Teone Postat August 28, 2009 Share Postat August 28, 2009 buza ai eu cred ca vine totusi spre exterior. pe aceeasi parte cu buza exista shtantzat pe pinion si o serie, care este rational sa vina in in exterior pentru a putea fi citata. imaginile cred ca sunt edificatoare. daca gresesc sa ma corecteze cineva, pentru ca si eu am schimbat lantul de curand (cu bunavointa d-lui buzoianu:) ) si pinionul a fost montat cu buza in exterior. numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat August 28, 2009 Share Postat August 28, 2009 buza ai eu cred ca vine totusi spre exterior. pe aceeasi parte cu buza exista shtantzat pe pinion si o serie, care este rational sa vina in in exterior pentru a putea fi citata. imaginile cred ca sunt edificatoare. daca gresesc sa ma corecteze cineva, pentru ca si eu am schimbat lantul de curand (cu bunavointa d-lui buzoianu:) ) si pinionul a fost montat cu buza in exterior. numai bine! conform schemei, buza vine pe interior! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat August 28, 2009 Share Postat August 28, 2009 (editat) Buza,ca de altfel toate buzele pe care le stiu ,este in exterior si in cazul de fata,asta sigur! Editat August 28, 2009 de ivan_pedala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat August 28, 2009 Share Postat August 28, 2009 musiu THC, matale vezi invers? nu vezi invers, numai ca imaginea e invers fata de cum avem noi pozitionat lantul pe partea dreapta, in sensul de mers. Carelevasazica, schema e facuta de Leonardo da Vinci...e in oglinda. nea ivane! RESPECTELE MELE! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Teone Postat August 28, 2009 Share Postat August 28, 2009 s-ar putea perceptia sa ne joace o festa la toti in interpretatea acestei imagini. la prima vedere asa este ...imaginea pare a fi in oglinda si buza este in exterior... INSA daca ne uitam atenti imaginea cred ca nu este totusi in oglinda. trebuie luata in considerare si motocicleta pozitionata in partea dreapta jos a imaginii, care e pusa acolo ca reper...de asemenea sensul suruburilor 17 si 19 nu prea isi au rostul in felul asta daca imaginea ar fi intr-adevar in oglinda...cauciucurile antisoc de asemenea... deci..? ce parere aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat August 28, 2009 Share Postat August 28, 2009 musiu THC, matale vezi invers? nu vezi invers, numai ca imaginea e invers fata de cum avem noi pozitionat lantul pe partea dreapta, in sensul de mers. Carelevasazica, schema e facuta de Leonardo da Vinci...e in oglinda. nea ivane! RESPECTELE MELE! deci conform cu schema, chiar vine cu buza pe interior...asa spune logica mea... practic insa buza vine pe exterior (asta dupa 5 min de cautat pe net) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat August 28, 2009 Share Postat August 28, 2009 Io citez din experienta,nu mi-am bagat ochiul prin scheme,desene...dar stiu ca siguranta sau piulita care vin peste pinion trebuiesc montate cumva,iar pe acea suprafata plana se pot lejer desface,sari...chiar avind tablita de siguranta indoita.Asa am gasit si pe capra mea pinionul montat (era originalul) si la toate modelele pe care le-am avut prin curte erau la fel.Poate sa difere oare la capra voastra?Nu cred!In definitiv daca este bine strins,nu are batai sau joc,iar lantul nu merge oblic,poate fi montat oricum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Teone Postat August 28, 2009 Share Postat August 28, 2009 mersi THC!!! m-am linistit! poti sa pui totusi un link unde ai gasit informatiile ca as vrea sa vad si pozele alea la care face referire textul. mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat August 28, 2009 Share Postat August 28, 2009 mersi THC!!!m-am linistit! poti sa pui totusi un link unde ai gasit informatiile ca as vrea sa vad si pozele alea la care face referire textul. mersi! sigur ca da, Link Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat August 28, 2009 Share Postat August 28, 2009 (editat) Ia vezi aici : http://faq.f650.com/FAQs/Chain_Sprockets_FAQ.htm Bafta ! LE . Ma scuzati ca m-am bagat si eu ... Editat August 28, 2009 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Teone Postat August 28, 2009 Share Postat August 28, 2009 e lamurita treaba! mersi baieti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat August 28, 2009 Share Postat August 28, 2009 Asadar,cum vine in final...intreb fiindca is nuca la engleza si nu am timp sa caut traduceri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat August 28, 2009 Share Postat August 28, 2009 (editat) hmmm....fiec cu varianta lui...eu am pus-o cu buza aia spre motor(interior) pt ca m-am uitat la pinionu' vechi si se vedea clar urma lasat-a de saiba de siguranta pe partea opusa buzei...si mai e ceva....pe asta nu scrie EXT cum arata ce scrie pe altele si nu are adancitura pt saiba,e perfect plana pe partea opusa http://faq.f650.com/FAQs/Photos/ChainPhoto...SprocketNut.jpg si inca ceva ce m-a convins s-o pun asa e ca dc o puneam invers(cu buza spre exterior) saiba de siguranta era mai lata decat buza si nu prea strangea bine pe pinion voi ati pus ceva de lipit vreodata cand ati schimbat pinionu' ?? Editat August 28, 2009 de CuCun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Teone Postat August 28, 2009 Share Postat August 28, 2009 hmmm....fiec cu varianta lui...eu am pus-o cu buza aia spre motor(interior) pt ca m-am uitat la pinionu' vechi si se vedea clar urma lasat-a de saiba de siguranta pe partea opusa buzei...si mai e ceva....pe asta nu scrie EXT cum arata ce scrie pe altele si nu are adancitura pt saiba,e perfect plana pe partea opusa http://faq.f650.com/FAQs/Photos/ChainPhoto...SprocketNut.jpgsi inca ceva ce m-a convins s-o pun asa e ca dc o puneam invers(cu buza spre exterior) saiba de siguranta era mai lata decat buza si nu prea strangea bine pe pinion voi ati pus ceva de lipit vreodata cand ati schimbat pinionu' ?? parerea mea este ca varianta corecta este cu buza in afara. m-am mai uitat acum o data si am constatat ca buza are aproximativ acelasi diametru cu siguranta (saiba) care vine intre pinion si piulitza ceea ce ma face sa cred ca asta este modul corect de montaj. nici pe pinionul meu nu scrie EXT (kit DID 520 vx x-ring) asa cum scria pe pinionul original, insa are stantat pe fata cu buza o serie (un alt argument ca partea cu buza tre sa vina in exterior). nu am adaugat nici un fel de adeziv, fiind suficient ca dupa strangerea piulitei sa indoi saiba peste una din laturile piulitei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buzoianu Postat August 28, 2009 Share Postat August 28, 2009 Pt. ca ma facuratzi si pe mine confuz aseara am sunat un fost mecanic de la Bavaria si mi-a confirmat ca se pune cu scrisul si buza in afara. Acu daca si ala nu stie, nush ce sa mai zic. O zi buna tuturor, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Teone Postat August 28, 2009 Share Postat August 28, 2009 multzam stefane! stiam eu ca nu am de ce sa-mi fac griji:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi23 Postat August 28, 2009 Share Postat August 28, 2009 Are cineva idee daca la AB gasesc buson de ulei si garnitura de cupru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat August 28, 2009 Share Postat August 28, 2009 Are cineva idee daca la AB gasesc buson de ulei si garnitura de cupru? Garnitura o gasesti sigur, am cumparat eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat August 29, 2009 Share Postat August 29, 2009 Pt. ca ma facuratzi si pe mine confuz aseara am sunat un fost mecanic de la Bavaria si mi-a confirmat ca se pune cu scrisul si buza in afara. Acu daca si ala nu stie, nush ce sa mai zic. O zi buna tuturor, si daca scrisu' e pe partea opusa acelei buze...cum e la mine,eu am pus ca sa-l vad...acuma oi vedea ce-o fii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
taxi Postat August 30, 2009 Share Postat August 30, 2009 vand, dezmembrez, donez, BMW-DAKAR 2005! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flor!n Postat August 30, 2009 Share Postat August 30, 2009 vand, dezmembrez, donez, BMW-DAKAR 2005! Si ce-a patit dom'le Dakarul? Ce piese vinzi si eventuale poze? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
textoru Postat August 30, 2009 Share Postat August 30, 2009 Pe la sfirsitul lui martie cind la tot poporul BMW-ist de pe forum curgeau telescoapele scriam asta: "Eu fiindca nu am avut semeringuri originale am facut o improvizatie. Astfel am cumparat un semering industrial de 54x41x7 mm. Spre deosebire de original acesta are doar o singura "buza" de etansare cu inel metalic. Originalul are dimensiunile 54x41x11mm. Am facut din teflon o saiba cu canal pe mijloc in care am introdus un snur o-ring de 1,8 - 2mm astfel incit cind am presat o-ring-ul in canalul saibei am obtinut un diametru interior de cca 40 mm. Am presat semeringul in locas , am pus saiba asta (53x40x4 mm) deasupra si apoi am blocat cu inelul metalic de retinere care era acolo." Acum dupa 10.000 km facuti de atunci in diferite conditii (on si off) pot sa declar sus si tare cum ca "coafura rezista". A meritat incercarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat August 30, 2009 Share Postat August 30, 2009 donez BMW-DAKAR 2005! sa fie primit am reusit sa rup un semnal (stanga spate) ... m-am uitat putin la prindere si m-a cam bagat in ceata, se poate pune unu "obisnuit" de pe louis ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat August 30, 2009 Share Postat August 30, 2009 Din cauza ca mai toata mizeria aruncata de roata spate ajungea pe top-case in zona incuietorii, am hotarit sa fac ceva. A iesit ce se vede in poza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat August 31, 2009 Share Postat August 31, 2009 Din cauza ca mai toata mizeria aruncata de roata spate ajungea pe top-case in zona incuietorii, am hotarit sa fac ceva. A iesit ce se vede in poza. Foarte tare, as vrea si eu asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.