Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Din lipsa de ocupatie la ora asta matinala, m-a lovit din senin o idee...

Cum ar fi sa am un CDI de rezerva... Ca nu-mi pica bine sa stiu ca daca se prajeste CDI-ul undeva in pustietate nu mai am ce-i face. Dar cum un CDI de-asta nu-i tocmai ieftin, ce-ar fi sa-mi fac singur unul...

 

Ideea nu e sa fac unul identic cu cel original ca functionalitate, ci sa aiba un fel de "safe mode" in care sa ignore cat mai multe din informatiile de la senzori dar sa fie cat mai simplu de programat. Pana la urma CDI-ul asta de backup trebuie sa te duca doar pana intr-o zona locuita, deci nu prea intereseaza factori ca poluare, consum, putere.

 

Outputurile de la senzori sunt destul de simple, fiind analogice, deci citirea lor in controller n-ar trebui sa fie o problema. Ceva documentare in realizarea CDI-urilor, poate si application notes pe siturile producatorilor de controllere. N-ar trebui sa fie prea problematica realizarea software-ului pentru asa ceva.

 

Iar din punct de vedere al costurilor, ma refer acum exclusiv la placile cu circuitul, piese (incluzand controllerul), cutie si ecranare n-ar trebui sa depaseasca 70 de euro.

 

A mai fost realizata o treaba de-asta si de altii? ca daca nu, s-ar putea sa am ceva piata pentru dracia asta, iar daca am si ceva stimulente financiare, chiar ma apuc de ea... :(

Editat de smar2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cea mai importanta informatie primita de CDI este de la senzorul de la magnetou. Ma gandesc ca se poate realiza usor un montaj care sa dea tensiune bobinei de inductie in momentul in care primeste informatie de la respectivul senzor. Electronistii ar trebui sa stie ce si cum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La inceputul verii ma mandream cu noua achizitie si va spuneam despre ce si cate vreau sa pun pe Moromete.E gata demult, kilometrajul a crescut cu vreo 7000 de km-fara nici o problema exceptand o fisura la radiator care s-a rezolvat.

Eh iata-l in toata splendoarea lui cu toate accesorile adaugate:

topcase-hepcko de 53 de litrii-intra doua casti in el :(

ceas temperatura ulei

parbriz Puig

inaltator parbriz-Puig

aripa fata suplimentara

semnalizari cu geamul alb

tank rucsac si protectii de praf la telescoape-nu se vad in poze

 

post-8528-1279090690_thumb.jpgpost-8528-1279090701_thumb.jpgpost-8528-1279090711_thumb.jpgpost-8528-1279090722_thumb.jpgpost-8528-1279090737_thumb.jpgpost-8528-1279090754_thumb.jpg

post-8528-1279091456_thumb.jpgpost-8528-1279091470_thumb.jpg

Editat de bykerkess
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E ceva mai complicat de atat, mai trebuie comandat cel putin si injectorul.

Iar partea cea mai delicata aici e, comanda timpului de deschidere al injectorului.

 

Pentru usurinta configurarilor initiale mi se pare mai convenabil sa-l fac cu controller, plus ca am ceva experienta in proiectat si programat montaje cu controllere, deci mi-ar fi mai usor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am luat si eu un BMW F650 GS din 2002 si se tot incalzeste. Initial scuipa apa din radiator, dupa o tura la service nu mai face (se pare ca nu era aerisirea facuta corect) dar azi mi s-a aprins becu la apa. Ceva idei?

A fost busonul vasului de expansiune si tragea aer fals.Ventilatorul merge, numai ca din cauza ca tragea aer fals nu pornea decat dupa ce arunca apa afara.Multumesc pentru sfat!

Verifica si varianta asta :)

Mesaj completat

Rog un moderator sa stearga surplusul de posturi :laugh:

 

Mesaj completat

Am folosit butonul REPORT, dar se pare ca nimic :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are careva un radiator de bmw gs?

 

am o fisura la mijloc de la o piatra prinsa intre cadru si radiator, care in timp a fisurat o conducta care se pare ca nu poate fi sudata din cauza depunerilor din interior...

 

orice informatie e binevenita, chiar si despre alternative de reparatie.

 

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are careva un radiator de bmw gs?

 

am o fisura la mijloc de la o piatra prinsa intre cadru si radiator, care in timp a fisurat o conducta care se pare ca nu poate fi sudata din cauza depunerilor din interior...

 

orice informatie e binevenita, chiar si despre alternative de reparatie.

 

multumesc

Eu l-am reparat pe al meu la tonnyservice.ro-0722359734-au facut treaba super faina si mi-au dat si garantie la lucrare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E ceva mai complicat de atat, mai trebuie comandat cel putin si injectorul.

Iar partea cea mai delicata aici e, comanda timpului de deschidere al injectorului.

 

Pentru usurinta configurarilor initiale mi se pare mai convenabil sa-l fac cu controller, plus ca am ceva experienta in proiectat si programat montaje cu controllere, deci mi-ar fi mai usor.

 

Salut,

Eu unul as fi interesat de chestia asta. La mecanica ma pricep dar la electrica sunt pe linga. Asa ca o piesa de genul asta care sa te scoata din cacao prin pustietati sau tari straine ar fi binevenita. Daca crezi ca te ajuta cu ceva , eu am dispozitivul GS911 de diagnoza si citire a codurilor din calculatorul motorului.

 

Hai noroc si toate alea bune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica si varianta asta :D

Mesaj completat

Rog un moderator sa stearga surplusul de posturi :D

 

Mesaj completat

Am folosit butonul REPORT, dar se pare ca nimic ;)

 

Multam, o sa arunc o privire sa vad ce rezolv.

 

Intre timp am inlocuit termocupla cu una de la alt motor si tot asa face. In radiator am antigel si nici nu fierbe cand se aprinde becul. Am si spalat radiatorul si nu am nici o scurgere de lichid. Investigatia continua. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La inceputul verii ma mandream cu noua achizitie si va spuneam despre ce si cate vreau sa pun pe Moromete.E gata demult, kilometrajul a crescut cu vreo 7000 de km-fara nici o problema exceptand o fisura la radiator care s-a rezolvat.

Eh iata-l in toata splendoarea lui cu toate accesorile adaugate:

topcase-hepcko de 53 de litrii-intra doua casti in el ;)

ceas temperatura ulei

parbriz Puig

inaltator parbriz-Puig

aripa fata suplimentara

semnalizari cu geamul alb

tank rucsac si protectii de praf la telescoape-nu se vad in poze

 

post-8528-1279090690_thumb.jpgpost-8528-1279090701_thumb.jpgpost-8528-1279090711_thumb.jpgpost-8528-1279090722_thumb.jpgpost-8528-1279090737_thumb.jpgpost-8528-1279090754_thumb.jpg

post-8528-1279091456_thumb.jpgpost-8528-1279091470_thumb.jpg

 

Salut!

Nu faci te rog niste poze mai detaliate la deflectorul de aer de la parbriz. Si daca poti sa-mi dai ceva detalii: cam cat costa, de unde etc.

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pinlock - te referi la Nolanul care nu e aburit? E trucaj sau chiar asa este?

 

Petru

 

Cand am cumparat prima oara casca am intrebat un prieten ce casca sa iau si mi-a recomandat cea neagra din imagine.... Cand o sa ma intrebe pe mine cineva nu cred ca o sa ezit nici o milisecunda....PINLOCK!!!! asta era raspunsul corect... poza cred ca zice tot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci pinlock e sistemul de dezaburire? Cine stie - dati mai multe amanunte...

 

 

Petru

 

Pinlock sunt pinii aia mici, infipti in viziera spre laterale... ... intre aia se baga o viziera moale, care are un contur de silicon si care o sa izoleze aerul prins intre viziere ... deci o sa fie ca la orice alta lentila dubla anti-aburire...

 

Eu am mers la bikes on ice, anul acesta, cu viziera cu pinlock am gafait intentionat in casca si in mers la 60-70 km/h n-am reusit s-o aburesc... si era destul de racoare afara...

Editat de antemiu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum imi pot da seama daca lantul e uzat si trebuie schimbat?

 

Cand nu mai ai cum sa-l intinzi si e mai larg de 4-5 cm (vezi detalii pe bascula...) ... aia e limita maxima teoretica... eu l-am schimbat cand a ajuns la ~3/4 din intinzatoare pt ca erau si pinioanele uzate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La inceputul verii ma mandream cu noua achizitie si va spuneam despre ce si cate vreau sa pun pe Moromete.E gata demult, kilometrajul a crescut cu vreo 7000 de km-fara nici o problema exceptand o fisura la radiator care s-a rezolvat.

Eh iata-l in toata splendoarea lui cu toate accesorile adaugate:

topcase-hepcko de 53 de litrii-intra doua casti in el :D

ceas temperatura ulei

parbriz Puig

inaltator parbriz-Puig

aripa fata suplimentara

semnalizari cu geamul alb

tank rucsac si protectii de praf la telescoape-nu se vad in poze

 

post-8528-1279090690_thumb.jpgpost-8528-1279090701_thumb.jpgpost-8528-1279090711_thumb.jpgpost-8528-1279090722_thumb.jpgpost-8528-1279090737_thumb.jpgpost-8528-1279090754_thumb.jpg

post-8528-1279091456_thumb.jpgpost-8528-1279091470_thumb.jpg

Salut,

 

Vrei te rog sa-mi spui cat zgomot face in casca parbrizul asta cu inlatator? Ai mers pe autostrada cu el? Comparativ cu parbrizul original, este mai mult sau mai putin zgomot in casca?

 

Te intreb deoarece am si eu un parbriz after market, dar produce turbioane - un drum pana la mare fara dopuri in urechi e mai rau pentru urechi ca un concert rok ;) . Si nu este de la casca... cu cel original sau "in picioare" se face liniste.

Mesaj completat

Problema electrica la un BMW F650 GS din 2003: Azi, la benzinarie, nu a mai vrut sa porneasca. Bateria moarta. (dar dimineata pornise bine merci)

 

Am conectat cu cabluri bateria de pe moto la bateria unei masini. A pornit. Problema e ca dupa ce scot/decuplez cablurile, moare si motorul (bateria e descarcata).

 

Ma gandesc ca daca motorul a pornit, alternatorul ar trebui sa dea suficient curent ca sa se incarce bateria si sa mearga si motorul...

 

A mai patit cineva asa ceva? O fi busit regulatorul de tensiune?

 

 

 

Mesaj completat

Problema electrica la un BMW F650 GS din 2003: Azi, la benzinarie, dupa circa 15 min de stat ( o cafea) nu a mai vrut sa porneasca. Bateria moarta (dar dimineata pornise bine merci). Nu cred sa fi uitat pozitiile aprinse, dar nu bag mana in foc pt asta.

 

Am conectat cu cabluri bateria de pe moto la bateria unei masini. A pornit. Problema e ca dupa ce scot/decuplez cablurile, moare si motorul (bateria e descarcata).

 

Ma gandesc ca daca motorul a pornit, alternatorul ar trebui sa dea suficient curent ca sa se incarce bateria si sa mearga si motorul...

 

A mai patit cineva asa ceva? O fi busit regulatorul de tensiune?

 

 

(scuze daca ma repet / daca problema a mai fost discutata)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema electrica la un BMW F650 GS din 2003: Azi, la benzinarie, dupa circa 15 min de stat ( o cafea) nu a mai vrut sa porneasca. Bateria moarta (dar dimineata pornise bine merci). Nu cred sa fi uitat pozitiile aprinse, dar nu bag mana in foc pt asta.

 

Cind ai verificat bateria ultima data ? Pe caldurile astea ramai usor fata electrolit in baterie. Poate e uscata bateria...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

treaba cu zgomotu facut de parbriz am constat-o si eu:

- fara parbriz ma loveste aeru peste tot

- cu parbriz se duce tot aeru sus spre ochi->frunte si vajaie mai tare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Treaba cu parbrizul cu inaltator e in felul urmator-are un sistem de reglaj prin care ii poti ajusta pozitia in functie de inaltimea pilotului-astfel incat sa directioneze aerul peste casca , sau ma rog in partea de sus.Cum am ajuns la minunea asta?-incercati sa mergeti doar cu parbriz si la viteza mai mare puneti in continuarea parbrizului palma ca si inaltator si o sa vedeti diferanta-eu sunt foarte incantat de gaselnita -am mers si pe autostrada la viteza mare si ajuta-ajuta chiar si la stropii de ploaie.

Mesaj completat

pt. bykerkess: aripa de pe roata fata, ce neam este? ce provenienta are ???

aripa suplimentara este de bmw r1100 gs-vreau sa iti spun ca isi face toata treaba foarte bine si nici nu te complici cu doua aripi prelungite samd.

Mesaj completat

Salut!

Nu faci te rog niste poze mai detaliate la deflectorul de aer de la parbriz. Si daca poti sa-mi dai ceva detalii: cam cat costa, de unde etc.

Multumesc

de pe louis cod produs.10006546

post-8528-1279522478_thumb.jpg

Editat de bykerkess
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bucsa ce intinde lantul

 

am comandat la Bavaria bucsa asta de intinde lantul si cand am dat jos piesa sa o schimb nu prea e la fel...nu se potriveste ,,,

 

va pun poza cu ceea ce am primit...daca stiti ce si cum astept sugestii..

 

partea din cealalta care a mai ramas (ca s-a uzat , rupt respectiv) intra direct pe clindrul metalic ce are si rulmenti...fara efort

 

numai de bine sa auzim

Mesaj completat

am uitat sa zic...

 

este pentru un F 650 GS Dakar 2002

Mesaj completat

am depistat ,,,,

 

este intinzatorul din partea de sus ...

 

ceea ce aveam eu nevoie este cel de jos...

 

si acesta se vinde cu tot cu cilindrul de metal si costa 251 RON...

 

cine are partea de cauciuc buna si sa incercam sa o facem undeva

....

 

 

OFFFFF...

 

va astept cu sugestii

Mesaj completat

este vorba de piesa nr. 17 din imagine iar eu comandasem piesa nr. 15

 

piesa nr. 15 = 15 RON

 

piesa nr. 17 = 251 RON

post-36698-1279536624_thumb.jpg

post-36698-1279536634_thumb.jpg

post-36698-1279542635_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...