Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am urmatoarea problema, poate ma poate ajuta careva care o mai patit...

 

La un f650 cs, cand se incalzeste motorul, moare brusc. Asta se intampla in jurul la 83 86 de grade, ca vad pe diagnoza.

Cand e rece porneste relativ normal, dar cand se incalzeste moare brusc la relanti.

 

Radiatorul are ceva por ca e murdar in stanga fata, aduna praf, etc. Pompa de apa lucreaza ca am apa calda in radiator.

 

Daca scot mufa de la senzorul de temperatura, cdi-ul vede ca are -30 de grade si porneste ventilatorul tot timpul. Cu mufa pusa, ventilatorul nu porneste veci.

Am incercat si sa il pornesc cu termostatul scos, dar la fel face, deci as exclude ala...

 

Incarcarea e buna, sonda lambda functioneaza normal... Ce as putea verifica/incerca?

 

Revin.

Mi-a zis amicul cu pricina, ca în cazul lui a fost de la garnitura de chiulasă. Pare bizar, dar și în cazul lui a existat un por în radiator. Pe acolo se pierde apă, din cauza presiunii ce se formează, din cauza unor gaze care trec de respectiva garnitură și ajung în sistemul de răcire.

Verifică cât lichid mai ai.

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si-a montat cineva inaltatoare de la Touratech pe Dakar ? Am un set de 35 mm cu tot cu racordul flexibil de la frana . Mai trebuiesc prelungite fire ? Cablul ambreiaj, acceleratie ajung in pozitia actuala sau trebuiesc repozitionate ?

Editat de motanul motorist
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu le-am pus. Se potrivesc la fix. Eventual mai slabesti pe ici colo cate un colier care tine cablurile electrice de la comenzi, daca ai senzatia ca se întind prea tare. Conducta am montat-o in service, ca sa fiu sigur ca ABS-ul e corect aerisit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Am văzut ce au cei de la Touratech, pe site este adevărat, dar presupun ca au același produse și pe ebay , nu îmi plac deloc! Niște tabla decupata cel puțin pentru modelul asta de moto, as prefera ceva turnat din aluminiu ca cele din imagine.

 

Mulțumesc, oricum.

 

Stima,

 

Ovidiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Sunt interesat de un cric central complet pentru modelul 2000-2007. Daca este modificat pentru modelul Dakar cu atat mai bine, daca nu il modific eu.

 

Salut,

 

Daca nu gasesti unul gata facut sau unul normal de GS pe care sa-l modifici, uite aici o schita cu dimensiunile (scrise cu rosu) pentru un cric central de Dakar (/index.php?/topic/20791-cine-are-bmw-650-f-gsdakar-2000-injectie/?p=2553458).

Eu mi l-am facut singur.

Spor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc . Cred ca o sa iau legatura cu baietii de la heavy duties sau mai caut unul sh. Acum caut niste explicatii plauzibile in legatura cu tipul de ulei pentru motor recomandat de constructor. De ce mineral cand uleiurile semi sau full sintetice sunt mai rezistente. In toamna am schimbat chitul de la pompa de apa la un service cu renume din Buc dedicat BMW si mi-au pus Motul 15w50 7100 ( deci sintetic ). La o discutie cu marele mester mi-a spus ca la vremea aia nu existau uleiurile actuale. Am auzit povesti ca ar patina ambreiajul, dar daca uleiul se preteaza pentru ambreiaje umede cum este posibil ? A folosit cineva acest tip de ulei si cum s-a comportat motorul ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am cautat explicatii cam o luna si am luat semisintetic 15-50. Prima data am pus Repsol si s-a comportat ciudat cutia. Nu gaseam neutrul, parca fugise in topcase. Asa ca am trecut la Motorex si acolo am ramas. Spor la batut capul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce mineral cand uleiurile semi sau full sintetice sunt mai rezistente. In toamna am schimbat chitul de la pompa de apa la un service cu renume din Buc dedicat BMW si mi-au pus Motul 15w50 7100 ( deci sintetic ). La o discutie cu marele mester mi-a spus ca la vremea aia nu existau uleiurile actuale. Am auzit povesti ca ar patina ambreiajul, dar daca uleiul se preteaza pentru ambreiaje umede cum este posibil ? A folosit cineva acest tip de ulei si cum s-a comportat motorul ?

 

 

Eu am folosit si e foarte ok, a si ar mai fi un tip Colebatch care a folosit 300V si la 120.000 km motorul lui arata ca nou, si omul a facut majoritar enduro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motorul meu are 115 mii km pe bord (naiba stie daca cei 31 mii erau reali cand l-am luat) si merge ca nou. absolut nici o problema.

Utilizare preponderent stradala la turatii mari si temperaturi pe toata gama - din miezul iernii in miezul verii. Bineinteles cu schimb de ulei la 9 - 10 mii km ........


» Post actualizat in 06 Jan 2016 09:11

mersul in enduro cu tipul asta de mobra inseamna ca motorul e relaxat, nu il tine nimeni in regim de "curse" mai ales cand o arde enduristic pe la mama naibii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am modelul ăsta pe mobră. Sunt excelent realizate! Sunt făcute în Australia...

 

Ma poate ajuta,indruma cineva? Unde as putea gasi aparatoare pt.pinionul fata,ca cele din imagine sau ceva foarte asemanator daca nu.

 

 

Stima,

 

 

Ovidiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am modelul ăsta pe mobră. Sunt excelent realizate! Sunt făcute în Australia...

Super ,exact de asta imi doresc asa ceva ,dar cum achizitionez si eu asa ceva? De unde le-ai cumparat ?

 

Mersi ,

 

Ovidiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ascunde-ți portofelul într-un loc inaccesibil :laugh: și uită-te aici:

http://advrider.com/index.php?threads/ratel-engineering-design-bmw-650gs-dakar-sertao-yz-wr-suspension-upgrade.952045/

Super ,exact de asta imi doresc asa ceva ,dar cum achizitionez si eu asa ceva? De unde le-ai cumparat ?

 

Mersi ,

 

Ovidiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da acolo l-am vazut si eu ,....portofel nu folosesc ,asa ca ma vad fortat sa cumpar asa ceva :love: ,dar am nevoie de ceva ajutor pt ca e mai complicat pt mine .

 

Mersi ,

 

Ovidiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

explicati-mi si mie va rog ... care e motivul pt care mi-as pune aparatoarea asta in locul capacului de plastic? care la mine oricum e plin de ulei de la chainoiler ...

eu unul prefer aparatoarea stock de plastic, dar poate imi scapa ceva ..

 

Cea de plastic are rol strict de design, ascunde intradevar mizeria dar o si acumuleaza acolo... Chestiile astea te feresc de o belea mai mare in cazul in care de exemplu ti se rupe lantul si pinionul de atac il arunca in carcasa motorului sau in piciorul tau. Plus ca poti sa cureti mizeria imediat si imai arunci un ochi la piulita/saiba/pinion...

 

@ OWEXPRESS

 

Vezi ca are cont pe FB - Ratel engineering design, trimite-i un mesaj sau descrie mai pe larg de ce pare mai complicat pentru tine. Daca sunt greutati cu engleza pot sa ii scriu eu in functie de ce te intereseaza...

Editat de Razvan G
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ambele aparatori feresc motorul de damage in momentul in care lantul se face ghem pe pinion, fie datorita ruperii sau faptului ca a sarit (am avut eu lant sarit de pe spate si facut ghem cu aparatoare de plastic).

 

Diferente:

Aparatoarea de plastic:

+ e deja acolo

+ captureaza tot ce vine odata cu lantul - ulei, spray de lant, apa, alte dume

- se poate umple de noroi si alte chestii - trebuie data jos ca sa o cureti

- la unul din suruburi iti trebuie torx lung - merg cele in L

 

Aparatoarea metalica:

+ se poate curata lejer pe acolo cu un bat, in principiu nu captureaza mizerie

+ se poate inspecta pinionu fata fara sa desfaci nimic - pt lenesi

- dai bani pe ea

- zemurile care vin pe lant vin si pe nadragii tai

 

 

Exista o serie de aparatori metalice - parca erau unele la touratech (nu mai stiu unde le-am vazut) care au functie specifica de a tine lantul pe pinion. mai exact - au o bucata de tabla care pica pe mijlocul lantului si e la distanta suficient de mica de centrul pinionului in asa fel incat lantul sa nu poata sari peste varfurile dintilor pinionului. Asta se cupleaza cu o patina de lant pt spate si permite rularea cu lanturi uzate si/sau ne intinse - sunt folosite de cei care fac adventure la greu si pot ajunge in situatia asta cand ii fugareste mama zmeilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...