Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Gata, operatiunea de schimbare a rulmentilor la bratul oscilant s-a terminat. Multumesc celor care m-au ajutat cu sfaturi.

In viitorul apropiat urmeaza verificarea rulmentilor de la directie. Pentru asta imi trebuie aceasta cheie. Cum fac sa fabric asa ceva? Sau ce inlocuitor as putea sa folosesc sa dea un rezultat bun?

 

Tot legat de directie, as vrea sa-mi pun niste ridicatoare de ghidon. Ce dimensiuni recomandati pentru cineva de 180 cm inaltime? Eu ma gindeam la cel putin 30 mm, poate 35. Parca cineva de pe forum fabricase niste "oase" pentru suspensie. Nu s-ar putea fabrica din acelasi material si ridicatoarele? Ma gindesc ca ar iesi un pic mai ieftine decit cer domnii de la Touratech de exemplu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gata, operatiunea de schimbare a rulmentilor la bratul oscilant s-a terminat. Multumesc celor care m-au ajutat cu sfaturi.

In viitorul apropiat urmeaza verificarea rulmentilor de la directie. Pentru asta imi trebuie aceasta cheie. Cum fac sa fabric asa ceva? Sau ce inlocuitor as putea sa folosesc sa dea un rezultat bun?

 

Tot legat de directie, as vrea sa-mi pun niste ridicatoare de ghidon. Ce dimensiuni recomandati pentru cineva de 180 cm inaltime? Eu ma gindeam la cel putin 30 mm, poate 35. Parca cineva de pe forum fabricase niste "oase" pentru suspensie. Nu s-ar putea fabrica din acelasi material si ridicatoarele? Ma gindesc ca ar iesi un pic mai ieftine decit cer domnii de la Touratech de exemplu.

Dan Cata te poate lamuri. Daca esti interesat suna-l sa vezi ce zice. Are 0747294113

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vorbit cu Dan Cata si mi-a spus ca a luat cineva de la el niste ridicatoare universale de pe louis pe care le-a montat pe F650GS, dar ca a facut niste ajustari din cauza ca la GS nu sunt perfect simetrice cele 2 parti ale clemelor. Daca acea persoana citeste post-ul asta, sa dea citeva detalii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot legat de directie, as vrea sa-mi pun niste ridicatoare de ghidon. Ce dimensiuni recomandati pentru cineva de 180 cm inaltime? Eu ma gindeam la cel putin 30 mm, poate 35. Parca cineva de pe forum fabricase niste "oase" pentru suspensie. Nu s-ar putea fabrica din acelasi material si ridicatoarele? Ma gindesc ca ar iesi un pic mai ieftine decit cer domnii de la Touratech de exemplu.

 

Daca ai modelul cu ABS, iti trebuie si un furtun de frana mai lung.

Eu mi-am luat inaltatoarele si furtunul de la TT = 100 euro.

 

salutare.

 

la capitolul filtru de benzina are careva alternative la pretul Bavaria??

 

sau vreun bricolaj ceva pe acolo, alt filtru, smecherii dastea??

 

m-a ajuns nevoia si mai bate si falimentul la usa...

 

Fii serios! Fa un efort si ia filtrul original. Ala are si nu stiu ce regulator de presiune in el. Lasa improvizatiile!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare.

 

la capitolul filtru de benzina are careva alternative la pretul Bavaria??

 

sau vreun bricolaj ceva pe acolo, alt filtru, smecherii dastea??

 

m-a ajuns nevoia si mai bate si falimentul la usa...

 

Si eu am dat tot 100 Euro pe el. Exista si alternative cu tot cu regulatorul ala de presiune incorporat (sunt pe 3 si 4 bari). O sa-mi pun eu unul saptamana viitoare cu regulator de 4 bari si-l tin in teste. Te anunt cum se comporta mobra (ar trebui sa creasca putin consumul fiindca presiunea pe injector creste cu 0,5 bari). Presiunea suplimentara pe furtune nu o mai iau in calcul pentru ca oricum sunt facute pentru presiuni mai mari. Sa ne auzim de bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am dat tot 100 Euro pe el. Exista si alternative cu tot cu regulatorul ala de presiune incorporat (sunt pe 3 si 4 bari). O sa-mi pun eu unul saptamana viitoare cu regulator de 4 bari si-l tin in teste. Te anunt cum se comporta mobra (ar trebui sa creasca putin consumul fiindca presiunea pe injector creste cu 0,5 bari). Presiunea suplimentara pe furtune nu o mai iau in calcul pentru ca oricum sunt facute pentru presiuni mai mari. Sa ne auzim de bine.

Si pe mine ma batea gandu sa pun un regulator de 3.5 in locu la ala de 3 bari, dar se pare ca mare diferenta nu e.

Consumul nu iti creste fiindca ai senzorul de O2 pe evacuare care iti compenseaza lack'ul de aer si iti aduce amestecul la nivelul normal in conditii de mers constant, dar pe accelerare cica s-ar simti ceva mai mult umphhhhh... :)

 

Daca e usor de schimbat de ce nu, insa la mine trebuie sa ridic cadru spate in aer si e prea mult de munca pentru cat imi da castig daca pun alt regulator. Poate atunci cand o sa imi schimb ambreiajul... :D

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am dat tot 100 Euro pe el. Exista si alternative cu tot cu regulatorul ala de presiune incorporat (sunt pe 3 si 4 bari). O sa-mi pun eu unul saptamana viitoare cu regulator de 4 bari si-l tin in teste. Te anunt cum se comporta mobra (ar trebui sa creasca putin consumul fiindca presiunea pe injector creste cu 0,5 bari). Presiunea suplimentara pe furtune nu o mai iau in calcul pentru ca oricum sunt facute pentru presiuni mai mari. Sa ne auzim de bine.

care sunt alea, alternative...hai ca sunt curios...

da-ne ceva link sau poze ...ceva :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e un raspun la un mail pe care il trimisesem pe vremea cand cautam si io o alternativa. :disappointed:

Gasisem ceva asemanator, pe la 50 de lire parca, dar nu l-am cumparat pt. ca trebuiau retrasate furtunele de benzina(in special cel de retur)

Daca totusi sunt doritori sa economiseasca 150 de lei (200 lei vs 350 cat am dat pe original ), in detrimentul improvitaziilor neindicate...dati un semn :cheers:

 

Filter King Fuel Pressure Regulator 85mm with Fuel Pressure Gauge & alloy bowl

 

The Filter King fuel pressure regulator has been specially designed to provide a constant, steady flow of fuel under all driving circumstances. The filter king regulator can be used to drop fuel pressure from pump in line with that required by the carburettor/s. This is especially beneficial when vehicle have been modified with aftermarket pump.

 

The Filter King:

regulates pulsation of the fuel pump

prevents air bubbles

reduces the formation of carbon residues

improves performance of engine

gives regular and constant driving

prevents overflowing of carburettor

filters with high filter capacity

includes mounting bracket

includes instructions

guage port (optional extra gauge can be added below)

85mm alloy bowl

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care sunt alea, alternative...hai ca sunt curios...

da-ne ceva link sau poze ...ceva :cheers:

 

Pe Mahle - link

Pe Swag - link

Mai sunt si pe Meyle, Filtron, Knecht etc etc. Sunt cu 3-4 cm mai lungi decat filtrul original bmw, dar marele regulator de presiune (supapa de sens) e acelasi rahat inauntru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai modelul cu ABS, iti trebuie si un furtun de frana mai lung.

Eu mi-am luat inaltatoarele si furtunul de la TT = 100 euro.

 

 

 

Fii serios! Fa un efort si ia filtrul original. Ala are si nu stiu ce regulator de presiune in el. Lasa improvizatiile!

ast rasp. ti-am trimis si pm.0722318215.sun eu ast beep.pa pa .numai bine la toti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Duminica in drum spre Baile Tusnad, in localitatea Molnas numai bine ca dupa o curba, vrand sa schmb a 3 a, simt cum se inmoaie acceleratia si aute un grohait si poc se opreste Dakarul. Trag pe dreapta, sotia crezand ca e pauza de ciocolata si cafea, incerc sa il pornesc si nimic. Avem problema. Verific sigurante mai dau la cheie, nimic. Ma caznesc sa il urc pe o ulita cu pietre si noroi (soft) ca sa il pornesc ~impins~. Porneste instant dar se opreste la fel de repede.

 

Opreste un neamt cu carburatie, ma ajuta sa il urc din nou la deal, iar porneste iar se opreste. Neamtul pleaca zicand ca e ceva electric si ca el are carburatie si ca e mai smen si numai ca de peste strada apare Alpar, motociclist si el care incearca sa ma ajute. Nu rezolvam acolo nimic, dar omul stie alti amici, care vin din Sf. Gheorghe si iau motocicleta cu duba. O ducem in garaj o mai luam din aproape in aproape la Jolt. Nici asa nu a vrut.

 

Urechea fina a lui Jolt spune ca parca nu se aude bazaitul pompei de benzina. Nu prea avem ce sa ii facem, Dakarul se urca in alta duba, plateste stapanul si ajungem la Bucuresti.

 

Simptomele spun ca ar fi pompa de benzina. Am dus-o la service si asteptam diagnosticul.

 

Intrebarea ar fi: exista alternativa mai ieftina la pompa de benzina de la Bavaria care costa 1260 ron ? (asta in cazul in care este pompa de vina si va trebui schimbata)

 

PS Trebuie sa le multumesc lui Alpar si lui Jolt (si fratelui sau) pentru ajutorul pe care mi la-au oferit. Sunteti oameni deosebiti si vreau sa stiti ca fara voi totul ar fi fost mult mai greu si costisitor. Mulumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista. Cauta in manual specificatiile pompei de benzina - presiune maxima si debit - litri pe ora. Meri apoi la magazin de piese auto si cauti o pompa de aceleasi specificatii ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Du-te direct la magazinul de piese auto si cere pompa de Logan sau Supernova.

E 90 de lei aici in Cluj...cam pe acolo tre sa fie si in Bucale.

Merge SIGUR 100%...am montat una pe un F650 GS, din 2006 ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Du-te direct la magazinul de piese auto si cere pompa de Logan sau Supernova.

E 90 de lei aici in Cluj...cam pe acolo tre sa fie si in Bucale.

Merge SIGUR 100%...am montat una pe un F650 GS, din 2006 ;)

yzu esti tare.daca ne-ai dat pontul cu pompa de benzina de logan si mai si merge 100 la 100 multumim.nu am nevoie dar e de retinut.felicitari pt asta.

ce modificari ar mai trebui.

Editat de brake
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut..as vrea de curand sa imi achizitionez un BMW GS 650 cam din 2002-03.Acum nu stiu cat de fiabila este sau daca se pune aceasta problema,doar este bmw,dar nici sa nu imi dea batai de cap cu revizii prea dese.Voi ce ziceti este o algere buna sau sa ma orientez spre alt cv?Tin sa spun ca va fi prima mea motociclata,pana acum am avut numai scutere si carturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In functie de ce vrei sa faci cu ea...e o alegere buna sau nebuna! In principiu daca o nimeresti buna si ai grija de ea este destul de ieftina in exploatare! Reviziile se fac la intervale similare de timp la majoritatea mobrelor de tipul asta! Daca ai intrebari care necesita raspunsuri punctuale...citeste .....caci ai de unde...525 pagini numai aici!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc de reply uri tuturor,

 

motivul schimbarii filtrului cu altceva este in primul rand pretul 470 lei la bavaria,

 

si tendinta de a ma descurca de unul singur, de a explora...ca deh asa sunt eu ma inventator...si mi displace sa ma jecmaneasca bmw pentru un cacao de filtru cu regulator pe el...

 

am verificat si eu in piata si am gasit filtre de 3.5 bar cu tur retur in partea de jos, si alimentare sus, langa regulator, dar sunt lungi de 25 - 30 cm...:):), cam pe la 200 lei,tot de pe la bmw uri 4.0, 3.5 2.5 litri, benzinare, dar problema e ca nu am unde sa-l montez ca e prea mare...:)

 

sunt interesat de cum ar merge motoreta asta cu 4.0 bar...astept detalii de la alti experimentatori...ca filtre de 3.0 si 4.0 bar am mai gasit, mai mici un pic, omenesti...

 

mi se pare mult prea mare pretul de 475 lei pentru filtru asta... pe criza asta.

 

o alta solutie...sal-l tai sa isa il sudez la loc dupa ce extrag filtrul din el, apoi sa montez filtru hi flow pe tur...doar, ma rog, inca mai caut...amatorii de bricoleuri tehnice, va rog nu va abtineti, bagati aici...:)

Editat de bogdan xtr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc de reply uri tuturor,

 

motivul schimbarii filtrului cu altceva este in primul rand pretul 470 lei la bavaria,

 

si tendinta de a ma descurca de unul singur, de a explora...ca deh asa sunt eu ma inventator...si mi displace sa ma jecmaneasca bmw pentru un cacao de filtru cu regulator pe el...

 

am verificat si eu in piata si am gasit filtre de 3.5 bar cu tur retur in partea de jos, si alimentare sus, langa regulator, dar sunt lungi de 25 - 30 cm...:):), cam pe la 200 lei,tot de pe la bmw uri 4.0, 3.5 2.5 litri, benzinare, dar problema e ca nu am unde sa-l montez ca e prea mare...:)

 

sunt interesat de cum ar merge motoreta asta cu 4.0 bar...astept detalii de la alti experimentatori...ca filtre de 3.0 si 4.0 bar am mai gasit, mai mici un pic, omenesti...

 

mi se pare mult prea mare pretul de 475 lei pentru filtru asta... pe criza asta.

 

o alta solutie...sal-l tai sa isa il sudez la loc dupa ce extrag filtrul din el, apoi sa montez filtru hi flow pe tur...doar, ma rog, inca mai caut...amatorii de bricoleuri tehnice, va rog nu va abtineti, bagati aici...:)

 

Daca tu crezi ca "mobrasaki-ul" tau nu merita un filtru decent de benzina pe care il schimbi la 30.000 - 40.000 de km, si merita unul taiat si sudat, apoi n-as vrea sa fiu "mobrasaki-ul" tau si sa te duc in spate pe drumuri si coclauri. Acum serios, fa un calcul si vezi in cit timp amortizezi diferenta intre cele doua variante. Nu te juca la linia de benzina. Aceasta e un material inflamabil care care ia foc. Daca ea ia foc, motorul tau merge. Sau arde. Depinde de tine ce vrei. Sa mearga sau sa arda?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tu crezi ca "mobrasaki-ul" tau nu merita un filtru decent de benzina pe care il schimbi la 30.000 - 40.000 de km, si merita unul taiat si sudat, apoi n-as vrea sa fiu "mobrasaki-ul" tau si sa te duc in spate pe drumuri si coclauri. Acum serios, fa un calcul si vezi in cit timp amortizezi diferenta intre cele doua variante. Nu te juca la linia de benzina. Aceasta e un material inflamabil care care ia foc. Daca ea ia foc, motorul tau merge. Sau arde. Depinde de tine ce vrei. Sa mearga sau sa arda?

 

Perfect de acord. Nu cred ca e cazul sa improvizezi aici. Mobra mea are 50.000km si nu a fost schimbat pana acum, imi dau palme pentru fiecare km pe care il fac fara sa fi schimabt filtrul. Daaar... daca mai merge si eu nu am bani, profit. Voi achizitiona unul nou cat de curand posibil, il schimb si nu mai am dureri de cap. Pe cel vechi am sa-l tin ca rezerva. (daca va mai functiona)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...