Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Majoritatea pieselor din otel probabil s-au decalit, majoritatea pieselor din aliaj (aluminiu, magneziu, etc.) s-au crapat sau s-au topit. Plastice, cauciuc - topit, ars. Nu vad ce ar mai putea fi utilizat din motoreta asta. Poate doar segmentii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Si cand ma gandesc ca am un imbecil de vecin care arunca chistoacele aprinse direct pe motor, pe husa. Am pus bilete pe motor in care rugam sa nu mai arunce. Nimic! De curand am mutat-o din locul ala deoarece la ultima tigara, pe langa husa, a reusit sa-mi arda si saua. Cum ar fi fost sa gasesc si eu mobra ca tine????? :smoke:

In schimb, acum, de cand am schimbat locul, am vazut o matza care intra pe sub husa si sta ori pe roata fata ori pe sa. Astept cu infrigurare urme de gheare. Sa vedem pe unde le-o lasa :lol:

Editat de Angi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Telescopu spate ? Am vazut motor la care ii mai trozneste din cand in cand telscopu spate (stand pe loc), in mod aleator.

181.png

 

Aproape, dar nu chiar :cheers:

 

S-a dus bucsa si tot ce tine de ea, pozitiile 3, 4 si 5. N-ar fi o problema, ele costand putin. D

 

Distractia e ca nu se poate comanda doar bucsa respectiva , decat cu tot cu piesa nr 2 din schema, care la Autotransilvania Cluj nu e nici mai mult nici mai putin decat 570 RONI si imi vine in 7 zile. :smoke:

 

De acolo am sunetul ciudat :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, vrea careva capacul de ulei? il las la 80roni, ca sta degeaba prin casa :lol:

numai bine.

 

salutare,

am facut curat prin scule si am gasit niste chestii de pe Dakarul meu vandut (650 Dakar 2005).

 

Daca cineva are nevoie, vand urmatoarele:

- aparatori mana BMW - dreapta noua, stanga un pic julita

- cauciucuri jumatate Metzeler cu care a venit

- capac de ulei cu temperatura - Touratech

 

Toate 3 mil :smoke:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si cand ma gandesc ca am un imbecil de vecin care arunca chistoacele aprinse direct pe motor, pe husa. Am pus bilete pe motor in care rugam sa nu mai arunce. Nimic! De curand am mutat-o din locul ala deoarece la ultima tigara, pe langa husa, a reusit sa-mi arda si saua. Cum ar fi fost sa gasesc si eu mobra ca tine????? :smoke:

In schimb, acum, de cand am schimbat locul, am vazut o matza care intra pe sub husa si sta ori pe roata fata ori pe sa. Astept cu infrigurare urme de gheare. Sa vedem pe unde le-o lasa :lol:

 

Mai demult, un catel imi tot rodea husa in partea de jos. Urme de pisica nam vazut. Lumea m-a sfatuit sa dau cu otet. Cica este respingator pt caini si pisici. Insa eu am folosit insecticid Kiltox. Ala cu miros de-ti vine sa-ti versi matele. Am dat cu el pe husa (in special in partea de jos) in speranta ca voi ucide astfel the fucking dog :cheers: . Bineinteles ca respectivul catel a fost prea destept sa linga insecticid dar rezultatul a fost ca nu sa mai atins nici o creatura cu mai mult de 2 picioare de husa mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da a fost un scurt partea care nu o inteleg e ca eu nu am umblat niciodata la nimic electric la ea, am schimbat doar uleiul si filtrele si placutele spate in intervalul 7000-17400 km. Am avut atata grija de ea si chiar asa sa arda din senin in garaj. E totusi un BMW ma gandesc. Motorul era ca nou, necazut, nelovit, neumblat, fara xenon sau alte interventii. Chiar sunt dezamagit sa patesc asa ceva. In fine asta e s-a dus......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nasol... :smoke:

..............

 

Nu sunt paranoic, dar ca fapt divers, sa stii ca mi-am comandat de o luna juma' alarma (nu de 2 lei , ci la cca 100 euro ) si am renuntat la comanda, de frica instalatiilor extra si a improvizatiilor tipic service-urilor romanesti. Totodata, mi-am cumparat si un far de streetfighter, si nici pe ala nu l-am mai montat.

Nu de frica neaparat al autoaprinderii, ci de evitarea problemelor ulterioare la partea electrica in general.

 

P.S. Ti-am raspuns si AICI

Editat de yzulyka
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da a fost un scurt

 

Mda, se pare ca sunt niste fire in dreptul robinetului pentru amortizor. Acolo, daca nu e prins bine, se freaca manunchiul ala de fire si se poate face un scurt. Cand am fost la BMW pentru o alta operatie, Tibi a umblat acolo din proprie initiativa si a prins nu stiu cum firele alea.

Imi aduc aminte ca parca am vazut o poza pe adv unde ardea un Dakar in zona aia. Faza misto e ca flacara avea deja vreo 10 cm si proprietarul avea timp de poze :smoke:

Editat de Angi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@silviu2403- imi pare rau de tine dar ...trage aer adanc in piept si continua drumul! orice sut in fund e un pas inainte, asa ca astept sa ne spui impresiile unui f800 sau a unui gs

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai demult, un catel imi tot rodea husa in partea de jos. Urme de pisica nam vazut. Lumea m-a sfatuit sa dau cu otet. Cica este respingator pt caini si pisici. Insa eu am folosit insecticid Kiltox. Ala cu miros de-ti vine sa-ti versi matele. Am dat cu el pe husa (in special in partea de jos) in speranta ca voi ucide astfel the fucking dog :smoke: . Bineinteles ca respectivul catel a fost prea destept sa linga insecticid dar rezultatul a fost ca nu sa mai atins nici o creatura cu mai mult de 2 picioare de husa mea.

 

Buna idee. Merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Distractia e ca nu se poate comanda doar bucsa respectiva , decat cu tot cu piesa nr 2 din schema, care la Autotransilvania Cluj nu e

 

ce iti lipseste tie e un rulment cu ace, probabil skf.

 

bucsa interioara se poate face la orice atelier de strungarie care are cat de cat idee. e o bucsa simpla de otel. eventual calit suplimentar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Off, am patit ceva de neimaginat si nu stiu unde sa intreb daca mai pot face ceva in aceasta situatie. Am AVUT, ca nu mai am, un BMW F650GS din 2004 17400km la bord, adus din Germania acum 2 ani la 7000km. In aceasta dimineata a ARS tot, eu il tin intr un mic garaj langa casa mea. In wk am fost la o scurta plimbare cu el si duminica seara l am pus in garaj ca de obicei. Doar ca in aceasta dimineata ma suna fratele disperat ca a luat foc motoru asa din senin. Usile sunt inchise iar eu aseara am trecut pe langa el si era totul in ordine. Au venit pompierii au stins incendiul, insa din motor nu cred sa fi ramas mare lucru. Mai pot face ceva cu el in aceasta situatie? Chiar nu stiu in ce directie sa ma indrept. Daca aveti un sfat ma puteti si contacta prin sms sau beep, va sun eu, la nr 0722 593 205. Poate e cineva interesat de el asa sau exista vre o sansa sa l fac. Nici nu stiu. Am atasat cateva poze. Multumesc

 

http://picasaweb.google.com/11569044163133...otoLaTrecutARS#

holly mother and god :smoke: , nu''mi vine sa cred...chiar in halul ala :lol:

sincere...condoleante, ma doare sufletu' cand vad asa ceva...

si sa faci ceva din ce a mai ramas...nici o sansa, cum zicea si andrei belcic, din ce se vede acolo tot e distrus...eventual piese de prin motor, ca restu...

uff...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a dus bucsa si tot ce tine de ea, pozitiile 3, 4 si 5. N-ar fi o problema, ele costand putin. D

Distractia e ca nu se poate comanda doar bucsa respectiva , decat cu tot cu piesa nr 2 din schema, care la Autotransilvania Cluj nu e nici mai mult nici mai putin decat 570 RONI si imi vine in 7 zile. :smoke:

Incearca la dillypoint.ro, aduce cam orice piesa OEM sau aftermarket (dupa cum alegi tu), livrarea se face cam in 4-5 zile lucratoare si trimite si in provincie (1-2 zile in plus in cazul asta). E online mai tot timpul pe ymess. Eu mi-am comandat absolut toate piesele de la el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca la dillypoint.ro, aduce cam orice piesa OEM sau aftermarket (dupa cum alegi tu), livrarea se face cam in 4-5 zile lucratoare si trimite si in provincie (1-2 zile in plus in cazul asta). E online mai tot timpul pe ymess. Eu mi-am comandat absolut toate piesele de la el.

same shit si la funduro meu! luat rulment pe ace de la rolling(20ron) luat simeringuri(5ron) mers la un strungar sa-mi faca o bucsa ax dupa modelul vechi dintr-un otel mai tare(am folosit otel de planetara parca ca sa nu-l mai calesc, 5ron ca ne cunoastem dar cred ca trebuia sa-i las mai mult pen ca a lucrat vreo 1h din cauza duritatii otelului)!

Editat de raoulserban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am primit e-mail de la BMW Cluj ca imi aduc piesele la doar 75 RONI +TVA in 5 zile. E vorba de pozitiile 3,4,5 din schema anterioara.

Se pare ca s-au recalculat peste noapte :smoke:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce ai tu acolo la linkage-ul ala is de fapt 3 rulmenti cu ace. Tot pe realoem iti arata si dimensiunea : 18X24X16

 

Cu un search pe Google, vezi ca sunt la 20 RON bucata

 

http://www.piese-scutere.net/products/PIAG...B47%7D125-.html

 

Chiar daca is de scuter, is exact la fel :smoke:

 

Ii bine sa ii schimbi toti 3 rulmentii, nu numai unu. Vezi ca scrie acolo

 

No. Description Supplement Qty From Up To Part Number Price Notes

04 NEEDLE SLEEVE 18X24X16 3 33537650094 $14.91

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa este, dar am constatat ca doar un rulment este spart. Ceilalti doi sun in regula.

Doar o garnitura am sa iau din alta parte (item-ul 3 ), pt ca am comandat doar una in loc de doua buc. cat era necesar.

Dar avand dimensiunile, nu cred ca va fi o problema pt cei de la Skf.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci o sa merg la un service de masini de spalat si am sa cer una imprumut de la ei :smoke:

 

Garniturile alea sunt foarte importante. Iti spun din proprie experienta! Pe acolo se strecoara apa si in scurt timp iti face rulmentii varza. La ce pret au (originalele, de la BMW), nu cred ca merita improvizat. Te-ai scumpi la tărâțe și nu merită...

Si din cand in cand, niste vaselina buna pe rulmentii aia si pe garnituri te va scuti de o multime de necazuri. Cum spuneam, am constatat asta pe propria piele...

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Am un Bmw F650 GS din 2006.

 

Trebuie sa schimb rulmentii de la jug. Ghidonul agata serios fix la mijlocul cursei.

 

Stiu ca sub "placa" argintie de sub ghidon (cea cu contactul) se afla o "piulita" rotunda neagra, cu 2 gauri mici diametral opuse. intrebarea mea este: cu ce cheie se desface chestia aia?

 

pe f650.com nu scrie nimic de asta, este explicat doar pe modelul vechi de F.

 

Multumesc,

Adi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Am un Bmw F650 GS din 2006.

 

Trebuie sa schimb rulmentii de la jug. Ghidonul agata serios fix la mijlocul cursei.

 

Stiu ca sub "placa" argintie de sub ghidon (cea cu contactul) se afla o "piulita" rotunda neagra, cu 2 gauri mici diametral opuse. intrebarea mea este: cu ce cheie se desface chestia aia?

 

pe f650.com nu scrie nimic de asta, este explicat doar pe modelul vechi de F.

 

Multumesc,

Adi

 

 

sa-ti traiasca tractorasul!

 

trebuie o scula specializata, pe care mi se pare ca o poti cumpara de la BMW sau iti faci propria scula ca in topicul de mai jos

 

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=559254

 

bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Am un Bmw F650 GS din 2006.

 

Trebuie sa schimb rulmentii de la jug. Ghidonul agata serios fix la mijlocul cursei.

 

Stiu ca sub "placa" argintie de sub ghidon (cea cu contactul) se afla o "piulita" rotunda neagra, cu 2 gauri mici diametral opuse. intrebarea mea este: cu ce cheie se desface chestia aia?

 

pe f650.com nu scrie nimic de asta, este explicat doar pe modelul vechi de F.

 

Multumesc,

Adi

Nu se potriveste o cheie cu care desfaci panza la flex? ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Piulita respectiva merge scoasa cu un cleste mops. are un gat de care se prinde elegant.

pe f650.com e detaliat la sectiunea dvd - un filmulet cu stilul in care se face operatiunea de inlocuire a rulmentilor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut!

 

filmuletul de pe f650.com arata un f650 care nu e GS, ca sa zic asa. Ala are alt tip de piulita ( am inteles ca e comuna la mai multe tipuri de motociclete) .. Intr-adevar, la GS trebe o scula de-aia de la BMW, sau ceva similar. Am incercat sa apuc cu o cheie tip cleste de marime mare, dar nu am reusit sa clintesc piulita. Pare a fi stransa destul de tare.

 

Merci pentru sfaturi.

Adi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...