NaeL Postat Septembrie 25, 2011 Share Postat Septembrie 25, 2011 cricu central - 365 lei - 85 euro aripioara - 75 lei - 18 euro ce se poate demonta de pe el fara il afecteze, se vinde cam la 1/2 - 2/3 din pret. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Septembrie 25, 2011 Share Postat Septembrie 25, 2011 (editat) cricu central - 365 lei - 85 euro aripioara - 75 lei - 18 euro ce se poate demonta de pe el fara il afecteze, se vinde cam la 1/2 - 2/3 din pret. 75 ron numai ce ai adaptat tu sau cu totul?nu po ti lasa un nr de tel ,e mai usor de vb.lasal pe email daca nu vrei aici pe forum Editat Septembrie 25, 2011 de brake Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Septembrie 25, 2011 Share Postat Septembrie 25, 2011 0723614021 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florty Postat Septembrie 25, 2011 Share Postat Septembrie 25, 2011 @Florty - Momentan nu am bani, d-asta am spus ca vreau sa-mi iau in primavara. Vand mobra mea, mai pun cativa banuti si imi iau un GS..Mersi pentru informatii.. Ca tot ai adus vorba de viteza, cum se comporta dupa 100km/h ? Parbrizul ala, ajuta cu ceva ? Acum am montat parbrizul standard. Am si unul inalt, dar nu l-am folosit niciodata. Probabil ca o sa il incerc, sa vad daca e vreo diferenta. Cu parbrizul standard, curentul de aer e distribuit uniform, nu vine doar in dreptul castii, dupa cum mi-a spus fostul proprietar. Am vazut ca ma simt bine pe moto pana pe la 110-120km/h. Dupa aia mi se pare prea mult - chestie de autoconservare, nu de moto. Ea duce pana la 167 pe ceas, pe A2. salut.vinzi gentile laterale?ma interes.numai daca sunt originale.ms Gentile laterale nu sunt originale, dar nici nu le vand. sunt ok asa. Si mie mi se parea joasa pozitia (am 1,90), asa ca am facut niste mici artificii. Am pus arcuri progresive la furca. Sunt mai tari si putin mai lungi, asa ca efectul net este ca se ridica fata in pozitia de echilibru. Iar pentru spate am schimbat tension-link-urile (oasele) cu unele ceva mai scurte, facute de Dan Cata, care au ridicat si spatele cu vreo 5 cm. Mie mi se pare suficient. Daca tot nu te satisfac modificarile, poti schimba si saua cu una de Dakar (sunt mai inalte si chiar se simte diferenta aia de 2-3 cm), sau o duci la Darian sa iti mai puna geluri si bureti s-o mai inalte. Costurile au fost asa: 80 de euro arcurile progresive Wirth, de pe e-bay si 300 de lei oasele noi, cu rulmentii montati si gresati. Manopera a constat in vreo 4-5 ore intr-o sambata acum vreo luna. Super mutumesc pentru raspuns! Chiar aveam nevoie de asta. L-am si tiparit deja si cred ca o sa il dau in lucru la baietii care o au in grija (service/intretinere). Nu ma bag eu in moto, nu ca n-as sti, dar am si alte obligatii de familie care imi iau din timp. Multumesc inca o data. Poti sa imi dai un nr. de tel sau e-mail ca sa te mai contactez daca am nevoie de alte detalii? Thx. F. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Septembrie 26, 2011 Share Postat Septembrie 26, 2011 100 EURo La Louis e 140 euro - http://www.louis.de/_304e16d6df5e3d14a87e351a87470483f7/index.php?topic=search&searchterm=10046701&cmd.x=7&cmd.y=6 100 de euro mi se pare mai mult decat corect Din punctul meu de vedere, n-ai niciun motiv sa-l dai mai ieftin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Septembrie 26, 2011 Share Postat Septembrie 26, 2011 (editat) Salutare! Am facut si eu un drum intins spre Iasi, si am observat ca pe la 140km/h cand trag tare de gaz patineaza ambreiajul (cred). Pana acum nu am observat asta, o am doar de 2 luni, si in celelate trepte de viteze nu mi s-a intamplat, cred eu pentru ca nu am fortat tare in zona de turatie 5000rpm, unde e cuplu maxim. Asa ca abia acum mi s-a intamplat cand am putut sa-i dau mai mult de 140-150. Daca o accelerez constant si usor nu patineaza... si se duce mai sus.. i-am dat pana la 160 doar. Am incercat totusi si in alte trepte, patineaza si intr-a 4-a si a 3... A mai patit cineva asta? Ce e de facut? Cum cum ar trebui sa procedez.. ce trebuie sa schimb, s-a mai discutat inainte, ca nu imi aduc aminte sa fi gasit? Se mai poate regla cumva ambreiajul? Ambreiajul acum imi tine exact in ultima zona inainte de a-i da drumu la maneta, ultimii 2cm. Cam cat ajunge toata distractia? Cam cat mai pot merge asa pana se duce de tot? (acum daca o las usurel motocicleta merge perfect) Motocicleta Dakar 2004 - 42000km Multumesc tuturor! Editat Septembrie 26, 2011 de ssminkly Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Septembrie 26, 2011 Share Postat Septembrie 26, 2011 (editat) Salutare! Am facut si eu un drum intins spre Iasi, si am observat ca pe la 140km/h cand trag tare de gaz patineaza ambreiajul (cred). Pana acum nu am observat asta, o am doar de 2 luni, si in celelate trepte de viteze nu mi s-a intamplat, cred eu pentru ca nu am fortat tare in zona de turatie 5000rpm, unde e cuplu maxim. Asa ca abia acum mi s-a intamplat cand am putut sa-i dau mai mult de 140-150. Daca o accelerez constant si usor nu patineaza... si se duce mai sus.. i-am dat pana la 160 doar. Am incercat totusi si in alte trepte, patineaza si intr-a 4-a si a 3... A mai patit cineva asta? Ce e de facut? Cum cum ar trebui sa procedez.. ce trebuie sa schimb, s-a mai discutat inainte, ca nu imi aduc aminte sa fi gasit? Se mai poate regla cumva ambreiajul? Ambreiajul acum imi tine exact in ultima zona inainte de a-i da drumu la maneta, ultimii 2cm. Cam cat ajunge toata distractia? Cam cat mai pot merge asa pana se duce de tot? (acum daca o las usurel motocicleta merge perfect) Motocicleta Dakar 2004 - 42000km Multumesc tuturor! Regleaza ambreiajul de la maneta, poate este prea intins si sta tot timpul un pic apasat L.E. - o metoda de a vedea daca iti patineaza; cel putin la mine fnctioneaza - la 100kmh in vit 5 acele de la turometru si vitezometru trebuie sa fie paralele si indreptate spre sus (turometru trebuie sa stea la 4000) daca sta peste 4000 iti patineaza Editat Septembrie 26, 2011 de THC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 26, 2011 Share Postat Septembrie 26, 2011 Ca sa testezi dac aiti patineaza, il bagi in a 5-a la 40 la ora si accelerezi brusc. Din cauza cuplului mare pe ambreiaj, daca creste turatia si viteza nu, inseamna ca e gata ambreiajul. Daca tremura ca si cand mergi subturat, nu e ambreiajul de vina Nu stiu acum cat de mult mai conteaza ajustatea manetei, cred ca e cam gata. Se poate intampla sa ti se uzeze prematur ambreiajul pt ca nu ai avut joc la maneta mult timp... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Septembrie 26, 2011 Share Postat Septembrie 26, 2011 @THC - Multumesc, m-am gandit si eu sa nu stea din maneta putin apasat tot timpul. Treaba cu turatia la 100km/h bineinteles ca am verificat-o, si de multe ori acul turometrului e un grad sau doua mai sus. In frana de motor.. acele devin paralele. Deviatia nu e mare, si eu am pus-o pe seama faptului ca indicatoarele sunt electronice si mai au anumite erori. (De exemplu cand turez tare motorul pe ploc.. vitezometru se ridica si el putin, prin analogie am zis ca o diferenta mica intre ace, nu-i bai) @Dan Cata - Multumesc. Cred ca zici sa bag intr-a 2-a, nu? O sa testez si asa. La 140 cand accelerez se duce acul deodata de la 5000 aproape de 7000 si apoi revine in 3-4 secunde. La cati km se duce normal ambreiajul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 26, 2011 Share Postat Septembrie 26, 2011 Tocmai ca nu in a 2-a o testezi, ci in cea mai mare treapta! In a 2-a e foarte probabil sa nu iti patineze si in a 5-a sa iti. Ideea e ca sa fie presiune mare pe placile de frictiune cand faci asta, de aia iti zic, mergi incet, gen 20 30 la ora si ii dai a 5-a si accelerezi brusc. Acolo e un moment foarte mare cand faci asta si daca e pe duca, o sa iti dai seama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Septembrie 26, 2011 Share Postat Septembrie 26, 2011 Hmmm curios ce spui... Ma gandeam ca intr-a 5-a la 30-40 e mai mult decat subturata si nu o sa aiba putere sa rupa aderenta. (de asta am crezut ca ai gresit treapta). Pe cand la 5000 -5500 rpm e cuplu maxim, si de aceea ambreiajul fiind pe duca nu mai poate tine forta dezvoltata de motor. O sa incerc cum mi-ai zis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Septembrie 26, 2011 Share Postat Septembrie 26, 2011 Hmmm curios ce spui... Ma gandeam ca intr-a 5-a la 30-40 e mai mult decat subturata si nu o sa aiba putere sa rupa aderenta. (de asta am crezut ca ai gresit treapta). Pe cand la 5000 -5500 rpm e cuplu maxim, si de aceea ambreiajul fiind pe duca nu mai poate tine forta dezvoltata de motor. O sa incerc cum mi-ai zis. da.am mai auzit treaba asta.la fel cum spui.cred k e uzat,dar mai poti merge f probleme.asta e 100 e si e k nou ce sa facem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Oformula Postat Septembrie 26, 2011 Share Postat Septembrie 26, 2011 Salut baieti. Are cineva un ventilator de vanzare si bucsa de la oglinda? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strajeru' Postat Septembrie 26, 2011 Share Postat Septembrie 26, 2011 De ceva vreme observ ca imi tot picura antigel pe la capacul pompei de apa.Sa schimb doar garniturile sau pompa cu totul?Stie cineva la cat ajunge o pompa de apa(noua/sh)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Septembrie 27, 2011 Share Postat Septembrie 27, 2011 De ceva vreme observ ca imi tot picura antigel pe la capacul pompei de apa.Sa schimb doar garniturile sau pompa cu totul?Stie cineva la cat ajunge o pompa de apa(noua/sh)? Pompa de apa inseamna doua simeringuri, vreo doua garnituri si un ax cu o elice la capat. Kitul asta costa in jur de 150 lei la Bavaria. Sunt multi care-l schimba in fata blocului. Personal m-as duce la Bavaria sa-l schimbe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 27, 2011 Share Postat Septembrie 27, 2011 Salutare! Am facut si eu un drum intins spre Iasi, si am observat ca pe la 140km/h cand trag tare de gaz patineaza ambreiajul (cred). Pana acum nu am observat asta, o am doar de 2 luni, si in celelate trepte de viteze nu mi s-a intamplat, cred eu pentru ca nu am fortat tare in zona de turatie 5000rpm, unde e cuplu maxim. Asa ca abia acum mi s-a intamplat cand am putut sa-i dau mai mult de 140-150. Daca o accelerez constant si usor nu patineaza... si se duce mai sus.. i-am dat pana la 160 doar. Am incercat totusi si in alte trepte, patineaza si intr-a 4-a si a 3... A mai patit cineva asta? Ce e de facut? Cum cum ar trebui sa procedez.. ce trebuie sa schimb, s-a mai discutat inainte, ca nu imi aduc aminte sa fi gasit? Se mai poate regla cumva ambreiajul? Ambreiajul acum imi tine exact in ultima zona inainte de a-i da drumu la maneta, ultimii 2cm. Cam cat ajunge toata distractia? Cam cat mai pot merge asa pana se duce de tot? (acum daca o las usurel motocicleta merge perfect) Motocicleta Dakar 2004 - 42000km Multumesc tuturor! am schimbat eu ambreiaj acum 2 saptamani... Patinaj la 40mii e prematur... al meu avea 78 mii. Inspecteaza cablul si maneta sas culiseze usor, ai grija ce ulei ii pui. Eu am avut discurile la limita si arcurile decalite. Prima manifestare vizibila a fost ca pe la 5200 in a 5-a la gaz brusc urca turatia vioi cam 500rpm apoi tragea ok. Alte chestii mai obscure - schimbarile de viteza mai brutale - incepusera sa semene cu cutia automata, tinuta la topspeed maia mult de 30 km - se incingea - normal daca exista mic patinaj...., clantanit cand strangeam ambreiaju la rece. cost reparatie: aprox 1500+ ron la bavaria - kit ambreiaj(discuri metalice, discuri frictiune, un disc metalic de capat, arcuri), garnituri, un schimb de ulei din ala nou si meserias, manopera. piesele in sine sunt cam 1100 ron. manopera sub 300; restu ulei Senzatia data de motor e cu totul alta acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Septembrie 27, 2011 Share Postat Septembrie 27, 2011 Pompa de apa inseamna doua simeringuri, vreo doua garnituri si un ax cu o elice la capat. Kitul asta costa in jur de 150 lei la Bavaria. Sunt multi care-l schimba in fata blocului. Personal m-as duce la Bavaria sa-l schimbe. si inca ceva...asa ca pont cand o schimbi, pune-i din prima simeringuri de pe piata, nu kkturile alea nemtesti ce vin impreuna cu paleta si axul, ca nu au sa tina multa lume de pe aici, printre care si eu, s-a plans ca dupa 2-3-4 mii km au inceput sa crape pune romanesti dc gasesti, sau de pe piata, si nu o sa ai probleme sunt fapte testate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Septembrie 27, 2011 Share Postat Septembrie 27, 2011 Multumesc ZIDU' pentru raspunsul complet. Si motocicleta mea se manifesta la fel... de la 5200 urca lejer si la 6500 fara sa ia in viteza considerabil... dar imediat turatia revine in zona normala. Uleiul abia l-am schimbat 15W50 motul, ideea e ca nu am apucat sa vad daca facea aceeasi chestie inainte de a-l schimba, si nu stiu nimic despre cum au fost facute schimburile inainte, cu ce ulei si cum s-a comportat cu motocicleta fostul proprietar. Ambreiajul tinea ln capatul cursei si mi-e frica ca nu cumva sa fi mers italianul cu el putin strans. Acum i-am mai dat drumul din filetul de la capatul manetei. Cum ar trebui normal reglat ambreiajul sa tina? Zidu cam cat mai pot sa merg cu el asa, daca nu il fortez? Dupa mine eu cred ca mai duce mult daca nu bruschez acceleratia... eu nici nu as fi sesizat asta daca nu trageam de ea pe la 140km/h @Dan Cata - am incercat si intr-a 5-a cum zici tu la 40km/h, dar nici gand sa patineze... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 27, 2011 Share Postat Septembrie 27, 2011 Ambreiajul tinea ln capatul cursei si mi-e frica ca nu cumva sa fi mers italianul cu el putin strans. Acum i-am mai dat drumul din filetul de la capatul manetei. Cum ar trebui normal reglat ambreiajul sa tina? Zidu cam cat mai pot sa merg cu el asa, daca nu il fortez? Dupa mine eu cred ca mai duce mult daca nu bruschez acceleratia... eu nici nu as fi sesizat asta daca nu trageam de ea pe la 140km/h @Dan Cata - am incercat si intr-a 5-a cum zici tu la 40km/h, dar nici gand sa patineze... De-aia nu iti mai patineaza acuma, ca ai reglat maneta! Aia e bine, incearca sa fii atent de acum incolo sa ai joc la maneta de ambreiaj, tot timpul. Verifica in manual cat tre sa fie jocu ala la capatul manetei!. Daca nu ai avea joc deloc, practic tu ai merge cu el usor debreiat. Nu e foarte mare diferenta intre ambreiajul care strange si unul debreiat, foarte putin. Aceeasi greseala am facut-o si eu la GS cand l-am avut. Cand mi-am dat seama, a fost prea tarziu si a trebuit sa il schimb... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Septembrie 27, 2011 Share Postat Septembrie 27, 2011 @ Strajeru - /index.php?/topic/20791-cine-are-bmw-650-f-gsdakar-2000-injectie/page__st__5580 ai aici schema cu pompa de apa Multumesc tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Septembrie 27, 2011 Share Postat Septembrie 27, 2011 (editat) si inca ceva...asa ca pont cand o schimbi, pune-i din prima simeringuri de pe piata, nu kkturile alea nemtesti ce vin impreuna cu paleta si axul, ca nu au sa tina multa lume de pe aici, printre care si eu, s-a plans ca dupa 2-3-4 mii km au inceput sa crape pune romanesti dc gasesti, sau de pe piata, si nu o sa ai probleme sunt fapte testate salut.mai exact care semeringuri, ce cote au si de unde se pot cumpara rapid.nu am nevoie acum ,dar e bn sa stiu.ms am schimbat eu ambreiaj acum 2 saptamani... Patinaj la 40mii e prematur... al meu avea 78 mii. Inspecteaza cablul si maneta sas culiseze usor, ai grija ce ulei ii pui. Eu am avut discurile la limita si arcurile decalite. Prima manifestare vizibila a fost ca pe la 5200 in a 5-a la gaz brusc urca turatia vioi cam 500rpm apoi tragea ok. Alte chestii mai obscure - schimbarile de viteza mai brutale - incepusera sa semene cu cutia automata, tinuta la topspeed maia mult de 30 km - se incingea - normal daca exista mic patinaj...., clantanit cand strangeam ambreiaju la rece. cost reparatie: aprox 1500+ ron la bavaria - kit ambreiaj(discuri metalice, discuri frictiune, un disc metalic de capat, arcuri), garnituri, un schimb de ulei din ala nou si meserias, manopera. piesele in sine sunt cam 1100 ron. manopera sub 300; restu ulei Senzatia data de motor e cu totul alta acum. dar se piese ai pus de sunt 11 milioane.fane o poza la tot ce ai scos din el daca se poate.ms Editat Septembrie 27, 2011 de brake Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Septembrie 27, 2011 Share Postat Septembrie 27, 2011 dar se piese ai pus de sunt 11 milioane.fane o poza la tot ce ai scos din el daca se poate.ms kit ambreiaj(discuri metalice, discuri frictiune, un disc metalic de capat, arcuri), garnituri, un schimb de ulei din ala nou si meserias, manopera.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enos Postat Septembrie 27, 2011 Share Postat Septembrie 27, 2011 A schimbat careva rulmentii la roata spate?Ma poate ajuta careva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Septembrie 27, 2011 Share Postat Septembrie 27, 2011 (editat) un biker de al nostru are nevoie de un ambreiaj pt bmw gs 2005.care ar fi mai bun; trv lucas sau ebc.cel original nu stie ce productie este.a auzit el k ar fi probleme cu trv lucas.ast raspuns de la cunoscatori.multumim. cei de la dilly aduc original cu 800 ron,au doua made in austria si made in italy.ajutati-ne.si la bavaria 880 ron kitul. Editat Septembrie 27, 2011 de brake Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Septembrie 27, 2011 Share Postat Septembrie 27, 2011 A montat cineva pe Dakar cric central de GS normal? cum trebuie taiat si cu cat trebuie prelungit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.