CuCun Postat Octombrie 21, 2009 Share Postat Octombrie 21, 2009 (editat) Pretul la ulei este chiar bun. Unde l-ai gasit? la mine in arad la un magazin moto inca ceva... am gasit la un magazin cu piese(suruburi, simeringuri, etc...) simeringuri pe acceasi dimensiune cu 7 lei , da mi-a fost un pic teama sa le iau ca n-am stiut dc or fi bune, da m-am uitat dupa ce le-am luat pe astea saito si sunt exact la fel.e o mica/mare diferenta de la 30E-40 lei si 7 lei km imi vor spune ce afacere am facut... Editat Octombrie 21, 2009 de CuCun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Octombrie 21, 2009 Share Postat Octombrie 21, 2009 la mine in arad la un magazin motoinca ceva... am gasit la un magazin cu piese(suruburi, simeringuri, etc...) simeringuri pe acceasi dimensiune cu 7 lei , da mi-a fost un pic teama sa le iau ca n-am stiut dc or fi bune, da m-am uitat dupa ce le-am luat pe astea saito si sunt exact la fel.e o mica/mare diferenta de la 30E-40 lei si 7 lei km imi vor spune ce afacere am facut... semeringurile tot semeringuri sunt, eu cred ca cele de 7 lei sunt la fel de bune ca cele OEM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Octombrie 21, 2009 Share Postat Octombrie 21, 2009 semeringurile tot semeringuri sunt, eu cred ca cele de 7 lei sunt la fel de bune ca cele OEM Daca sint facute de "Fartec-Brasov" garantez ca vor tine cel putin dublu fata de cele originale! Stiu asta din experienta proprie, testat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Octombrie 24, 2009 Share Postat Octombrie 24, 2009 am facut-o ...le-am schimbat singur...5 ore ambele singura chestie e ca sunt mai tari(am pus 10w), acuma nu stiu dc din cauza dif de ulei sau lipsei de ulei din telescoapele mele(eram cu uleiu' muuuult sub limita ) sunt curios sa vad cum se comporta pe off...da aia maine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Octombrie 25, 2009 Share Postat Octombrie 25, 2009 (editat) Asa arata ultima varianta, sper eu definitiva... Cu multumiri lui Nils pentru plastic Editat Octombrie 25, 2009 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Octombrie 26, 2009 Share Postat Octombrie 26, 2009 Nu ma huiduiti si nu aruncati cu pietre ca ma bag si eu pe topicul vostru, insa vreau doar sa intreb o intrebare: E cineva p'aici care s-a saturat de Dakaru lui si vrea sa treaca la naked? Dupa ce un an de zile am calarit un F650 '97, am facut gresala sa-l vand pentru un Suzuki Bandit. Si acum cand mai fac drumuri prin tara si vad potecute forestiere imi trag o palma si-mi spun ca n-am ce cauta p'acolo... deci, vreau sa-l vand/sa-l schimb cu un Dakar de dupa 2000. Banditu e din 2005. Multam mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Noiembrie 1, 2009 Share Postat Noiembrie 1, 2009 Am reusit sa pierd butonasul pentru flash-uri. Nu cel care muta fazele scurta si lunga. E vorba de cel mic mai din fata care se actioneaza cu degetul aratator. Aveti idee cum as putea rezolva problema? La Bavaria nu cred sa-mi vanda doar butonul ala... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 Am reusit sa pierd butonasul pentru flash-uri. Nu cel care muta fazele scurta si lunga. E vorba de cel mic mai din fata care se actioneaza cu degetul aratator.Aveti idee cum as putea rezolva problema? La Bavaria nu cred sa-mi vanda doar butonul ala... Daca gasesti vreo solutie, sa imi zici si mie, eu asa am cumparat mobra... La AB iti vand tot ansamblul stanga nu vand bucati - am intrebat eu acum vreun an. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 Simplu: se desface ansamblul, se scot cele doua fire de la contactul flas-ului (eventual se prelungesc putin) pe gauricea ramasa prin disparitia butonului si se lipesc cu letconul la un intrerupator micut care nu costa mai mult de 2-7 lei la magazine de profil (Dioda), intrerupator pe care il montezi apoi exact in locasul butonului. Poti chiar lipi pe exteriorul carcasei un intrerupator mic fara autoretinere, lipire cu Poxipol sau alte solutii. Totul e ca sa ai dimensiunea exacta a locasului si spatiul din interior ramas, pentru a cumpara un intrerupator cit mai adecvat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 Am reusit sa pierd butonasul pentru flash-uri. Nu cel care muta fazele scurta si lunga. E vorba de cel mic mai din fata care se actioneaza cu degetul aratator.Aveti idee cum as putea rezolva problema? La Bavaria nu cred sa-mi vanda doar butonul ala... sunt 3 gs bulite prin bavaria service unul pe casco.... vorbeste cu baietii de acolo...mecaniciii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucheze Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 Daca reusesti sa iei legatura cu vreun mecanic de acolo da-mi si mie un semn. Imi trebuie un semnalizator spate. Am sunat la ei la firma si mi-au spus ca nu pot sa umble la cele lovite pentru ca sunt ale asiguratorilor. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 sunt 3 gs bulite prin bavaria service unul pe casco.... vorbeste cu baietii de acolo...mecaniciii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 Simplu: se desface ansamblul, se scot cele doua fire de la contactul flas-ului (eventual se prelungesc putin) pe gauricea ramasa prin disparitia butonului si se lipesc cu letconul la un intrerupator micut care nu costa mai mult de 2-7 lei la magazine de profil (Dioda), intrerupator pe care il montezi apoi exact in locasul butonului. Poti chiar lipi pe exteriorul carcasei un intrerupator mic fara autoretinere, lipire cu Poxipol sau alte solutii.Totul e ca sa ai dimensiunea exacta a locasului si spatiul din interior ramas, pentru a cumpara un intrerupator cit mai adecvat. ...sau cauti pe careva care are unu' in plus... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 ...sau cauti pe careva care are unu' in plus... Uraaaaa Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CHL Postat Noiembrie 4, 2009 Share Postat Noiembrie 4, 2009 un subiect interesant pe celalt forum http://f650.ro/forum/viewtopic.php?f=25&t=115 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 5, 2009 Share Postat Noiembrie 5, 2009 deja dai cu spam. ce naiba e interesant la niste lma? ai nevoie de clickuri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Noiembrie 5, 2009 Share Postat Noiembrie 5, 2009 un subiect interesant pe celalt forum http://f650.ro/forum/viewtopic.php?f=25&t=115 Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Noiembrie 5, 2009 Share Postat Noiembrie 5, 2009 Merci la foarte multi ani angi ! chl, ce faci ma spamistule ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucheze Postat Noiembrie 5, 2009 Share Postat Noiembrie 5, 2009 Salutare, Am si eu o intrebare, sunt posesorul unui F650 GS din 2000, v-ati spalat vreodata motoarele la o spalatorie auto cu jet de apa? Am inteles ca nu se recomanda sa faci asta si e mai bine s-o cureti cu o perie si cu apa calda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 5, 2009 Share Postat Noiembrie 5, 2009 eu nu il spal niciodata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nils Postat Noiembrie 5, 2009 Share Postat Noiembrie 5, 2009 Salutare, Am si eu o intrebare, sunt posesorul unui F650 GS din 2000, v-ati spalat vreodata motoarele la o spalatorie auto cu jet de apa? Am inteles ca nu se recomanda sa faci asta si e mai bine s-o cureti cu o perie si cu apa calda. daaa.. si cu sampon antimatreata!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Noiembrie 5, 2009 Share Postat Noiembrie 5, 2009 Salutare, Am si eu o intrebare, sunt posesorul unui F650 GS din 2000, v-ati spalat vreodata motoarele la o spalatorie auto cu jet de apa? Am inteles ca nu se recomanda sa faci asta si e mai bine s-o cureti cu o perie si cu apa calda. bre', spal-o linistit, n-are nici pe dreacu'. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Noiembrie 6, 2009 Share Postat Noiembrie 6, 2009 Salutare, Am si eu o intrebare, sunt posesorul unui F650 GS din 2000, v-ati spalat vreodata motoarele la o spalatorie auto cu jet de apa? Am inteles ca nu se recomanda sa faci asta si e mai bine s-o cureti cu o perie si cu apa calda. Daca o speli cu jet, atentie la radiatoare! In rest nu-i problema. Sau daca ai rabdare, indicatiile producatorului ar fi s-o speli cu buretele si galeata cu apa. Eu o spal cu jetul si n-am avut probleme. Singura chestie e ca dau singur cu jetul si nu-i las p-aia de la spalatorie sa-si faca de cap. Cu jetul e bine sa nu dai de foarte aproape. Cam de la juma' de metru cred ca e ok. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 6, 2009 Share Postat Noiembrie 6, 2009 Singurele probleme pe care le-am avut la spalarea cu jet: MZ ETZ: s-a adunat apa pe chiulasa si scanteia se ducea direct la masa. Pana mam prins am dat ceva pedale. Asta se poate intampla la orice fel de spalare (cu apa ) KTM EXC: cumva a intrat apa in far. Nu mam prins si nu am dat becul jos ca sa se usuce apa. Peste cateva zile am constatat ca apa spalase luciul de pe oglinda. Cred ca cele mai expuse la jet ar fi firele, contactele si bateria. In ideea ca s-ar putea produce un scurt si sa nu mai porneasca motoreta. Sau sa se arda ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan xtr Postat Noiembrie 6, 2009 Share Postat Noiembrie 6, 2009 auziti bre, am si eu nevoie de o guma spate si de o camera...momentan e incaltata motoreta dakar 2004, cu mitas e 09 fata spate, dar spatele a luat un span mare de tramvai si acum trebe camera si cauciuc. voi stiti ceva oferte ca am mai cetit si eu si parca e slaba oferta la gume dastea dale noastre, ...numa de vitezoaie gasesti. multumesc si apropo, guma spate sa fie 140/70/17 sau 130......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.