Serban.S Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 (editat) http://www.auto24bv.ro/moto-bmw-lanseaza-doua-noi-modele/ Dupa cum arata este aceeasi forma a lui F 650 GS dar cu mici retusuri. Au pus jante de aliaj si implicit cauciucuri tubeless. La prima vedere arata bine. Doar ca e fabricata in China. Editat Octombrie 29, 2010 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Octombrie 30, 2010 Share Postat Octombrie 30, 2010 http://www.auto24bv.ro/moto-bmw-lanseaza-doua-noi-modele/Dupa cum arata este aceeasi forma a lui F 650 GS dar cu mici retusuri. Au pus jante de aliaj si implicit cauciucuri tubeless. La prima vedere arata bine. Doar ca e fabricata in China. Serbane, marea majoritate a produselor de pe piata noastra sunt fabricate in China. De ex. am avut un Garmin, fabricat in China. TV-u' in China. DVD-ul in China. Toate in China. Si? Merg toate brici. Eu cred ca nu e absolut nicio problema cu produsele "branduite" fabricate in China. Crezi ca spre ex. italienii sunt oameni mai seriosi comparativ cu chinezii? Eu nu cred. Si nici mai profesionisti nu cred ca sunt. Plus ca acum foarte multe chestii in procesul de fabricare sunt automatizate. Cand spunem China, noi avem in cap produsele alea facute din materiale de proasta calitate. E, un BMW fabricat in China nu cred ca e facut din acelasi aliaj cu care sunt facute surubelnitele alea chinezesti care se indoaie dupa primul surub strans. Personal, nu am absolut niciun stres sa cumpar un BMW fabricat in China. Repet, produsele "branduite" fabricate in China nu cred ca au vreo legatura cu calitatea indoielnica a produselor chinezesti. Legat de mobra asta, arata super! Daca are tot conceptia rotax, e perfect. Astept varianta Dakar cu spite si 21 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Octombrie 30, 2010 Share Postat Octombrie 30, 2010 (editat) Eu zic ca, conteaza aliajele din metale la motor, calitatea plasticului, elasticitatea lui. Sunt formulele alea smechere pe care baietii cu ochii albastrii de la Bmw le tin pt ei ca tu sa poti da Bmw-ul de pamant si sa ramai cu o carena nu cu bucati de carena. Intelegi ideea... Editat Octombrie 30, 2010 de Patrick_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Octombrie 31, 2010 Share Postat Octombrie 31, 2010 Aveti idee daca suspensia spate de GS potriveste pe CS ? Codurile pe Realoem difera, deci de acolo nu mi-am dat seama. Asa arata pe CS: Asa arata pe GS Mi-ar place sa pot pune pe spate suspensie reglabila, iar stock reglabila de CS e 1000 $ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emceul Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 yzu>> la a mea este reglabila ... banuiesc ca te referi la roata aia pe care o rotesti si face click click ... daca vrei sa-ti dau detalii da-mi un email pe iradu@prosinco.ro ... eventual iti fac poze si dimensiuni ... mai are un surub cu doua pozitii S si H.. sub brat ... nu le-am folosit pe niciunele pana acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 Aveti idee daca suspensia spate de GS potriveste pe CS ? Codurile pe Realoem difera, deci de acolo nu mi-am dat seama.Asa arata pe CS: Asa arata pe GS Mi-ar place sa pot pune pe spate suspensie reglabila, iar stock reglabila de CS e 1000 $ Salut Yzule, uite aftermarket: http://www.mrpmotorsports.com/ohlins-shock...s-f-650-cs.html http://www.wilbers-shop.de/motorradwelt.php http://www.wp-germany.com/index.php?option...=42&lang=en http://www.hagon-shocks.co.uk/HagMono.htm Teoretic ar trebui sa se potriveasca si cel de la GS, mai putin bracketul care tine preloadul, vezi ca avea userul @albanezul un amortizor de vanzare...poate te intelegi cu el sa il probezi inainte.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 (editat) Am sa iau legatra cu albanezul si daca e dispus sa mi-l imprumute pt masuratori, am sa trag o fuga pana in Alba. Si 800 de euro nu dau doar pt o curiozitate, fie ea cat de mare. De ce curiozitate? Pai ma cam enerveaza sa dau cu motorul jos pe macadam cand sunt cu laterale si pasager, iar curiozitatea mea e daca am un astfel de mecanism reglabil si daca intarind suspensia o sa mai ating cu burta jos. Pretul lui zerooo mi se pare cat de cat decent..asta daca e in stare buna, evident. La minutul 0:13 se poate observa cel mai bine... Editat Noiembrie 1, 2010 de yzulyka Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 (editat) Man, eu am schimbat amortizorul nu ca era belit, merge ca din fabrica, nu mi-am batut joc de mobra mea. L-am schimbat ca am avut niste bani si am facut niste upgrade-uri mari la mobra (amortizor Ohlins, furca USD Kayaba), si acum trebuie sa imi recuperez din bani, de aia il vand. Daca vrei sa mai ridici putin "fundul" domnitei, sa nu mai dai cu burta de pamant ar trebui sa ii schimbi si link-urile (piesa 6 din foto de ai pus tu). Eu le am si pe alea, plus rulmentii aferenti (noi in punga). Mai exista posibilitatea sa ii iei mai scurti, vazusem undeva pe net..dar la un pret cam mare, s-a discutat pe aici la un moment dat (Koubalinks - http://koubalink.com/). Problema e ca, inainte de a cumpara ceva, de la mine sau de la altcineva, trebuie sa te interesezi daca se poate pune sau nu amortizor de GS pe CS. S-ar putea sa fie diferente la link-uri si la prinderile lor pe bascula. E total diferita bascula de GS cu cea de CS. In orice caz, eu am toate piesele de mai jos, plus amortizorul. Cel mai safe, cauta pe www.f650.com daca a mai facut cineva miscarea asta. Poti cauta si pe www.advrider.com. Zic sa cauti bine inainte sa iei ceva si sa te chinui sa montezi. Hai bafta la cautari. Editat Noiembrie 1, 2010 de zeroo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 nu mai merge cu cs offroad. mai bine in vinzi si iei gs. pe langa chinul dat de roata pe 17 in fata - prima piatra care o sa iti intre la curea si o sa ramana prinsa in fulie va distruge cureaua. atunci sa te tii costuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 Dai Dakaru' tau pe Scarver ? Hai ca oricum nu ai dealuri pe langa Bucale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 sunt destule dealuri la un plin distanta... acu', zidu cam are ceva dreptate aici... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 (editat) Yzulyka, decat sa arunci banii pe amortizoare la mana a doua despre a caror stare nu sti mare lucru, asa cum bine a zis si Zidu', mai bine pui banii aia la diferenta si-ti iei un Dakar sau un Tenere d-ala nou. Editat Noiembrie 2, 2010 de Angi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emceul Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 am luat din manualul meu ce zice de suspenise ... legat de rozeta si am tradus cu google ... eu nu inteleg mai nimic von fahrtbeginn entsprechend dem Gesamtgewicht/beladungszustand federvorspannung einstellen. Aus Sicherheitsgrunden die Federvorspannung nicht wahrend der Fahrt verstellen. Zum Verstellen das Motorrad zum Stillstand bringen. Motorrad auf Seitenstander stellen Federvorspannung mit Handrad 1 einstellen grundeinstellung Solo Fahrer bis 85 kg Handrad 1 nach links in Pfeilrichtung "low" bis Anschlag drehen Einstellung fur Sozius und gepack handrad 1 nacht rechts in pfeilrichtung "high" bis zur gewunschten federvorspannung drehen. bei ausnutzung des zulassigen gesamtgewichtes bis anschlag "high" drehen dampfer einstellen vor fahrtbeginn entsprechend dem gesamtgewicht dampfer einstellen! bei Anderung der federvorspannung muss die dampfereinstellung entsprechend nachgeregelt dampfer mit schraubendreher einstellen einstellung hart "h" einstellschraube 1 ganz hineindrehen grundeinstellung einstellschraube 1 eine 3/4 bis volle umdrehung herausdrehen einstellung soft "s" einstellschraube 1 ganz herausdrehen traducere: începutul călătoriei în funcție de greutatea totală / set starea de încărcare preload. Din motive de securitate, nu în timp ce regla tensiunea de primăvară a călătoriei. Pentru a regla bicicleta pentru a opri. Motocicleta pe o parte Stander Primăvară preincarcarea cu o roată set Setarea de bază driverele solo la 85 kg 1 la roata stânga în direcția de "low" poziția pentru a opri Ajustare pentru pasageri Âşi bagajele 1 rândul său, roata de mână dreapta noapte în direcția săgeții "ridicat" până preload dorit. Atunci când utilizarea greutatea admisă viteza maximă "mare" poziția abur setările Înainte de conducere, în conformitate cu setul, vapor greutate! prin schimbarea preload primăvară, setările de abur ajustate în consecință vapor set cu Âşurubelniță setarea hard "h" ÂŞurub de reglare într-o foarte Setarea de bază o ajustare Âşurub retras de 3 / 4 pentru a porni pe deplin Setarea soft "s" reglare o dovedesc destul de LA CE SE REFERA cu aburu ... stiu de surubul ala dar nu stiu ce e!!!... aveti idee? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 (editat) @yzulyka Si-ar mai fi o chestie. Atunci cand vei vrea sa vinzi CS-ul, va fi foarte greu sa-ti recuperezi macar o parte din investitie. Cel care cumpara CS il ia de strada. Daca vrea coclauri ia GS. Deci, nu cred ca un eventual cumparator de CS va fi foarte impresionat de faptul ca motorul tau are amortizoare de GS. Iar ca sa te chinui sa vinzi dupa aia amortizoarele separat, cred ca e o complicatie care nu merita. Lasa motorul asa cum e. ------------------------------------- Astept sa ne revedem la BMW Camp Editat Noiembrie 2, 2010 de Angi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 De macadam am XT-ul. Eu ma gandeam sa umblu la suspensie pt acele 2-3 ocazii pe an cand ies cu nevasta la ture de o mie, doua mii km si se iveste si portiune de macadam. Dar solutia cea mai buna, asta concluzionand dupa o noapte de somn odihnitor, este un scut sanatos pe CS si nu mai am treaba. Pot sa dau cu burta de pamant la nesfarsit...teoretic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emceul Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 ai un astfel de scut? sa imi spui si mie m-ar interesa si un crash bar .... ca na Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 Nu am scut, nu am nici crash bars, dar o sa-mi fac Asa arata acum: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 plasticele sunt imbracate in carbon sau imitatie? cum ai reusit?ca sunt destul de curbate suprafetele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 (editat) Folie imitatie de carbon. Nu pot sa-mi asum meritul...un dibaci din Cluj a infoliat-o...dar am stat langa el si am vazut cum face. Cu un pheon a intins folia unde a fost necesar...sincer nu mi s-a parut greu. In rest folia e defapt autocolant. Editat Noiembrie 2, 2010 de yzulyka Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 Mi se pare mie sau astea-s de la bmw camp? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 Mi se pare mie sau astea-s de la bmw camp? is... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 (editat) Sincer, mi-e dor de o astfel de iesire, chiar daca nu a fost cu happy end. Da, de acolo e ...de parca n-ai stii Te salut Angi ---------------------------------- Unui amic ii curge coolant pe la pompa de apa. Ce trebuie inlocuit? E ceva kit complet, gen pompa+simeringuri+paleta+rulmentii, etc? Sau doar o garnitura ? Mesaj completat is... CuCunule, iti reamintesc ca ai o harta a Romaniei la mine.. Editat Noiembrie 2, 2010 de yzulyka Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 kit pompa de apa=simeringuri 2 (ulei si apa) si elicea. atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 Adica 3 , 5 si 6 din schema asta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 Adica 3 , 5 si 6 din schema asta ? doar 6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.