Serban.S Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 Salut M-ar interesa butoanele de incalzire minere si ABS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 roata spate e dreapta? cat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 Mesaj completat Salut M-ar interesa butoanele de incalzire minere si ABS. [/quote si ZIDU s-a interesat de ele. daca nu le vrea mai vorbim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelluu Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 asta e fain la motoarele noaste...ca ele nu more...se transforma )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
taxi Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 (editat) Preturi? Ce mai ai? Editat Aprilie 2, 2010 de taxi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bostanus Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 aparatori manere cumva? si saua aia m-ar interesa caci a mea e tare ca piatra....din ce an era? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 aparatori manere nu sunt .saua care o am la vanzare este mai tare ca saua de pe motorul meu. probabil ar trebui incercata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 Manerele/mansoanele de cauciuc? De la ghidon? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 cu parere de rau , am doar piesele din poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
textoru Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 cu parere de rau , am doar piesele din poze. Salut! Etrier frina fata si disc frina fata estem? Daca da, da-mi te rog un pret pe PM. Si pt roata spate daca o mai ai. Si apropos, motorul (grupul propulsor) il ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat Aprilie 3, 2010 Share Postat Aprilie 3, 2010 SARBATORI FERICITE !!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Aprilie 3, 2010 Share Postat Aprilie 3, 2010 BMW Camp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Aprilie 3, 2010 Share Postat Aprilie 3, 2010 need some help... azi am pus telescoapelor mele niste neoprene pro line, prinse cu fasete sus si jos...toate bune si frumoase...arata bine...dar cand pun roata inapoi si o strang cu pinionul, imi ramane un spatiu mare (cam de 2,5 ori mai mare decat era inainte...aprox 5-7 mm) in partea stanga, unde e distantierul ala mai mare pe langa asta, pinionul a intrat mult mai mult decat inainte cand l'am infiletat poate sa imi dea o explicatie pt chestia asta cineva?? inainte asa arata...spatiul ala era mult mai mic mersi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Aprilie 4, 2010 Share Postat Aprilie 4, 2010 BMW Camp - NOUL SITE GAZDA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nils Postat Aprilie 4, 2010 Share Postat Aprilie 4, 2010 BMW Camp - NOUL SITE GAZDA Deja s-a initiat cu tot cu preturi respectiv si cort si cazare pt fiecare buzunar pe topicul de intalnire a bmw 2010.Cred ca nu toti sunt amatori de cort. Dar pt toti exista solutie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Aprilie 4, 2010 Share Postat Aprilie 4, 2010 (editat) need some help...azi am pus telescoapelor mele niste neoprene pro line, prinse cu fasete sus si jos...toate bune si frumoase...arata bine...dar cand pun roata inapoi si o strang cu pinionul, imi ramane un spatiu mare (cam de 2,5 ori mai mare decat era inainte...aprox 5-7 mm) in partea stanga, unde e distantierul ala mai mare pe langa asta, pinionul a intrat mult mai mult decat inainte cand l'am infiletat poate sa imi dea o explicatie pt chestia asta cineva?? inainte asa arata...spatiul ala era mult mai mic mersi... chiar nimeni nu ma poate ajuta...? Editat Aprilie 4, 2010 de CuCun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Aprilie 5, 2010 Share Postat Aprilie 5, 2010 chiar nimeni nu ma poate ajuta...? Nene..ce nu inteleg eu din prima foto...cum naiba ai montat roata aia pe un singur amortizor ? Cel din stanga de ce nu se vede in poza ? P-acolo e "shpilu" ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
taxi Postat Aprilie 5, 2010 Share Postat Aprilie 5, 2010 need some help......,,roata inapoi si o strang cu pinionul, ''... pe langa asta, pinionul a intrat mult mai mult decat inainte cand l'am infiletat Care pinion? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Aprilie 5, 2010 Share Postat Aprilie 5, 2010 (editat) Nene..ce nu inteleg eu din prima foto...cum naiba ai montat roata aia pe un singur amortizor ?Cel din stanga de ce nu se vede in poza ? P-acolo e "shpilu" ! domn'e, nu e montat doar un sg amortizor , doar in poza se vede asa, pt a se vedea mai bine problema de care vb Mesaj completat Care pinion? aaa scuze...eram cam la ora scrierii postului... e vorba de axul care trece prin roata din fata, si problema e ca ramane un spatiu mare intre telescop si bucsa de pe roata, spatiu mult mai mare decat era inainte Editat Aprilie 5, 2010 de CuCun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Aprilie 5, 2010 Share Postat Aprilie 5, 2010 Teoretic axul cind este strins, nu trebuie sa ai distanta mare cum ai tu la bucsa respectiva. In partea opusa, unde se infileteaza axul in amortizor, la stringerea completa, capatul axului este situat exact la fata locasului din jamba (daca si acolo ai un spatiu e o problema). Apoi se stringe surubul de sigurantare al axului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cdarken Postat Aprilie 5, 2010 Share Postat Aprilie 5, 2010 Howdy, folks Ma alatur si eu clanului posesorilor de F650GS. Am citit niste lucruri cam ingrijoratoare referitoare la pretul unui filtru de benzina pentru acest minunat mijloc de transport si am gasit pe f650.com niste trucuri pentru a evita "taxa" BMW si anume adaugarea unui filtru ieftin inainte de filtrul standard care are minunatul regulator incorporat. A incercat cineva asa ceva sau macar un sfat pentru ce s-ar putea potrivi si sa fie si disponibil pe piata noastra? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Aprilie 5, 2010 Share Postat Aprilie 5, 2010 (editat) Presiunea la care ajunge benzina la filtrul de benzina original si dupa aceea la injectoare este foarte mare. Citez: " Pressure is determined and maintained at 50 psi by the BMW filter/regulator device. The fuel pump is capable of developing pressures higher than that." Presiunea este calibrata Âşi menținută la 50 psi de filtru/regulator BMW. Pompa de combustibil este capabila de a dezvolta presiuni mai mari decât cea specificata. Stiu ca filtrul original BMW este foarte scump, insa adaugarea unuia mai ieftin si mai ales improvizarea se poate lasa cu cheltuieli mai mari decit un filtru de benzina + incendiu. Aici gasiti totul despre presiune + filtru de benzina la F650 GS Bafta! Mesaj completat Howdy, folks Ma alatur si eu clanului posesorilor de F650GS. Am citit niste lucruri cam ingrijoratoare referitoare la pretul unui filtru de benzina pentru acest minunat mijloc de transport si am gasit pe f650.com niste trucuri pentru a evita "taxa" BMW si anume adaugarea unui filtru ieftin inainte de filtrul standard care are minunatul regulator incorporat. A incercat cineva asa ceva sau macar un sfat pentru ce s-ar putea potrivi si sa fie si disponibil pe piata noastra? Felicitari pentru achizitie. Nu te speria numai de pretul unui filtru de benzina. Se poate si mai rau ... Doar ti-ai luat BMW... Baga si niste poze cu utilajul... Editat Aprilie 5, 2010 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cdarken Postat Aprilie 5, 2010 Share Postat Aprilie 5, 2010 Ai dreptate, Serban. Cred ca e mai intelept sa ma abtin. Deocamdata am probleme mai urgente de rezolvat, trebuie sa-i schimb filtrul de aer si cred ca si bujiile. Chiar, ce tip de bujii recomandati? Uite si o poza: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Aprilie 5, 2010 Share Postat Aprilie 5, 2010 (editat) Chiar, ce tip de bujii recomandati? NGK D8EA Daca nu gasesti D8EA, poti pune si D8EB Filtru de benzina, l-am inlocuit de o saptamana si a costat 370 ron + TVA, comandat de la BMW Cluj (Autotransilvania) Nu recomand nimanui improvizatii la sistemul de alimentare cu combustibil (mai ales). Din filtrul meu de benzina, dupa ce l-am dat jos a curs ceva asemanator apei cu namol , de culoare neagra, plina de impuritati (parca era nisip) Editat Aprilie 5, 2010 de yzulyka Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.