Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Ca sa lamurim problema cu ambreiajul... In manual scrie ca de la nu stiu ce temperatura in jos trebuie tras mereu ambreiajul la pornire. Eu am observat ca motorul porneste mai bine chiar si acum daca trag ambreiajul si vroiam sa stiu daca e o chestie general valabila.

CosX - credeam ca ma cunosti intr-atat incat sa intelegi ce vreau sa spun.

 

2. exista (cel putin la mobra mea, nu stiu din ce an au inceput ei sa puna prizele astea) in partea stanga a motorului, undeva in lateral-stanga sub scaun o priza de curent, dar e cu mufa mica. Nu prea gasesti incarcatoarte la noi cu mufa din aia. Eu mi-am luat de la paula o priza de bricheta de pus pe ghidon, undeva sub un milion a fost, are capac din cauciuc sa protejeze la ploaie, se pune pe baterie, are si siguranta "just in case". Si eu imi pun telefonul si i-pod-ul la incarcat la drum lung. Foarte buna investitie!

Mersi mult pt. raspuns. Ar fi bine daca mi-ai da si un cod cand ai timp ca sa stiu ce sa cumpar. Se monteaza usor sau trebuie sa fii inginer?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mersi mult pt. raspuns. Ar fi bine daca mi-ai da si un cod cand ai timp ca sa stiu ce sa cumpar. Se monteaza usor sau trebuie sa fii inginer?

 

Asta este codul la priza de 12 V cu mufa standard (groasa): 10032936

Nu trebuie sa fii inginer sa il montezi dar daca vrei sa iasa treaba frumoasa trebuie sa lucrezi ingrijit.

Bafta!

 

PS: Daca vii la Arc astazi am sa ti-o arat... Priza... :D

Editat de Rainman22
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca va pati nimic motocicleta daca nu tragi ambreiajul.

Daca iei cuvant cu cuvant manualul ala...in fiecare an trebuie sa ii faci ceva...sa ii schimbi nu stiu...sa ii pui doar ce recomanda ei.

Primul lucru care imi vine in minte e lichidul de furca si cel de frana...pe care ei spun ca trebuie schimbat anual sau la 2 ani...sau la nu stiu cati km...chestie care nu e decat risipa de bani (parerea mea).

Mergi cu motoreta...bucura-te de ea...si nu-ti face griji ca nu tragi ambreiajul inainte sa apesi pe buton.

 

P.S.

N-am vrut sa par sarcastic...dar nu intelegeam intrebarea (decat dupa ce ai zis de manual)

Editat de CosX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Need help!

Mai nou se opreste motorul dupa ce o pornesc. Merge 10 sec si se opreste singur... Ciudat

Il pornesc cu ambreiajul tras si fara sa trag de acceleratie.

Chestia e ca nu face tot timpul... Are toane :D

A mai patit careva asa? De la ce sa fie? Unde sa ma uit si ce sa verific?

 

Multumesc

Editat de Rainman22
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS: Daca vii la Arc astazi am sa ti-o arat... Priza... :P

Banuiam... O sa incerc sa ajung.

 

N-am vrut sa par sarcastic...dar nu intelegeam intrebarea (decat dupa ce ai zis de manual)

:D

 

Mai nou se opreste motorul dupa ce o pornesc. Merge 10 sec si se opreste singur... Ciudat

Il pornesc cu ambreiajul tras si fara sa trag de acceleratie.

Chestia e ca nu face tot timpul... Are toane :)

A mai patit careva asa? De la ce sa fie? Unde sa ma uit si ce sa verific?

Da, eu si parca nu mai face daca trag ambreiajul :D Ma rog, o sa ma duc si eu sa verific pt. ca imi e greu sa cred ca sunt bujiile, ca nu are decat 8.000km. Posibil bateria sau injectia. Ma gandeam sa ii iau si un injection cleaner, sa vedem...

 

Asta este codul la priza de 12 V cu mufa standard (groasa): 10032936

Deci iau dracia asta, o montez la baterie, trag si ascund firul, o pun pe ghidon, bag mufa de bricheta de la cablul usb al telefonului si gata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

doua chestii tre sa ii faci, care tin de tine.

 

1, scoate mufa de la CDI, sub scaun, inspre fata, e o mufa maaare. Are o urechiusa in partea stanga, bagi o surubelnita in zona libera si tragi usor-usor spre stanga. Va iesi pe sistemul "sina". Lasi mufa scoasa aprox jumatate de ora. Asta se cheama ciobaneste "un reset de CDI"

 

2. Dupa ce faci treaba asta, pui contactul, tragi usor de acceleratie pana la maxim si apoi pana la minim, de 2-3 ori, dar incet, ca sa citeasca CDI-ul minimul si maximul de acceleratie, si abia apoi dai la buton sa pornesti motorul. Treaba asta am vazut-o facuta la raliul Dakar la o mobra BMW (intr-un documentar...nu fusei acolo), si aia saracii se luptau sa plece de la start si mobra murea dupa cateva secunde...

 

Treaba asta poti sa o faci destul de des, si fara sa scoti mufa de la CDI. Face minuni.

 

Si sa vezi ce bine o sa iti mearga.

 

A treia treaba ce poti sa o faci e sa vb cu userul Barbarossa, dar asta dupa 2 iunie, ca e plecat prin tari straine, sa te duci la el sa iti citeasca erorile la cdi. Are el tester. Daca ai erori, stii de unde e buba, si poti sa dai un Clear Faults, adica sa ti le stearga din memorie. Si asta face bine. Daca problema nu mai e de actualitate (o eroare temporara) si asta face minuni.

 

bafta mare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai

terminati cu reseturile rrepetate - la mine dupa ce am schimbat senzorul au disparut absolut toate necazurile

 

 

Purghy - vino sa vezi cum am montat priza de bricheta - faci 5 min pana unde tin mobra la munca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nenea zidu', resetu nu costa bani, senzoru' matele cat e?

fu 260 ron + cam 130 montaju. la ce cacaturi facea merita schimbul.

a scazut si consumul cu juma de litru, nu mai smuceste in f rana de motor, etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi i-am schimbat si filtru de aer... (al dreaq neamt , n-ar fii lasat si el imbusu pt carene... tre mai mic si nu e in trusa) ... whateva' simpla treaba... am procedat exact cum scrie in carticica ... dar nu inteleg de unde uleiul din spatele fltrului de aer... pare ulei de motor... ala cum ajunge acolo!? ...stie careva sa ma lamureasca??? e doar curiozitatea mea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

doua chestii tre sa ii faci, care tin de tine.

 

1, scoate mufa de la CDI, sub scaun, inspre fata, e o mufa maaare. Are o urechiusa in partea stanga, bagi o surubelnita in zona libera si tragi usor-usor spre stanga. Va iesi pe sistemul "sina". Lasi mufa scoasa aprox jumatate de ora. Asta se cheama ciobaneste "un reset de CDI"

 

2. Dupa ce faci treaba asta, pui contactul, tragi usor de acceleratie pana la maxim si apoi pana la minim, de 2-3 ori, dar incet, ca sa citeasca CDI-ul minimul si maximul de acceleratie, si abia apoi dai la buton sa pornesti motorul. Treaba asta am vazut-o facuta la raliul Dakar la o mobra BMW (intr-un documentar...nu fusei acolo), si aia saracii se luptau sa plece de la start si mobra murea dupa cateva secunde...

 

Treaba asta poti sa o faci destul de des, si fara sa scoti mufa de la CDI. Face minuni.

 

Si sa vezi ce bine o sa iti mearga.

 

A treia treaba ce poti sa o faci e sa vb cu userul Barbarossa, dar asta dupa 2 iunie, ca e plecat prin tari straine, sa te duci la el sa iti citeasca erorile la cdi. Are el tester. Daca ai erori, stii de unde e buba, si poti sa dai un Clear Faults, adica sa ti le stearga din memorie. Si asta face bine. Daca problema nu mai e de actualitate (o eroare temporara) si asta face minuni.

 

bafta mare!

 

Bueeeeeeeeei

Da ce le stie nea asta..Zeroooo...cine-o fi "meseriasul" ?....

Da ..asa se face , varianta "Melteanu"......sau moldoveanu...

varianta "Doctor Smith" e mai simpla...se scoate o siguranta pentru 3 minute ,se pune la loc...si gata

 

.

.

.

.

sa-mi aduc aminte ce siguranta...mai pun un spritz..

....

mai pun unul.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok, mai incerc, pe fiecare pagina, nu ma doare mana ..

 

DE UNDE POT LUA SI EU UN TOPCASE DE BMW MAI EFTIN ??? CA ALA NOU E 170 EURO ...

 

pe ebay nu e nimic ... aduce cineva chestii din astea ? stiti vreun cimitir de bmw-uri ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok, mai incerc, pe fiecare pagina, nu ma doare mana ..

 

DE UNDE POT LUA SI EU UN TOPCASE DE BMW MAI EFTIN ??? CA ALA NOU E 170 EURO ...

 

pe ebay nu e nimic ... aduce cineva chestii din astea ? stiti vreun cimitir de bmw-uri ?

Pai daca sperii lumea cu Bragadiru si cu fermecatoru si nu iti completezi la profil ca ai BMW... De-aia nu-ti raspunde nimeni. Sau o mai fi ca cine are asa ceva nu-l da nici mort? :unsure:

Dar poti incerca unul dintre produsele Louis, asta daca nu vrei neaparat de firma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alexxx

lasa topicul pt chestii tehnice, nu pt piatza.

pe ebay.de e minim unul(la ora la care scriu postul), dar ori nu stii ori iti e lene sa cauti

 

Cine are nu o sa il vanda, mai ales ca il are pe cheia de la motorul lui.

 

orice ai cumpara o sa te mai coste 2 butuci - de la bavaria :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca sperii lumea cu Bragadiru si cu fermecatoru si nu iti completezi la profil ca ai BMW... De-aia nu-ti raspunde nimeni. Sau o mai fi ca cine are asa ceva nu-l da nici mort? :huh:

Dar poti incerca unul dintre produsele Louis, asta daca nu vrei neaparat de firma.

 

Asa speriosi sunt posesorii de BMW ? :unsure:

 

 

 

alexxx

lasa topicul pt chestii tehnice, nu pt piatza.

pe ebay.de e minim unul(la ora la care scriu postul), dar ori nu stii ori iti e lene sa cauti

 

Cine are nu o sa il vanda, mai ales ca il are pe cheia de la motorul lui.

 

orice ai cumpara o sa te mai coste 2 butuci - de la bavaria :cheers:

 

Da tinere, l-am gasit si eu pe acela dar zice "ship to UK only" ... asta e ... ai bmw inseamna ca ai bani de aruncat .. ca la cat costa accesoriile iti mai iei un motor lejer

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da tinere, l-am gasit si eu pe acela dar zice "ship to UK only" ... asta e ... ai bmw inseamna ca ai bani de aruncat .. ca la cat costa accesoriile iti mai iei un motor lejer

nimic nou

daca nu iti convine go for givi sau alte chestii din oferta louis. Sincer, eu nu as mai lua topcase bmw daca as vrea spatiu. pe de alta parte daca mai merg acum pe picioare e datorita topcase si seii bmw, deci ......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bre,

fac Âşi io o întrebare...

 

merge să schimb Âşi io tobele la dakaru meu din 2004, model 2005 cred...cu una mai uÂşoară doar pe stânga, care să sune mai mult un pic, :) a făcut careva aÂşa ceva, a influențat injecția, a tăiat admisia ceva?

 

pliz help ca ma manâncă să modific eÂşapamentu da nici nu vreau să stric ceva pacolo, că deh, am senzor lambda Âşi ...toate dichisurile alea electronice.

 

mulțumesc,

 

Bogdan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bre,

fac Âşi io o întrebare...

 

merge să schimb Âşi io tobele la dakaru meu din 2004, model 2005 cred...cu una mai uÂşoară doar pe stânga, care să sune mai mult un pic, :) a făcut careva aÂşa ceva, a influențat injecția, a tăiat admisia ceva?

 

pliz help ca ma manâncă să modific eÂşapamentu da nici nu vreau să stric ceva pacolo, că deh, am senzor lambda Âşi ...toate dichisurile alea electronice.

 

mulțumesc,

 

Bogdan

 

Daca schimbi doar finala, fara galerie, sonda lambda ramane frumusel la locul ei...

Angi iti poate spune mai multe despre asta, el si-a schimbat tobele. Nu l-am auzit plangandu-se, asa ca eu unul cred ca poti sa schimbi toba linistit...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci Angi...

cum e cu alte tobe?

 

Acum mi-am pus din nou toba Leo Vince gandita pentru LC4 si cutia de :) (cine stie, cunoaste). Nu stiu cum e cu consumul ca nu l-am facut cu toba asta, dar senzatia mea e ca motocicleta parca e mai vioaie asa, parca as avea "un cal" in plus. Pana acum, nu am avut probleme din cauza tobei.

 

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...