barbish Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 Am si eu o curiozitate si apelez la voi, cei mai experimentati decat mine ( abia am facut 1000 km ). Care este viteza de croaziera la care va simtiti bine, adica in siguranta si la care simtiti deasemenea ca mobra se simte in largul ei. Eu nu am depasit pana acum pe distante mai lungi viteza de 85 km / h. Nu am parbriz la ea si cam acolo am simtit eu ca trebuie sa ma opresc ca totul sa fie ok. Vb de situatia cand nu ai pasager si bagaje. Sunt tare curios Asfalt uscat va doresc !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 -exceptand situatia de gaz deschis in blana consumul motoretei difera in functie de : -anul de fabricatie - dupa 2003 papa 200g mai putin sau cam asa ceva - versiunea de sw de pe ea - pot fi diferente de consum la acelasi stil de mers - de aprox 25% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 (editat) Am si eu o curiozitate si apelez la voi, cei mai experimentati decat mine ( abia am facut 1000 km ).Care este viteza de croaziera la care va simtiti bine, adica in siguranta si la care simtiti deasemenea ca mobra se simte in largul ei. Eu nu am depasit pana acum pe distante mai lungi viteza de 85 km / h. Nu am parbriz la ea si cam acolo am simtit eu ca trebuie sa ma opresc ca totul sa fie ok. Vb de situatia cand nu ai pasager si bagaje. Sunt tare curios Asfalt uscat va doresc !!! Personal consider ca se simte excelent intre 90-110Km/h. Mai sus pe mine ma bate vantul foarte tare. Drumurile lungi la fac cu 100Km/h fara probleme, cu si fara pasager. Si legat iar de consum, astazi am facut un test. Pana azi cand mergeam cu 70 in localitate mergeam in treapta a patra pe la vreo 3400Rpm. I-am facut plinul azi si pana la urmatorul plin o sa incerc sa merg cu 70Km/h in treapta a cincea, undeva pe la 3000Rpm...sa vedem. Editat Mai 7, 2009 de Trumansky Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barbish Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 Personal consider ca se simte excelent intre 90-110Km/h. Mai sus pe mine ma bate vantul foarte tare. Drumurile lungi la fac cu 100Km/h fara probleme, cu si fara pasager. Si legat iar de consum, astazi am facut un test. Pana azi cand mergeam cu 70 in localitate mergeam in treapta a patra pe la vreo 3400Rpm. I-am facut plinul azi si pana la urmatorul plin o sa incerc sa merg cu 70Km/h in treapta a cincea, undeva pe la 3000Rpm...sa vedem. Ai parbriz ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 Mai bag un consum daca tot ne spargem in figuri 297 km cu 12 L (110 Buzau-Bucuresti, 187 oras) Si eu tot pe la 100-110 ma simt ok pe ea. Am dat un 170 de control dar nu as putea sa o tin la viteza aia, ma bate rau vantu chiar si cu parbriz (cel de Dakar). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 Ai parbriz ? Da, am parbriz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glucian Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 Fratilor, sunt in stare de soc: azi dimineata am constatat cu stupoare ca motocicleta mea a fost... "mancata" de un caine!!! Azi noapte pe la 4, am fost trezit de un caine care latra si facea ca toate alea in spatele blocului... f mult zgomot. Nu am bagat de seama, am adormit la loc. Dimineata cand am coborat la mobra sa plec la munca am ramas masca - husa de pe motor franjuri, pe jos. Am facut legatura imediat cu bestia care m-a trezit in toiul noptii. Ma apropi mai bine si ce vad - o bucata din saua mea lipsea! Nu-mi vine sa cred... Imi revin cat sa imi mut privirea de la gaura aia si dau sa adun husa - gasesc si oglinda dreapta pe jos... Poze: Husa aia care o avem eu era cam pisata de caini sau pisici si cred ca de aici s-a declansat totul. Invatatura de minte - husa sa nu mai atarne pe jos ca sa se pise cainii pe ea. O sa o las cam cat sa ramana rotile descoperite. Mare noroc am avut ca nu a reusit sa darame motocicleta pe masina de alaturi, spargea nabii vreun geam sau indoia tabla... Pfff, sau bine ca nu mi-a ros vreo carena... Tre' sa ajung la un mecanic sa scot surubul ala rupt de la oglinda, piese din alea mai aveam vreo 2 de rezerva acasa. Problema e cu saua - gasesc sa o repar sau imi cumpar alta?? Stie cineva unde as putea sa repar saua? Sau are cineva o sa normala de vanzare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 Fratilor, sunt in stare de soc: azi dimineata am constatat cu stupoare ca motocicleta mea a fost... "mancata" de un caine!!! Trebuie sa vezi partea plina a paharului.Poate ca aseara un hot a vrut sa ti-o fure iar cainele s-a luptat cu el sa o apere.In lupta s-a rupt oglinda iar saua e rupta de hot care se tinea disperat cu unghiile de ea in timp ce cainele il tragea de outze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barbish Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 Fratilor, sunt in stare de soc: azi dimineata am constatat cu stupoare ca motocicleta mea a fost... "mancata" de un caine!!!Azi noapte pe la 4, am fost trezit de un caine care latra si facea ca toate alea in spatele blocului... f mult zgomot. Nu am bagat de seama, am adormit la loc. Dimineata cand am coborat la mobra sa plec la munca am ramas masca - husa de pe motor franjuri, pe jos. Am facut legatura imediat cu bestia care m-a trezit in toiul noptii. Ma apropi mai bine si ce vad - o bucata din saua mea lipsea! Nu-mi vine sa cred... Imi revin cat sa imi mut privirea de la gaura aia si dau sa adun husa - gasesc si oglinda dreapta pe jos... Poze: Husa aia care o avem eu era cam pisata de caini sau pisici si cred ca de aici s-a declansat totul. Invatatura de minte - husa sa nu mai atarne pe jos ca sa se pise cainii pe ea. O sa o las cam cat sa ramana rotile descoperite. Mare noroc am avut ca nu a reusit sa darame motocicleta pe masina de alaturi, spargea nabii vreun geam sau indoia tabla... Pfff, sau bine ca nu mi-a ros vreo carena... Tre' sa ajung la un mecanic sa scot surubul ala rupt de la oglinda, piese din alea mai aveam vreo 2 de rezerva acasa. Problema e cu saua - gasesc sa o repar sau imi cumpar alta?? Stie cineva unde as putea sa repar saua? Sau are cineva o sa normala de vanzare? Incredibil !!!! Si eu tin motorul ca si tine in fata blocului acoperit cu o husa si ea la randul ei pisata de toti cainii din cartier. la asa ceva nu m-am gandit vreodata ca se poate intampla. Ma gandeam mai degraba sa am probleme cu copii curiosi sa vada ce este sub prelata si sa o calareasca dar sa o manance cainii....never. Dar totusi sa rupa oglinda mi se pare un pic cam mult in sensul ca nu as pune totul pe seama unui caine. Sa nu ai cumva vreun "amic" in cartier care a vrut sa-ti lase vreun semn. In sfarsit nasoala treaba. Pai bafta sa-ti gasesti sea si sa-ti repari oglinda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rockygratiano Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 Fratilor, sunt in stare de soc: azi dimineata am constatat cu stupoare ca motocicleta mea a fost... "mancata" de un caine!!!Azi noapte pe la 4, am fost trezit de un caine care latra si facea ca toate alea in spatele blocului... f mult zgomot. Nu am bagat de seama, am adormit la loc. Dimineata cand am coborat la mobra sa plec la munca am ramas masca - husa de pe motor franjuri, pe jos. Am facut legatura imediat cu bestia care m-a trezit in toiul noptii. Ma apropi mai bine si ce vad - o bucata din saua mea lipsea! Nu-mi vine sa cred... Imi revin cat sa imi mut privirea de la gaura aia si dau sa adun husa - gasesc si oglinda dreapta pe jos... Poze: Husa aia care o avem eu era cam pisata de caini sau pisici si cred ca de aici s-a declansat totul. Invatatura de minte - husa sa nu mai atarne pe jos ca sa se pise cainii pe ea. O sa o las cam cat sa ramana rotile descoperite. Mare noroc am avut ca nu a reusit sa darame motocicleta pe masina de alaturi, spargea nabii vreun geam sau indoia tabla... Pfff, sau bine ca nu mi-a ros vreo carena... Tre' sa ajung la un mecanic sa scot surubul ala rupt de la oglinda, piese din alea mai aveam vreo 2 de rezerva acasa. Problema e cu saua - gasesc sa o repar sau imi cumpar alta?? Stie cineva unde as putea sa repar saua? Sau are cineva o sa normala de vanzare? Am eu o sa normala de vanzare daca te intereseaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 Fratilor, sunt in stare de soc: azi dimineata am constatat cu stupoare ca motocicleta mea a fost... "mancata" de un caine!!!Azi noapte pe la 4, am fost trezit de un caine care latra si facea ca toate alea in spatele blocului... f mult zgomot. Nu am bagat de seama, am adormit la loc. Dimineata cand am coborat la mobra sa plec la munca am ramas masca - husa de pe motor franjuri, pe jos. Am facut legatura imediat cu bestia care m-a trezit in toiul noptii. Ma apropi mai bine si ce vad - o bucata din saua mea lipsea! Nu-mi vine sa cred... Imi revin cat sa imi mut privirea de la gaura aia si dau sa adun husa - gasesc si oglinda dreapta pe jos... Poze: Husa aia care o avem eu era cam pisata de caini sau pisici si cred ca de aici s-a declansat totul. Invatatura de minte - husa sa nu mai atarne pe jos ca sa se pise cainii pe ea. O sa o las cam cat sa ramana rotile descoperite. Mare noroc am avut ca nu a reusit sa darame motocicleta pe masina de alaturi, spargea nabii vreun geam sau indoia tabla... Pfff, sau bine ca nu mi-a ros vreo carena... Tre' sa ajung la un mecanic sa scot surubul ala rupt de la oglinda, piese din alea mai aveam vreo 2 de rezerva acasa. Problema e cu saua - gasesc sa o repar sau imi cumpar alta?? Stie cineva unde as putea sa repar saua? Sau are cineva o sa normala de vanzare? Salut, Saua poti sa o refaci la user-ul Darian Recomand din toata inima, mie mi-a luat 150 RON pentru modificat total saua cu materialele lui; pur si simplu i-am dat o poza cu o sa de la Touratech si mi-a facut-o 90% ca in poza. uite aici Link catre topicul lui de la servicii. Legat de surub, ai putea sa incerci sa ii faci o fanta dreapta cu un flex si sa il desurubezi cu o surubelnita dreapta Ar mai fi si varianta cu dat gaura in surubul blocat cu un burghiu subtire si facut un filet nou cu un tarod...insa ma indoiesc ca ai tarod p-acasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 Uite si o poza cu saua modificata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glucian Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 Salut, Saua poti sa o refaci la user-ul Darian Recomand din toata inima, mie mi-a luat 150 RON pentru modificat total saua cu materialele lui; pur si simplu i-am dat o poza cu o sa de la Touratech si mi-a facut-o 90% ca in poza. uite aici Link catre topicul lui de la servicii. Legat de surub, ai putea sa incerci sa ii faci o fanta dreapta cu un flex si sa il desurubezi cu o surubelnita dreapta Ar mai fi si varianta cu dat gaura in surubul blocat cu un burghiu subtire si facut un filet nou cu un tarod...insa ma indoiesc ca ai tarod p-acasa Multumesc mult pt ajutor, am vorbit cu Darian si se poate repara. Cat despre surub - am fost la AB stiind ca nu am mari sanse sa ma ajute cineva acolo dar am zis sa incerc ca lucrez aproape de ei. Nicio sansa!! Mi-a spus un tip de acolo ca ei nu se ocupa de astfel de probleme si ca sa comand piesa aia in care se infileteaza surubul ala de prindere. Eu ma intreb la ce mai e facuta piesuca aia sa se rupa daca ei te pun sa cumperi toata comanda de pe ghidon in caz ca s-a rupt?? :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 (editat) Pai ei nu au mecanici ci doar" inlocuitori de piese uzate ". Bai za uei, sa nu pui flexu' pe surub cum am vazut mai sus decat daca diametrul pietrei e de maxim 1 cm altfel risti sa tai si nuca.Varianta cu gauritul e cea mai buna. Editat Mai 8, 2009 de Enduristul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 Fratilor, sunt in stare de soc: azi dimineata am constatat cu stupoare ca motocicleta mea a fost... "mancata" de un caine!!!Azi noapte pe la 4, am fost trezit de un caine care latra si facea ca toate alea in spatele blocului... f mult zgomot. Nu am bagat de seama, am adormit la loc. Dimineata cand am coborat la mobra sa plec la munca am ramas masca - husa de pe motor franjuri, pe jos. Am facut legatura imediat cu bestia care m-a trezit in toiul noptii. Ma apropi mai bine si ce vad - o bucata din saua mea lipsea! Nu-mi vine sa cred... Imi revin cat sa imi mut privirea de la gaura aia si dau sa adun husa - gasesc si oglinda dreapta pe jos... Poze: Husa aia care o avem eu era cam pisata de caini sau pisici si cred ca de aici s-a declansat totul. Invatatura de minte - husa sa nu mai atarne pe jos ca sa se pise cainii pe ea. O sa o las cam cat sa ramana rotile descoperite. Mare noroc am avut ca nu a reusit sa darame motocicleta pe masina de alaturi, spargea nabii vreun geam sau indoia tabla... Pfff, sau bine ca nu mi-a ros vreo carena... Tre' sa ajung la un mecanic sa scot surubul ala rupt de la oglinda, piese din alea mai aveam vreo 2 de rezerva acasa. Problema e cu saua - gasesc sa o repar sau imi cumpar alta?? Stie cineva unde as putea sa repar saua? Sau are cineva o sa normala de vanzare? Eu cred ca a fost un hotoman...sau cineva care incerca sa umble la motoreta. Nus cata forta ar fi putut sa aibe un caine sa-ti darame mobra. Daca mai era si pe cricul central... Cainele saracu cred ca se agita la ala de-ti umbla la motoreta. Am caine si le cam cunosc comportamentul...Poate doar sa fi fot o matza sub prelata care sa-l fi enervat pe musiu cainele foarte tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CosX Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 (editat) Sa fi fost ditamai dulaul...dar si asa...iti trebuie ceva forta sa darami un motor de aproape 200 kile Editat Mai 8, 2009 de CosX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 (editat) Dimineata cand am coborat la mobra sa plec la munca am ramas masca - husa de pe motor franjuri, pe jos. Mare noroc am avut ca nu a reusit sa darame motocicleta pe masina de alaturi, spargea nabii vreun geam sau indoia tabla... Trumansky & CosX, nu cred ca baiatu' a zis ca i-a daramat motorul.Cred insa ca poate fi vorba de o pisica sub prelata sau chiar vantul sa fluture prelata si sa-i creeze iluzia catzelului ca e ceva acolo.Imi imaginez ca atunci cand a prins bucata de sa si-a zis in gand 'gata ...am prins-o,de data asta nu mai scapa" Editat Mai 8, 2009 de Enduristul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glucian Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 Nu am zis ca a daramat-o, am zis ca am avut noroc ca nu a reusit sa o darame ca e o masina langa si faceam alte belele. Oglinda din dreapta s-a rupt, dulaul trangand prelata din partea stanga a motorului - deci oglinda fiind in capatul opus fortei a preuluat tot stresul si cred ca era oricum putin slabit surubul ala ca am mai cazut o data pe dreapta... Nu a fost niciun hot, a fost un catel tampit care a crezut ca motorul meu e vreo felina din cauza pisatului de pe husa. Si-a lasat si "amprentele" acolo daca va uitati bine in poza. Baiatul la care o sa repar saua mi-a spus ca deja sunt cam al 6-lea caz de genul asta pe anul in curs. A venit unul la el cu saua roasa aproape toata de un caine deci eu am scapat ieftin... ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 Je belive ca lu catelu ala ii trebuia oglinda de dreapta... Sha mancata si gheranita inteleg...da oglinda rupta ca a tras cainele de husa nu prea halesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 Cred ca mi-am rezolvat problemele legate de opritul motorului la relanti si mersul neregulat la relanti. Dupa ce am facut tot ce este omeneste posibil - curatat admisie (era curata bec), resetat calculator, curatat sonda lambda etc- mai putin mers la AB, mi-am amintit de acele solutii minune de le bagam pe la masina ca sa-mi curete sistemul de alimentare/injectoarea. Sambata inainte sa plec spre Bulgaria am cumparat de la OMV un flacon de Gunk - Fuel Injector Cleaner de 19Lei. Are vreo 350ml. Am bagat aproximativ 150ml in rezervor dupa care am facut plinul. De atunci am mai facut doua plinuri si am pus cam 150Ml din lichidul miraculs. Ei bine...de luni incoace, mergand zilnic 120Km cu motoreta nu s-a mai oprit niciodata moteurul si a mers foarte, foarte fumos. Daca aveti probleme asemanatoare si mobrele ceva mai vechi eu zic ca merita 19Ron sa incercati sa faceti cum am facut eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glucian Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 (editat) Nu-mi era de ajuns ce am patit azi noapte, m-a lasat si in drum azi... Nu stiu cum sau de ce dar mi s-a blocat frana pe fata. Am observat azi ca maneta de frana are joc si ca stopul pe spate sta aprins. Nu a mai durat mult si motorul a inceput sa traga brusc din ce in ce mai greu si apoi am simtit cum roata fata se infraneaza. Am avut noroc ca a fost la limita sa se blocheze. Ma uit la roata si vad ca iesea fum din disc... L-am inegrit putin... Pana nu au venit niste prieteni ca sa dau etrierul jos nu am reusit sa plec. Deja cred ca exista vreun blestem asupra mea sau a motorului, numai probleme din astea am... Altii povestesc turele cu mobra prin tara eu va spun povesti din astea de groaza.. Unde draq sa mai plec cu ea ca nici de acasa pana la munca nu mai tine.... Aveti idee ce ar putea sa cauzeze blocarea franei? P.S. - Tot sezonul trecut am mers cateva mii de km cu o chinezarie de scuter si n-am avut absolut nicio problema cu el. Nimic! Incepe sa-mi lipseasca din ce in ce mai mult.... Editat Mai 8, 2009 de glucian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 Aveti idee ce ar putea sa cauzeze blocarea franei? Cred ca pipiu de caine de pe discul fata a cauzat problema Acum lasand gluma la o parte...vezi sa nu ai aer in instalatie. Aeriseste frana si vezi daca la soare se intareste maneta. Am un coleg la munca cu un suzuki ce a patit ceva aseamanator. Aerisea frana si pana a doua zi cand dadea soarele era ok. Dupa ce soarele incepea sa incinga agregatul simteai cum maneta de frana incepea sa se intareasca si invariabil se ajungea la blocarea rotii fata. Sistemul lui de franare prindea aer pe undeva si acum este nevoit sa schimbe etrierul si cutiuta aia unde se pune lichid. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barbish Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 Nu-mi era de ajuns ce am patit azi noapte, m-a lasat si in drum azi... Nu stiu cum sau de ce dar mi s-a blocat frana pe fata. Am observat azi ca maneta de frana are joc si ca stopul pe spate sta aprins. Nu a mai durat mult si motorul a inceput sa traga brusc din ce in ce mai greu si apoi am simtit cum roata fata se infraneaza. Am avut noroc ca a fost la limita sa se blocheze. Ma uit la roata si vad ca iesea fum din disc... L-am inegrit putin... Pana nu au venit niste prieteni ca sa dau etrierul jos nu am reusit sa plec. Deja cred ca exista vreun blestem asupra mea sau a motorului, numai probleme din astea am... Altii povestesc turele cu mobra prin tara eu va spun povesti din astea de groaza.. Unde draq sa mai plec cu ea ca nici de acasa pana la munca nu mai tine.... Aveti idee ce ar putea sa cauzeze blocarea franei? P.S. - Tot sezonul trecut am mers cateva mii de km cu o chinezarie de scuter si n-am avut absolut nicio problema cu el. Nimic! Incepe sa-mi lipseasca din ce in ce mai mult.... Pai nu poate fi decat o singura cauza. Sa blocat pistonasul in etrier ( este la fel ca si la masina).Pistonul de frana are un manson de protectie impotriva murdariei, care probabil la tine sa rupt sau nu mai exista deloc. Din cauza asta a intrat mizerie acolo si cu timpul se formeasa o "calamina" care duce in timp la blocarea pistonului. Trebuie dat jos etrierul scos pistonasul afara, curatat si pistonasul si cilindrul din etrier, schimbate garniturile si montat la loc. Atentie la curatarea pistonului si a cilindrului trebuie avut grija sa folosesti o hartie abraziva cat mai fina cu putinta si eventual sa folosesti inainte o solutie care dizolva calamina ( merge si benzina ). Altfel risti sa ovalizezi cilindrul sau pistonul si dai dintr-una in-tralta. Cam asta e pe scurt Spor la treaba !!! Cred ca pipiu de caine de pe discul fata a cauzat problema Acum lasand gluma la o parte...vezi sa nu ai aer in instalatie. Aeriseste frana si vezi daca la soare se intareste maneta. Am un coleg la munca cu un suzuki ce a patit ceva aseamanator. Aerisea frana si pana a doua zi cand dadea soarele era ok. Dupa ce soarele incepea sa incinga agregatul simteai cum maneta de frana incepea sa se intareasca si invariabil se ajungea la blocarea rotii fata. Sistemul lui de franare prindea aer pe undeva si acum este nevoit sa schimbe etrierul si cutiuta aia unde se pune lichid. Aerul in instalatie duce la scaderea presiunii in instalatia de franare si nu la crezterea ei. O alta cauza a blocarii franei fata poate fi si blocarea pistonului in pompa de frana dar in nici un caz aerul din instalatie, oricat de mult ar arde soarele. Fenomenul pe care tu il descri poate avea efect in cazul folosirii in instalatia de franarea unui lichid de frana "impropriu" ca sa zic asa, care se dilata foarte mult la caldura. Dupa cate stiu eu nici un lichid de frana omologat nu se comparta asa la diferente mari de temperatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 Pai nu poate fi decat o singura cauza. Sa blocat pistonasul in etrier ( este la fel ca si la masina).Pistonul de frana are un manson de protectie impotriva murdariei, care probabil la tine sa rupt sau nu mai exista deloc. Din cauza asta a intrat mizerie acolo si cu timpul se formeasa o "calamina" care duce in timp la blocarea pistonului. Trebuie dat jos etrierul scos pistonasul afara, curatat si pistonasul si cilindrul din etrier, schimbate garniturile si montat la loc.Atentie la curatarea pistonului si a cilindrului trebuie avut grija sa folosesti o hartie abraziva cat mai fina cu putinta si eventual sa folosesti inainte o solutie care dizolva calamina ( merge si benzina ). Altfel risti sa ovalizezi cilindrul sau pistonul si dai dintr-una in-tralta. Cam asta e pe scurt Spor la treaba !!! Aerul in instalatie duce la scaderea presiunii in instalatia de franare si nu la crezterea ei. O alta cauza a blocarii franei fata poate fi si blocarea pistonului in pompa de frana dar in nici un caz aerul din instalatie, oricat de mult ar arde soarele. Fenomenul pe care tu il descri poate avea efect in cazul folosirii in instalatia de franarea unui lichid de frana "impropriu" ca sa zic asa, care se dilata foarte mult la caldura. Dupa cate stiu eu nici un lichid de frana omologat nu se comparta asa la diferente mari de temperatura. Bre...am aerisit frana aia impreuna cu colegul cateva zile la rand ca sa poata pleca acasa. De fiecare data apareau bule de aer chiar daca noi aeriseam frana ca la carte. Cat despre lichidul de frana folosit...era cat se poate de dot4 de la Motul. Acu daca era motul facut prin Damaroaia...nu am de unde sa stiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barbish Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 Bre...am aerisit frana aia impreuna cu colegul cateva zile la rand ca sa poata pleca acasa. De fiecare data apareau bule de aer chiar daca noi aeriseam frana ca la carte. Cat despre lichidul de frana folosit...era cat se poate de dot4 de la Motul. Acu daca era motul facut prin Damaroaia...nu am de unde sa stiu Da...ciudata treaba. In general daca exista o fisura in sistemul de franare pe unde patrunde aer, tot pe acolo ar trebui sa se si prelinga lichid de frana cand sistemul este in presiune. Asta cu bulele de aer se poate manifesta in momentul cand amesteci doua lichide (de frana amandoua ) care nu au aceiasi compozitie, care sunt fabricate de firme diferite si au niste specificatii proprii. Asa se intampla si la uleiul de la motor daca amesteci doua feluri de ulei, si la lichidul antigel ( cel rosu nu se dilueaza cu cel albastru) , lichidul de servo directie la fel se manifesta cand amesteci doua tipuri diferite, vorbesc aici de domeniu auto doar ca exemplu. In sfarsit, pot exista tot felul de hibe minore care sa-ti fu....ta directia, dar in general cam cele prezentate de mine mai sus sunt cauzele care duc la blocarea franei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.