Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Are cineva idee de ce mi s-au tocit cauciucurile in modul asta (in loc sa se duca centrul care e in contact cu solul mai mult s-au dus exterioarele intr-un mod ciudat, concav?)?

Poti da roata jos sa vezi rulemntii, bagi degetul si simti daca acata sau daca se invart frumos.

 

Dar mai degraba ai mers cu presiune mica in roti, ca fix aia am patit si eu :( Gume noi PR2 in 10k km is ca pepenele pe margini si pe mijloc is in regula.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta nu e presiune de la care sa ti se roada asa.

 

Pt etrier, da-l jos si da cu spray de curatat frane pe el si impinge pistonasele la loc inauntru, apoi pompeaza de cateva ori si reia

ar trebui sa se deblocheze ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde rezolv repede o frana pe spate (mi s-a blocat etrieru) si cat costa/ce trebuie?

 

Daca are cursa lunga in gol pedala de frana nu e de la etrier ci de la "master cylinder". Am patit eu treaba asta si un prieten care a mers cu frana blocata pe spate din cauza asta pana a schimbat culoarea etrierului in mov de la temperetura ridicata. Daca e de la asta desfaci pompa asta si e o piesa alba de plastic cilindrica pe care o smirgheluiesti pe exterior pana gliseaza usor ,montezi totul la loc si scoti aerul din instalatie cu niste lichid de frana dot 4 nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am patit-o si eu acum o luna. Dai jos etrierul, scoti pistonul de tot, il cureti bine cu o carpa fina. Cureti bine si cilindrul etrierului si verifici garniturile (piesa nr. 10 din schema) Pistonul se blocheaza ori de la mizeria de pe el, ori din cauza garniturilor care se umfla si ii blocheaza cursa (partea asta cu umflatul mi se pare ca se intampla atunci cand nu schimbi lichidul de frana vreme indelungata sau cand folosesti un lichid de frana prost). Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am patit-o si eu acum o luna. Dai jos etrierul, scoti pistonul de tot, il cureti bine cu o carpa fina. Cureti bine si cilindrul etrierului si verifici garniturile (piesa nr. 10 din schema) Pistonul se blocheaza ori de la mizeria de pe el, ori din cauza garniturilor care se umfla si ii blocheaza cursa (partea asta cu umflatul mi se pare ca se intampla atunci cand nu schimbi lichidul de frana vreme indelungata sau cand folosesti un lichid de frana prost). Bafta!

 

+1... Asa am patit si eu, dar cu frana fata, unde fiind 2 pistoane unul glisa, iar celalat nu. Desfacut, curatat, spray-at si totul e ca nou. :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce am sesizat eu:

- cu bujia iridium normala NGK DR8EIX fata de cea non-iridium mi s-au rezolvat intr-o oarecare masura problemele de stalling and surging

- cu bujia mai lunga iridium NGK DPR8EIX-9 mi-a scazut consumul cu 20% (pe masuratelea)

 

Asa ca de acum voi folosi doar NGK DPR8EIX-9. Am in schimb de vanzare una iridium normala DR8EIX, nou nouta, daca vrea careva sa incerce. Imi luasem in caz ca nu-mi place cea mai lunga, dar acum nu am ce face cu ea. O dau cu 50 de lei (la louis am dat pe ea 68 de lei).

 

A... un hint pentru cine are rabdare si are si cont ebay:

NU va luati ngk iridium de la noi, sunt foarte scumpe. Daca le luati de pe ebay.co.uk, va ies cu vreo 30-40% mai ieftine decat de la noi din magazine. Eu vreau sa-mi iau pentru masina, si fata ce e pe la importatorii de ngk auto de la noi, imi ies aproape la jumatate ca pret.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum am comandat eu de pe ebay.co.uk la 15,98lire = 2 bucati.

 

Nu, am vazut postul tau, Discordless, imi pare rau. Oricum, eu nu sunt din Bucuresti, deci nu cred ca era vreun avantaj sa comandam impreuna.

 

Am comandat bujiile doar pentru ca mi s-a parut avantajos pretul, si oricum era cazul sa le schimb! Nu stiu cand au fost schimbate ultima data de fostul proprietar. Daca se va schimba cumva consumul, sau se vor rezolva problemele mele cu relantiul, foarte bine, daca nu, oricum trebuia sa le schimb.

 

Cand am fost in bucuresti la un magazin, prin Cotroceni, o doamna draguta de acolo mi-a explicat ca nu pea are rost sa imi iau aceste bujii (parca erau peste 100ron bucata) avand in vedere ca pe Dakar bujiile stoc sunt iridium. Am facut eu un calcul atunci si intradevar nu se merita sa le schimb la banii aia.

 

Acum cu EBAY-ul asta mai merge treaba. Sper sa ajunga bujiile si sa fie cele comandate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai uite, stabilim ca joia viitoare dau comanda pe ebay de bujii, ca sa aveti timp sa va hotarati. Asta inseamna ca vor fi aici pe 25-30 nov.

 

Eu oricum imi iau 4 pentru Logan, ca pe mine personal m-au convins iridiumurile. Cine mai vrea, sa-mi dea PM cu modelul exact si numarul de bucati dorite.

Ca sa nu raman cu bujiile comandate pe cap, as prefera sa imi transferati banii in avans... Pe de alta parte stiu si cum e cand trebuie sa platesc eu ceva in avans fara sa vad intai produsele. Asa ca pe partea financiara propuneti variante. :)

 

Transportul unui plic in tara prin firmele de mesagerie e vreo 10-15 lei cred. Daca sunt doritori din alte parti decat Bucuresti, pot trimite, cu conditia sa nu fie prin posta, ca mi-e lene sa caut poste si sa stau la cozi pe acolo. La curierat dai telefon si iti vine acasa sa preia coletul.

 

L.E.

Discordless, tu cate vrei si ce model? Ca am una NGK DR8EIX nou-nouta de care nu mai am nevoie. O dau cu 50 de lei si livrare in Bucuresti inclusa... :D

Editat de smar2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...