Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

hk sunt doar cu ace si colivie. hn sunt cu ace si fara colivie - rola langa rola. nu vreau sa pun ce nu trebuie si in 5000 kn sa aiba joc apoi sa dau iara banii pe bucsilea alea indecent de scumpe

 

 

cei pe care i-am dat jos sunt doar cu ace si sunt HK..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

A venit vremea sa schimb gumele si oscilez intre astea 3: PIRELLI SCORPION MT90, METZELER TOURANCE si HEIDENAU K76. Cine a utilizat asa ceva?...pareri?

 

Eu ma dau cu k76 pe spate de 2 schimburi, fiecare de aprox. 15.000 km. E o guma buna, care tine superbine pe asfalt uscat-se lipeste dea dreptul, pe ploaie putin aluneca si in soft enduro nu te face de ras. Plus ca si pretul e bun.

 

Nu imi dau seama care sunt semeringurile de care vorbeste toata lumea, ma gandesc ca sunt cele 2 piese de cauciuc ca niste bucse care vin pe axul pompei. Vad pe realoem ca vin doar impreuna cu pompa, ca au acelasi cod. nu stiu daca se gasesc separat, sunt mai speciale, avand si un arculet pe ele..

 

da, alea's...dar se gasesc si separat, daca cauti pe topic am pus pe undeva si dimensiunile lor...le-am luat cu vre'o 5 lei bucata, si merg inlocuite cu conditia ca axul sa nu fie ros tare(axul cu paletele care , comercial e denumit pompa de apa si care e mult prea scump)

cauta dc gasesti simeringuri cu buza dubla...tin mult mai mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[...] le-am luat cu vre'o 5 lei bucata [...]

 

ca tot ziceai de semeringuri ieftine... cum se compara cu originalele?

 

presupun ca nu tin la fel de mult, dar merita ciclurile de "facut-desfacut" mai dese si timpul pierdut?

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca tot ziceai de semeringuri ieftine... cum se compara cu originalele?

 

presupun ca nu tin la fel de mult, dar merita ciclurile de "facut-desfacut" mai dese si timpul pierdut?

Presupui gresit, dimpotriva, tin mult mai bine.

Mie, cu kit-ul de pompa luat nou, mi-au tinut 5 saptamani si au inceput sa scape. Le-am schimbat si nu am mai avut nici o problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca tot ziceai de semeringuri ieftine... cum se compara cu originalele?

 

presupun ca nu tin la fel de mult, dar merita ciclurile de "facut-desfacut" mai dese si timpul pierdut?

 

 

de ce presupui tu ca BMW pune crema componentelor pe motocicletele lor?

si pana la urma vorbim de niste simeringuri banale..mergi linistit pe aftermarket de calitate, ca nu gresesti :cheers:

Editat de Alexey04
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna tuturor,

 

Ma prezint si eu cu acest motor extraordinar.

In august anul trecut am trecut si eu la un BMW Dakar din 2002 cu 19500km reali (acum are 25000km). L-am luat de la Budapesta dupa ce am cautat vre-o 2..3 luni dupa unu in stare f buna, e impecabil.

 

Sa ne vedem cu bine pe drumuri si sper sa ajung si la intrunire.

post-19123-0-75382100-1334075590_thumb.jpg

post-19123-0-84351200-1334075606_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

funny-Post.gif

 

Pare ca autobuzul a calcat pe un bidon de plastic iar ce te-a lovit pe tine a fost dopul. Oricum, foarte tare. Reactia ta e ceva de genul....aaa, WTF?! roflol.gif

 

 

 

 

Buna tuturor,

 

Ma prezint si eu cu acest motor extraordinar.

In august anul trecut am trecut si eu la un BMW Dakar din 2002 cu 19500km reali (acum are 25000km). L-am luat de la Budapesta dupa ce am cautat vre-o 2..3 luni dupa unu in stare f buna, e impecabil.

 

Sa ne vedem cu bine pe drumuri si sper sa ajung si la intrunire.

 

Sa-l stapanesti sanatos si la cat mai multi kilometri (reali) friday.gif

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca in Bucuresti e tare cald vara si majoritatea nu merg la subzero Celsius.

De la motul citire:

Alte recomandari: 20W-40; 20W-50; <20°C, 15W-40; <10°C, 10W-50; <5°C, 10W-40; <0°C 10W-30

Editat de NaeL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca in Bucuresti e tare cald vara si majoritatea nu merg la subzero Celsius.

De la motul citire:

Alte recomandari: 20W-40; 20W-50; <20°C, 15W-40; <10°C, 10W-50; <5°C, 10W-40; <0°C 10W-30

 

 

Da am vazut, dar recomadarile astea sunt pt uleiurile premium, pt competitii, etc. Mi ca-mi uzeaza motorul aiurea.

Voi merge pe 10w40, sper sa nu simt diferenta la ambreaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca tot am devenit expert de cat am cautat ulei 15w50 mineral :D pot sa-ti zic ca poti avea surprize ca vara sa-ti mai patineze ambreiaju cu 10w40

 

Am bagat anu trecut 20w40, pe racoare pornea greu ca e vascos, pe canicula imi patina ambreiaju la mers in trafic. Am luat 15w50 acum...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este o diferenta imensa fata de motulul dinainte

 

Diferenta fata de Motul sau fata de semi-sintetic? Adica inainte mergeai cu Motul sintetic sau semisintetic?

 

Apropo, Castrol nu face sintetice care sa se incadreze in clasificarile API recomandate de producator pentru mobrele noastre. Doar Castrolul mineral se incadreaza.

 

 

 

ps- vezi ca s-ar putea sa ai mesageria plina.

am vrut sa-ti trimit PM si se spunea ca nu poti primi mesaje

Editat de zigzag
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.castrolmoto.com/en/our_oils/4t_oils_table.php

Power 1 4T 10W-40: API SJ si JASO MA2

 

Exact ce spuneam eu. Specificatia API recomandata de producator pentru modelul pe al carui topic suntem este SF, SG si SH.

 

Si inca ceva. Din ce stiam eu vascozitatea se alege in functie de temperatura exterioara la care se merge, 10w40 fiind un ulei mai de iarna. Prin caldurile verii eu cred ca un 15w50 este mai recomandabil.

Editat de zigzag
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru mine este al doilea an in care folosesc "Motorex CROSS POWER 4T 10W/60" si pot sa spun ca este excelent. Cam scump fata de altele, dar prefer sa nu fac economie tocmai la ulei. Sunt convins ca in timp se amortizeaza prin felul cum protejaza motorul...

 

Parererea mea! :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...