smar2 Postat Septembrie 7, 2011 Share Postat Septembrie 7, 2011 scule pentru cazul cel mai complicat (endless): - cheie dinamometrica care sa cuprinda si range-ul 100-140Nm - doua capete de tubulara de 22 (pentru axul basculei) si una de 30 (pentru piulita de fixare a pinionului) - Loctite 243 restul sculelor sunt in trusa motorului (chei de 19 si 24 pentru dat jos roata spate, cheie de 13 pentru prinderea foii de roata, torx-uri pentru dat jos plasticul ce acopera pinionul si aparatoarea de noroi, etc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 (editat) Dinasta. Este lant endless, vezi mai sus la ce a scris @smar2 ideeea este ca trebuie sa dai jos bascula ca sa il poti pune - lucru bun dealtfel pentru ca poti gresa si rulmentii basculei cu aceasta ocazie ----------------------------------------------------------------------------------- Intrebare de baraj - de unde imi cumpar o camera pe 17 astazi in Bucuresti? Editat Septembrie 8, 2011 de THC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 ...poti gresa si rulmentii basculei cu aceasta ocazie +1 Intrebare de baraj - de unde imi cumpar o camera pe 17 astazi in Bucuresti? Incearca la Dementor in Pipera. Sau mai sus un pic, la United Motors sau la Yamaha. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 Incearca la Dementor in Pipera. Sau mai sus un pic, la United Motors sau la Yamaha. Bafta Am incercat...degeaba la dementor singura camera pe 17 e 4.50/5.10 care ar veni ceva de genul 150/160 deci... am mai incercat si diverse alte locuri...pneurom, depozitul de anvelope, chhemtraders damn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 Cred ca am eu 1 sau 2 pe acasa. Nu sunt noi, dar decat nimic ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 (editat) Cred ca am eu 1 sau 2 pe acasa. Nu sunt noi, dar decat nimic ... nu conteaza ca nu-s noi, eu am nevoie de rezerva "just in case" vezi daca le ai pe acasa si daca poti sa imi imprumuti/vinzi una 0752295569 - Alex - dai un bip si te sun eu daca e Editat Septembrie 8, 2011 de THC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 te sun pe la 6-7 cand ajung sa verific Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 10, 2011 Share Postat Septembrie 10, 2011 si eu am folosite Bre, cate si ce scule imi trebuie sa schimb lant/pinioane si daca e recomandat sa o fac eu, gigel care nu a mai facut asta vreoadata, in conditiile in care am net fara compresor poate deveni porno. mergig la service - nu merita munca pt 100 ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Septembrie 10, 2011 Share Postat Septembrie 10, 2011 compresor pentru ce? nu e nevoie sa dezumfle roata ca sa o scoata... si de ce sa nu merite munca? plus ca e util sa stii sa mai demontezi si sa schimbi cate una-alta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Septembrie 10, 2011 Share Postat Septembrie 10, 2011 totul este sa aibe TOATE sculele necesare. Plus un pic de indeminare. Spor. LE. Nu ar strica nici putina inspiratie de la cineva care a mai facut operatia asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Septembrie 11, 2011 Share Postat Septembrie 11, 2011 eheee.frumos la intrunirea de la rasnov. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enos Postat Septembrie 11, 2011 Share Postat Septembrie 11, 2011 Salutare.De astazi posed si eu un f650gs din 2002(cu abs).Am cateva intrebari.Dc daca o am in viteza si chiar daca tin ambreiajul nu porneste si vrea doar pe neutru?Si Un parbriz de dakar are careva...As vrea sa il pun . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Septembrie 11, 2011 Share Postat Septembrie 11, 2011 hopa si eu de ceva vreme am un GS din 2003 ,abia acum am vazut ca exista un topic dedicat.........am sa il urmaresc de acum incolo. mai intreb una alta ca sant la inceput . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Septembrie 11, 2011 Share Postat Septembrie 11, 2011 Salutare.De astazi posed si eu un f650gs din 2002(cu abs).Am cateva intrebari.Dc daca o am in viteza si chiar daca tin ambreiajul nu porneste si vrea doar pe neutru?Si Un parbriz de dakar are careva...As vrea sa il pun . la ambreiaj este un contact ,probabil nu si face treaba ,verifica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
niculae Postat Septembrie 11, 2011 Share Postat Septembrie 11, 2011 Dc daca o am in viteza si chiar daca tin ambreiajul nu porneste si vrea doar pe neutru? Cum adica, vrei sa o pornesti in viteza si nu merge(cu ambreiajul tras)? De ce vrei sa o pornesti in viteza? Pe neutru merge? Felicitari pentru achizitie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Septembrie 12, 2011 Share Postat Septembrie 12, 2011 compresor pentru ce? nu e nevoie sa dezumfle roata ca sa o scoata... si de ce sa nu merite munca? plus ca e util sa stii sa mai demontezi si sa schimbi cate una-alta... Sa desfaca piulita de la pinionul mic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Septembrie 12, 2011 Share Postat Septembrie 12, 2011 Sa desfaca piulita de la pinionul mic +1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Septembrie 12, 2011 Share Postat Septembrie 12, 2011 nu-ți trebuie compresor pentru piulița aia. ai nevoie de o cheie sănătoasă la care îi pui o prelungire să ai pârghie mai bună, bagi mobra în viteză Âşi o scoți fără probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Septembrie 12, 2011 Share Postat Septembrie 12, 2011 Eu am desfacut piulita aia fara compresor. Trebuie doar un brat de vreo juma de metru pentru capul hexagon de 30. Cuplul de strangere pentru piulita e de 140 Nm + Loctite. La 0,5m bratul fortei, daca te lasi cu 40 de kg pe brat, deja inseamna cuplu de 200Nm... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Septembrie 12, 2011 Share Postat Septembrie 12, 2011 Nu vreau sa intru in polemica cu nimeni. Au fost cazuri cand nici pistolul pneumatic nu a facut fata si a trebuit sa cumpar altul mai performant. Poate motocicleta a mai avut kitul schimbat si piulita sa strans mai tare decat trebuia , in acest caz nu merge doar cu o parghie pentru simplu fapt ca nu poti bloca motorul . Dar poate cum sa mentionat mai sus , o sa ai noroc si o sa poti desface pinionul . Succes!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelluu Postat Septembrie 12, 2011 Share Postat Septembrie 12, 2011 Nu vreau sa intru in polemica cu nimeni. Au fost cazuri cand nici pistolul pneumatic nu a facut fata si a trebuit sa cumpar altul mai performant. Poate motocicleta a mai avut kitul schimbat si piulita sa strans mai tare decat trebuia , in acest caz nu merge doar cu o parghie pentru simplu fapt ca nu poti bloca motorul . Dar poate cum sa mentionat mai sus , o sa ai noroc si o sa poti desface pinionul . Succes!!! -o cobori de pe capra, bagi a I-a, si slabesti piulita.... sau -daca moto e suspendata de roata spate si frana de motor nu da rezultate, o idee buna ar fi sa lasi lantul montat si sa rogi un prieten sa tina apasata frana spate cat desfaci tu piulita ... personal nu recomand pistolul pneumatic pt ca poti strica cu usurinta piulita sau filetul axului daca nu setezi cum trebuie puterea acestuia -daca te-ai grabit si ai demontat deja bascula spate...e mai greu...apelezi la pistolul pneumatic Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Septembrie 12, 2011 Share Postat Septembrie 12, 2011 Ce vrei sa zic ca 2 oameni bine facuti , nu au putut debloca piulita cu tot cu spray degripant bagat in viteza, apasat frana cu tot corpul si bagat lemn intre roata si bascula... pur si simplu nu a vrut sa se desfaca, ma frecat de dracu ma luat. Dar am avut si mobre de a mers ceas. Iar acum sa o dau in bashini ar mai trebui sa ai si o trusa dasta, dar cu siguranta o sa spuneti ca merge si cu flex si 2 ciocane pentru nituit . Respect!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Septembrie 12, 2011 Share Postat Septembrie 12, 2011 Merge si fara trusa, flex sau altceva, daca esti dispus sa dai jos bascula, asa cum de altfel se si recomanda. Ma rog, in service conteaza jumatatea de ora castigata prin nedemontarea basculei, dar pentru mecanicii "de ocazie" e chiar bine s-o demonteze, ca ai ocazia sa te uiti daca nu cumva ai ramas fara vaselina la rulmentii articulatiei spate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Septembrie 12, 2011 Share Postat Septembrie 12, 2011 Salutare.De astazi posed si eu un f650gs din 2002(cu abs).Am cateva intrebari.Dc daca o am in viteza si chiar daca tin ambreiajul nu porneste si vrea doar pe neutru? Asa functioneaza, te obisnuiesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Septembrie 12, 2011 Share Postat Septembrie 12, 2011 Merge si fara trusa, flex sau altceva, daca esti dispus sa dai jos bascula, asa cum de altfel se si recomanda. Ma rog, in service conteaza jumatatea de ora castigata prin nedemontarea basculei, dar pentru mecanicii "de ocazie" e chiar bine s-o demonteze, ca ai ocazia sa te uiti daca nu cumva ai ramas fara vaselina la rulmentii articulatiei spate... Corect dar numai in cazul lantului gata nituit( dar tot ai nevoie de flex sa tai lantul vechi) Iar cine nu are lant gata nituit nu se chinuie sa dea bascula jos. Respect!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.