Serban.S Postat Septembrie 13, 2009 Share Postat Septembrie 13, 2009 (editat) am doar gemuletu si e alb Unde erai cind plingeam si eu dupa un gemulet alb... Am cumparat unul galben, daca vrei facem schimb. Editat Septembrie 13, 2009 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
g3o Postat Septembrie 13, 2009 Share Postat Septembrie 13, 2009 (editat) e acuma sa nimerit sa i-l gasesc prin garaj [oricum ai noroc] Editat Septembrie 13, 2009 de g3o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antemiu Postat Septembrie 14, 2009 Share Postat Septembrie 14, 2009 Inainte de a sari cu gura "marsh pe google bah!" va spun ca am cautat pe f650.com si in manualul service si n-am gasit nicaieri cum se regleaza relantiul ... al meu sta pe la 1500-1550 ... si vreau sa-l las la 1400 cum zice cartea da nush de unde... mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Septembrie 14, 2009 Share Postat Septembrie 14, 2009 Inainte de a sari cu gura "marsh pe google bah!" va spun ca am cautat pe f650.com si in manualul service si n-am gasit nicaieri cum se regleaza relantiul ... al meu sta pe la 1500-1550 ... si vreau sa-l las la 1400 cum zice cartea da nush de unde... mersi Nu se poate regla relantiul la GS, poate prin resoftare a calculatorului... vezi aici detalii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antemiu Postat Septembrie 14, 2009 Share Postat Septembrie 14, 2009 Nu se poate regla relantiul la GS, poate prin resoftare a calculatorului... vezi aici detalii mersi mult... deci e ok la 1500 ... mie mi se parea multicel... dar daca ei zic ca asa tre sa fie... e ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
N.I.P. Postat Septembrie 19, 2009 Share Postat Septembrie 19, 2009 Aveti idee cam ce-ar trebui schimbat la revizia de 30.000 km? Am inteles ca filtrul de benzina si alte cateva. Imi puteti spune exact ce? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Septembrie 19, 2009 Share Postat Septembrie 19, 2009 Filtrul de benzina trebuia schimbat la 20.000km. Acum se fac urmatoarele proceduri: - se citeste calculatorul cu bmwmoditec - se schimba: uleiul si filtrul de ulei, antigelul daca au trecut 2 ani, daca nu se completeaza lichidul de frana daca a trecut un an, - se verifica: filtrul de aer si se schimba daca este necesar, distanta la valve(se face la fiecare 10k), jocul ambreiajului uzura lantului pinionului si foii nivelul acidului in baterie, suruburile de sustinere ale motorului, basculei, cadrului etc, jocul in rulmentii furcii, placutele de frana si uzura discurilor, - se goleste carcasa filtrului de aer, - se greseaza cricul central si pedala de frana, - se face un test de drum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Septembrie 21, 2009 Share Postat Septembrie 21, 2009 Din cauza ca mai toata mizeria aruncata de roata spate ajungea pe top-case in zona incuietorii, am hotarit sa fac ceva. A iesit ce se vede in poza. Referitor la cauciucul pus sa iti protejeze telescopul: cat de lung e, e prins si in partea de jos cu ceva sau doar atarna, la miscarile basculei nu poate sa se agate de roata si sa se smulga de acolo? ca ma bate si pe mine gandul sa imi pun ceva asemanator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Septembrie 21, 2009 Share Postat Septembrie 21, 2009 Referitor la cauciucul pus sa iti protejeze telescopul: cat de lung e, e prins si in partea de jos cu ceva sau doar atarna, la miscarile basculei nu poate sa se agate de roata si sa se smulga de acolo? ca ma bate si pe mine gandul sa imi pun ceva asemanator Cauciucul pentru protectia telescopului spate este prins doar in partea superioara cu 3 nituri pop. In partea de jos este liber. Dar cauciucul este destul de gros astfel incit nu flencane aiurea sa il prinda roata. In plus de asta, aparatoarea de plastic de care este prins este putin curba iar cauciucul preia aceasta curbura si sta putin mai batzos... Pina acum nu l-a prins roata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Septembrie 21, 2009 Share Postat Septembrie 21, 2009 (editat) Cauciucul pentru protectia telescopului spate este prins doar in partea superioara cu 3 nituri pop. In partea de jos este liber. Dar cauciucul este destul de gros astfel incit nu flencane aiurea sa il prinda roata. In plus de asta, aparatoarea de plastic de care este prins este putin curba iar cauciucul preia aceasta curbura si sta putin mai batzos... Pina acum nu l-a prins roata... Inca astept drepturile de autor Editat Septembrie 21, 2009 de Angi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Septembrie 21, 2009 Share Postat Septembrie 21, 2009 Dupa ce am ametit cautand rulmenti de jug pentru F 650 GS/Dakar 2004-2007, n-am avut icotro si am apelat la "prietenii" de la AB... 260 Ron perechea!! Acum ca-i am in fata, pot sa va spun ca sunt rulmenti SKF. Daca stiam dinainte CODUL, probabil ca-i luam mult mai ieftin de la reperezentanta SKF... De aceea il atasez aici, poate va salva cuiva dintre voi bugetul atunci cand va fi cazul: BMW Part Number: 07119985070 Dimensiunile sunt: 28X52X16 SKF Code: 320/28 X/Q Tabelul de la SKF il aveti aici: rulmenti.pdf Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Septembrie 21, 2009 Share Postat Septembrie 21, 2009 Bine de bagat la cap Eu imi gasisem cu 30E....ca am si eu in plan sa scap de un cloncanit ce nu-mi da pace. cat sunt la SKF? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Septembrie 21, 2009 Share Postat Septembrie 21, 2009 ...cat sunt la SKF? Nu stiu. Si acum ca i-am luat de la AB, nici nu ma uit pentru ca nu vreau sa ma enervez si mai tare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buzoianu Postat Septembrie 21, 2009 Share Postat Septembrie 21, 2009 (editat) Ce sa va fac, pa mine sa nu ma intrebati de piese, ca va mushc si sunt in clubu asta degeaba. Eu aduc rulmenti de jug japonezi pt aproape orice fel de mobra intre 170 - 190 lei. Mai bagati cate o intrebare si la mine inainte sau dupa AB. aproape la banii de la AB, la mine va alegeti si cu montajul. Editat Septembrie 21, 2009 de buzoianu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 21, 2009 Share Postat Septembrie 21, 2009 nu stiu ce cauciuc nituiti voi pe acolo dar la mine plassticul ala a plecat la plimbare de multe iar roata a muscat in anumite circumstante din suportul numarului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antemiu Postat Septembrie 22, 2009 Share Postat Septembrie 22, 2009 Dupa ce am ametit cautand rulmenti de jug pentru F 650 GS/Dakar 2004-2007, n-am avut icotro si am apelat la "prietenii" de la AB... 260 Ron perechea!!Acum ca-i am in fata, pot sa va spun ca sunt rulmenti SKF. Daca stiam dinainte CODUL, probabil ca-i luam mult mai ieftin de la reperezentanta SKF... De aceea il atasez aici, poate va salva cuiva dintre voi bugetul atunci cand va fi cazul: BMW Part Number: 07119985070 Dimensiunile sunt: 28X52X16 SKF Code: 320/28 X/Q Tabelul de la SKF il aveti aici: rulmenti.pdf Bafta! Banuiesc ca este identic cu cel de pe 2001-2003... sau!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Septembrie 22, 2009 Share Postat Septembrie 22, 2009 Bine de bagat la cap Eu imi gasisem cu 30E....ca am si eu in plan sa scap de un cloncanit ce nu-mi da pace. cat sunt la SKF? pret de anul trecut RULMENT 320/28 X/Q SKF - 44.77 lei/buc - dimensiuni 28*52*16 - 28 = diametru interior - 52 = diametru exterior - 16 = latimea Pret fara TVA la www.badi.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Septembrie 22, 2009 Share Postat Septembrie 22, 2009 Iote ce a aparut la mine pe ghidon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Septembrie 22, 2009 Share Postat Septembrie 22, 2009 Inca astept drepturile de autor Cind ne-om vedea ... Pina atunci, noi sa fim sanatosi Bafta bre Angi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antemiu Postat Septembrie 22, 2009 Share Postat Septembrie 22, 2009 Iote ce a aparut la mine pe ghidon Foarte misto... cat a fost!? ... aa ba nu ca sa fiu carcotas ofticat... e nashpa bah... nu mai vezi frumusete de bord !!! da-l jos si arunca-l! daca nu-l uzi nu te tine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Septembrie 22, 2009 Share Postat Septembrie 22, 2009 (editat) Foarte misto... cat a fost!? ... aa ba nu ca sa fiu carcotas ofticat... e nashpa bah... nu mai vezi frumusete de bord !!! da-l jos si arunca-l! daca nu-l uzi nu te tine! Hehe...lasa ca se vede si bordul...exact vitezele care ma intereseaza De pe la 50 pana pe la 130Km/h...oricum nu ajung eu acolo. ODO nu se vede in schimb, dar alta pozitie mai buna nu am reusit sa gasesc pentru montaj...RAM mountu ala este destul de mare. A fost relativ ieftin pentru un GPS din clasa lui, cam 170$ cu tot cu RAM mount si drum. Ca si model este sub BMW Mottorad Navigator III (Garmin StreetPilot 2820) ce are in plus Mp3Player si BlueStutz dar e mai bun ca Motorrad Navigator II. Nu e nou...dar arata impecabil, brend new! Editat Septembrie 22, 2009 de Trumansky Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flor!n Postat Septembrie 22, 2009 Share Postat Septembrie 22, 2009 (editat) Iote ce a aparut la mine pe ghidon sa-l stapanesti sanatos si sa ai grija de el. Editat Septembrie 22, 2009 de flor!n Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Septembrie 22, 2009 Share Postat Septembrie 22, 2009 Iote ce a aparut la mine pe ghidon Da, cam tare.... Sa-l stapanesti sanatos. Acu' ia zi bre, de unde l-ai luat? Ebay, amazon??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Septembrie 22, 2009 Share Postat Septembrie 22, 2009 Banuiesc ca este identic cu cel de pe 2001-2003... sau!? Din pacate NU! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antemiu Postat Septembrie 22, 2009 Share Postat Septembrie 22, 2009 Din pacate NU! Explica-mi de ce ca...eu am cautat la anul 2003 - modelul meu- ( Production Code: 0173 si 0176) si amandoua au aceleasi dimensiuni si acelasi cod pt piesa respectiva...si anume: BMW Part Number: 07119985070 Dimensiunile sunt: 28X52X16 Intreb pt ca eu tre sa stiu exact ce vreau cand merg la AB pt ca astia de la mine sunt niste nepregatiti ... ca sa nu vb urat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.