Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

auziti bre uameni,

 

cred ca mi s-a stricat preloadul la shock dakarului meu, in sensul ca am un spatiu mort la inceputul reglajului de preload cand parca surubul de invarteste in gol, fara sa impinga ulei.

colac peste pupaza am pierdut si bila aia care face clic cand dai de el...

a desfacut careva din voi furtunul ala de preload si sa bage ulei pe el ca sa compenseze lipsa acelui ulei?

 

eu cred ca la mine am pierdut un pic de ulei de la preload, cand intr-o dimineata friguroasa zilele astea am sarit de pe o bordura mare si la aterizare am auzit parca un zdrang ascutit si scurt dar pe moment nu am observat nimica. Acum nu stiu pe unde, idar banuiesc ca vreun oring acolo la spira arcului fiind contractat a scapat un pic de ulei la ateriyare si saiba aia, practic talerul de sus a arcului a scapat la capat si a emis zdrangul ala... acum parca sta spatele un pic mai jos decat de obicei...

 

bagati sugestii dac stiti...nu va sfiiti :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

eu am montat in urma cu doi ani neoprene pe furca dakarului. am cumparat de la motoman...niste neoprene de ktm care erau mai lungi, pt furca travel 300 si le-am taiat la 240, am eliminat partea cu scrisul ktm, am ridicat motoreta pe stander, am desfacut roata fata, furca, am montat cele 2 neoprene, am desfacut potcoava furcii si la vremea respectiva am prinns neoprenele cu soricei de tubul furciiapoi am remontat potcoava si gata.

 

Dupa un an de mers si nepasare am observat ca se stransese un nisip fin umezit si de ulei de furca sub neopren, care s-a acumulat deasupra soricelului de prindere si pana peste simeringul de praf.

 

am desfacut toata lucrarea, am ridicat simeringul de praf al furcii si am vazut ca trecuse de el si aveam acel nisip acumulat si pe simeringul de ulei din interior.

 

am curatat, am injectat vaselina siliconoca in interiorul simeringului de ulei, intre cele 2 margini racloare, am strans arcurile simeringurilor prin scurtare, am remontat tot la loc, dar de data asta nu am mai strans neoprenele cu soricei si astfel acel nisip care se strecoara dedesubt cade prin spatele furcii cand spal motoreta la wap.

 

de atunci am parcurs 10.000km si verific periodic prin ridicarea neoprenului care e starea simeringului, daca are nisip sau nu, si nu are...si nici furca nu mai curge.

 

am platit atunci pe neoprene cam 1 milion cred...

stai sa vad dc am inteles....in partea de jos nu ai legat cu faseta(soricei)...? numa' in partea de sus e legat..?ca nu-mi dau seama...

fa o poza dc poti ...ms

cu probl ce o ai nu stiu ce sfat sa-ti dau :laugh:

Editat de CuCun
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci,

 

am legat soricei si sus si jos

dar pe cei de jos, care initial au fost si presati de potcoava cand am restrans suruburile, i-am taiat.

in acest fel , in partea de jos neoprenele stau pe partea aia mare a furcii, practic pe buza jambelor de jos, care contin si simeringurile de praf, doar din inertie si mai sunt putin prinse intre coroana si jambe.

 

poye cam greu ca nu e timp, sau stai asa sa caut unele mai vechi...

post-35583-1258119206_thumb.jpg

Editat de bogdan xtr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-ati inteles gresit! Departe de mine gandul da a judeca oamenii in felul asta...

Am spus TA pentru ca... are TA! Nici nu ma gandesc sa generalizez! :laugh:

 

 

 

Îl donezi?? ;) Ca ar fi interesant de stiut si la ce bani este, nu?

Top-caseul l-am cumparat de la AB cu 300 euro si il dau cu 600 ron. tel.0734712889.

Editat de calaretul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

concluzia la zdrangu meu....arc rupt la soc

deci trebe arc si refacere sistem hidraulic de preload

 

orice ajutor e binevenit

 

Stai asa cu e chiar asa. Socul este generat electronic de o piesa (VDO) montata pe corpul clapetei de acceleratie langa potentiometrul clapetei. Acea piesa este de forma cilindrica si are la capat o palarioara care se retrage lasand sa intre mai mult aer in amestec. Aceasta nu se repara ci se inlocuieste ~400 lei. Nu trebuie sa refaci nimic doar inlocuiesti piesa.

Mesaj completat

 

Multumesc pt linkuri. Dupa realizare o sa postez capodopera.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

care din voi are toba sport pe mobra?

ma tot roade gandu sa-mi pun pe a mea si nu stiu de unde sa o apuc problema.

mai trebuie sa mobific ceva pe la ea?

 

Daca iti iei una facuta pt acest model, nu trebuie sa schimbi nimic. Scoti toba veche si o mufezi pe cea noua. Tobele vin cu adaptor pentru galerie, asa ca-i simplu... Te-ai gandit la vreun model anume?

 

concluzia la zdrangu meu....arc rupt la soc

deci trebe arc si refacere sistem hidraulic de preload

 

orice ajutor e binevenit

 

Eu am ametit cautand oameni care sa faca asa ceva si nu am gasit decat in SUA! :crack:

Baga si tu o intrebare pe topicul de hard enduro. Poate acolo sa fie careva care stie mai departe...

Editat de RobbieB
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca iti iei una facuta pt acest model, nu trebuie sa schimbi nimic. Scoti toba veche si o mufezi pe cea noua. Tobele vin cu adaptor pentru galerie, asa ca-i simplu... Te-ai gandit la vreun model anume?

 

momentan nu am nici o preferinta. si nici nu ma dau banii afara din casa ca sa i-mi iau ceva scump.

am vazut ca e un tip pe forum care face tobe si costa cam 100 euro. de aici a pornit gandul si intrebarea daca mai trebuie sa fac si altceva.

in nici un caz nu o sa dau 600 euro pe un Sebring, leo, boss sau ceva de genu, mumai daca o iau la pret redus :crack: sau castig la loto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce generare electronica bre,

io m-am uitat la soc, pe la bascula si am vazut spira rupta...si nu e nici o parte electronica la socul de gs, are doar buteliile alea doua, de compresie si preload, nu vine nici un fir de pe nicaieri in soc sau in butelii.

 

 

Ha ha ha, tu ai incurcat socul motorului cu amortizorul. Acolo din pacate doar cu ceva sh sa inlocuiesti ca pe original te rupe la bani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din ciclul ..."urla maiestria din mine" a iesit asa ceva, ce demult vroiam sa fac da' pana acum n'am avut timp

protectii pt radiator:

post-22150-1258228436_thumb.jpg

post-22150-1258228626_thumb.jpg

la sfarsit le'am si vopsit ca sa arata si bine markusica al meu :)

post-22150-1258229672_thumb.jpg

si asa arata la final instalate, chestie ce nu'i chiar asa usoara ...asta dc nu vrei sa dai radiatoru' jos

le-am prins cu holsurub si cu piulita de tabla(asa cred ca'i zice) in gaurile deja date in masca, dar nu merg montate impreuna, asta in caz ca nu vrei sa dai jos radiatoru' ... ci prima data masca si apoi grilaju' la montarea caruia solutia a fost putin lipici(cred ca mere' la fel de bine si cu ceva silicon) ca sa tina piulita lipita de grilaj pana ce apuci sa bagi holsurubu' in ea si sa o strangi

post-22150-1258228955_thumb.jpg

post-22150-1258228985_thumb.jpg

cam asa ar trebui sa arata schema dupa care tre' taiat grilaju'

post-22150-1258228701_thumb.jpg

protectie rezervor lichid frana spate:

post-22150-1258230132_thumb.jpg

post-22150-1258230175_thumb.jpg

la astea nu am schite pt ca's facute dupa ureche(mi'au iesit din a doua :P ) intr-o dupamasa la lucru

urmeaza crash-bars...

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

pentru sezonul urmator intentionez ca cumpar un F650GS/Dakar din 2001-2002.Din pacate nu-mi pot permite ceva mai nou.M-am uitat pe mobile.de , si surprinzator dar la mama lor acasa BMW-urile sunt destul de scumpe.In comparatie, pe moto.it sunt mai ieftine,adica unul din 2001 cu aprox 50.000km este pe la 2200-2400Euro.Stiu ca merg lejer pana la 100.000km , dar as vrea sa stiu daca as cumpara unul la 50.000km cam la ce ar trebui sa ma astept sa schimb (ambreiaj,discuri frana,ceva pe la motor,...).De asemenea, in afara de urme evidente de lovituri,piese sudate/schimbate,... la ce ar trebui sa fiu atent (specific pentru acest model)?

 

Va multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trebuie sa imi cumpar baterie...

Actuala baterie, un saito cu care am cumparat mobra a sucombat ...

 

acum intrebarea mea este:

 

si-a cumparat cineva asa ceva ?

 

pretul este ok, insa nu stiu cum sta cu fiabilitatea.

Editat de THC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trebuie sa imi cumpar baterie...

Actuala baterie, un saito cu care am cumparat mobra a sucombat ...

 

acum intrebarea mea este:

 

si-a cumparat cineva asa ceva ?

 

pretul este ok, insa nu stiu cum sta cu fiabilitatea.

 

Daca ar fi sa-ti iei de exemplu de la Louis, ai cam cotiza undeva pe la vreo 50 de Euro pe una bucata. Daca Rombatu te tine 2 ani, eu unul zic ca iesi mai bine. Dar s-ar putea sa tina mai mult. Oricum, daca iei sa-mi zici si mie care-i situati acu ea ca si eu cam trebuie sa-mi schimb bateria la utilaj. E originala din 2006.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ar fi sa-ti iei de exemplu de la Louis, ai cam cotiza undeva pe la vreo 50 de Euro pe una bucata. Daca Rombatu te tine 2 ani, eu unul zic ca iesi mai bine. Dar s-ar putea sa tina mai mult. Oricum, daca iei sa-mi zici si mie care-i situati acu ea ca si eu cam trebuie sa-mi schimb bateria la utilaj. E originala din 2006.

 

 

La Louis, Saito exact ca cea pe care am avut-o este 28 Euro; Delo este 49 Euro si Varta e 61 Euro...

 

Rombatul ar veni pe la 18 Euro....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trebuie sa imi cumpar baterie...

Actuala baterie, un saito cu care am cumparat mobra a sucombat ...

 

acum intrebarea mea este:

 

si-a cumparat cineva asa ceva ?

 

pretul este ok, insa nu stiu cum sta cu fiabilitatea.

 

 

Vezi cat te duce cu tot cu transport.

Eu mi-am cumparat Exide asta in primavara de la userul Fortec de pe forum. M-a costat 115 Ron + vreo 20 ron transportul.

Daca asta de la rombat ajunge cu tot cu transport tot pe acolo...recomandarea mea se indreapta spre Exide. Daca scutesti macar vreo 30-40 ron ai putea sa incerci Rombat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

pentru sezonul urmator intentionez ca cumpar un F650GS/Dakar din 2001-2002.Din pacate nu-mi pot permite ceva mai nou.M-am uitat pe mobile.de , si surprinzator dar la mama lor acasa BMW-urile sunt destul de scumpe.In comparatie, pe moto.it sunt mai ieftine,adica unul din 2001 cu aprox 50.000km este pe la 2200-2400Euro.Stiu ca merg lejer pana la 100.000km , dar as vrea sa stiu daca as cumpara unul la 50.000km cam la ce ar trebui sa ma astept sa schimb (ambreiaj,discuri frana,ceva pe la motor,...).De asemenea, in afara de urme evidente de lovituri,piese sudate/schimbate,... la ce ar trebui sa fiu atent (specific pentru acest model)?

 

Va multumesc.

 

Ca la orice motor, trebuie sa te uiti la urme de accidente, sa nu fie nimic stramb sau lipsa; teoretic n-ar trebui sa ii schimbi la 50000 nimic important, poate intinzatorul de la lantul de distributie si pompa de benzina; in rest ulei si placute...

 

de exemplu al meu are acum 54.000 si are nevoie de reglaj supape si intinzator lant distributie de schimbat.

 

Specific modelului:

- daca are ABS, vezi sa fie fata-spate, daca n-are pe fata inseamna ca a fost trosnita in fata si nu s-a mai obosit sa o faca ca la carte (cunosc caz)

- pt modelele 2000-2003 (stiu de la a mea) au o buba la furca pinionului de-a doua (imi sare din viteza) - daca face asa mai bine cauta alta, nu-i neaparat buba nasoala dar trebuie sa desfaci motorul ca sa schimbi furca respectiva...

- imbinarea suportului de ax de la roata fata cu furca trebuie sa fie impecabila (fara fisuri, rugina si alte belele)

 

cam atat...daca mai imi amintesc mai completez...

 

Mesaj completat

Vezi cat te duce cu tot cu transport.

Eu mi-am cumparat Exide asta in primavara de la userul Fortec de pe forum. M-a costat 115 Ron + vreo 20 ron transportul.

Daca asta de la rombat ajunge cu tot cu transport tot pe acolo...recomandarea mea se indreapta spre Exide. Daca scutesti macar vreo 30-40 ron ai putea sa incerci Rombat.

 

M-am interesat la fan curier (din cate tin eu minte bateria are pana in 3 kg) si transportul costa 21 lei deci bateria cu tot cu transport ar ajunge la 98 lei..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca la orice motor, trebuie sa te uiti la urme de accidente, sa nu fie nimic stramb sau lipsa; teoretic n-ar trebui sa ii schimbi la 50000 nimic important, poate intinzatorul de la lantul de distributie si pompa de benzina; in rest ulei si placute...

 

de exemplu al meu are acum 54.000 si are nevoie de reglaj supape si intinzator lant distributie de schimbat.

 

Specific modelului:

- daca are ABS, vezi sa fie fata-spate, daca n-are pe fata inseamna ca a fost trosnita in fata si nu s-a mai obosit sa o faca ca la carte (cunosc caz)

- pt modelele 2000-2003 (stiu de la a mea) au o buba la furca pinionului de-a doua (imi sare din viteza) - daca face asa mai bine cauta alta, nu-i neaparat buba nasoala dar trebuie sa desfaci motorul ca sa schimbi furca respectiva...

- imbinarea suportului de ax de la roata fata cu furca trebuie sa fie impecabila (fara fisuri, rugina si alte belele)

 

cam atat...daca mai imi amintesc mai completez...

 

Ok.merci mult.

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut.

Cred ca e primul meu post aici, pt ca in 40 k km nu am avut nicio problema.

Imi poate spune cineva cum gasesc codul surubului de drenare a uleiului din motor? E vorba de F650 CS Scarver, dar, din cate stiu e acelasi ca si la gs/Dakar.

Stimabila don'soara de la AB nu m-a putut ajuta. :)

Nu il gasesc nici in manualul service la CS.

Precizez ca la ultimul schimb de ulei...l-am cam sifonat pe colturi si nu mai potriveste cheia de 24. Si nu as dori sa mai fac barbarii cu cheia de 23 fortata pe surub (e din Al, magnetic).

 

Multumesc anticipat.

:crack:

 

1854010.jpg

Editat de yzulyka
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

pentru sezonul urmator intentionez ca cumpar un F650GS/Dakar din 2001-2002.Din pacate nu-mi pot permite ceva mai nou.M-am uitat pe mobile.de , si surprinzator dar la mama lor acasa BMW-urile sunt destul de scumpe.In comparatie, pe moto.it sunt mai ieftine,adica unul din 2001 cu aprox 50.000km este pe la 2200-2400Euro.Stiu ca merg lejer pana la 100.000km , dar as vrea sa stiu daca as cumpara unul la 50.000km cam la ce ar trebui sa ma astept sa schimb (ambreiaj,discuri frana,ceva pe la motor,...).De asemenea, in afara de urme evidente de lovituri,piese sudate/schimbate,... la ce ar trebui sa fiu atent (specific pentru acest model)?

 

Va multumesc.

 

Clujene...

..te vad om pasionat...motoru tau poate e deja in Romania..adus tot din Germania...nu-l dau la samsari...fa-mi o oferta...ti-l pastrez pana-n martie...fara costuri de cazare...cat dai ?

vezi semnatura !

Mesaj completat

Va salut.

Cred ca e primul meu post aici, pt ca in 40 k km nu am avut nicio problema.

Imi poate spune cineva cum gasesc codul surubului de drenare a uleiului din motor? E vorba de F650 CS Scarver, dar, din cate stiu e acelasi ca si la gs/Dakar.

Stimabila don'soara de la AB nu m-a putut ajuta. :)

Nu il gasesc nici in manualul service la CS.

Precizez ca la ultimul schimb de ulei...l-am cam sifonat pe colturi si nu mai potriveste cheia de 24. Si nu as dori sa mai fac barbarii cu cheia de 23 fortata pe surub (e din Al, magnetic).

 

Multumesc anticipat.

:crack:

 

1854010.jpg

 

Astea o fi ?:

Screw plug, magnetic M24X2 11137690496Gasket ring 24X30X1,5 11417652949

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...