Dan Cata Postat Ianuarie 8, 2011 Share Postat Ianuarie 8, 2011 Dane multam de oferta.Ma gandeam ca poate ar fi bine sa studiezi "oasele" din poza.Vreau sa ridic motobra putin ca stau ca pe buda.Ce zici se poate?Daca le pun mai mici se ridica mobra suficient. Deci piesele alea sunt in partea de jos la amortizor. Zici tu ca daca le faci mai scurte, se ridica motorul? Nu am in fata un GS ca sa imi pot da seama, dar daca tot ai un subler la indemana, as avea nevoie de cote si schita exacta cu ce vrei sa faci. Cum zic, iti pot face orice, dar neavand motorul in fata mea, las la latitudinea ta sa ii gandesti noua geometrie, eu avand nevoie doar de schita si dimensiunile exacte ca sa iti execut piesa Putm continua discutia pe PM ca sa nu poluam topicul, urmand sa afisam la sfarsit rezultatele finale palpabile Dan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Ianuarie 8, 2011 Share Postat Ianuarie 8, 2011 Deci piesele alea sunt in partea de jos la amortizor. Zici tu ca daca le faci mai scurte, se ridica motorul? Nu am in fata un GS ca sa imi pot da seama, dar daca tot ai un subler la indemana, as avea nevoie de cote si schita exacta cu ce vrei sa faci. Cum zic, iti pot face orice, dar neavand motorul in fata mea, las la latitudinea ta sa ii gandesti noua geometrie, eu avand nevoie doar de schita si dimensiunile exacte ca sa iti execut piesa Putm continua discutia pe PM ca sa nu poluam topicul, urmand sa afisam la sfarsit rezultatele finale palpabile Dan. Nu se poluezi nimic, si eu sunt interesat de asa ceva. Raportul e de undeva de 3:1. Mai scurte cu un centimetru inseamna cu aproximativ 3 centimetri in plus la inaltime la mobra. Problema e ca trebuiesc facute dintr-un material destul de solid, chiar si astea din fabrica, in timp, la socuri puternice, se torsioneaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 8, 2011 Share Postat Ianuarie 8, 2011 Duraluminiu am vazut ca e la Varadero, dar ma gandesc ca inox face treaba la fel de buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat Ianuarie 8, 2011 Share Postat Ianuarie 8, 2011 Duraluminiu am vazut ca e la Varadero, dar ma gandesc ca inox face treaba la fel de buna La inox ma gandeam si eu.Cu facutul schitei sunt de parere ca trebuie sa dau piesa jos si cand am timp fac un drum la Cluj sa o vezi . Intr-o parte are si un rulment cu ace.Vedem ce iese si punem pe forum sa vada si ZEROO poate vrea si el.Intre timp sa faci o socoteala sa vezi cat ne costa . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Ianuarie 8, 2011 Share Postat Ianuarie 8, 2011 Si pe mine ma intereseaza daca se face "comanda" de tension link-uri mai scurte. In plus, as vrea sa pun niste preloadere cu vreo 2-3 cm mai lungi pe fata, oricum, la greutatea mea cand ma sui pe ea intra destul de mult tuburile unul intr-altul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 8, 2011 Share Postat Ianuarie 8, 2011 nu incearca nimeni sa vada preturi pe aici http://www.racetech.com/HTML_FILES/EMULATORGVBMW.HTML ? totusi umblatu aiurea pe la suspensii nu e cel mai sanatos Mesaj completat defapt am gasit eu - pare ok 168 usd pt a face furca reglabila http://old.racetech.com/evalving/english/S...angname=english Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Ianuarie 8, 2011 Share Postat Ianuarie 8, 2011 Ma intereseaza si pe mine sa ridic motorul de spate cu ajutorul acelor link-uri. Nu stiu dimensiunile acestor linkuri. Oricum stiu ca trebuie sa fie mai scurte pentru a o ridica. Mai studiez problema. Mesaj completat Cam aceste ar fi linkurile. Nu am nici o dimensiune din pacate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 8, 2011 Share Postat Ianuarie 8, 2011 (editat) Modificarea dimensiunilor oscioarelor de la suspensia spate duce atat la modificarea fortelor ce actioneaza in zona oscioarelor cat si la modificarea cursei suspensiei. Pentru inaltarea sau coborarea mobrei in partea din spate cel mai bine este sa se modifice unul din punctele de prindere ale amortizorului. Sus, la sa, este mai complicat. Asa ca se opereaza la oscioare. Trebuie modificata forma lor. Nu trebuie schimbata distantele dintre gaurile oscioarelor pt a nu se modifica parghiile. Editat Ianuarie 8, 2011 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Ianuarie 9, 2011 Share Postat Ianuarie 9, 2011 Modificarea dimensiunilor oscioarelor de la suspensia spate duce atat la modificarea fortelor ce actioneaza in zona oscioarelor cat si la modificarea cursei suspensiei. Pentru inaltarea sau coborarea mobrei in partea din spate cel mai bine este sa se modifice unul din punctele de prindere ale amortizorului. Sus, la sa, este mai complicat. Asa ca se opereaza la oscioare. Trebuie modificata forma lor. Nu trebuie schimbata distantele dintre gaurile oscioarelor pt a nu se modifica parghiile. Modificata forma? Ce zici tu acolo? La modificarea pe lungime a acestor link-uri se lucreaza in milimetri. Daca pui link-urile de la F-ul vechi (diferenta de vreo 3 cm si ceva lungime in minus fata de GS) se ridica mobra mult prea mult. Si atunci, da, se beleste totul. Dar daca vorbim de maxim un cm in minus la link-urile noi, ceea ce inseamna vreo 3 virgula ceva pe inaltime la roata spate. Asta nu compenseaza insa lungimea amortizorului (travel-ul), dar cat de cat esti mai linistit ca nu mai dai cu burta de pamant. Eu am castigat vreo 2-3 cm cu amortizorul nou pe spate, insa tot nu mi se pare de ajuns. Chiar si cu cei 2-3 castigati si cu furca noua (ca sa pastrez bicicleta echilibrata), cu niste link-uri din astea, plus o roata de 21 pe fata, am rezolvat problema. Si acum, ma intreb, de ce naiba nu mi-am luat Dakar de la bun inceput. Pentru ca eram prost si, mai mult de atat, prost. Sa dau 1500 de euro in plus pentru roata de 21 si ca e mobra un pic mai inalta....prostii...ma descurc si asa... si in mai putin de un an de zile mi-am dat seama ca mai bine dadeam banii aia din start. dar deh... Mesaj completat plus ca, in desenachele facut de tine, crezi ca e mai rezistenta piesa de jos, decat cea de sus? cea cu un unghi? Fata de cea dreapta? Plus ca, oasele astea, au doar doua gauri...Si cu cat micsorezi distanta dintre cele doua gauri de prindere (una aproape fixa, drept dovada ca din start a fost desenata sa functioneze fara rulmenti in ea), cred eu, in deplinatatea incapacitatii mele de mecanic cu diploma, ca se mareste rezistenta acestei piese. Vezi ca e mai sus o poza cu oasele astea. Uite si o schema a lor, cred ca tu voiai sa te referi la alta piesa, nu la "oase", ci la piesa aia mai mare, din mijloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 9, 2011 Share Postat Ianuarie 9, 2011 Daca se doreste a se face mai scurte si solicitare mai mare pe ele, si daca spatiul permite (nu vad de ce nu ar permite), se pot face mai groase ca sa compenseze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kex83 Postat Ianuarie 9, 2011 Share Postat Ianuarie 9, 2011 cat costa litrul de castrol de asta si cam ce avantaje crezi ca iti aduce?la schimbarea vitezelor se simte vreo diferenta? chiar nu ai citit postul meu de la pag 346? (vis-a-vis de schimbarea vitezelor). Daca gugalesti pretul lui, il vei gasi la 40 Ron / L. Eu l-am luat la o oferta cu 30 Ron / L. Care cum apuca, cum gasesti, unde gasesti.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Ianuarie 9, 2011 Share Postat Ianuarie 9, 2011 m ai facut curios cu uleiul asta,e ceva dedicat off road?deci viteza mai mica,incingere mai mare? o sa il incerc si eu la cati km il schimbi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Ianuarie 9, 2011 Share Postat Ianuarie 9, 2011 Eu m-am gindit la un moment data sa imi schimb amortizorul spate cu unul de Dakar... Asa cred ca as mai cistiga 2 cm. Fara sa schimb linkurile. Merita? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Ianuarie 9, 2011 Share Postat Ianuarie 9, 2011 eu zic ca da. Pe langa inaltimea un picut mai mare, ai si travel la amortizor. Daca prinzi o afacere buna, nu ezita! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Ianuarie 9, 2011 Share Postat Ianuarie 9, 2011 Eu m-am gindit la un moment data sa imi schimb amortizorul spate cu unul de Dakar... Asa cred ca as mai cistiga 2 cm. Fara sa schimb linkurile. Merita? Eu zic ca nu. Daca ai bani de aruncat, mai bine schimba furca si inalta-l pe spate din oase, sau cel mai bine vinde mobra si ia-ti un Dakar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Ianuarie 9, 2011 Share Postat Ianuarie 9, 2011 Cred ca e cam mult pentru mine. Deocamdata merge si asa. Multumesc de sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Ianuarie 10, 2011 Share Postat Ianuarie 10, 2011 Ma intereseaza si pe mine sa ridic motorul de spate cu ajutorul acelor link-uri. Nu stiu dimensiunile acestor linkuri. Oricum stiu ca trebuie sa fie mai scurte pentru a o ridica. Mai studiez problema.Mesaj completat Cam aceste ar fi linkurile. Nu am nici o dimensiune din pacate. Ma bag si eu la un set daca se rezolva problema cu dimensiunile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 10, 2011 Share Postat Ianuarie 10, 2011 Procesul e pe rol. Acuma am ceva treab adar deseara de cum ajung acasa o sa analizez si eu. Din cate stiu aveti rulemnti cu ace acolo. Nu ar fi mai potrivit oare sa punti rulmenti cu role? Is si mai rezistenti, si se gasesc la dealer, nu la BMW cu preturi exorbitante Dan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Ianuarie 10, 2011 Share Postat Ianuarie 10, 2011 (editat) Nu mai stiu daca am mai postat schema sau am trimis-o cuiva doar prin PM. Asa ca, iata schita "oaselor" pe care le am eu acum pe mobra. Sunt gandite -evident- pentru rulmenti. Originali. Sper sa va ajute pe cei care sunteti interesati. Spor! Editat Ianuarie 10, 2011 de RobbieB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 10, 2011 Share Postat Ianuarie 10, 2011 Perfect Deci trebuie cate doua bucati din fiecare. In oglinda sau simetrice? Apoi, care e alternativa aftermarket deja pe piata? Sunteti mai in masura, va rog sa puneti linkuri de pe la louis, wunderlich, etc. Inteleg ca sunt si de coborat mobra (oase mai lungi) si de inaltat mobra, (oase mai scurte). Cineva zicea ca raportul e de 3:1, adica pentru 1 cm mai scurt, se inalta mobra cu inca 3. Banuiesc ca si reciproca e valabila. Astept linkurile Mesaj completat Nu mai stiu daca am mai postat schema sau am trimis-o cuiva doar prin PM.Asa ca, iata schita "oaselor" pe care le am eu acum pe mobra. Sunt gandite -evident- pentru rulmenti. Originali. Sper sa va ajute pe cei care sunteti interesati. Spor! Oasele tale ce fac? Pastreaza inaltimea sau o modifica? Daca da, cat si in ce sens? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
niculae Postat Ianuarie 10, 2011 Share Postat Ianuarie 10, 2011 (editat) Din cate stiu aveti rulemnti cu ace acolo. Nu ar fi mai potrivit oare sa punti rulmenti cu role? Is si mai rezistenti, si se gasesc la dealer, nu la BMW cu preturi exorbitante Rulmentii cu ace pot fi gasiti la BADI - SKF HK 2216 - si costa 15 lei bucata. Daca sunt gresati odata pe an, nu cred ca ai vreo treaba cu ei cat te tine mobra. LE: Cred ca am dat codul rulmentilor de la bascula, gasiti in link codurile corecte. UTIL! Editat Ianuarie 10, 2011 de niculae Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 10, 2011 Share Postat Ianuarie 10, 2011 Bun, asta vroiam... sa vad ca is la SKF. La motorul meu, niste rulmenti asemanatori care fac cam acelasi lucru nu ii gasesti la SKF, si asta vroiam... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Ianuarie 10, 2011 Share Postat Ianuarie 10, 2011 Oasele tale ce fac? Pastreaza inaltimea sau o modifica? Daca da, cat si in ce sens? Cred ca sunt oasele OEM. Pentru ridicare ar trebui scurtate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Ianuarie 10, 2011 Share Postat Ianuarie 10, 2011 ale lui RobbieB sunt mai scurte. La OEM distanta dintre centrul gaurilor e de 90 mm, la el e de 79 mm. Nu mult, dar uite de acolo castiga aprox 3 cm pe spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Ianuarie 10, 2011 Share Postat Ianuarie 10, 2011 Sorry. My bad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.