KESU Postat Iulie 14, 2010 Share Postat Iulie 14, 2010 are careva un radiator de bmw gs? am o fisura la mijloc de la o piatra prinsa intre cadru si radiator, care in timp a fisurat o conducta care se pare ca nu poate fi sudata din cauza depunerilor din interior... orice informatie e binevenita, chiar si despre alternative de reparatie. multumesc Eu l-am reparat pe al meu la tonnyservice.ro-0722359734-au facut treaba super faina si mi-au dat si garantie la lucrare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan xtr Postat Iulie 14, 2010 Share Postat Iulie 14, 2010 multumesc, am vorbit cu tony si merg azi la diagnoza...sa speram ca e de bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
textoru Postat Iulie 14, 2010 Share Postat Iulie 14, 2010 E ceva mai complicat de atat, mai trebuie comandat cel putin si injectorul.Iar partea cea mai delicata aici e, comanda timpului de deschidere al injectorului. Pentru usurinta configurarilor initiale mi se pare mai convenabil sa-l fac cu controller, plus ca am ceva experienta in proiectat si programat montaje cu controllere, deci mi-ar fi mai usor. Salut, Eu unul as fi interesat de chestia asta. La mecanica ma pricep dar la electrica sunt pe linga. Asa ca o piesa de genul asta care sa te scoata din cacao prin pustietati sau tari straine ar fi binevenita. Daca crezi ca te ajuta cu ceva , eu am dispozitivul GS911 de diagnoza si citire a codurilor din calculatorul motorului. Hai noroc si toate alea bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Iulie 14, 2010 Share Postat Iulie 14, 2010 pt. bykerkess: aripa de pe roata fata, ce neam este? ce provenienta are ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex.R Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 Verifica si varianta asta Mesaj completat Rog un moderator sa stearga surplusul de posturi Mesaj completat Am folosit butonul REPORT, dar se pare ca nimic Multam, o sa arunc o privire sa vad ce rezolv. Intre timp am inlocuit termocupla cu una de la alt motor si tot asa face. In radiator am antigel si nici nu fierbe cand se aprinde becul. Am si spalat radiatorul si nu am nici o scurgere de lichid. Investigatia continua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nick 85 Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 La inceputul verii ma mandream cu noua achizitie si va spuneam despre ce si cate vreau sa pun pe Moromete.E gata demult, kilometrajul a crescut cu vreo 7000 de km-fara nici o problema exceptand o fisura la radiator care s-a rezolvat.Eh iata-l in toata splendoarea lui cu toate accesorile adaugate: topcase-hepcko de 53 de litrii-intra doua casti in el ceas temperatura ulei parbriz Puig inaltator parbriz-Puig aripa fata suplimentara semnalizari cu geamul alb tank rucsac si protectii de praf la telescoape-nu se vad in poze Salut! Nu faci te rog niste poze mai detaliate la deflectorul de aer de la parbriz. Si daca poti sa-mi dai ceva detalii: cam cat costa, de unde etc. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petru100 Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 Pinlock - te referi la Nolanul care nu e aburit? E trucaj sau chiar asa este? Petru Cand am cumparat prima oara casca am intrebat un prieten ce casca sa iau si mi-a recomandat cea neagra din imagine.... Cand o sa ma intrebe pe mine cineva nu cred ca o sa ezit nici o milisecunda....PINLOCK!!!! asta era raspunsul corect... poza cred ca zice tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 Pinlock - te referi la Nolanul care nu e aburit? E trucaj sau chiar asa este? Petru pinlock-ul nu e vrajeala, chiar functioneaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petru100 Postat Iulie 16, 2010 Share Postat Iulie 16, 2010 Deci pinlock e sistemul de dezaburire? Cine stie - dati mai multe amanunte... Petru pinlock-ul nu e vrajeala, chiar functioneaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antemiu Postat Iulie 16, 2010 Share Postat Iulie 16, 2010 (editat) Deci pinlock e sistemul de dezaburire? Cine stie - dati mai multe amanunte... Petru Pinlock sunt pinii aia mici, infipti in viziera spre laterale... ... intre aia se baga o viziera moale, care are un contur de silicon si care o sa izoleze aerul prins intre viziere ... deci o sa fie ca la orice alta lentila dubla anti-aburire... Eu am mers la bikes on ice, anul acesta, cu viziera cu pinlock am gafait intentionat in casca si in mers la 60-70 km/h n-am reusit s-o aburesc... si era destul de racoare afara... Editat Iulie 16, 2010 de antemiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Iulie 16, 2010 Share Postat Iulie 16, 2010 pinlock ala e cam ca termopanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Iulie 16, 2010 Share Postat Iulie 16, 2010 Cum imi pot da seama daca lantul e uzat si trebuie schimbat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antemiu Postat Iulie 16, 2010 Share Postat Iulie 16, 2010 Cum imi pot da seama daca lantul e uzat si trebuie schimbat? Cand nu mai ai cum sa-l intinzi si e mai larg de 4-5 cm (vezi detalii pe bascula...) ... aia e limita maxima teoretica... eu l-am schimbat cand a ajuns la ~3/4 din intinzatoare pt ca erau si pinioanele uzate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BigHead Postat Iulie 18, 2010 Share Postat Iulie 18, 2010 La inceputul verii ma mandream cu noua achizitie si va spuneam despre ce si cate vreau sa pun pe Moromete.E gata demult, kilometrajul a crescut cu vreo 7000 de km-fara nici o problema exceptand o fisura la radiator care s-a rezolvat.Eh iata-l in toata splendoarea lui cu toate accesorile adaugate: topcase-hepcko de 53 de litrii-intra doua casti in el ceas temperatura ulei parbriz Puig inaltator parbriz-Puig aripa fata suplimentara semnalizari cu geamul alb tank rucsac si protectii de praf la telescoape-nu se vad in poze Salut, Vrei te rog sa-mi spui cat zgomot face in casca parbrizul asta cu inlatator? Ai mers pe autostrada cu el? Comparativ cu parbrizul original, este mai mult sau mai putin zgomot in casca? Te intreb deoarece am si eu un parbriz after market, dar produce turbioane - un drum pana la mare fara dopuri in urechi e mai rau pentru urechi ca un concert rok . Si nu este de la casca... cu cel original sau "in picioare" se face liniste. Mesaj completat Problema electrica la un BMW F650 GS din 2003: Azi, la benzinarie, nu a mai vrut sa porneasca. Bateria moarta. (dar dimineata pornise bine merci) Am conectat cu cabluri bateria de pe moto la bateria unei masini. A pornit. Problema e ca dupa ce scot/decuplez cablurile, moare si motorul (bateria e descarcata). Ma gandesc ca daca motorul a pornit, alternatorul ar trebui sa dea suficient curent ca sa se incarce bateria si sa mearga si motorul... A mai patit cineva asa ceva? O fi busit regulatorul de tensiune? Mesaj completat Problema electrica la un BMW F650 GS din 2003: Azi, la benzinarie, dupa circa 15 min de stat ( o cafea) nu a mai vrut sa porneasca. Bateria moarta (dar dimineata pornise bine merci). Nu cred sa fi uitat pozitiile aprinse, dar nu bag mana in foc pt asta. Am conectat cu cabluri bateria de pe moto la bateria unei masini. A pornit. Problema e ca dupa ce scot/decuplez cablurile, moare si motorul (bateria e descarcata). Ma gandesc ca daca motorul a pornit, alternatorul ar trebui sa dea suficient curent ca sa se incarce bateria si sa mearga si motorul... A mai patit cineva asa ceva? O fi busit regulatorul de tensiune? (scuze daca ma repet / daca problema a mai fost discutata) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Iulie 18, 2010 Share Postat Iulie 18, 2010 Problema electrica la un BMW F650 GS din 2003: Azi, la benzinarie, dupa circa 15 min de stat ( o cafea) nu a mai vrut sa porneasca. Bateria moarta (dar dimineata pornise bine merci). Nu cred sa fi uitat pozitiile aprinse, dar nu bag mana in foc pt asta. Cind ai verificat bateria ultima data ? Pe caldurile astea ramai usor fata electrolit in baterie. Poate e uscata bateria... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Iulie 19, 2010 Share Postat Iulie 19, 2010 treaba cu zgomotu facut de parbriz am constat-o si eu: - fara parbriz ma loveste aeru peste tot - cu parbriz se duce tot aeru sus spre ochi->frunte si vajaie mai tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KESU Postat Iulie 19, 2010 Share Postat Iulie 19, 2010 (editat) Treaba cu parbrizul cu inaltator e in felul urmator-are un sistem de reglaj prin care ii poti ajusta pozitia in functie de inaltimea pilotului-astfel incat sa directioneze aerul peste casca , sau ma rog in partea de sus.Cum am ajuns la minunea asta?-incercati sa mergeti doar cu parbriz si la viteza mai mare puneti in continuarea parbrizului palma ca si inaltator si o sa vedeti diferanta-eu sunt foarte incantat de gaselnita -am mers si pe autostrada la viteza mare si ajuta-ajuta chiar si la stropii de ploaie. Mesaj completat pt. bykerkess: aripa de pe roata fata, ce neam este? ce provenienta are ??? aripa suplimentara este de bmw r1100 gs-vreau sa iti spun ca isi face toata treaba foarte bine si nici nu te complici cu doua aripi prelungite samd. Mesaj completat Salut!Nu faci te rog niste poze mai detaliate la deflectorul de aer de la parbriz. Si daca poti sa-mi dai ceva detalii: cam cat costa, de unde etc. Multumesc de pe louis cod produs.10006546 Editat Iulie 19, 2010 de bykerkess Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdant Postat Iulie 19, 2010 Share Postat Iulie 19, 2010 bucsa ce intinde lantul am comandat la Bavaria bucsa asta de intinde lantul si cand am dat jos piesa sa o schimb nu prea e la fel...nu se potriveste ,,, va pun poza cu ceea ce am primit...daca stiti ce si cum astept sugestii.. partea din cealalta care a mai ramas (ca s-a uzat , rupt respectiv) intra direct pe clindrul metalic ce are si rulmenti...fara efort numai de bine sa auzim Mesaj completat am uitat sa zic... este pentru un F 650 GS Dakar 2002 Mesaj completat am depistat ,,,, este intinzatorul din partea de sus ... ceea ce aveam eu nevoie este cel de jos... si acesta se vinde cu tot cu cilindrul de metal si costa 251 RON... cine are partea de cauciuc buna si sa incercam sa o facem undeva .... OFFFFF... va astept cu sugestii Mesaj completat este vorba de piesa nr. 17 din imagine iar eu comandasem piesa nr. 15 piesa nr. 15 = 15 RON piesa nr. 17 = 251 RON Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aditorpan Postat Iulie 19, 2010 Share Postat Iulie 19, 2010 (editat) Salutare Pierdut piulita + saiba de prindere la roata dintata fata.Daca are cineva, sau daca poate sa-mi aduca cineva, evident cat mai repede. Multumesc. tel. 0741091481 Editat Iulie 19, 2010 de aditorpan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BigHead Postat Iulie 19, 2010 Share Postat Iulie 19, 2010 Cind ai verificat bateria ultima data ? Pe caldurile astea ramai usor fata electrolit in baterie. Poate e uscata bateria... Bateria nu era uscata, doar ca nu mai vrea sa se incarce mai mult de 10.8 V. Deci un element in scurt. Am cumparat azi alta baterie si maine o montez. Ramane in schimb, in continuare, intrebarea de ce, odata pornit, nu-i ajungea curentul de la alternator si se oprea. O sa vad maine ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Iulie 19, 2010 Share Postat Iulie 19, 2010 acelasi lucru l-am patit si eu: bateria a ramas in 10 si un pic. daca o mai loveam trecea in 12 apoi iar in 10 si tot asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Iulie 19, 2010 Share Postat Iulie 19, 2010 Bateria nu era uscata, doar ca nu mai vrea sa se incarce mai mult de 10.8 V. Deci un element in scurt. Am cumparat azi alta baterie si maine o montez. Ramane in schimb, in continuare, intrebarea de ce, odata pornit, nu-i ajungea curentul de la alternator si se oprea. O sa vad maine ... Schimba bateria si daca mai face la fel e posibil sa ai un contact imperfect pe undeva. Ar fi bine sa vezi pe traseul alternator-releu-baterie, pe unde ai mufe, poate o fi vreuna oxidata sau slabita. Un pic de spray de contacte nu strica. Sa verifici si daca/cum incarca releul regulator. Poate nu incarca si poate fi si aia o alta problema de a murit bateria. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Iulie 20, 2010 Share Postat Iulie 20, 2010 Domnilor, propun urmatoarele: sa facem o mica evidenta a problemelor mai des aparute la mobrele noastre: ce piese cad mai repede, cam la cati km(fata de ce zice cartea), costul respectivei piese, greutatea in a o obtine, de unde o iei mai usor, etc... Propun aceasta in eventualitatea ca multi dintre noi vor, poate, sa plece in drumuri mai lungi sa sa stie cam la ce sa se astepte, si eventual de acasa sa isi ia piesele respective cu el (gen kit reparatie pompa de apa, filtru benzina, pompa benzina, electric ce poate sa cada mai usor, etc...nu-mi vin acu chiar toate in cap). Eu am 40.000 km cu Dakarul meu si nu am avut pana acuma probleme mari. O sa plec la un drum mai lung si n-ar fi rau sa sti la ce sa te astepti. si drumuri uscate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Iulie 20, 2010 Share Postat Iulie 20, 2010 Ma ajuta cineva cu un cod pt membrana de la vasul de frana pe fata pt F650CS din 2003, fara ABS si eventual un pret? Am gasit schema explodata, dar nu imi gasesc vasul si membrana. Merci. Mesaj completat Am gasit-o la handlebar. Si se pare ca tre s-o comand cu tot cu capac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosV Postat Iulie 20, 2010 Share Postat Iulie 20, 2010 (editat) Domnilor, propun urmatoarele:sa facem o mica evidenta a problemelor mai des aparute la mobrele noastre: ce piese cad mai repede, cam la cati km(fata de ce zice cartea), costul respectivei piese, greutatea in a o obtine, de unde o iei mai usor, etc... Propun aceasta in eventualitatea ca multi dintre noi vor, poate, sa plece in drumuri mai lungi sa sa stie cam la ce sa se astepte, si eventual de acasa sa isi ia piesele respective cu el (gen kit reparatie pompa de apa, filtru benzina, pompa benzina, electric ce poate sa cada mai usor, etc...nu-mi vin acu chiar toate in cap). Eu am 40.000 km cu Dakarul meu si nu am avut pana acuma probleme mari. O sa plec la un drum mai lung si n-ar fi rau sa sti la ce sa te astepti. si drumuri uscate hmmm pai sa vedem... Pompa de apa intre 1k km si vreo 30k km depinde cat de bine a fost montata ultima data (cumpara doar simeringurile, axul mai poate duce multi km). Pompa de benzina (avand in vedere varsta motocicletelor pe care le avem, minimum 3 ani, poate sa cada oricand si sa te lase in drum. pompa oem costa undeva pe la 12mil, asa ca iti recomand o alternativa chinezeasca, doar pt pompa nu intreg ansamblul..aprox 40euro). Filtrul de benzina, il schimbi inainte de o plimbare in jurul lumii, ar trebui sa te tina pana la intoarcere daca alimentezi de unde trebuie si nu bagi nisip in rezervor electric (oricand, partea buna e ca se poate repara on site, ceva cabluri, papuci, banda, imaginatie). cabluri de acceleratie/ambreiaj (din ce am citit pe la 20k de km se cam duc, nu e o regula, uns si verificat din cand in cand; pt cablul de acceleratie. metode de prevenire http://faq.f650.com/GSFAQs/Photos/EnginePh...te-600-line.jpg Senzori aer/temperatura, sonda lambda - motorul functioneaza chiar daca acestia sunt stricati. Radiatorul - poate fi atins de o piatra, cel mai bine iti confectionezi o protectie pt el sau cumperi ceva specializat gen touratech/wunderlich. Daca il bricolezi chiar tu, ai grija sa tii plasa de protectie la ceva distanta de el, a.i. sa nu stea in tensine. Camere- spray de pana daca ai noroc, camere de rezerve, kit de reparatie pt cei mai rabdatori. Rulmenti jug, am observat ca se duc pe la 30k km, sper sa nu vb prostii. kitul de lant cred ca duce in cazul unei exploatari adecvate lejer peste 20k km.(scotoiler pt ture lungi !?) Simeringuri furca - ai putea incerca niste protectii pentru acestea, desi personal nu imi plac. Ajung mai ieftin sa le schimb o data decat pretul lor. ecu/bmsc - depinde unde te lasa. te imprietenesti cu bastinasii, iti adaptezi un carburator , cont pe ebay si paypal, sau astepti pana apare solutia aici pe topic - am vazut ca unii sunt interesati ma mai gandesc Editat Iulie 20, 2010 de DragosV Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.