Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Da Raul si eu pot sa comand direct de pe autonet nu asta e problema dar am vrut sa iau pe gold si o zala de inchidere separat.Si pe autonet imi venea mai scump,Il stiu si pe Zoli de acolo de la raionul de moto...dar este ok si de la ADEMOTO.Adelin baiatul asta este ok si GYURI mecanicul de moto din Dumbravita comanda la el piese si unt ok.Poti sa cauti si sa vb cu el in caz ca te intereeseaza ceva anume.Drumuri bune sa ai colegul...

Editat de tavibasca
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

bai nene,

cum naiba mergeti pentru consumurile astea de 3.5- 3.8? Eu am scos asa ceva doar o singura data si era sa adorm pe mobra (90-120 mers lin, fara bruscari).

Aproape mereu consum 1 - 1.5 litri in plus pe suta de km dar folosesc tot turometrul.

 

Apropo de bagat 15l - inseamna ca ai mers cu becul de la rezerva aprins o vreme... asta nu e un lucru sanatos. In principiu mersul pe rezerva trebuie evitat; pompa de benzina are nevoie de zeama cat mai multa pentru a se raci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, de la Mediaș - Sighișoara - Tg. Mureș am mers pe rezerva este adevărat, decât sa bag benzina la stații no name, am zis ca ajung pana Mureș și asa.

 

Viteza a fost intre 90-110 nu mai mult, 110 în depășiri mai mult, oricum mai erau 2 litrii aproximativ. Cartea zice ca nu este sănătos sa ramii fără benzina, parca.

 

Stima,

 

Ovidiu

» Post actualizat in 26 Aug 2015 07:49

Nu, benzina normala 95. A și un aspect important presupun, nu prea vede motorul asta turații peste 5000,poate contează, nu știu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Benzina de 95, dar de la mol sau omv, nu fac reclama.

Cine stie de ce porneste greu de fiecare data motocicleta?

Daca e rece motorul, sau o pornesc dupa o ora imi porneste la a treia invartire a electromotorului.

Si de obicei dupa ce a pornit, la nici o secunda se opreste si trebuie sa dau din nou la automat.

 

A patit cineva asa ceva, care e rezolvarea?

Am incercat sa reglez din surubul de la cablul/maneta de acceleratie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bateria e buna, lichidul e la nivel, desi cand am cumparat dakarul nivelul era scazut in toate celulele. Bateria are 12.49 V dimineata, adica capacitate undeva la 75%. Am pus incarcatorul moto peste noapte si verific maine dimineata daca e vreo schimbare la pornire.

Astazi s-a intamplat sa porneasca la prima cheie dar dupa vreo 4-5 secunde s-a oprit. E prima data cand face asa ceva...

Filtrul de benzina recunosc ca este singurul care nu l-am schimbat, deci nu stiu in ce stare e si cati km are.

Maine o sa pun si solutie de curatat injectoare, poate trebuie curatat putin si injectorul.

Si da, astept sa se stinga becurile, si tin mult pe demaror, cum e procedura sa invarta de vreo 2-3 ori.

 

PS: noul consum record personal: 3.25% :-)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aia e o baterie abuzata. sari peste etapele cu filtre si injectoare, pregateste-te de una noua.

O baaterie are mai multi parametri, unul foarte important fiind curentul de scurtcircuit (curent de pornire in cazul celor auto/moto) - daca bateria e "obosita" - curentul de pornire scade ff mult si apare o cadere de tensiune pronuntata cand apesi butonul (nu are rost sa intram in formule). Asta se traduce in probleme pe partea electrica a accesoriilor motorului, incepand de la pompa de benzina, ECU, etc - si de aia are nevoie de mai multe ture pana o ia.

Nu iti fa griji - va merge din ce in ce mai rau :D pana pui alta noua

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aceeasi problema o am si eu cu pornirea si opritul dupa o secunda. Am sa comand o baterie noua, inchisa de la Fortec. Cea pe care o am e de la italian si nu stiu cat timp are si e deschisa ( cu lichid si furtun de scurgere). Ms Zidule de sfat si sper sa rezolve "cauza", nu doar simptomul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mergeti cu baterii deschise--- la GS bateria sta langa rezervorul de ulei si ajunge la temperaturi mari. Eu nu as risca cu baterie inchisa (stiu ca s-au pus si au mers dar......)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Confirm ca bateria e de vina.

Dimineata, de cand e pe redresorul inteligent peste noapte, porneste imediat si nu se opreste.

Daca sta, si chiat 15 minute, porneste si se opreste.

Oe indicator arata 75%, imediat dupa ce opresc motorul si conectez redresorul.

 

Multumesc pentru implicare zidule.

Am un handguard original de vanzare, daca vrea cineva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie cu o baterie destul de veche si 90% uscata (si nu glumesc) nu mi-a facut chestia asta cu opritul... A pornit ok pana nu a mai pornit deloc. O baterie cu întreținere. Am de la începutul anului una pe gel fara întreținere si e OK. Un alt prieten e de 3 ani pe gel si iarăși e OK.

Legat de apropierea de rezervorul de ulei, logica mea imi spunea exact invers, ca temperatura ar putea dauna celor cu întreținere, "deschise", prin evaporarea mai rapida a solutiei, si nu celor închise ermetic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am mai vrut să zic nimica, dar dacă tot mai sint și alții.

Asa am pățit și eu, bateria asa proasta era ca în unele dimineți trebuia să o împing și tot nu îmi făcea chestia cu pornitul,chiar și când pornea la automat.

 

Stima,

 

Ovidiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot suntem la capitolul baterie, va zic si eu patania mea. Cumpăr baterie noua de la BEPA (ca tot ii injurati mai sus), vrând sa o instalez peste ceva vreme, ii zic ca nu o vreau gata umpluta, testata si alte alea, deci păstrez bonul, ca in caz de probleme sa știu ce am de făcut.

 

Vine ziua instalării bateriei. Pun lichid (am scapat din greseala putin peste max), bateria pe redresor la amperaj mic, merg la Tibi, si ii duc bateria (motoreta era deja in service) si dupa o zi iau jucaria acasa unde a doua zi învârtea electromotorul dar nici nu dadea semne sa porneasca. Dupa ce ajunge din nou in service, de data asta pe platformă primesc diagnosticul: bateria e moarta. Vorbesc la BEPA, care imi cer testul incarcarii bateriei, si bonul. Ajung la ei cu tot ce trebuie si imi spun ca e incarcata peste max, dar vor incerca si ca poate dura pana la 30 de zile. Dupa 2-3 săptămâni primesc telefon ca bateria a fost schimbată pe garantie si daca o vreau testata. Le zic ca da, si a doua zi ma duc sa iau bateria. Cu asta nu mi-a mai facut probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie cu o baterie destul de veche si 90% uscata (si nu glumesc) nu mi-a facut chestia asta cu opritul... A pornit ok pana nu a mai pornit deloc.

E loterie curata. Nu e o garantie ca se buleste daca ramane fara lichid dar clar sanse le cresc in directia asta :) Nu toate brandurile reactioneaza la fel (tehnologii diferite de constructie a placilor) si nu toate exemplarele reactioneaza la fel .

 

Bateria langa ulei - pe cat sufera vara pe atat de bine ii e iarna, cand pornesti cu bateria calda daca ai de facut porniri / opriri dese.

 

Cartea zice ca la max o luna sau 5000 km sa verifici lichidu in baterie. or sti ei ce stiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inainte de resetare incearca sa reglezi tensiunea din cablul de acceleratie sau jocul mansonului, cum vrei sa-i zici, si daca tot nu vrea ai putea face o proba si cu o bujie normala. Eu am avut un GS 2000 care cu bujie iridium nu voia sa stea pornit la relanti mai mult de 5 secunde, si de pornit trebuia sa fac o rugaciune înainte. Mai poti incerca si o curățire a clapetei de accelerație, ajută destul de mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt multe variante de soft pe mobrele noastre, unele au diferente semnificative in privinta relantiului (exemplu il tin la alta turatie, intalnite fiind 1400 si 1500) si cu elemente clare in privinta consumului (diferente pana la 25% la folosirea in plaja de turatii intermediare) si, bineinteles, a "fun factor"

Nu ar fi de mirare daca unele versiuni nu se impaca cu bujiile cu iridium..... Dece nu ramaneti voi la bujia normala de GS ?

DAca necesita tragerea e acceleratie pt a porni se pot suspecta cateva chestii:

1) tps uzat in zona de repaos - asta vine insotita de opriri / balbaieli cand iei mana din gaz ca sa opresti la semafor sau cu orice alta ocazie in care o lasi la ralanti scoasa din viteza

2) mizerie muuuuuulta in corp clapeta si pe supapa e bypass - acolo une zic oamenii ca e motor pas cu pas

3} probleme la reglajul clapetei - se poate uza in timp si sa tina o alta pozitie decat cea necesara. nu umbla daca nu stiice faci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...