invictus Postat Mai 29, 2010 Share Postat Mai 29, 2010 (editat) Au venit manerele pentru cei care au dat banii pentru ele. Cine se stie vinovat sa ma contacteze. Important: mai exista un set de minere care a fost comandat in plus de importator fata de lista noastra. Cine mai vrea unul sa zica. m-am trezit cam tarziu, dar daca mai e, il vreau eu. Editat Mai 29, 2010 de invictus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Mai 29, 2010 Share Postat Mai 29, 2010 S-a facut. Ai PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Mai 30, 2010 Share Postat Mai 30, 2010 S-a facut. Ai PM. mersi mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandel Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 Cred ca motocicleta mea e posedata. Pe scurt iata ce mi s-a intamplat: Ma pregateam sa ies de pe autostrada la Fetesti, am redus viteza, mi-am dat seama ca nu e iesirea care trebuie, am accelerat f. putin si atunci am simtit cum motocicleta se accelereaza singura! Am apasat ambreiajul, cred ca am apucat sa schimb si cateva trepte inferioare, am tras pe dreapta si luat contactul. Am observat ca maneta de acceleratie nu revenea. Am slabit contragreutatea de la ghidon, am tras de cateva ori de acceleratie si totul a fost ok. Am abandonat ideea de a ma intoarce pe drumul vechi, gandul ca s-ar putea sa mai patesc asta pe o sosea circulata, eventual intr-o curba m-a facut sa aleg autostrada. Supriza am avut-o acasa cand m-am uitat la inregistrarile facute de camera de pe ghidon. Se pare ca acceleratia nu ramasese blocata, ci se autoaccelera in reprize, fapt pe care eu nu l-am sesizat pe loc, probabil datorita morcovului. Singurul eveniment notabil dinainte de tarasenia asta a fost faptul ca am alimentat la un Petrom obscur in Cernavoda, vanzatorul a indesat benzina pana la refuz si eu n-am mai verificat daca a inchis busonul cum trebuie. Dupa cateva sute de metri m-a avertizat colegul de pe motocicleta din spate ca pierd benzina. L-am inchis bine si cam asta a fost. Nu cred ca are vreo legatura... Vi s-a intamplat vreodata asa ceva? Ma duc sa-i fac o sfestanie? Atasez filmuletul cu pricina. Numa' bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 nu cumva ajunsese in zona rosie in care iti taia gazu ? mie asa imi suna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 Pai n-ai buton care taie aprinderea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 face asa urat ca intra limitarea de turatie din cauza de gaz maxim. ce se intampla e ca ti se duce cablu de acceleratie - probabil jos langa clema care il tine prins de corpul injectiei. pui unul nou si gata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandel Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 nu cumva ajunsese in zona rosie in care iti taia gazu ? mie asa imi suna Nu prea aveam cum, ca tocmai ce incetinisem f. tare sa ies de pe autostrada. Cred ca eram chiar subturat pe portiunea aia. Mesaj completat face asa urat ca intra limitarea de turatie din cauza de gaz maxim. ce se intampla e ca ti se duce cablu de acceleratie - probabil jos langa clema care il tine prins de corpul injectiei. pui unul nou si gata Am observat la inceputul sezonului cateva moatze desfacute, dar am zis ca nu e dracul asa negru. O sa dau carenele jos sa arunc un ochi. Aveti idee cat costa un cablu la Bavaria? Mesaj completat Pai n-ai buton care taie aprinderea? Nu m-am grabit sa-i tai aprinderea pt. tocmai trecusem de un tir si nu prea-mi venea sa ma las in voia inertiei. Imediat ce-am iesit pe banda de urgenta am oprit-o de la buton. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 Mi-am montat claxonul prin intermediul unui releu. De acum pot sa spun ca atunci cind claxonez, se aude ceva mai bine decit inainte... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 S-a rezolvat. Cum am ajuns acasa, am scos sigurantele de 15 si de 10A, am tinut-o asa cam o jumatate de ora. Le-am pus la loc si am pornit-o din nou. Nu a vrut nici de data asta. Atunci m-am pus pe desfacut suruburi Am scos canalul care duce la filtrul de aer, am scos senzorul de aer, l-am curatat, l-am pus la loc. Filtrul de aer schimbat la jumatatea lui aprilie era curat, in cutia de aer, curat, nici urma de ulei. In tot timpul asta bateria era scoasa, am reusit sa pierd si o piulita de la borna pe undeva pe deasupra motorului. Am pus totul la loc, am pornit din nou. Priam oara nu a stat pornita, apoi am pornit din nou si am turat-o, cind am lasat acceleratia a murit din nou. A treia sau a patra oara insa, a pornit din prima, cu turatia stabila la 1500rpm. Ce concluzie pot sa trag? N-am nici o idee ce a contribuit la succes. Ma intreb ce a condus la asta. Aveti vreo idee? eu as merge pe varianta filtrului de benzina (nu te bucura ca nu-i chiar ieftin). pentru certitudine ar trebui sa ajungi cu mobra la un tester. in cealalta ordine de idei, tine minte si sfatul lui zeroo in legatura cu pasii de reset ai injectiei. pe mine m-a ajutat de multe ori cand mergeam ziua pe caldura, noaptea era frig/precipitatii si dimineata motorul pornea greu. in ultima ordine de idei, in situatii de genul celor intampinate de tine, exista tentatia mare ca la pornirea motorului sa tragi nitel de gaz. NU fa asta! in momentul pornirii, senzorul clapetei de acceleratie isi recalibreaza pozitia. daca gazul e deschis va porni de la o valoare nenaturala si motorul va tinde sa moara la ralanti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cdarken Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 @io, bogo: multam pt sfat Sa o luam pe etape: 1. filtrul de benzina - stiu ca e scump, dar la un moment dat va trebui schimbat si ala. e o singura problema mai deranjanta: nu-l gasesc pe nicaieri sa-l comand, din cite banuiesc asta se poate face la o reprezentanta BMW. trimit si prin posta? In pitesti nu exista asa ceva, iar de bucuresti mi-e drag de mor. 2. am resetat BMS-ul dupa procedura cu min-max de 3 ori, totusi se pare ca si dupa reset tot trebuie sa accelerez putin cind o pornesc de la rece, dupa ce a stat vreo 3 zile oprita, cum a fost cazul in seara asta. fara sa o turez nu voia sa stea pornita, mergea un timp la 1500 rpm apoi se taia. 3. cindva luna asta sau care vine voi schimba bujiile, cred ca simultan cu un schimb de ulei, vreau sa o am pregatita pentru un drum mai lung prin luna august, sa vad daca alea vor face o diferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 (editat) auzi, ce ar fi sa schimbi bateria? Sau macar sa o pui la incarcat pe redresor o noapte intreaga. Tare ma tem ca e si bateria de vina. Nu ai destul curent la pornire, din ce zici tu, ca pe la a treia pornire si dupa ce dai putin din gaz, abia atunci sta in ralanti, s-ar putea sa fie si de la baterie. Solutii simple, pana sa ajungi la schimbat filtrul de benzina... 1. Baterie (fiind pe injectie, totul la mobra asta, de la bec la senzori la filtru de benzina, consuma curent. Nu ai destul curent, CDI-ul citeste ca ceva nu e in ordine si da comanda sa se inchida pravalia. Din pacate asta e buba la mobrele astea destepte, tind sa ia ele decizii pt tine. Uneori o si nimeresc...) 2. Bujii (de asemenea, ar putea fi o problema) Mie, cei de la bavaria mi-au tot spus sa schimb filtrul de benzina pe la 25.000 de km, cand la fel, ma plangeam ca mi se opreste mobra, nu sta la ralanti, moare la stop daca nu trag putin de acceleratie... Am schimbat bateria (imi si pornea greu de la o vreme, si intr-o dimineata nu a mai pornit deloc) si bujiile, totul m-a costat cam 2 milioane si acum am 47.000 de km si nu mai am buba asta. Ceea ce inseamna ca am scutit o cheltuiala aiurea, clar nu era de la filtrul de benzina treaba. Cum ziceam si cateva posturi inainte, problema trebuie rezolvata in pasi mici, de la solutiile cele mai simple si logice, pana cand ajungi la a schimba piese scumpe si importante. Nu se strica mobra asta chiar asa cu una cu doua... Editat Iunie 2, 2010 de zeroo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cdarken Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 Bateria e noua, am luat una pe gel. Cind am pus-o, motocicleta era rece si a pornit din prima, la fel si in saptamina 10-14 mai, a pornit ok. apoi o saptamina a stat, am avut o saptamina libera dar s-a nimerit chiar in ploi si n-am mai pornit-o. apoi pe 25, 26, 27 am plecat cu ea la lucru, iar in fiecare dimineata a inceput sa se manifeste la fel la pornire, doar daca trageam de acceleratie statea pornita. a culminat cu ziua de vineri, 28 cind nu a mai vrut sa sea pornita nici daca acceleram, apoi seara am reparat-o, cu resetul. Din cite am citit, e posibil sa fie nevoie si de 9 reseturi succesive sa mearga ok, dar mi se pare cam exagerat. ce-mi mai ramine de facut, dupa mine: 1. curatat potentiometrul de la clapeta de admisie (poate da un semnal aiurea la pornire si pacaleste bms-ul) 2. schimbat bujii O intrebare: daca e problema de bujii asta se manifesta prin oscilatii ale turatiei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 citesc acum, din posturile tale anterioare, ca ai bateria noua... Ai mai verificat nivelul la baterie, sa fie ok? Eu, anul trecut, m-am trezit ca am bateria e goala, dupa vreo 2 saptamani de mers in caldura infernala. Efectiv a fiert bateria si s-a evaporat apa distilata din ea. Am pus apa din nou in ea, dar mersesem asa cu ea ceva timp (am descoperit buba din intamplare, la o verificare de rutina) si bateria se futu... Merge sa verifici si asta (desfaci 8 suruburi, dar nu scoti 6 milioane din buzunar). Bafta. In alta ordine de idei, comanda nu o poti face decat la reprezentanta, in cazul in care vrei filtru neaparat... Sau pe Ebay, poate iesi si mai ieftin, dar nah, nu ai o siguranta ca o fi neaparat bun si nou (poate da, poate nu)... Totusi, nu e distanta asa mare de la pitesti la bucuresti...faci si tu o plimbare si mai incarci putin bateria... Mesaj completat nah, daca raspundem ca pe mess pe forum... daca e noua si pe gel, atunci ajungem la problema doi (posibila), bujiile. Si da, se poate sa ai oscilatii de turatii de la ele. Mie nu-mi dadea scanteie cum trebuie decat una din bujii, si imi facea mobra ca naiba. Nu te baga la bujii pe iridium, nu vei simti nicio diferenta (nu suntem noi asa maesti sa scoatem untul din mobrele astea in asa hal incat sa simtim ceva diferenta, in afara de cea din buzunar...) Si da, o curatire completa la tot ce inseamna mufe-contacte e benefica. Unde vezi o mufa, pac, o scoti, dai cu spray de contact, bagi ochiul sa nu fie oxidata, cureti daca e nevoie, pui la loc. Verifica si cablurile (ambreiaj-acceleratie), cel de acceleratie poate fi ruginit si blocat in camasa, poate fi spre rupere si ramane blocat undeva...daca agata, iarasi nu e bine... Cand irosesti toate solutiile posibile de genul asta...poti sa cauti pe cineva pe aici pe forum (am o banuiala ca e userul barbarossa, dar nu vreau sa vb cu pacat, trebuie sa mai intreb) care are un gs911, un tester mobil pt GS, si iti spune daca ai ceva erori-bube. Respectivul e tot aici in bucuresti, dar cum astora de la bavaria le merge testerul din an in pasti, si atunci cand le merge, nu stiu sa citeasca erorile in germana...(unii au patit-o)...incerci tot posibilul sa nu ajungi la ei decat daca e absolut necesar. Bafa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cdarken Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 Am bujiile luate deja, stiind ca nu au fost schimbate niciodata si o sa vina si momentul asta. DR8EB e modelul. O sa le schimb pur si simplu, cred ca le-a ajuns si lor, 25000km cred ca sunt de ajuns. Simbata cred ca fac si operatia asta, o desfac din nou si incerc si solutia asta, n-are rost sa mai amin, ca ma imbolnavesc de nervi. Multumesc pentru bunavointa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KESU Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 (editat) Am venit duminica de la un drum cu "Moromete"-cand am oprit motorul am avut surpriza sa vad ca pisa un pic de antigel astfel incat sa se faca jos o pata de vreo 10 cm diametru.am verificat racorduri si alte etansari dar pare oki. Mentionez ca am verificat temperatura la ceasul indicator de ulei si era pe la 90-becul de apa din bord se stinge normal la pornirea motorului. Am pornit motorul iar si nu s-a mai intamplat.-are cumva vreo valva de dilatare sau ceva de genul -ca la unele masini -care sa permita lichidului "umflat"sa nu forteze in etansari? Nu stiu daca a pornit ventilatorul-dar ma gandesc ca asta ar putea fi cauza. Ati mai patit careva asa ceva? Editat Iunie 7, 2010 de bykerkess Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 Am venit duminica de la un drum cu "Moromete"-cand am oprit motorul am avut surpriza sa vad ca pisa un pic de antigel astfel incat sa se faca jos o pata de vreo 10 cm diametru.am verificat racorduri si alte etansari dar pare oki.Mentionez ca am verificat temperatura la ceasul indicator de ulei si era pe la 90-becul de apa din bord se stinge normal la pornirea motorului. Am pornit motorul iar si nu s-a mai intamplat.-are cumva vreo valva de dilatare sau ceva de genul -ca la unele masini -care sa permita lichidului "umflat"sa nu forteze in etansari? Nu stiu daca a pornit ventilatorul-dar ma gandesc ca asta ar putea fi cauza. Ati mai patit careva asa ceva? Daca pierde lichidul pe la gaurica aia de la pompa de apa inseamna ca s-a belit unul din simeringurile de la pompa de apa. In general, daca pica pe acolo, pica direct pe galeria de evacuare si simti mirosul imediat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KESU Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 Daca pierde lichidul pe la gaurica aia de la pompa de apa inseamna ca s-a belit unul din simeringurile de la pompa de apa.In general, daca pica pe acolo, pica direct pe galeria de evacuare si simti mirosul imediat. nope nu acurs in mers ci doar cand l-am oprit si pe undeva prin fata si s-a prelins pe radiator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 Stie careva de unde pot cumpara placute de frana la un raport calitate/pret decent? (o sa caut si eu in paralel, dar poate a facut cineva schimbul de curand si imi da o idee) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 (editat) Stie careva de unde pot cumpara placute de frana la un raport calitate/pret decent? (o sa caut si eu in paralel, dar poate a facut cineva schimbul de curand si imi da o idee) Ebay rules! Goldfren sau EBC. Editat Iunie 7, 2010 de Trumansky Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bostanus Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 Cred ca am gasit o explicatie pentru diferenta intre distanta parcursa indicata de trip versus kilometrajul total. Trip-ul fiind intotdeauna mai mare... Am ajuns la concluzia ca kilometrajul total pierde sutele de metrii in momentul in care opresc/pornesc motorul si in Bucuresti cand fac drumuri scurte ajung la diferente de pana la 30 de km la 300km parcursi iar cand fac drumuri lungi si procesul oprit/pornit se repeta rar am ajuns la diferenta de max 8km la 400km parcursi. Nu stiu daca mai intereseaza pe cineva treaba asta dar pe mine ma termina moral diferenta asta si macar acum pot urmari un consum real la motocicleta bazandu-ma doar pe trip. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 Cred ca am gasit o explicatie pentru diferenta intre distanta parcursa indicata de trip versus kilometrajul total. Trip-ul fiind intotdeauna mai mare... Am ajuns la concluzia ca kilometrajul total pierde sutele de metrii in momentul in care opresc/pornesc motorul si in Bucuresti cand fac drumuri scurte ajung la diferente de pana la 30 de km la 300km parcursi iar cand fac drumuri lungi si procesul oprit/pornit se repeta rar am ajuns la diferenta de max 8km la 400km parcursi. Nu stiu daca mai intereseaza pe cineva treaba asta dar pe mine ma termina moral diferenta asta si macar acum pot urmari un consum real la motocicleta bazandu-ma doar pe trip. Aoleooo...m-a luat durerea de cap cand am vazut cifrele alea de pe spritmonitor... Ultimul drum, ala cu pasager cu ce viteza aproximativa l-ai facut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 nope nu acurs in mers ci doar cand l-am oprit si pe undeva prin fata si s-a prelins pe radiator. Toate sistemele de racire cu lichid au o supapa pentru supraincalzire. Nu stiu cum e la GS dar sigur are o astfel de supapa. Cauta pe la busonul radiatorului, pe la termostat, pe la vasul de expansiune daca are asa ceva. Sau uita-te pe schema. De obicei, supapa asta e conectata la un furtunas care ghideaza antigelul inspre jos. E posibil sa fi evitat toba si de aceea nu ai simtit nici un miros. Cand ai oprit a facut balticica, nu a mai imprastiat antigelul pe sosea. Sau s-a suprapus momentul parcarii motoretei cu momentul deschiderii supapei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bostanus Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 (editat) Stie careva de unde pot cumpara placute de frana la un raport calitate/pret decent? (o sa caut si eu in paralel, dar poate a facut cineva schimbul de curand si imi da o idee) Eu am luat de curand placute spate SBS cu 100 ron de la http://www.scorpio-az.ro/ ..... au si la mymoto . Scartaie un pic la inceput nu stiu sa-ti zic cat tin ... lumea zice ca sunt bune Mesaj completat Ultimul drum, ala cu pasager cu ce viteza aproximativa l-ai facut? 110km/h max pe autostrada caci altfel dau din cap heavy-metal deci as zice 100km/h medie.Am mers impreuna cu alt GS fara pasager care a avut 3,6 consum. Editat Iunie 7, 2010 de bostanus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 Eu am luat de curand placute spate SBS cu 100 ron de la http://www.scorpio-az.ro/ ..... au si la mymoto . Scartaie un pic la inceput nu stiu sa-ti zic cat tin ... lumea zice ca sunt buneMesaj completat 110km/h max pe autostrada caci altfel dau din cap heavy-metal deci as zice 100km/h medie.Am mers impreuna cu alt GS fara pasager care a avut 3,6 consum. Foarte tare...Eu am fost sambata pana la Pitesti, mers 100Km/h tot drumul si am scos 4.8L%. Eu + una bucata nevasta =130-140Kg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.