Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Am scris si pe celalalt topic...

 

Discurile alea cu fante pe care le detecteaza senzorul de abs difera intre gs si dakar? Ca daca nu, va trebui sa reduci frecventa impulsurilor de la senzor cu raportul dintre circumferintele rotilor de 19, respectiv 21. Asta se poate face printr-un montaj electronic sau construind un alt disc cu fante...

Salut! multumesc penru raspuns, discurile cu fante au acelasi cod si la GS si la Dakar asta inseamna ca sunt identice, diferenta o face calculatorul de ABS (exista trei coduri diferite GS, CS si Dakar)...si aici intevine problema "ABS Pressure modulator" incerc sa gasesc mai intai o roata si sa fac o proba "romaneasca" sa vedem ce se petrece. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am si eu o nelamurire ,oricat de mult as regla ambrejul sa deschida cand cuplez treapta 1-a parca agata ceva intra mai greu, doar la 1-a . e normal ?,asa face la fiecare .

 

multumesc.

Editat de ow3x3xpr3ss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Discordless chiar o sa dai 300 lei pe rola aia? :blink: Dupa forma ma duce gandul la rolele pentru variatorul de la scutere...incearca cu o rola de variator de dimensiunea aia...o adaptezi tu acolo cumva...vezi cam cat tine...normal ar trebui sa tina foarte mult ca sunt dintr un material foarte tare...un set de 6 role costa 10-15 lei...merita incercat.

Deja am dat, rola noua era in stanga in poza. Rola de scuter nu cred ca are teflon pe ea, trebuie sa tina ceva la frecare ca doar se invarte lantul pe ea.

 

 

Care aveti un drum prin centru si o pompa/compresor? :D Incerc sa misc si eu mobra undeva sa o repar ca inca n-am rezolvat cu roata (desi am camera noua la mine).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fratilor...e bai mare...cand merg in a 4-a in panta la 3,5k turometrul imi indica intre 5-6k fara ca motorul sa se tureze si cand ai dau gaz revine la normal(beleau e ca atunci cand dau a 3-a imi moare motorul, mi se sting luminile si cand dau gaz nu vrea sa mai porneasca)...toate astea mi s-au intamplat pe ploaie cu pasager si general mi-a murit intre a4-a si a3-a(dar nu numai) :scratch: ...sper ca m-am facut inteles....ce poate fi(sunt incepator)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fratilor...e bai mare...cand merg in a 4-a in panta la 3,5k turometrul imi indica intre 5-6k fara ca motorul sa se tureze si cand ai dau gaz revine la normal(beleau e ca atunci cand dau a 3-a imi moare motorul, mi se sting luminile si cand dau gaz nu vrea sa mai porneasca)...toate astea mi s-au intamplat pe ploaie cu pasager si general mi-a murit intre a4-a si a3-a(dar nu numai) :scratch: ...sper ca m-am facut inteles....ce poate fi(sunt incepator)?

 

Daca bornele bateriei sunt stranse bine, este posibil sa fi patit ca mine, respectiv sa ai apa undeva in nush ce senzor... contact... something... (nu sunt foarte priceput).

La mine un mecanic de la BMW Brasov, un baiat super, a rezolvat problema. Eu am avut proasta inspiratie sa il curat cu jet de apa si rezultatul a fost ca imi cadea turatia, dar in cazul meu nu se oprea motorul, iar la tester ii indica ceva eroare.

Mecanicul a zis ca avea apa la ceva contact... senzor aflat aici: post-14699-0-33581300-1334602155_thumb.jpg, adica aici: post-14699-0-50584400-1334602380_thumb.jpg.

A folosit cred aer si s-a rezolvat problema.

Sper sa fi fost de ajutor ;) dar ar fi mai bine sa fie doar bornele bateriei nestrase, asa scapi mai usor :)

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si ce rezolva daca schimba becul?

 

salutare , sunt si eu posesoru unui dakar ( cel mai bun motor calarit pana acum ) si am o problema mai mare spun eu .

motorul merge ok . schimburi ok etc . am inteles de la fostul propietra ca a aschimbat pompa de apa si distributia ( asa a vrut el sa schimbe distributia )

problema mea este cu nivelul benzinei mai exact cu becu de benzina din bord .

rezervor plin ( dadea afara ) becu din bord aprins . dus la spalatorie spalat ( personal ) sa stins ... a mers cam cat sa uscat apa ce a intrat prin el si .. sa aprins .

desfacut sorbu curatat ( era curat ) am dat cu spray de curatat carburatoru pe senzoru de la plutitor .

efect parca mai bun .. acum sta mai mult stins dar ... 75% tot aprins este .

aveti idee care poate fi problema ??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Undeva face masa, de aia sta becul de benzina aprins.

Sau e un defect la plutitor...scala uzata, contacte oxidate, chestii de genu'.

Nu'ti ramane decat sa te apuci de verificat, n'ai alta varianta :disappointed:

 

$(KGrHqF,!o0E8VU4wM6!BPGf2LCwdQ~~60_58.JPG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, revin si eu, ca un copil handicapat, cu problema mea cu pana. Am luat azi camere noi (cea veche, desi era noua, era foarte subtire si mi s-a frecat in 4 locuri). Cum dracu` o rezolv ca sta de 5 zile cu pana? N-am central, deci nu pot da roata jos. N-am leviere deci nu pot da roata jos. Am totusi scule sa desfac roata... Vulcanizarile-s departe de mine ca sa o imping si nu vreau sa fuck cauciucul ca-i nou. Sugestii, opinii, injuraturi? Hai ca dau de cateva beri numai s-o rezolv :friends:

Editat de Discordless
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, revin si eu, ca un copil handicapat, cu problema mea cu pana. Am luat azi camere noi (cea veche, desi era noua, era foarte subtire si mi s-a frecat in 4 locuri). Cum dracu` o rezolv ca sta de 5 zile cu pana? N-am central, deci nu pot da roata jos. N-am leviere deci nu pot da roata jos. Am totusi scule sa desfac roata... Vulcanizarile-s departe de mine ca sa o imping si nu vreau sa fuck cauciucul ca-i nou. Sugestii, opinii, injuraturi? Hai ca dau de cateva beri numai s-o rezolv :friends:

 

 

scoate-i benzina si culc-o pe-o parte, da-i roata jos.

sau fa ca mine cand ung lantul la xchallenge: ia o cutie de plastic mai teapana (eu am d'aia veche de coca-cola la un litru), pui mobra pe cric, o tragi spre tine pe cric (se ridica de ambele roti)si pui cutia sub scut. imi dau seama ca dakar-ul e mai greu dar merge ptr ca asa am facut si cu un f 650 gs (tot al meu) atunci cand aveam cricul central scos. (si ai vazut ca nu am mai mult de 80 de kile) :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buei, daca mai citesc ceva de ***** aia de roata, jur ca ma duc io pana la Bucale sa i'o fac. :angryfire:

 

Nea' omu' cu enduro-toring: pune'o pe cricul lateral, pregateste'ti un butuc cu inaltimea de aprox. garda motorului matale, prinde motorul de chur, o tragi inspre tine de chur, ridicandu'se de SPATE( tu stai pe partea cu cricu' ), o muiere iti impinge butucul sub blocul motor, dai jos roata fata, faci pana, pui roata sus si te dai... ca a inceput sezonu' :angryfire:

 

Io inteleg ca e un forum, unde se dezbat date tehnice, dar sa nu fim mai prosti decat parem... :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...