monsteristu' Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 mdeah, mă gândeam eu că nu se pupă, mai ales că la cs e scobeala aia din față. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 Intrebare.Unde se gaseste stantata seria de motor la GS model 2001? este pe partea stanga a motorului, cum stai calare pe motocicleta, sub capacul ambreiajului, aproape de busonul de golire ulei. Este punctat foarte fin, trebuie sa te uiti atent, eventual sa cureti locul cu o carpa ceva. Daca totusi nu il gasesti, ii fac o poza sa fie mai clar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 (editat) Caut o schema electrica pentru F 650 GS varianta cu semnalizator de avarii. Pina acum am gasit doar schema electrica a modelului fara semnalizarea de avarie. Nu ma trimiteti pe Google, ca am fost si nu am gasit ce caut. Se pare ca diferentele dintre cele doua scheme, ce fara si ce cu semnalizarea de avarie ar fi 2 relee obisnuite + 3 diode+butonul de avarie. Are cineva cartea HAYNES pentru F650 GS? Oare in acea carte gasesc schemele electrice pentru modelele dupa 2004? Multumesc. LE. Se pare ca releul de semnalizare este acelasi la ambele versiuni (cu/fara semnalizare de avarie) si are numai 2 pini. Editat Noiembrie 19, 2010 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strajeru' Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 (editat) Salutare tuturor! Urmeaza sa-mi achizitionez cat de curand un F 650 Gs 2001,insa am o mica dilema.Motorul in cauza are furca fata, oarecum "invers pusa" fata de cum stiu eu furcile de la GS.Este normal?Este un alt tip de furca?Va rog,lamuriti-ma?Atasez si o poza cu motorul. Va multumesc! Editat Noiembrie 19, 2010 de strajeru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 Norocosule. Pe off face o diferenta. E mai usoara roata, rezervorul de ulei fiind sus si nu pe roata, ca si la cele normale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strajeru' Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 Norocosule. Pe off face o diferenta. E mai usoara roata, rezervorul de ulei fiind sus si nu pe roata, ca si la cele normale. E prima oara cand vad treaba asta la un GS. Vreau doar sa stiu daca este ok din pct de vedere tehnic si mai ales, daca este safe! Mai are cineva tipul acesta de furca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 e furca upside-down, mult mai deÂşteaptă decât aia stock. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 Se cam schimba, dar nu radical...in privinta lantului.Cat despre ruptul curelei la CS...cred ca esti primul din tot ce imi ofera internetul Nu insinuez nimic, dar exista posibilitatea ca CS-ul tau sa nu fi avut km reali ? Sau cureaua de pe el sa fi fost un aftermarket ordinar? De ce spun asta? Pai am gasit radiator nou Saab la 1900 lei dar si la 650 lei...u got the point singura variabila in ecuatia asta ar fi km motocicletei. sunt al treilea proprietar. pentru anteriorul garantez insa de primul (neamtzul) nu stiu nimic. oricum probabilitatea e mica sa fie manarit kilometrajul. cureaua oricum era originala si, de altfel, cat am cautat pe net, n-am gasit nicaieri decat la reprezentante BMW. din cate imi dau seama curelele astea se fac special pentru ei (ca si filtrul de benzina daca nu ma insel) a dat vreun semn inainte sa se rupa? dinti rupti, gauri, etc? n-a zis nici "pis". chiar am verificat-o inainte s-o bag la iernat sa vad daca-i cazul s-o schimb sau nu (aveam acasa curea noua). atunci arata foarte bine si era intinsa ok. in primavara, cand am scos-o din garaj, la un demaraj mai sanatos a ramas in drum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 Strajerule, ia mobra ACUM! Eu am dat o suma frumusica sa imi pun furca upside down pe mobra. Baga mare, da-i omului banu si ia mobra! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strajeru' Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 e furca upside-down, mult mai deÂşteaptă decât aia stock. Multumesc pt raspuns! Mesaj completat Strajerule, ia mobra ACUM! Eu am dat o suma frumusica sa imi pun furca upside down pe mobra. Baga mare, da-i omului banu si ia mobra! Multumesc mult si tie "zeroo"! Acum m-am mai linistit,ca tare nedumerit eram! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emceul Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 din ce vad eu acolo ... gs-ul ala are si ABS roata din spate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strajeru' Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 din ce vad eu acolo ... gs-ul ala are si ABS roata din spate! Da,are Abs si pe fata si pe spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 Ia mobra repede si zi saru' mana!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 Salutare tuturor! Urmeaza sa-mi achizitionez cat de curand un F 650 Gs 2001,insa am o mica dilema.Motorul in cauza are furca fata, oarecum "invers pusa" fata de cum stiu eu furcile de la GS.Este normal?Este un alt tip de furca?Va rog,lamuriti-ma?Atasez si o poza cu motorul.Va multumesc! Daca vrei facem schimb...ti-o dau eu pe a mea, originala... Si vad ca are si aripa deasupra rotii fata...daca nu ai nevoie de ea o cumpar eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KESU Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 Nu mai sta pe ganduri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 Mai, lasa omul in pace, nu incerca sa pacalesti copilul! Daca vrei facem schimb...ti-o dau eu pe a mea, originala...Si vad ca are si aripa deasupra rotii fata...daca nu ai nevoie de ea o cumpar eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 Caut o schema electrica pentru F 650 GS Rezolvat. Traiasca www.f650.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Noiembrie 20, 2010 Share Postat Noiembrie 20, 2010 (editat) Strajerule, ia mobra ACUM! Eu am dat o suma frumusica sa imi pun furca upside down pe mobra. Baga mare, da-i omului banu si ia mobra! Tocmai furca upside down mi-ar da de gandit. Este foarte posibil ca motocicleta sa fi fost rupta-n doua pe coclau. Ai grija sa nu fie vreun harb tunat. In poza se vede si furca originala, sprijinita de perete, daca o mai are ar fi un bonus . Editat Noiembrie 20, 2010 de invictus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Noiembrie 20, 2010 Share Postat Noiembrie 20, 2010 As vrea sa inalt putin ghidonul, asa ca va intreb de unde ma sfatuiti sa cumpar niste inaltatoare de ghidon si furtun otelit pentru frana? Am vazut oferta TT dar ma gandesc ca poate exista si o solutie mai ieftina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Noiembrie 20, 2010 Share Postat Noiembrie 20, 2010 Ghidon de cross mi-am luat eu de la Louis. E inalt si mai lat, dar am taiat din el sa imi ajunga comenzile. Am 1,91 inaltime si la statul in picioare ma aplecam cu originalul. Acum nu mai am treaba. Sau daca gasesti un strungar bun, cu sigurant iti face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Noiembrie 20, 2010 Share Postat Noiembrie 20, 2010 Tocmai furca upside down mi-ar da de gandit. Este foarte posibil ca motocicleta sa fi fost rupta-n doua pe coclau. Ai grija sa nu fie vreun harb tunat. In poza se vede si furca originala, sprijinita de perete, daca o mai are ar fi un bonus . Astea par a fi furci de Dakar, nu de GS. Si sper ca acea culoare maro de pe ele sa fie vaselina, si nu rugina... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Noiembrie 20, 2010 Share Postat Noiembrie 20, 2010 Rezolvat. Traiasca www.f650.com poti sa o pui aici...ca si eu as vrea sa imi fac "avariile" ms... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Noiembrie 20, 2010 Share Postat Noiembrie 20, 2010 Astea par a fi furci de Dakar, nu de GS. Si sper ca acea culoare maro de pe ele sa fie vaselina, si nu rugina... Sunt sigur furci de dakar, GS-ul nu are suruburi in capatul furcii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rila Postat Noiembrie 20, 2010 Share Postat Noiembrie 20, 2010 (editat) Salutare, stiti vreun F650GS/Dakar de vanzare?Sa fie dupa 2001,in stare buna si intre 2000 si 3000Euro. Ma refer in afara de cele de pe bikeshop.Cine stie ceva,rog PM. Merci Editat Noiembrie 20, 2010 de Rila Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat Noiembrie 20, 2010 Share Postat Noiembrie 20, 2010 Ghidon de cross mi-am luat eu de la Louis. E inalt si mai lat, dar am taiat din el sa imi ajunga comenzile. Am 1,91 inaltime si la statul in picioare ma aplecam cu originalul. Acum nu mai am treaba. Sau daca gasesti un strungar bun, cu sigurant iti face. care ghidon anume?la ce bani? e mai comod in oras si la drum intins? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.