Dan Cata Postat Ianuarie 9, 2011 Share Postat Ianuarie 9, 2011 Daca se doreste a se face mai scurte si solicitare mai mare pe ele, si daca spatiul permite (nu vad de ce nu ar permite), se pot face mai groase ca sa compenseze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kex83 Postat Ianuarie 9, 2011 Share Postat Ianuarie 9, 2011 cat costa litrul de castrol de asta si cam ce avantaje crezi ca iti aduce?la schimbarea vitezelor se simte vreo diferenta? chiar nu ai citit postul meu de la pag 346? (vis-a-vis de schimbarea vitezelor). Daca gugalesti pretul lui, il vei gasi la 40 Ron / L. Eu l-am luat la o oferta cu 30 Ron / L. Care cum apuca, cum gasesti, unde gasesti.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Ianuarie 9, 2011 Share Postat Ianuarie 9, 2011 Eu m-am gindit la un moment data sa imi schimb amortizorul spate cu unul de Dakar... Asa cred ca as mai cistiga 2 cm. Fara sa schimb linkurile. Merita? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Ianuarie 9, 2011 Share Postat Ianuarie 9, 2011 eu zic ca da. Pe langa inaltimea un picut mai mare, ai si travel la amortizor. Daca prinzi o afacere buna, nu ezita! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Ianuarie 9, 2011 Share Postat Ianuarie 9, 2011 Eu m-am gindit la un moment data sa imi schimb amortizorul spate cu unul de Dakar... Asa cred ca as mai cistiga 2 cm. Fara sa schimb linkurile. Merita? Eu zic ca nu. Daca ai bani de aruncat, mai bine schimba furca si inalta-l pe spate din oase, sau cel mai bine vinde mobra si ia-ti un Dakar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Ianuarie 9, 2011 Share Postat Ianuarie 9, 2011 Cred ca e cam mult pentru mine. Deocamdata merge si asa. Multumesc de sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Ianuarie 10, 2011 Share Postat Ianuarie 10, 2011 Ma intereseaza si pe mine sa ridic motorul de spate cu ajutorul acelor link-uri. Nu stiu dimensiunile acestor linkuri. Oricum stiu ca trebuie sa fie mai scurte pentru a o ridica. Mai studiez problema.Mesaj completat Cam aceste ar fi linkurile. Nu am nici o dimensiune din pacate. Ma bag si eu la un set daca se rezolva problema cu dimensiunile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 10, 2011 Share Postat Ianuarie 10, 2011 Procesul e pe rol. Acuma am ceva treab adar deseara de cum ajung acasa o sa analizez si eu. Din cate stiu aveti rulemnti cu ace acolo. Nu ar fi mai potrivit oare sa punti rulmenti cu role? Is si mai rezistenti, si se gasesc la dealer, nu la BMW cu preturi exorbitante Dan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Ianuarie 10, 2011 Share Postat Ianuarie 10, 2011 (editat) Nu mai stiu daca am mai postat schema sau am trimis-o cuiva doar prin PM. Asa ca, iata schita "oaselor" pe care le am eu acum pe mobra. Sunt gandite -evident- pentru rulmenti. Originali. Sper sa va ajute pe cei care sunteti interesati. Spor! Editat Ianuarie 10, 2011 de RobbieB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 10, 2011 Share Postat Ianuarie 10, 2011 Perfect Deci trebuie cate doua bucati din fiecare. In oglinda sau simetrice? Apoi, care e alternativa aftermarket deja pe piata? Sunteti mai in masura, va rog sa puneti linkuri de pe la louis, wunderlich, etc. Inteleg ca sunt si de coborat mobra (oase mai lungi) si de inaltat mobra, (oase mai scurte). Cineva zicea ca raportul e de 3:1, adica pentru 1 cm mai scurt, se inalta mobra cu inca 3. Banuiesc ca si reciproca e valabila. Astept linkurile Mesaj completat Nu mai stiu daca am mai postat schema sau am trimis-o cuiva doar prin PM.Asa ca, iata schita "oaselor" pe care le am eu acum pe mobra. Sunt gandite -evident- pentru rulmenti. Originali. Sper sa va ajute pe cei care sunteti interesati. Spor! Oasele tale ce fac? Pastreaza inaltimea sau o modifica? Daca da, cat si in ce sens? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
niculae Postat Ianuarie 10, 2011 Share Postat Ianuarie 10, 2011 (editat) Din cate stiu aveti rulemnti cu ace acolo. Nu ar fi mai potrivit oare sa punti rulmenti cu role? Is si mai rezistenti, si se gasesc la dealer, nu la BMW cu preturi exorbitante Rulmentii cu ace pot fi gasiti la BADI - SKF HK 2216 - si costa 15 lei bucata. Daca sunt gresati odata pe an, nu cred ca ai vreo treaba cu ei cat te tine mobra. LE: Cred ca am dat codul rulmentilor de la bascula, gasiti in link codurile corecte. UTIL! Editat Ianuarie 10, 2011 de niculae Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 10, 2011 Share Postat Ianuarie 10, 2011 Bun, asta vroiam... sa vad ca is la SKF. La motorul meu, niste rulmenti asemanatori care fac cam acelasi lucru nu ii gasesti la SKF, si asta vroiam... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Ianuarie 10, 2011 Share Postat Ianuarie 10, 2011 Oasele tale ce fac? Pastreaza inaltimea sau o modifica? Daca da, cat si in ce sens? Cred ca sunt oasele OEM. Pentru ridicare ar trebui scurtate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Ianuarie 10, 2011 Share Postat Ianuarie 10, 2011 ale lui RobbieB sunt mai scurte. La OEM distanta dintre centrul gaurilor e de 90 mm, la el e de 79 mm. Nu mult, dar uite de acolo castiga aprox 3 cm pe spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Ianuarie 10, 2011 Share Postat Ianuarie 10, 2011 Sorry. My bad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 10, 2011 Share Postat Ianuarie 10, 2011 Ok, acuma... care sunt alternativele aftermarket? De inaltare si coborare. Sa vedem cat de lungi/scurte le fac astia. Mesaj completat Pana acum am vazut ca lowering kits merg pana la 2 inch, adeca ~ 5 cm. 2 inch pt GS clasic si 2 pentru Dakar ca are mai mult travel la suspensie. Nimeni nu face nimic ca sa le inalte?? Mesaj completat Ok, acuma... care sunt alternativele aftermarket? De inaltare si coborare. Sa vedem cat de lungi/scurte le fac astia.Mesaj completat Pana acum am vazut ca lowering kits merg pana la 2 inch, adeca ~ 5 cm. 2 inch pt GS clasic si 2 pentru Dakar ca are mai mult travel la suspensie. Nimeni nu face nimic ca sa le inalte?? 1 inch pt Gs clasic si 2 inch pt Dakar. Am corectat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Ianuarie 10, 2011 Share Postat Ianuarie 10, 2011 pai nu prea face nimeni pt ca nu prea e piata. mai toti vor sa le coboare, ca sunt scurti de picioare. Optiunea de lowering kit e oferita si din fabrica, atunci cand cumperi mobra de noua. Mobrele noastre sunt facute pentru un om de 1.80 pe la vreo 75-80 de kg care merge normal, sosea 80% si putin drum de tara. Cam asta e profilul clasic pentru GS in mintea neamtului. Aftermarket, piata se dezvolta dupa cerere. Daca ies bine si la un pret corect, poate ne bagam si pe piata de pe ADVrider, acolo ar mai putea iesi niste comenzi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Ianuarie 11, 2011 Share Postat Ianuarie 11, 2011 Baieti, am nevoie de parerea voastra. Am gasit pe acasa niste bujii NGK noi pe care le am de la fosta mea yamaha tt600r. E, pe ele scrie ca sunt originale pentru Yamaha si sunt model DPR8EA-9. Ideea e ca pentru Dakarul meu, la louis, bujiile NGK recomandate sunt D8EA. Daca ma uit pe pagina louis a modelului D8EA, pe langa alte motociclete apar si cele doua in cauza, Dakarul si TT-ul ( http://www.louis.de/_10dc03419badebf1ae708...=10&cmd.y=6 ). Mi se pare mie sau bujiile D8EA de pe siteul louis sunt aceleasi cu DPR8EA-9 pe care le am eu acasa? Si inca o intrebare probabil cam idioata. Bujiile astea au vreun fel de termen de expirare? Ideea e ca bujiile pe care le am eu, chiar daca sunt nefolosite, sunt produse cred acum vreo 8-9 ani. Ar putea fi asta o problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 11, 2011 Share Postat Ianuarie 11, 2011 Nu au termen de valabilitate, daca nu sunt oxidate/ruginite si nefolosite le poti folosi. Daca merg pe motorul tau va trebui sa iti zica altcineva. Bujiile se schimba doar la un anumit nr de km de folosinta. Ideea e ca cu fiecare scanteie, se roade putin din electrozi, facand astfel in timp ca distanta intre ei sa creasca, si scanteia nu va mai fi de calitate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Ianuarie 11, 2011 Share Postat Ianuarie 11, 2011 (editat) Bujiile se schimba doar la un anumit nr de km de folosinta. Si, asa, in mare, cam la cati km. se schimba bujiile simple si cele iridium? ------------------------------ Revenind la problema mea, mi-am pus intrebarea cand am observat o mica asemanare in denumirea celor doua: DPR8EA-9 si D8EA Editat Ianuarie 11, 2011 de Angi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Ianuarie 11, 2011 Share Postat Ianuarie 11, 2011 cat de des posibil, eu le schimb la un plin de benzina. ce naiba mai angi, de ieri ai mobra aia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Ianuarie 11, 2011 Share Postat Ianuarie 11, 2011 Ar mai fi una, asa, de incepator Daca pun bujiile de-acasa si sa zicem ca nu sunt cele indicate, s-ar putea strica ceva la motor sau pur si simplu n-o sa porneasca sau nu o sa mearga bine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 11, 2011 Share Postat Ianuarie 11, 2011 Si, asa, in mare, cam la cati km. se schimba bujiile simple si cele iridium? ------------------------------ Revenind la problema mea, mi-am pus intrebarea cand am observat o mica asemanare in denumirea celor doua: DPR8EA-9 si D8EA Cel mai bine ii sa te uiti in manual sa vezi la cati km se schimba, nu stiu valorile pe de rost la toate mobrele, numa la a mea Si in locul tau nu as folosi alea daca nu au acelasi cod, dar poate altii stiu mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Ianuarie 11, 2011 Share Postat Ianuarie 11, 2011 Cel mai bine ii sa te uiti in manual sa vezi la cati km se schimba, nu stiu valorile pe de rost la toate mobrele, numa la a mea Si in locul tau nu as folosi alea daca nu au acelasi cod, dar poate altii stiu mai bine Ok. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Ianuarie 11, 2011 Share Postat Ianuarie 11, 2011 (editat) Baieti, am nevoie de parerea voastra. Am gasit pe acasa niste bujii NGK noi pe care le am de la fosta mea yamaha tt600r. E, pe ele scrie ca sunt originale pentru Yamaha si sunt model DPR8EA-9. Ideea e ca pentru Dakarul meu, la louis, bujiile NGK recomandate sunt D8EA. Daca ma uit pe pagina louis a modelului D8EA, pe langa alte motociclete apar si cele doua in cauza, Dakarul si TT-ul ( http://www.louis.de/_10dc03419badebf1ae708...=10&cmd.y=6 ). Mi se pare mie sau bujiile D8EA de pe siteul louis sunt aceleasi cu DPR8EA-9 pe care le am eu acasa?Si inca o intrebare probabil cam idioata. Bujiile astea au vreun fel de termen de expirare? Ideea e ca bujiile pe care le am eu, chiar daca sunt nefolosite, sunt produse cred acum vreo 8-9 ani. Ar putea fi asta o problema? Eu cred ca merg fara aprobleme la BMW-ul tau. Uite aici ca sa te lamuresti. Daca stiai de link, sorry. Bafta. Editat Ianuarie 11, 2011 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.