Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Pai daca ai vrut motoreta cu abs acu te plangi ca intra in functiune? :laugh:

E normal sa intre foarte repede spatele, nu ai greutate pe el, cand franezi se descarca ... etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pai daca ai vrut motoreta cu abs acu te plangi ca intra in functiune? :laugh:

E normal sa intre foarte repede spatele, nu ai greutate pe el, cand franezi se descarca ... etc.

 

Ce nu mi-a dat prin cap sa fac pana acum este sa scot ABS-ul si sa vad cat de repede se blocheaza roata spate. Pentru ca daca la aceeasi putere de apasare a franei, roata nu se blocheaza, inseamna ca e prea sensibil ABS-ul. Da ii fac si testul asta.

 

Credeam ca exista o modalitate de a varia momentul in care intra ABS-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mesaj completat

Salutare

 

Primul meu post aici si in curand si primele impresii de motociclist.

Nu am permis dar in schimb mi-am luat de curand o motocicleta F650 GS Dakar din 2004 cu 13k la bord (foto dupa inmatriculare).

M-a ajutat domnul Zeroo si totul pare ok. Urmeaza sa intru in ea dupa inmatriculare si sa ii schimb toate consumabilele.

 

In afara de astea, mai am o oaresce problema - mi se pare ca ABS-ul la frana spate intra prea repede. Adica apas, zic eu, fara sa se blocheze roata dar ABS intra in functiune si incepe sa tacane. Se mai intampla cuiva, suspectati ceva probleme, ati mai auzit de povestea asta, sunt lucruri care se pot regla la pedala sau cilindurul de ABS astfel incat sa intarzii intrarea lui in functiune.

 

Inca o intrebare - domnii de la RAR la ce se uita?

 

Va multumesc domnilor.

 

Uelcam!

 

Nu e nimic defect la ABS, pur si simplu trebuie sa apesi mai incet pe pedala :laugh:

 

Teoretic, domnii de la rar ar trebui sa se uite daca seriile motocicletei corespund cu cele ale actelor, totusi, se mai uita daca ai alte tobe, cauciucuri cu alte dimensiuni decat in talon; daca iti merg luminile/semnalele, i-am vazut si urcandu-se pe motor si facand o tura...

 

 

Ce nu mi-a dat prin cap sa fac pana acum este sa scot ABS-ul si sa vad cat de repede se blocheaza roata spate. Pentru ca daca la aceeasi putere de apasare a franei, roata nu se blocheaza, inseamna ca e prea sensibil ABS-ul. Da ii fac si testul asta.

 

Credeam ca exista o modalitate de a varia momentul in care intra ABS-ul.

 

Fii atent daca scoti ABS-ul ca blocheaza destul de repede roata, sa fii pe faza sa nu te arunce

Editat de THC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Martoaga in actiune cica... te lasa unde ti-e lumea mai draga si groapa mai adanca... :)

da stiu ca si tu esti defect rau... :lol:

si vorba unuia...da'i sa puta :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca stiam ca faci asa lucrare, ma invitam si eu pe la tine, macar sa casc gura si sa vad cum se face. :)

Ma paste si pe mine o schimbare de ulei in furca in viitorul apropiat...

 

 

Te invit la mine la garaj daca vrei...ca sunt deja expert in schimbat :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A reusit cineva cu ABS sa desfaca surubelul ala nenorocit unde este intinzatorul de la lantul de distributie?

si daca da, poate imi spuneti si mie cum..

Cred ca singurul mod in care nu am incercat sa il desfac e cu capul in jos atarnat de piciorul stang :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Martoaga in actiune cica... te lasa unde ti-e lumea mai draga si groapa mai adanca... :huh:

 

:D da vad ca ai cautat molozu' ala la cum arata valea acolo ... totu' curat frumos uscat si ai gasit tu canal :cheers: m-am infipt si io intr-o groapa wd asta mergeam linistit si brusc a disparut spatele motorului si ma simteam ca pe chopper. poza e dupa rescue ca n-aveam aparatul la mine. m-am calmat si a doua zi am rupt maneta de ambreiaj in varfu' dealului :P

post-54528-1272996072_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

 

Primul meu post aici si in curand si primele impresii de motociclist.

Nu am permis dar in schimb mi-am luat de curand o motocicleta F650 GS Dakar din 2004 cu 13k la bord (foto dupa inmatriculare).

M-a ajutat domnul Zeroo si totul pare ok. Urmeaza sa intru in ea dupa inmatriculare si sa ii schimb toate consumabilele.

 

In afara de astea, mai am o oaresce problema - mi se pare ca ABS-ul la frana spate intra prea repede. Adica apas, zic eu, fara sa se blocheze roata dar ABS intra in functiune si incepe sa tacane. Se mai intampla cuiva, suspectati ceva probleme, ati mai auzit de povestea asta, sunt lucruri care se pot regla la pedala sau cilindurul de ABS astfel incat sa intarzii intrarea lui in functiune.

 

Inca o intrebare - domnii de la RAR la ce se uita?

 

Va multumesc domnilor.

Salutare Motonik ,si sa-l stapanesti sanatos si fara evenimente. :cheers:

Daca mergi cu pasager si greutatea pe spate e mai mare ai sa vezi ca nu mai intra asa repede abs-ul.

Numa bine !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da stiu ca si tu esti defect rau...

si vorba unuia...da'i sa puta

 

Corect! , DA-i SA PUTA!!! ce palaria mea, n-am luat-o s-o tin curata in garaj! :huh:

 

:P da vad ca ai cautat molozu' ala la cum arata valea acolo ... totu' curat frumos uscat si ai gasit tu canal :D m-am infipt si io intr-o groapa wd asta mergeam linistit si brusc a disparut spatele motorului si ma simteam ca pe chopper. poza e dupa rescue ca n-aveam aparatul la mine. m-am calmat si a doua zi am rupt maneta de ambreiaj in varfu' dealului :moto:

 

Iesisem de pe forestier sa ne dam pe iarba aia frumoasa (era pe valea Doftanei) ... si ca sa iesim iarasi la drum trebuia sa trecem un sant prea adanc si abrupt pt mobrele noastre...

Noi cu mentalitatea de " avem ENDURO - touring ... cum sa ma intorc atata cand dau de-un sant cu mal!?!? :cheers: " si ala era singuru loc mai "traversabil" ... de unde sa stim ca e juma de metru malu?!? Cand m-am apucat sa imping m-am trezit ca imi intra apa peste cizma, cam atat mi s-a dus picioru.

 

A avut si zile mai grele Murgu!

 

La mai mare!

Mesaj completat

 

Poate stiti de ei:

 

http://www.b66ama.com/

 

Tot respectul.

Editat de antemiu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Sa fiu scurt si la obiect: are cineva de vanzare un parbriz de Dakar, inalt, negru, in stare buna, pt. un GS din 2005 (adica prinderea cu 4 suruburi, nu cu 3)? Eventual schimb cu stock (al meu) plus vreo diferenta? La un pret decent, ca e nou aprox. 100 de euro la Bavaria... Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iesisem de pe forestier sa ne dam pe iarba aia frumoasa (era pe valea Doftanei)

 

am frecat si sambata si duminica mai toate forestierele ,potecile si coclaurile din valea Doftanei poate chiar ne-om fi vazut :huh: ... maneta de ambreiaj am rupt-o dinspre Secaria spre Tesilia pe dealurile din dreapta.... e o zona tare frumoasa si abia astept sa mai trec pe acolo cu niste scuturi solide pe alocuri :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am frecat si sambata si duminica mai toate forestierele ,potecile si coclaurile din valea Doftanei poate chiar ne-om fi vazut :huh: ... maneta de ambreiaj am rupt-o dinspre Secaria spre Tesilia pe dealurile din dreapta.... e o zona tare frumoasa si abia astept sa mai trec pe acolo cu niste scuturi solide pe alocuri :cheers:

 

Daca nu aveam scut, ori lasam uleiul brusc, ori imi "rezolvam" evacuarea... am niste urme pe el de nu-mi imaginez ce bolovani tre sa le fi facut...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

 

As dori si eu o recomandare de furnizor sau o solutie second hand pentru un cric central

Multumesc

 

http://www.f650.ro/forum/viewtopic.php?f=16&t=190

http://www.f650.ro/forum/viewtopic.php?f=16&t=201

 

vezi poate mai are vrunul din ei cricul central si afla daca se potriveste de pe f650 clasic pe dakarul tau. primul link pare sa aibe un cric inalt tocmai bun pentru gs dakar.

bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu merge cric de clasic sau gs normal pe dakar.

se poate lungi ala de gs normal.

 

daca iei sh ai grija sa iei cu tot cu arcuri, suruburi si bucsele aferente

 

 

gasesti aftermarket pe la touratech si altii cric central facut pt dakar

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A intrebat cineva mai devreme cum sa desurubezi dopul de la intinzatorul hidraulic la modelul cu abs. Eu am reusit performanta asta cu o cheie fixa, e mult pana reusesti sa-l invarti un pic, ca pe urma merge la mana. Oricum sa invelesti cu carpe tot ce e in jur, sa nu belesti vopseaua. Daca il desfaci trebuie sa schimbi garnitura de cupru, altfel s-ar putea sa-ti curga ulei.

Mesaj completat

A incercat cineva sa cumpere mansoane de la Ariete? Cica sunt BMW replica. Arata bine in poze. Si banuiesc ca sunt mai ieftine ca la AB...

Stie cineva unde le pot gasi in RO ?

 

Stima.

 

Teoretic se potrivesc, practic trebuie sa cumperi doua seturi, pt ca ai mansoane incalzite. Am vazut la magazinul KTM de pe cotroceni acum ceva timp. Eu mi-am luat progrip, ca erau negre ca si cele originale.

Mesaj completat

Acu' am vazut despre ce e vorba, d-alea n-aveau ca as fi luat :)

Editat de invictus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce inteleg eu din linkul ala exista mansoane Ariete incalzite.....daca stie cineva de unde si cat si eu as fi interesat intrucat la BMW mansoanele incalzite au prostul obicei de a se duce naibii .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca exista mansoane din cauciuc asemenatoare cu alea originale pentru minerele cu incalzire de GS. Si eu vreau o pereche. Totul e sa gasim pe cineva care aduce in romanica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca exista mansoane din cauciuc asemenatoare cu alea originale pentru minerele cu incalzire de GS. Si eu vreau o pereche. Totul e sa gasim pe cineva care aduce in romanica.

 

Pentru cei interesati, uitati-va AICI. Daca ne adunam mai multi, poate fi o afacere buna...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A intrebat cineva mai devreme cum sa desurubezi dopul de la intinzatorul hidraulic la modelul cu abs. Eu am reusit performanta asta cu o cheie fixa, e mult pana reusesti sa-l invarti un pic, ca pe urma merge la mana. Oricum sa invelesti cu carpe tot ce e in jur, sa nu belesti vopseaua. Daca il desfaci trebuie sa schimbi garnitura de cupru, altfel s-ar putea sa-ti curga ulei.

 

multumesc!

 

am sa mai incerc sa il desfac cu o fixa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...