enos Postat Septembrie 11, 2011 Share Postat Septembrie 11, 2011 Salutare.De astazi posed si eu un f650gs din 2002(cu abs).Am cateva intrebari.Dc daca o am in viteza si chiar daca tin ambreiajul nu porneste si vrea doar pe neutru?Si Un parbriz de dakar are careva...As vrea sa il pun . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Septembrie 11, 2011 Share Postat Septembrie 11, 2011 hopa si eu de ceva vreme am un GS din 2003 ,abia acum am vazut ca exista un topic dedicat.........am sa il urmaresc de acum incolo. mai intreb una alta ca sant la inceput . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Septembrie 11, 2011 Share Postat Septembrie 11, 2011 Salutare.De astazi posed si eu un f650gs din 2002(cu abs).Am cateva intrebari.Dc daca o am in viteza si chiar daca tin ambreiajul nu porneste si vrea doar pe neutru?Si Un parbriz de dakar are careva...As vrea sa il pun . la ambreiaj este un contact ,probabil nu si face treaba ,verifica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
niculae Postat Septembrie 11, 2011 Share Postat Septembrie 11, 2011 Dc daca o am in viteza si chiar daca tin ambreiajul nu porneste si vrea doar pe neutru? Cum adica, vrei sa o pornesti in viteza si nu merge(cu ambreiajul tras)? De ce vrei sa o pornesti in viteza? Pe neutru merge? Felicitari pentru achizitie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Septembrie 12, 2011 Share Postat Septembrie 12, 2011 compresor pentru ce? nu e nevoie sa dezumfle roata ca sa o scoata... si de ce sa nu merite munca? plus ca e util sa stii sa mai demontezi si sa schimbi cate una-alta... Sa desfaca piulita de la pinionul mic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Septembrie 12, 2011 Share Postat Septembrie 12, 2011 Sa desfaca piulita de la pinionul mic +1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Septembrie 12, 2011 Share Postat Septembrie 12, 2011 nu-ți trebuie compresor pentru piulița aia. ai nevoie de o cheie sănătoasă la care îi pui o prelungire să ai pârghie mai bună, bagi mobra în viteză Âşi o scoți fără probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Septembrie 12, 2011 Share Postat Septembrie 12, 2011 Eu am desfacut piulita aia fara compresor. Trebuie doar un brat de vreo juma de metru pentru capul hexagon de 30. Cuplul de strangere pentru piulita e de 140 Nm + Loctite. La 0,5m bratul fortei, daca te lasi cu 40 de kg pe brat, deja inseamna cuplu de 200Nm... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Septembrie 12, 2011 Share Postat Septembrie 12, 2011 Nu vreau sa intru in polemica cu nimeni. Au fost cazuri cand nici pistolul pneumatic nu a facut fata si a trebuit sa cumpar altul mai performant. Poate motocicleta a mai avut kitul schimbat si piulita sa strans mai tare decat trebuia , in acest caz nu merge doar cu o parghie pentru simplu fapt ca nu poti bloca motorul . Dar poate cum sa mentionat mai sus , o sa ai noroc si o sa poti desface pinionul . Succes!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelluu Postat Septembrie 12, 2011 Share Postat Septembrie 12, 2011 Nu vreau sa intru in polemica cu nimeni. Au fost cazuri cand nici pistolul pneumatic nu a facut fata si a trebuit sa cumpar altul mai performant. Poate motocicleta a mai avut kitul schimbat si piulita sa strans mai tare decat trebuia , in acest caz nu merge doar cu o parghie pentru simplu fapt ca nu poti bloca motorul . Dar poate cum sa mentionat mai sus , o sa ai noroc si o sa poti desface pinionul . Succes!!! -o cobori de pe capra, bagi a I-a, si slabesti piulita.... sau -daca moto e suspendata de roata spate si frana de motor nu da rezultate, o idee buna ar fi sa lasi lantul montat si sa rogi un prieten sa tina apasata frana spate cat desfaci tu piulita ... personal nu recomand pistolul pneumatic pt ca poti strica cu usurinta piulita sau filetul axului daca nu setezi cum trebuie puterea acestuia -daca te-ai grabit si ai demontat deja bascula spate...e mai greu...apelezi la pistolul pneumatic Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Septembrie 12, 2011 Share Postat Septembrie 12, 2011 Ce vrei sa zic ca 2 oameni bine facuti , nu au putut debloca piulita cu tot cu spray degripant bagat in viteza, apasat frana cu tot corpul si bagat lemn intre roata si bascula... pur si simplu nu a vrut sa se desfaca, ma frecat de dracu ma luat. Dar am avut si mobre de a mers ceas. Iar acum sa o dau in bashini ar mai trebui sa ai si o trusa dasta, dar cu siguranta o sa spuneti ca merge si cu flex si 2 ciocane pentru nituit . Respect!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Septembrie 12, 2011 Share Postat Septembrie 12, 2011 Merge si fara trusa, flex sau altceva, daca esti dispus sa dai jos bascula, asa cum de altfel se si recomanda. Ma rog, in service conteaza jumatatea de ora castigata prin nedemontarea basculei, dar pentru mecanicii "de ocazie" e chiar bine s-o demonteze, ca ai ocazia sa te uiti daca nu cumva ai ramas fara vaselina la rulmentii articulatiei spate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Septembrie 12, 2011 Share Postat Septembrie 12, 2011 Salutare.De astazi posed si eu un f650gs din 2002(cu abs).Am cateva intrebari.Dc daca o am in viteza si chiar daca tin ambreiajul nu porneste si vrea doar pe neutru? Asa functioneaza, te obisnuiesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Septembrie 12, 2011 Share Postat Septembrie 12, 2011 Merge si fara trusa, flex sau altceva, daca esti dispus sa dai jos bascula, asa cum de altfel se si recomanda. Ma rog, in service conteaza jumatatea de ora castigata prin nedemontarea basculei, dar pentru mecanicii "de ocazie" e chiar bine s-o demonteze, ca ai ocazia sa te uiti daca nu cumva ai ramas fara vaselina la rulmentii articulatiei spate... Corect dar numai in cazul lantului gata nituit( dar tot ai nevoie de flex sa tai lantul vechi) Iar cine nu are lant gata nituit nu se chinuie sa dea bascula jos. Respect!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enos Postat Septembrie 12, 2011 Share Postat Septembrie 12, 2011 Cum adica, vrei sa o pornesti in viteza si nu merge(cu ambreiajul tras)? De ce vrei sa o pornesti in viteza? Pe neutru merge? Felicitari pentru achizitie. Multumesc.Pe neutru merge,nu are pb,doar cand e in viteza si trag ambreiajul nu merge...pb e de la acel contact... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Septembrie 12, 2011 Share Postat Septembrie 12, 2011 Multumesc.Pe neutru merge,nu are pb,doar cand e in viteza si trag ambreiajul nu merge...pb e de la acel contact... cum ti am spus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Septembrie 13, 2011 Share Postat Septembrie 13, 2011 Eu am desfacut piulita aia fara compresor. Si eu la fel. De fapt, eu am desfacut-o cu mana, asa de slabita era. Daca nu aveam saiba-siguranta, o pierdeam pe drum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelluu Postat Septembrie 13, 2011 Share Postat Septembrie 13, 2011 Salutare.De astazi posed si eu un f650gs din 2002(cu abs).Am cateva intrebari.Dc daca o am in viteza si chiar daca tin ambreiajul nu porneste si vrea doar pe neutru? hopa! si a mea face la fel.. eu credeam ca asa e setarea standard .... e foarte enervanta faza cu cautatul pozitiei neutru. daca e la mai multi asa inseamna ca e o setare ....daca nu, o sa verific contactul de la ambreiaj,....deci, daca mai sunteti la care porneste doar pe neutru dati de stire va rog se pare ca am gasit o explicatie intre timp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Septembrie 13, 2011 Share Postat Septembrie 13, 2011 cum ti am spus na hai ca de contactul asta m-ati facut curios...care e, ca tot caut prin manual si nu dau de el? problema nu mai poate fi si de la indicatorul de neutru...care sa nu mai fie bun? intreb doar... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Septembrie 13, 2011 Share Postat Septembrie 13, 2011 Salut! Stie cineva de unde pot sa cumpar ulei Motul5100 15w50 din bucuresti? Maine am un drum pe acolo, si vroiam sa incerc direct la magazin, daca imi sugerati vreo unul care are sigur. (daca a cumparat cineva recent) Aici in Piatra Neamt la toti distribuitorii e indisponibil.. inclusiv la AutoNet. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Septembrie 13, 2011 Share Postat Septembrie 13, 2011 hopa! si a mea face la fel.. eu credeam ca asa e setarea standard .... e foarte enervanta faza cu cautatul pozitiei neutru. daca e la mai multi asa inseamna ca e o setare ....daca nu, o sa verific contactul de la ambreiaj,....deci, daca mai sunteti la care porneste doar pe neutru dati de stire va rog se pare ca am gasit o explicatie intre timp al meu porneste si cu ambreiajul tras si in viteza.vis a vis de explicatie traduce si tu ce tb ca nu toti stim engleza.daca vrei sa ne ajuti.ms Salut! Stie cineva de unde pot sa cumpar ulei Motul5100 15w50 din bucuresti? Maine am un drum pe acolo, si vroiam sa incerc direct la magazin, daca imi sugerati vreo unul care are sigur. (daca a cumparat cineva recent) Aici in Piatra Neamt la toti distribuitorii e indisponibil.. inclusiv la AutoNet. Multumesc la my moto cotroceni.pe linga gradina botanica sau resedinta lui base Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Septembrie 13, 2011 Share Postat Septembrie 13, 2011 la my moto cotroceni.pe linga gradina botanica sau resedinta lui base Mai bine le dai un telefom maine dimineata. Nu au mereu, si daca ii suni devreme il pot aduce din depozit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Septembrie 14, 2011 Share Postat Septembrie 14, 2011 Mai bine le dai un telefom maine dimineata. Nu au mereu, si daca ii suni devreme il pot aduce din depozit. +1 suna-i inainte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Septembrie 14, 2011 Share Postat Septembrie 14, 2011 sau de aici: http://www.motul-romania.ro/default.asp?opt=ct Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Septembrie 14, 2011 Share Postat Septembrie 14, 2011 (editat) Multumesc mult... Am fost azi in Bucuresti, am sunat la Mymoto, si nu aveau Motul5100. Totusi fiind in zona (am vrut sa ma intalnesc cu base, da el o evitat momentu si s-a dus la obama) am intrat si pe la magazin. Uleiul l-am luat pana la urma, de la un baiat de pe alt forum, cu 148 4L... nu stiu.. mult.. putin, la cat l-am cautat... Data viitoare o sa ma aprovizionez din timp. Acum o sa dau ceva pagini inapoi sa gasesc operatiunea de schimbare... poate reusesc sa fac asta pentru calutul meu. Apropo: E cineva din Piatra Neamt care are 650GS si intra pe forum? Editat Septembrie 14, 2011 de ssminkly Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.