uri)

 

Hai ca iti fac eu poze la suporti, sper sa reusesc maine... Vorbim pe PM. Am suporti Givi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un amic care este la Cluj si are un Dakar user 2short2get daca nu ma insel. Insa eu am cumparat recent de la HeavyDuties pt mobra prietenei mele si stiu sigur ca nu au avut nevoie de mobra pt masuratori. Mai mult le au gata facute in stoc. Sau ai cumva 650 din asta nou bicilindru.

Am nevoie de unul diferit care sa se pupe cu cel care il am deja sub motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[quote name=pstefan' timestamp='1

333601407' post='3095721]

Am nevoie de unul diferit care sa se pupe cu cel care il am deja sub motor.

 

 

In we am fost la o plimbare prin Bg cu mai multi amici dintre care unul calare pe un Dakar. Am remarcat ca avea niste crashbaruri HD diferite de cele de pe mobra prietenei mele. Mi.a spus ca sunt diferite ca sa nu interfereze cu engineguardul BMW care oarecum imbraca scutul.

 

Stiu ca nici el nu a fost la Cluj pt asta.

 

Multa bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

una peste alta, am mai dat si eu cu mobra de pamant. Pe forestiere, printre bolovani...niciodata, dar niciodata nu am atins carenele, de motor nu mai vorbesc. Motorul se sprijina pe ghidon si pe in punct din spate (nici plasticele de deasupra rezervurului nu le-am atins niciodata la caderi din astea prin padure. Cel mai simplu, ca sa vezi ce puncte sensibile ai de protejat la mobra e sa o lasi usor pe o parte sa stea de capul ei pe sol. Dupa asta, gandeste-te de ai de ce sa investesti in niste tevi solide (baietii de la cluj lucreaza frumos, si la suduri si la materiale, nu neg) care sa iti adauge greutate in plus (cine le are stie cat cantaresc) si sa dai de alte belele. Gen, pentru ca sunt atat de solide, sa iti indoaie cadrul. Sau sa iti prinzi picioarele pe sub ele cand cazi si sa iti preseze pe os-tendon.

 

Dupa care, vine si factorul asta: Te duci la padure si stii ca dai cu ea de pamant de nenumarate ori? Daca te duci la padure cu o vacuta de-a noastra, ai sa simti fiecare kilogram din fabrica, daramite ceva kile in plus (sa nu imi spuneti ca "du-te mai, ca au 5 kile, nu ma face pe mine 5 kile"). Cand ai de impins la mobra la deal prin noroi sau frunze umede, cu ce rucsacel-genti-etc mai ai pe la tine, fiecare kilogram in plus il simti cu varf si indesat.

 

asa ca, fara nicio intentie sa le fac oamenilor anti-reclama, repet, am vazut cum lucreaza si "jos palaria", baietii sunt mesteri, nu inteleg de ce vrei sa dai banii pe niste protectii care nu prea protejeaza, pentru ca motorul in sine e protejat de designul mobrei din fabrica. Daca e sa fii ghinionist si sa dai cu ea de pamant si sa fie un bolovan ascutit fix acolo unde nu trebuie, pai ala intra pe langa tevi in motor si cu si fara protectii.

 

Am luat bolovani imensi in scutul de fabrica, cel de sub motor, e indoit saracul, dar si-a facut treaba cum trebuie. Singurul crash-bar pe care l-am avut si i-am multumit a fost cel de la wunderlich, vad ca nu mai e la vanzare, dar e in poza, prima din stanga sus, care iti protejeaza picioarele la "slide" pe strada. E insa absolut enervant si inutil pe off road, daca intri intr-un sleau, te da jos cu tot cu mobra pentru ca il agati de malul de pamant. Drept urmare, l-am dat jos. Pe strada insa, excelent in caz de ceva, iar la drum lung mai poti si sa iti pui picioarele pe el ca chopperistii si sa te relaxezi putin.

 

my 2 cents.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-am luat crashuri pentru oras nu pentru forestiere. Cand am dat cu el de pamant, partea din fata a ramas ok (carenele) dar partea din spate e belita toata (superficial dar e belita). Deci pentru oras merita sa ai un crashbar.

 

 

In alta ordine de idei :D am pus ieri caucioacele noi (Sahara 3). Diferenta e ca de la cer la pamant. Daca tck-urile mele erau muci si incercam sa evit orice zona umeda, azi am franat prin balti si strazi spalate si m-a speriat, la modul placut, ca se oprea calumea si nu fugea in toate partile :D.

Editat de Discordless
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru carenele din spate nu exista crashbars, dar daca ai suporti de genti laterale, le-ai salvat. Si e vorba de niste tevi pe care le folosesti si sa pui gentile pe mobra si ca protectie in caz de ceva, atunci cand nu ai gentile pe mobra. O investitie buna zic eu, cu dublu scop.

 

@Taz, si eu faceam asta :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai tu vorbesti de sistemul de prindere al gentilor Vario de la BMW. Ma scuzi, alea sunt degeaba. Eu vb de niste cutii serioase de aluminiu si sistemul de prindere aferent, unde daca pici mobra ramane pe tevile alea. Cele de la vario le stiu, sunt sub rezervor cumva, nu ies deloc inafara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am nevoie de unul diferit care sa se pupe cu cel care il am deja sub motor.

 

Anul trecut HD mi-au trimis o poza cu ce ar putea sa-mi faca ca sa se pupe cu ce aveam eu. Daca iti place trimite-le un mail cu poza asta facuta de ei si or sa-si dea ei seama ce-ti trebuie.

 

 

 

 

post-60191-0-60748800-1333641671_thumb.jpg

Editat de tiyuta
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Anul trecut HD mi-au trimis o poza cu ce ar putea sa-mi faca ca sa se pupe cu ce aveam eu. Daca iti place trimite-le un mail cu poza asta facuta de ei si or sa-si dea ei seama ce-ti trebuie.

 

 

Asta e mobra lui Emil [zemil] amicul de care ziceam mai sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si ai avut nevoie de crashbar-uri sau au fost inutile?

 

Pai asta depinde numai de tine daca esti convins ca nu o sa o scapi pe jos nu ai nevoie . :D

 

Eu de ex sunt la celalat pol am scapat-o pe jos de foarte multe ori pt ca nu prea ajung cu picioarele jos; si anul trecut pana m-am obisnuit cu ea am scapat-o pe jos [ce-i drept de pe loc] de nici nu mai tin minte. Pe mine m-au ajutat foarte mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un manual are careva?

 

Rezolvat!

 

Un manual are careva?

 

Rezolvat!

 

 

Un senzor ulei stie careva cat costa si de unde il pot lua?

Editat de enos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...