Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

incarcat baterie in weekend si acu porneste la sfert

 

pagube colaterale : carena centrala julita in dreptul unei gauri de prindere . lipita cu poxipol si pusa o saiba de prost gust peste . benzina sa fie :burnout:

 

si mi-au sosit handguardurile de la motorworks . 2 saptamani livrare

probabil o sa mai dureze inca 2 saptamani montajul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie cineva daca se poate face incarcarea bateriei prin priza!? ms anticipat

Poti sa o incarci da nu poti da curent la alt motor ca o sa iti arda instant siguranta. Si nici sa o pornesti cu cabluri pe a ta, curentul este prea mare ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gs-ul me pe Trans American Trail anul asta sectiunea Arkansas

 

 

Mai multe poze pe un blog mic pe care abia l-am facut. deocamdata numai poze fara descriere

http://kionadv.blogspot.com/2011/12/trans-american-trail-2011_17.html

Foarte fain! Am visat frumos uitandu-ma la poze! Sa anunti cand pui si text. Intrebare: ce e chestia aia rotunjoara de pe dreapta, la mijloc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gs-ul me pe Trans American Trail anul asta sectiunea Arkansas

 

 

Mai multe poze pe un blog mic pe care abia l-am facut. deocamdata numai poze fara descriere

http://kionadv.blogspot.com/2011/12/trans-american-trail-2011_17.html

 

Ce furca e aia de pe mobra ta ?

De unde ai luat-o cat ai dat si cum ai rezolvat abs-ul ? Era furca pregatita pt senzolul de abs sau ai facut tu o improvizatie ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Purghy:

Multumesc si sper cand o sa gasesc un pic de timp sa pun si povestea. Chestia rotunjoara de pe dreapta la mijloc este rezervorul de la suspensia de dakar(shock). Al meu a fost GS standard si l-am facut Dakar in sensul ca i-am pus furci mai lungi de Dakar, suspensie pe spate mai lunga roata pe fata de 21 inch, linie de frana fata mai lunga, side stand si centerstand mai lungi.

 

ERU:

Dupa ce am inaltat toata motocicleta, m-a mancat si mai tare si i-am schimbat iar suspensia pe fata. Astea sunt furci de Yamaha YZ 250 de prin 2000 de 46 mm, dar am inteles ca sunt cam la fel de prin 1999-2003 pe YZ 250, 450 si inca cateva modele. Este o intreaga poveste aici: My link Eu am cumparat tot kit-ul pt a putea instala frana pe fata, ax nou si doua "urechi" pt senzorul de abs. Furcile le-am luat de la cineva care si-a vadut motocicleta pe bucati, care la randul lui le luase de pe ebay. Le-a trimis la un meserias in Oklahoma (http://www.houseofhorsepower.com/) care i-a schimbat arcurile, uleiul si presupun si ceva componente interne ca sa le faca destul de tari pt greutatea Gs-ului cu motociclist si bagaje cu tot

 

Craciun fericit tuturor va urez!!!

Editat de KioN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Purghy:

Multumesc si sper cand o sa gasesc un pic de timp sa pun si povestea. Chestia rotunjoara de pe dreapta la mijloc este rezervorul de la suspensia de dakar(shock). Al meu a fost GS standard si l-am facut Dakar in sensul ca i-am pus furci mai lungi de Dakar, suspensie pe spate mai lunga roata pe fata de 21 inch, linie de frana fata mai lunga, side stand si centerstand mai lungi.

 

ERU:

Dupa ce am inaltat toata motocicleta, m-a mancat si mai tare si i-am schimbat iar suspensia pe fata. Astea sunt furci de Yamaha YZ 250 de prin 2000 de 46 mm, dar am inteles ca sunt cam la fel de prin 1999-2003 pe YZ 250, 450 si inca cateva modele. Este o intreaga poveste aici: My link Eu am cumparat tot kit-ul pt a putea instala frana pe fata, ax nou si doua "urechi" pt senzorul de abs. Furcile le-am luat de la cineva care si-a vadut motocicleta pe bucati, care la randul lui le luase de pe ebay. Le-a trimis la un meserias in Oklahoma (http://www.houseofhorsepower.com/) care i-a schimbat arcurile, uleiul si presupun si ceva componente interne ca sa le faca destul de tari pt greutatea Gs-ului cu motociclist si bagaje cu tot

 

Craciun fericit tuturor va urez!!!

 

Craciun fericit urez si eu tuturor celor care cred in sarbatoarea asta!

Kion, nu ma pot abtine: facand atatea modificari la motor, de ce ai ales modelul asta, a fost o alegere facuta cu capul sau cu inima?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kion, nu ma pot abtine: facand atatea modificari la motor, de ce ai ales modelul asta, a fost o alegere facuta cu capul sau cu inima?

Motorul mi-a placurt de prima data cand l-am vazut. Dar care-i treaba. Locuiesc in Chicago iar pe aici nu e mai nimic pe o raza de cateva sute de kilometrii inafara de lanuri de porumb. Ca sa pot ajunge si io undeva unde sa ma bucur de natura/motor trebuie sa parcurg distanta asta pe autostrada, deci imi trebuia in motor care sa se descurce bine la viteze cat de cat mari,destul de confortabil ( am facut si 1700 km intr-o zi Colorado-Chicago), dar care sa se comporte decent si pe aratura. Nu ies cu el prin oras ca sa nu ma impusc in cap(nu din cauza motorului , din cauza traficului infernal).

(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...