Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

si ce rezolva daca schimba becul?

 

salutare , sunt si eu posesoru unui dakar ( cel mai bun motor calarit pana acum ) si am o problema mai mare spun eu .

motorul merge ok . schimburi ok etc . am inteles de la fostul propietra ca a aschimbat pompa de apa si distributia ( asa a vrut el sa schimbe distributia )

problema mea este cu nivelul benzinei mai exact cu becu de benzina din bord .

rezervor plin ( dadea afara ) becu din bord aprins . dus la spalatorie spalat ( personal ) sa stins ... a mers cam cat sa uscat apa ce a intrat prin el si .. sa aprins .

desfacut sorbu curatat ( era curat ) am dat cu spray de curatat carburatoru pe senzoru de la plutitor .

efect parca mai bun .. acum sta mai mult stins dar ... 75% tot aprins este .

aveti idee care poate fi problema ??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Undeva face masa, de aia sta becul de benzina aprins.

Sau e un defect la plutitor...scala uzata, contacte oxidate, chestii de genu'.

Nu'ti ramane decat sa te apuci de verificat, n'ai alta varianta :disappointed:

 

$(KGrHqF,!o0E8VU4wM6!BPGf2LCwdQ~~60_58.JPG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, revin si eu, ca un copil handicapat, cu problema mea cu pana. Am luat azi camere noi (cea veche, desi era noua, era foarte subtire si mi s-a frecat in 4 locuri). Cum dracu` o rezolv ca sta de 5 zile cu pana? N-am central, deci nu pot da roata jos. N-am leviere deci nu pot da roata jos. Am totusi scule sa desfac roata... Vulcanizarile-s departe de mine ca sa o imping si nu vreau sa fuck cauciucul ca-i nou. Sugestii, opinii, injuraturi? Hai ca dau de cateva beri numai s-o rezolv :friends:

Editat de Discordless
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, revin si eu, ca un copil handicapat, cu problema mea cu pana. Am luat azi camere noi (cea veche, desi era noua, era foarte subtire si mi s-a frecat in 4 locuri). Cum dracu` o rezolv ca sta de 5 zile cu pana? N-am central, deci nu pot da roata jos. N-am leviere deci nu pot da roata jos. Am totusi scule sa desfac roata... Vulcanizarile-s departe de mine ca sa o imping si nu vreau sa fuck cauciucul ca-i nou. Sugestii, opinii, injuraturi? Hai ca dau de cateva beri numai s-o rezolv :friends:

 

 

scoate-i benzina si culc-o pe-o parte, da-i roata jos.

sau fa ca mine cand ung lantul la xchallenge: ia o cutie de plastic mai teapana (eu am d'aia veche de coca-cola la un litru), pui mobra pe cric, o tragi spre tine pe cric (se ridica de ambele roti)si pui cutia sub scut. imi dau seama ca dakar-ul e mai greu dar merge ptr ca asa am facut si cu un f 650 gs (tot al meu) atunci cand aveam cricul central scos. (si ai vazut ca nu am mai mult de 80 de kile) :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buei, daca mai citesc ceva de ***** aia de roata, jur ca ma duc io pana la Bucale sa i'o fac. :angryfire:

 

Nea' omu' cu enduro-toring: pune'o pe cricul lateral, pregateste'ti un butuc cu inaltimea de aprox. garda motorului matale, prinde motorul de chur, o tragi inspre tine de chur, ridicandu'se de SPATE( tu stai pe partea cu cricu' ), o muiere iti impinge butucul sub blocul motor, dai jos roata fata, faci pana, pui roata sus si te dai... ca a inceput sezonu' :angryfire:

 

Io inteleg ca e un forum, unde se dezbat date tehnice, dar sa nu fim mai prosti decat parem... :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@yzulyka :crack:

 

in alta ordine de idei: imi poate face cineva cu topcase original (modelul dupa 2004, cel care nu necesita placa suplimentara) poza la sistemul de prindere? placa metalica nituita de topcase. In necunostinta de cauza m-am ales cu un topcase model 2000-2003 si nu se prea pupa. Daca mi-ar putea da si distantele dintre liniile unde este indoit apar cu berile la BMW camp :cheers:

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, revin si eu, ca un copil handicapat, cu problema mea cu pana. Am luat azi camere noi (cea veche, desi era noua, era foarte subtire si mi s-a frecat in 4 locuri). Cum dracu` o rezolv ca sta de 5 zile cu pana? N-am central, deci nu pot da roata jos. N-am leviere deci nu pot da roata jos. Am totusi scule sa desfac roata... Vulcanizarile-s departe de mine ca sa o imping si nu vreau sa fuck cauciucul ca-i nou. Sugestii, opinii, injuraturi? Hai ca dau de cateva beri numai s-o rezolv :friends:

CIT DE MARE E BUCURESTIUL ASTA DE NU TE POATE AJUTA NIMENI?

SA AJUNGA PINA UNDE ESTE MOTO.DACA ERAI DIN PITESTI ERA GATA DE MULT.DAR DE. :kick:

 

@yzulyka :crack:

 

in alta ordine de idei: imi poate face cineva cu topcase original (modelul dupa 2004, cel care nu necesita placa suplimentara) poza la sistemul de prindere? placa metalica nituita de topcase. In necunostinta de cauza m-am ales cu un topcase model 2000-2003 si nu se prea pupa. Daca mi-ar putea da si distantele dintre liniile unde este indoit apar cu berile la BMW camp :cheers:

DA.EU AM DAKAR MODEL 2005.SI NU AM VRUT TOP CASE CEL DE FABRICA SI AM UN GIVI V46LUAT DE LA ROMULUS DIN PLOIESTI.40 EURO PLACA DE PRINDERE SI 90 E CUTIA .E PERFECTA.PLACA A F NOUA NOUTZA.0723177205.romulus_necsoiu........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CIT DE MARE E BUCURESTIUL ASTA DE NU TE POATE AJUTA NIMENI?

SA AJUNGA PINA UNDE ESTE MOTO.DACA ERAI DIN PITESTI ERA GATA DE MULT.DAR DE. :kick:

 

Ai fi uimit cati sunt "mecanici" si cand s-aude "ba, am si eu nevoie de ajutor" toti sunt plecati/ocupati/decedati :)

 

Plm, stiu ca-i operatiune simpla DACA ai ce-ti trebuie (cum ar fi macar un amarat de cric central pe care-mi bag pl si il iau cat mai curand).

 

Oricum, dupa 5 zile am rezolvat treaba pe cont propriu. Azi am zis ca-mi bag pl si-o dau singur jos, m-a ajutat si prietena si pana la urma a cedat "rugamintilor". De pus inapoi m-a ajutat pstefan sa tin mobra sus, ocazie cu care-i multumesc "oficial" :friends:

 

 

LE: Macar acum am si eu o treaba pe forumul asta, daca-ntreaba careva de mine sunt "ala cu pana" :crack:

Editat de Discordless
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De pus inapoi m-a ajutat pstefan sa tin mobra sus, ocazie cu care-i multumesc "oficial" :friends:

 

 

Cum mare placere. E mare lucru ca pentru un om atehnic si neindemanatic ca mine sa poata da o mana de ajutor cuiva in domeniul mecanicii.:banana:

Editat de pstefan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DA.EU AM DAKAR MODEL 2005.SI NU AM VRUT TOP CASE CEL DE FABRICA SI AM UN GIVI V46LUAT DE LA ROMULUS DIN PLOIESTI.40 EURO PLACA DE PRINDERE SI 90 E CUTIA .E PERFECTA.PLACA A F NOUA NOUTZA.0723177205.romulus_necsoiu........

 

Tocmai ca eu vreau topcase-ul original (pe care il am). Si cum nu se potriveste placa si topcase-ul nu are nici o zgarietura, prefer sa-mi fac o placa. Motiv pentru care ceream niste poze :rolleyes:

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum sa revin eu cu becu meu. am desfacut rezervoru , am dat cu spray de carburator ( mot carb clean) ce tin sa precizez este ca parcxa i-am facut ceva bine . ideea e ca atunci cand e ud moto nu face probleme becu , sta stins , aveti careva diagrama instalatiei electrice ? are alte mufe inafara de cea care intra in sorb ? alte idei ?

maine mai desfac rezervoru sa vad ce si cum .

Am citit cu ca din soft se poate modifica cand sa se aprinda becu vo stiti ceva de asa ceva ??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai ca eu vreau topcase-ul original (pe care il am). Si cum nu se potriveste placa si topcase-ul nu are nici o zgarietura, prefer sa-mi fac o placa. Motiv pentru care ceream niste poze :rolleyes:

ce sa faci cu ala.o casca si o apa de juma de litru.fai vint,vindel si pune unu incapator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare , sunt si eu posesoru unui dakar ( cel mai bun motor calarit pana acum ) si am o problema mai mare spun eu .

motorul merge ok . schimburi ok etc . am inteles de la fostul propietra ca a aschimbat pompa de apa si distributia ( asa a vrut el sa schimbe distributia )

problema mea este cu nivelul benzinei mai exact cu becu de benzina din bord .

rezervor plin ( dadea afara ) becu din bord aprins . dus la spalatorie spalat ( personal ) sa stins ... a mers cam cat sa uscat apa ce a intrat prin el si .. sa aprins .

desfacut sorbu curatat ( era curat ) am dat cu spray de curatat carburatoru pe senzoru de la plutitor .

efect parca mai bun .. acum sta mai mult stins dar ... 75% tot aprins este .

aveti idee care poate fi problema ??

 

ca sa nu desfaci aiurea sonda de benzina...care de obicei se strica sau deregleaza daca-ti bagi degetele in ea ; mai intai cu un multimetru verifica cand e becul aprins si rezervorul plin daca e circuitul inchis la mufa de deasupra pompei de benzina (ai 4 pini 2 pe alb si 2 pe negru- vezi daca cei 2 din mufa alba arata circuit inchis).

...daca e circuit inchis - desfa pompa de benzina, verifica cablurile care duc la sonda, eventual inlocuiesti senzorul haller care costa 1 leu

...daca e circuit deschis - te inarmezi cu rabdare si cauti un fir deizolat

 

succes!

Editat de nelluu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi nelluu acum senzoru de care ziceai . imi poti spune unde il gasesc ??? eventual o poza cu el . mersi

-mai intai vezi daca e de la sonda sau nu defectiunea, dupa metoda pe care ti-am spus-o mai sus, cu multimetrul.

 

-senzorul de care vorbesc se cheama de fapt ''senzor magnetic reed '' de 1 cm, eu asa am cerut, la orice magazin de componente electronice ar trebui sa fie...si se afla in sonda de nivel din rezervor.

 

-principiul sondei e simplu, un ax central in care se afla acest senzor magnetic si un inel din pluta care are atasat un magnet mic pe el....cand plutitorul e sus>magnetul nu intra in contact cu senzorul>circuitul e deschis , cand coboara plutitorul>se inchide circuitul

 

-la mine s-a defectat sonda de benzina si a trebuit sa schimb acel senzor pt ca nu am gasit sa cumpar sonda separat..se pare ca se vinde impreuna cu kitul de pompa de benzina, ....care e fff scump.

 

-daca nu te descurci, suna-ma pe 0740545229 ca eu mi-am batut capul o iarna intreaga cu senzorul acela pana l-am facut sa mearga.

Editat de nelluu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am aceeasi problema,cu rezervorul plin se aprinde martorul de benzina,dar nu face mereu.Daca reusesti sa remediezi problema sa ma anunti si pe mine. :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-mai intai vezi daca e de la sonda sau nu defectiunea, dupa metoda pe care ti-am spus-o mai sus, cu multimetrul.

 

-senzorul de care vorbesc se cheama de fapt ''senzor magnetic reed '' de 1 cm, eu asa am cerut, la orice magazin de componente electronice ar trebui sa fie...si se afla in sonda de nivel din rezervor.

 

-principiul sondei e simplu, un ax central in care se afla acest senzor magnetic si un inel din pluta care are atasat un magnet mic pe el....cand plutitorul e sus>magnetul nu intra in contact cu senzorul>circuitul e deschis , cand coboara plutitorul>se inchide circuitul

 

-la mine s-a defectat sonda de benzina si a trebuit sa schimb acel senzor pt ca nu am gasit sa cumpar sonda separat..se pare ca se vinde impreuna cu kitul de pompa de benzina, ....care e fff scump.

 

-daca nu te descurci, suna-ma pe 0740545229 ca eu mi-am batut capul o iarna intreaga cu senzorul acela pana l-am facut sa mearga.

Cred ca vorbesti de nr 6 din manualul de raparatii, din capitolul cu rezervorul si alimentarea??! Eram foarte curios sa vad cum arata acel contactor desfacut. Eventual fa o poza, doua ...daca il ajuti pe colegul

Eu am patit-o cu pompa prin Muntenegru , dara era doar o mufa de imbinare arsa care era innecata in benzina din rezervor. Am reparat-o cu o alta si mege ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca vorbesti de nr 6 din manualul de raparatii, din capitolul cu rezervorul si alimentarea??! Eram foarte curios sa vad cum arata acel contactor desfacut. Eventual fa o poza, doua ...daca il ajuti pe colegul

Eu am patit-o cu pompa prin Muntenegru , dara era doar o mufa de imbinare arsa care era innecata in benzina din rezervor. Am reparat-o cu o alta si mege ok.

da, e nr 6 sonda respectiva, din pacate nu am avut inspiratia sa-i fac fotografii cand am lucrat la ea, si acum e montata pe moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

revin ... am desfacut saua si am masurat senzoru de nivel ... ce pot spune e ca la prima impresie e ok .am zis sa il desfac sa vad ce si cum .. acum pot spune cert ca el este de vina . se blocheaza si nu mai deschide circuitu si invers . cred ca sa spart plutitoru . gasesc senzorul acela separat de cumparat ???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

revin ... am desfacut saua si am masurat senzoru de nivel ... ce pot spune e ca la prima impresie e ok .am zis sa il desfac sa vad ce si cum .. acum pot spune cert ca el este de vina . se blocheaza si nu mai deschide circuitu si invers . cred ca sa spart plutitoru . gasesc senzorul acela separat de cumparat ???

-eu nu am gasit sa cumpar, si am fost nevoit sa-l repar....doar ca mare lucru nu ai ce sa repari la el, poti sa schimbi acel senzor magnetic pt ca plutitorul e din pluta si nu se poate sparge.

 

Si ca sa nu vorbim de lucruri diferite, eu vorbesc de GS-ul meu din 2001 , la care arata sonda ca in imagine.... La Dakar-ul tau am presupus ca e la fel.

post-8355-0-04420000-1334816812_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...