Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

@ climber - manualu l-am luat, mersi, incercam sa il corup pe tro5 ca e mai distractiv sa stai si la o vorba cat stai sa se scurga+ ca plimbare dupa :) ca ne intelegem bine la drum

 

 

@ vmm - ala e de la f-ul vechi, la gs difera cate ceva, procedura corecta si completa de VERIFICARE a nivelului inca nu am deslusit-o

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@ climber - manualu l-am luat, mersi, incercam sa il corup pe tro5 ca e mai distractiv sa stai si la o vorba cat stai sa se scurga+ ca plimbare dupa :) ca ne intelegem bine la drum

@ vmm - ala e de la f-ul vechi, la gs difera cate ceva, procedura corecta si completa de VERIFICARE a nivelului inca nu am deslusit-o

 

 

Binenteles ca te ajut, doar ca vreau in acelasi timp sa schimb uleiul si la cbrica. Cred ca samtamana viitoare dupa ce iau malaiu sa am bani de ulei & filtru. Sau cand te intorci din concediu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De exemplu am dat pe 1 surub care prinde oglinda de ghion 45ron da, 45ron un (cuvant urat) de surub. De la bavaria. Si din pacate am nevoie de 2 :)

si eu am nevoie de unul de-ala. daca gasesti pe undeva, da-mi de stire... thanks

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Binenteles ca te ajut, doar ca vreau in acelasi timp sa schimb uleiul si la cbrica. Cred ca samtamana viitoare dupa ce iau malaiu sa am bani de ulei & filtru. Sau cand te intorci din concediu.

ce cbrica :) te-ai luat de polizoare de plastic ?

eu vreau sa fac schimbu pe saptamana viitoare daca merg la sibiu we asta. poate trag si un iasi :cheers:

 

ia sa ma uit eu dupa suruburi de prins oglinda ca le dau pe bere dupa aia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce cbrica :cheers: te-ai luat de polizoare de plastic ?

eu vreau sa fac schimbu pe saptamana viitoare daca merg la sibiu we asta. poate trag si un iasi :cheers:

 

ia sa ma uit eu dupa suruburi de prins oglinda ca le dau pe bere dupa aia

 

 

Bai nene, cu ce te ocupi? Recunosc, ma roade invidia de nu mai pot! Cum de ai atata timp liber? :cheers:

Eu din martie de cand am motorul am facut, spre rusinea mea, recunosc impresionanta suma de vreo 900 de km! dintre care 700 in Bucuresti. :)

N-am avut un weekend liber, dar dupa asta care vine, veti primi poze de la Soveja!

 

Si ca tot veni vorba de probleme tehnice, cum desfac eu surubul de la ulei fara sa-l bulesc? L-am strans prea tare ca un bou si nu merge cu tubulara aia din dotare sau cum se numeste chestia aia? Nu de alta dar nu pot sa mai verific apa! Si nici gaura in carena nu vreau sa fac! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai nene, cu ce te ocupi? Recunosc, ma roade invidia de nu mai pot! Cum de ai atata timp liber? :cheers:

Eu din martie de cand am motorul am facut, spre rusinea mea, recunosc impresionanta suma de vreo 900 de km! dintre care 700 in Bucuresti. :cheers:

N-am avut un weekend liber, dar dupa asta care vine, veti primi poze de la Soveja!

folosesc motoru zilnic, pt orice deplasare (ex la munca colentina - otopeni)

mai am treaba prin alexandria deci cand merg acolo ard 200 km pana sa ajung la munca

in we ma mai duc sa beau un suc pe la slanic (plecat la 6 din bucuresti revenit la 11 3 mobre :crack:)

ma duc sa iau cate un cd de pe la unii si se lasa cu o plimbare subtire de aproape 200 km :)

etc

Si ca tot veni vorba de probleme tehnice, cum desfac eu surubul de la ulei fara sa-l bulesc? L-am strans prea tare ca un bou si nu merge cu tubulara aia din dotare sau cum se numeste chestia aia? Nu de alta dar nu pot sa mai verific apa! Si nici gaura in carena nu vreau sa fac! :cheers:

ala de sus de pe rezervor? incearca cand e mobra calda

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ala de sus de pe rezervor? incearca cand e mobra calda

 

 

Am incercat in toate felurile si calda si rece si cu o carpa, cu diferite chei. Cel mai frica e sa nu-mi scape cheia in carena si s-o sparg probabil ca si din cauza asta nu pot sa-l desfac.

Dar nu ma face el pe mine! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io pe al meu il string si il desfac cu o surubelnita sau un dorn... bagi surubelnita intr-unu din alea 3 canale. Tii apasat ca sa nu iasa tija afara si stringi sau desfaci!!

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

34000 km in 2 ani

si sa nu uit

care dracu isi tot spala dakaru frate

ca am tot vazut unul lucind

cand am dat comanda la bavaria poza aia din catalog cu el plin de noroi m.a facut sa.l cumpar

zidule cand te prin la un drum ?

Editat de ianachim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zidule cand te prin la un drum ?

hai in seara asta la sibiu, plec pa la 7 si ceva - 0722.233.921

 

 

 

 

 

In ce priveste problema maea cu vitezometru: noi detalii

merg la 80 km/h intr-a 5-a, strang ambreiajul si turez in gol pana la 6000 rpm - vitezometrul urca peste 100 km/h desi ambreiajul e strans!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

p.s. nu l-am spalat de cand l-am luat si nici nu am de gnd sa fac asta prea curand. Daca speli mobra se strica :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ma! Nu va e mila de ele! De ce nu le ingrijiti? Spalati-le! Voi cum va simtiti cand nu va spalati? Sper ca nasol!:bigstar:

 

--- Mesaj completat în 30 Jul 2007 10:20 -------------
Dupa cum am spus, weekendul asta am fost la Soveja, drumul pana acolo e facut recent, excelent, iar in zona sunt niste trasee de innebunesti! Nu pun poze pentru ca sunt de calitate nasoala, sunt facute cu telefonul pt ca mi-am uitat aparatul acasa:(

Un traseu foarte frumos e Soveja-Lepsa!

Va recomand zona.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ma! Nu va e mila de ele! De ce nu le ingrijiti? Spalati-le! Voi cum va simtiti cand nu va spalati? Sper ca nasol!:bigstar:

 

sa ingrijesti motoreta inseamna sa nu o rupi prea rau

sa ii dai consumabile bune si la timp, etc. nu sa o speli de 3 ori pe zi :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zilele astea am constatat ca unul dintre mansoanele de cauciuc de pe manere a inceput sa se dizolve, pur si simplu se lipeste cauciucul de manusi. L-am spalat bine, dar degeaba, parca-i din marmelada. Ce as putea sa fac sa stopez procesul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zilele astea am constatat ca unul dintre mansoanele de cauciuc de pe manere a inceput sa se dizolve, pur si simplu se lipeste cauciucul de manusi. L-am spalat bine, dar degeaba, parca-i din marmelada. Ce as putea sa fac sa stopez procesul?

 

Cumpara alte mansoane.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

 

Am si eu o intrebare referitoare la fiabilitatea modelului. La 50000-70000 Km motorul mai este in stare ok, avand in vedere ca este monocilindru(mai merita cumparata? cam ce costuri implica?)? Poate este cineva printre voi care are un moto cu km multi sau a intalnit/citit pe undeva.

 

Multumesc si numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca este in stare buna daca a fost folosit corespunzator si i-au fost schimbate consumabilele la timp. Nu deageaba in cartea service sunt trecute reviziile pana la 140 000 km. Al meu nu are decat 26 000 km dar merge fara probleme. :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hello, hello...

 

Va povesteam eu acu ceva timp ca urma sa-mi pun bujii cu iridiu la gs. Ei bine, mi-am pus.

 

Constatari:

- nu se ma balbaie intre 2000-3500 ture

- trage semnificativ mai bine si mai smooth in aceeasi gama de turatii

- nu mai moare la semafor cand accelerez brusc. (asta nu avea legatura cu ambreiajul, putea sa fie si in Neutru, ca daca o acceleram brusc din ralanti, mai murea cateodata)

 

Concluzii:

- daca aveti unul din simptomele de mai sus, eu zic ca merita incercat cu schimbul cu o bujie iridium. la mine, oricat de surprinzator mi s-a parut, a facut minuni

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In ce priveste problema maea cu vitezometru: noi detalii

merg la 80 km/h intr-a 5-a, strang ambreiajul si turez in gol pana la 6000 rpm - vitezometrul urca peste 100 km/h desi ambreiajul e strans!!!!!!!!!!!!!!!!

revin cu chestia asta, ia incercati si voi pe ale voastre

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Ma primiti si pe mine ing rupul vostru? Tocmai mi-am luat un GS din 2000 :lol:

Mai mult ca sigur ca o sa am nevoie de multeee informatii :)

 

Sar'mana.

 

--- Mesaj completat în 12 Aug 2007 04:26 -------------
Salut,

Ma ajuta si pe mine cineva cu cateva raspunsuri?Asa cum am scris mai sus, tocmai mi-am luat motoreta si acum incep sa ma lovesc de diverse chestii...

 

1. Motorul porneste un pic cam greu...este nevoie sa tin apasat pe demaror 2-3 secunde ca sa porneasca. Este normal asa?

2. Tot la pornire, uneori este nevoie sa-i dau gaz dupa ce porneste ca sa stea la relanti.

3. Toba din stanga am vazut ca are o sita (ca un fel de dop cu o tzeava in mijloc) dar toba din dreapta nu are si se cam afuma. E ok?

4. Uneori in mers pare sa se inece...sa se intrupa, ca si cum nu ar avea benzina...

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, vreau sa schimb KLE-ul cu un transalp, cu F 650 gs sau dakar dupa 2000.

Singurul lucru care ma face sa nu fiu 100% hotarat pe trans este ca e alimentat prin carburator, fata de F care e pe injectie :) Carburatoarele necesita mai multa intretinere decat injectia, cu asta te duci la service si ti-o regleaza, dar la carburatoaremai trebuie sa le cureti, sa le reglezi, sa le sincronizezi, etc. In rest, totul este in favoarea lui: V2, 2 discuri fata, indicator benzina si temperatura, etc. In ceea ce priveste F-ul nu sunt hotarat 100% deoarece este monocilindru, si, din experienta proprie, pot sa spun ca monocilindrul vibreaza si este cam brutal (am mers pe un pegaso). Am inteles totusi ca F-urile chiar nu prezinta aceste caracteristici specifice altor monocilindrice:D

Ma intereseaza foarte mult cum merge la drum intins, aici eu as spune clar ca transalp e mai ndicat datorita motorului bicilindric si elasticitate mai mare.

Tine F-ul croaziera la 140 lejer pe autostrada? Nu ma intereseaza consumul, ci daca motorul este prea turat si vibreaza. Cu pasager si bagaje se descurca bine? Viteza maxima am auzit ca e 170, limitata electronic, suficient pentru el, parerea mea. Totusi nu ar fi stricat un 180 :lol:.

In final, exista diferente in ceea ce priveste performantele motorului intre F-ul normal si Dakar? Viteza de varf este aceeasi?

Multumesc mult, sper sa primesc niste raspunsuri care sa ma lamureasca! Aveti grija

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, vreau sa schimb KLE-ul cu un transalp, cu F 650 gs sau dakar dupa 2000.

Singurul lucru care ma face sa nu fiu 100% hotarat pe trans este ca e alimentat prin carburator, fata de F care e pe injectie :) Carburatoarele necesita mai multa intretinere decat injectia, cu asta te duci la service si ti-o regleaza, dar la carburatoaremai trebuie sa le cureti, sa le reglezi, sa le sincronizezi, etc. In rest, totul este in favoarea lui: V2, 2 discuri fata, indicator benzina si temperatura, etc. In ceea ce priveste F-ul nu sunt hotarat 100% deoarece este monocilindru, si, din experienta proprie, pot sa spun ca monocilindrul vibreaza si este cam brutal (am mers pe un pegaso). Am inteles totusi ca F-urile chiar nu prezinta aceste caracteristici specifice altor monocilindrice:D

Ma intereseaza foarte mult cum merge la drum intins, aici eu as spune clar ca transalp e mai ndicat datorita motorului bicilindric si elasticitate mai mare.

Tine F-ul croaziera la 140 lejer pe autostrada? Nu ma intereseaza consumul, ci daca motorul este prea turat si vibreaza. Cu pasager si bagaje se descurca bine? Viteza maxima am auzit ca e 170, limitata electronic, suficient pentru el, parerea mea. Totusi nu ar fi stricat un 180 :lol:.

In final, exista diferente in ceea ce priveste performantele motorului intre F-ul normal si Dakar? Viteza de varf este aceeasi?

Multumesc mult, sper sa primesc niste raspunsuri care sa ma lamureasca! Aveti grija

 

 

Dakarul meu e limitat la 160, mai mult nu vrea. Pana in viteza a 4-a se taie gazul la 7500, dar intr-a 5-a se taie la 6500. Am zis ca mi se pare mie, dar l-am incercat pana la Focsani si asta mi-a fost impresia.

De la 140 in sus dupa parerea mea, daca nu chiar de la 130, cu tot parbrizul ala mai inalt, te cam bate vantul, nu-s motoare de viteza!

De vibrat nu mi se pare ca vibreaza prea tare, ai grija la inaltime ca eu nici acum nu pot spune ca m-am obisnuit 100% cu el.

 

Din Moreni fiind, de ce nu-ti iei un corss?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...