Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gata a iesit si galbejitul meu de la reparat si e numai bun de alergat.

Cum pregetirea de iarna e in toi caut sa ii confectionez un scut suplimentar pt a scapa de apa si noroiul aruncat de roata fata pe pantaloni si bocanci.

 

Asa ca intreb daca a vazut cineva pe undeva un asemnea scut sau daca are vreo idee. :laugh:

Editat de tro5
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata a iesit si galbejitul meu de la reparat si e numai bun de alergat.

Cum pregetirea de iarna e in toi caut sa ii confectionez un scut suplimentar pt a scapa de apa si noroiul aruncat de roata fata pe pantaloni si bocanci.

 

Asa ca intreb daca a vazut cineva pe undeva un asemnea scut sau daca are vreo idee. :laugh:

ceva de genul...?

http://faq.f650.com/GSFAQs/Photos/FrameFai...uinos2004-2.jpg

http://faq.f650.com/GSFAQs/Photos/FrameFai...uinos2004-1.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata a iesit si galbejitul meu de la reparat si e numai bun de alergat.

Cum pregetirea de iarna e in toi caut sa ii confectionez un scut suplimentar pt a scapa de apa si noroiul aruncat de roata fata pe pantaloni si bocanci.

 

Asa ca intreb daca a vazut cineva pe undeva un asemnea scut sau daca are vreo idee. :laugh:

 

Scut nu am vazut dar iti spun ce am facut eu. Am luat o aripa fata noua de la bavaria, am taiat-o si am inadit-o de cea existenta.

Apoi am luat o prelungire de aripioara de tip DAKAR si acum este mult mai bine din punct de vedere al stropelii.

 

Pentru protectie la noroi pe spate am inadit 2 aparatori si a iesit cam asa ceva:

post-40812-1257965916_thumb.jpg

post-40812-1257966049_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scutul ala din plastic desi nu este prea estetic, este destul de competent, ca sa zic asa. Pentru cineva care nu pune prea mult pret pe aspect ci pe functionalitate, este super.

Personal insa nu as iesi cu asa ceva pe strada :laugh:

Editat de Serban.S
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

omul a intrebat...eu i-am dat o solutie gasita pe f650.com

functionalitatea nu cred ca e contestata, am vazut si la 1200gs asa ceva...aspectul ;) ...depinde de fiecare

poate o sa-i aduca ceva imbunatatiri mai "adecvate" aspectului...ca sa zic asa :laugh:

Editat de CuCun
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda... cam de tot kktul sa faci asta... Eh, n-au ajuns banii decat pentru un Transalp si... de! Oftica-i mare....

Stai linstit, ca si pe topicul respectiv forumul nostru (transalp.ro) tot asa face

Asa e el, nu are legatura cu faptul ca are Transalp

Nu cred ca e cazul sa ne bagi pe toti in aceeasi oala

 

Respect

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca e cazul sa ne bagi pe toti in aceeasi oala

 

Respect

 

Aici trebuie sa fiu de acord. Am avut onoarea sa cunosc multi transalpisti. In afara de stifferu si belbody pe care nu reusesc sa-i inteleg si de acum in colo nici nu ma voi mai obosi s-o fac, restul sunt oameni de nota 10+.

 

Astept cu nerabdare urmatoarea intrunire transalp. Am fost la cea de anul asta si m-am simtit ca acasa. Repet: OAMENI DE NOTA 10.

 

Numai bine si respect transalpistilor adevarati :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate cineva sa imi spuna dc gasesc in bucuresti pe la ceva magazine de profil (gen bavaria, etc...), neoprene pt telescoape la Dakar?Simple sau cu alte inscriptionari, dar nu de KTM sau alte marci de moto.Ca am un coleg ce merge la bucuresti maine dupamasa si sa il rog sa imi ia.Si preturi dc se poate...!

Multzam' :laugh:

Mesaj completat

/index.php?...=447518&hl=

 

ia uitati aici niste copii fara ocupatie

da chiar nu se gaseste cineva sa-l baneze pe acest individ...ca numa' aiurea scrie...da cu "bata in balta" la greu

lipsa de ocupatie...clar ;)

Editat de CuCun
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... nu are legatura cu faptul ca are Transalp

Nu cred ca e cazul sa ne bagi pe toti in aceeasi oala

Respect

 

M-ati inteles gresit! Departe de mine gandul da a judeca oamenii in felul asta...

Am spus TA pentru ca... are TA! Nici nu ma gandesc sa generalizez! :laugh:

 

Salut!

Are cineva nevoie de un topcase oricinalBMW . cu suport si kit de instalare?

Nou pentru F650 GS.

 

Îl donezi?? ;) Ca ar fi interesant de stiut si la ce bani este, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate cineva sa imi spuna dc gasesc in bucuresti pe la ceva magazine de profil (gen bavaria, etc...), neoprene pt telescoape la Dakar?Simple sau cu alte inscriptionari, dar nu de KTM sau alte marci de moto.Ca am un coleg ce merge la bucuresti maine dupamasa si sa il rog sa imi ia.Si preturi dc se poate...!

Multzam' ;)

nobody... :laugh: ??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am montat in urma cu doi ani neoprene pe furca dakarului. am cumparat de la motoman...niste neoprene de ktm care erau mai lungi, pt furca travel 300 si le-am taiat la 240, am eliminat partea cu scrisul ktm, am ridicat motoreta pe stander, am desfacut roata fata, furca, am montat cele 2 neoprene, am desfacut potcoava furcii si la vremea respectiva am prinns neoprenele cu soricei de tubul furciiapoi am remontat potcoava si gata.

 

Dupa un an de mers si nepasare am observat ca se stransese un nisip fin umezit si de ulei de furca sub neopren, care s-a acumulat deasupra soricelului de prindere si pana peste simeringul de praf.

 

am desfacut toata lucrarea, am ridicat simeringul de praf al furcii si am vazut ca trecuse de el si aveam acel nisip acumulat si pe simeringul de ulei din interior.

 

am curatat, am injectat vaselina siliconoca in interiorul simeringului de ulei, intre cele 2 margini racloare, am strans arcurile simeringurilor prin scurtare, am remontat tot la loc, dar de data asta nu am mai strans neoprenele cu soricei si astfel acel nisip care se strecoara dedesubt cade prin spatele furcii cand spal motoreta la wap.

 

de atunci am parcurs 10.000km si verific periodic prin ridicarea neoprenului care e starea simeringului, daca are nisip sau nu, si nu are...si nici furca nu mai curge.

 

am platit atunci pe neoprene cam 1 milion cred...

Editat de bogdan xtr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici trebuie sa fiu de acord. Am avut onoarea sa cunosc multi transalpisti. In afara de stifferu si belbody pe care nu reusesc sa-i inteleg si de acum in colo nici nu ma voi mai obosi s-o fac, restul sunt oameni de nota 10+.

 

Astept cu nerabdare urmatoarea intrunire transalp. Am fost la cea de anul asta si m-am simtit ca acasa. Repet: OAMENI DE NOTA 10.

 

Numai bine si respect transalpistilor adevarati :laugh:

 

Bine, sper ca anul care vine sa ma intalnesti si sa vezi ca sunt om de nota 5.

Multumesc pentru aprecieri cu toate ca nu ma cunosti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

auziti bre uameni,

 

cred ca mi s-a stricat preloadul la shock dakarului meu, in sensul ca am un spatiu mort la inceputul reglajului de preload cand parca surubul de invarteste in gol, fara sa impinga ulei.

colac peste pupaza am pierdut si bila aia care face clic cand dai de el...

a desfacut careva din voi furtunul ala de preload si sa bage ulei pe el ca sa compenseze lipsa acelui ulei?

 

eu cred ca la mine am pierdut un pic de ulei de la preload, cand intr-o dimineata friguroasa zilele astea am sarit de pe o bordura mare si la aterizare am auzit parca un zdrang ascutit si scurt dar pe moment nu am observat nimica. Acum nu stiu pe unde, idar banuiesc ca vreun oring acolo la spira arcului fiind contractat a scapat un pic de ulei la ateriyare si saiba aia, practic talerul de sus a arcului a scapat la capat si a emis zdrangul ala... acum parca sta spatele un pic mai jos decat de obicei...

 

bagati sugestii dac stiti...nu va sfiiti :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am montat in urma cu doi ani neoprene pe furca dakarului. am cumparat de la motoman...niste neoprene de ktm care erau mai lungi, pt furca travel 300 si le-am taiat la 240, am eliminat partea cu scrisul ktm, am ridicat motoreta pe stander, am desfacut roata fata, furca, am montat cele 2 neoprene, am desfacut potcoava furcii si la vremea respectiva am prinns neoprenele cu soricei de tubul furciiapoi am remontat potcoava si gata.

 

Dupa un an de mers si nepasare am observat ca se stransese un nisip fin umezit si de ulei de furca sub neopren, care s-a acumulat deasupra soricelului de prindere si pana peste simeringul de praf.

 

am desfacut toata lucrarea, am ridicat simeringul de praf al furcii si am vazut ca trecuse de el si aveam acel nisip acumulat si pe simeringul de ulei din interior.

 

am curatat, am injectat vaselina siliconoca in interiorul simeringului de ulei, intre cele 2 margini racloare, am strans arcurile simeringurilor prin scurtare, am remontat tot la loc, dar de data asta nu am mai strans neoprenele cu soricei si astfel acel nisip care se strecoara dedesubt cade prin spatele furcii cand spal motoreta la wap.

 

de atunci am parcurs 10.000km si verific periodic prin ridicarea neoprenului care e starea simeringului, daca are nisip sau nu, si nu are...si nici furca nu mai curge.

 

am platit atunci pe neoprene cam 1 milion cred...

stai sa vad dc am inteles....in partea de jos nu ai legat cu faseta(soricei)...? numa' in partea de sus e legat..?ca nu-mi dau seama...

fa o poza dc poti ...ms

cu probl ce o ai nu stiu ce sfat sa-ti dau :laugh:

Editat de CuCun
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci,

 

am legat soricei si sus si jos

dar pe cei de jos, care initial au fost si presati de potcoava cand am restrans suruburile, i-am taiat.

in acest fel , in partea de jos neoprenele stau pe partea aia mare a furcii, practic pe buza jambelor de jos, care contin si simeringurile de praf, doar din inertie si mai sunt putin prinse intre coroana si jambe.

 

poye cam greu ca nu e timp, sau stai asa sa caut unele mai vechi...

post-35583-1258119206_thumb.jpg

Editat de bogdan xtr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...