Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

scule pentru cazul cel mai complicat (endless):

- cheie dinamometrica care sa cuprinda si range-ul 100-140Nm

- doua capete de tubulara de 22 (pentru axul basculei) si una de 30 (pentru piulita de fixare a pinionului)

- Loctite 243

 

restul sculelor sunt in trusa motorului (chei de 19 si 24 pentru dat jos roata spate, cheie de 13 pentru prinderea foii de roata, torx-uri pentru dat jos plasticul ce acopera pinionul si aparatoarea de noroi, etc)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

Este lant endless, vezi mai sus la ce a scris @smar2

ideeea este ca trebuie sa dai jos bascula ca sa il poti pune - lucru bun dealtfel pentru ca poti gresa si rulmentii basculei cu aceasta ocazie :)

 

 

 

-----------------------------------------------------------------------------------

 

 

Intrebare de baraj - de unde imi cumpar o camera pe 17 astazi in Bucuresti?

Editat de THC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...poti gresa si rulmentii basculei cu aceasta ocazie :)

 

:ok: +1

 

Intrebare de baraj - de unde imi cumpar o camera pe 17 astazi in Bucuresti?

 

Incearca la Dementor in Pipera. Sau mai sus un pic, la United Motors sau la Yamaha.

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca la Dementor in Pipera. Sau mai sus un pic, la United Motors sau la Yamaha.

Bafta

 

Am incercat...degeaba

la dementor singura camera pe 17 e 4.50/5.10 care ar veni ceva de genul 150/160 deci...

 

am mai incercat si diverse alte locuri...pneurom, depozitul de anvelope, chhemtraders

 

damn

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca am eu 1 sau 2 pe acasa. Nu sunt noi, dar decat nimic ...

 

nu conteaza ca nu-s noi, eu am nevoie de rezerva "just in case" vezi daca le ai pe acasa si daca poti sa imi imprumuti/vinzi una

0752295569 - Alex - dai un bip si te sun eu daca e

Editat de THC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am folosite

 

Bre, cate si ce scule imi trebuie sa schimb lant/pinioane si daca e recomandat sa o fac eu, gigel care nu a mai facut asta vreoadata, in conditiile in care am net :D

fara compresor poate deveni porno.

 

mergig la service - nu merita munca pt 100 ron

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.De astazi posed si eu un f650gs din 2002(cu abs).Am cateva intrebari.Dc daca o am in viteza si chiar daca tin ambreiajul nu porneste si vrea doar pe neutru?Si Un parbriz de dakar are careva...As vrea sa il pun . :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.De astazi posed si eu un f650gs din 2002(cu abs).Am cateva intrebari.Dc daca o am in viteza si chiar daca tin ambreiajul nu porneste si vrea doar pe neutru?Si Un parbriz de dakar are careva...As vrea sa il pun . :wave:

la ambreiaj este un contact ,probabil nu si face treaba ,verifica

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dc daca o am in viteza si chiar daca tin ambreiajul nu porneste si vrea doar pe neutru? :wave:

 

Cum adica, vrei sa o pornesti in viteza si nu merge(cu ambreiajul tras)? De ce vrei sa o pornesti in viteza? Pe neutru merge?

 

Felicitari pentru achizitie. :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

compresor pentru ce? nu e nevoie sa dezumfle roata ca sa o scoata...

si de ce sa nu merite munca? plus ca e util sa stii sa mai demontezi si sa schimbi cate una-alta...

Sa desfaca piulita de la pinionul mic :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am desfacut piulita aia fara compresor.

Trebuie doar un brat de vreo juma de metru pentru capul hexagon de 30. Cuplul de strangere pentru piulita e de 140 Nm + Loctite.

La 0,5m bratul fortei, daca te lasi cu 40 de kg pe brat, deja inseamna cuplu de 200Nm...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa intru in polemica cu nimeni.

Au fost cazuri cand nici pistolul pneumatic nu a facut fata si a trebuit sa cumpar altul mai performant.

Poate motocicleta a mai avut kitul schimbat si piulita sa strans mai tare decat trebuia , in acest caz nu merge doar cu o parghie pentru simplu fapt ca nu poti bloca motorul .

Dar poate cum sa mentionat mai sus , o sa ai noroc si o sa poti desface pinionul .

Succes!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa intru in polemica cu nimeni.

Au fost cazuri cand nici pistolul pneumatic nu a facut fata si a trebuit sa cumpar altul mai performant.

Poate motocicleta a mai avut kitul schimbat si piulita sa strans mai tare decat trebuia , in acest caz nu merge doar cu o parghie pentru simplu fapt ca nu poti bloca motorul .

Dar poate cum sa mentionat mai sus , o sa ai noroc si o sa poti desface pinionul .

Succes!!!

 

-o cobori de pe capra, bagi a I-a, si slabesti piulita....

sau

-daca moto e suspendata de roata spate si frana de motor nu da rezultate, o idee buna ar fi sa lasi lantul montat si sa rogi un prieten sa tina apasata frana spate cat desfaci tu piulita ... personal nu recomand pistolul pneumatic pt ca poti strica cu usurinta piulita sau filetul axului daca nu setezi cum trebuie puterea acestuia

-daca te-ai grabit si ai demontat deja bascula spate...e mai greu...apelezi la pistolul pneumatic :)

 

Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce vrei sa zic ca 2 oameni bine facuti , nu au putut debloca piulita cu tot cu spray degripant bagat in viteza, apasat frana cu tot corpul si bagat lemn intre roata si bascula... pur si simplu nu a vrut sa se desfaca, ma frecat de dracu ma luat.

Dar am avut si mobre de a mers ceas.

Iar acum sa o dau in bashini ar mai trebui sa ai si o trusa dasta, dar cu siguranta o sa spuneti ca merge si cu flex si 2 ciocane pentru nituit .

Respect!!!

post-15751-0-13615200-1315826331_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merge si fara trusa, flex sau altceva, daca esti dispus sa dai jos bascula, asa cum de altfel se si recomanda.

Ma rog, in service conteaza jumatatea de ora castigata prin nedemontarea basculei, dar pentru mecanicii "de ocazie" e chiar bine s-o demonteze, ca ai ocazia sa te uiti daca nu cumva ai ramas fara vaselina la rulmentii articulatiei spate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.De astazi posed si eu un f650gs din 2002(cu abs).Am cateva intrebari.Dc daca o am in viteza si chiar daca tin ambreiajul nu porneste si vrea doar pe neutru?

 

Asa functioneaza, te obisnuiesti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merge si fara trusa, flex sau altceva, daca esti dispus sa dai jos bascula, asa cum de altfel se si recomanda.

Ma rog, in service conteaza jumatatea de ora castigata prin nedemontarea basculei, dar pentru mecanicii "de ocazie" e chiar bine s-o demonteze, ca ai ocazia sa te uiti daca nu cumva ai ramas fara vaselina la rulmentii articulatiei spate...

Corect dar numai in cazul lantului gata nituit( dar tot ai nevoie de flex sa tai lantul vechi)

Iar cine nu are lant gata nituit nu se chinuie sa dea bascula jos.

Respect!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...