ow3x3xpr3ss Postat Martie 6, 2013 Share Postat Martie 6, 2013 Baieti, de unde iau si eu un manual in engleza pentru F650GS cu ABS 2003? Mersi fain l-ai primit de la cineva ? ti-l pot da eu chiar acum daca doresti si imi lasi o adresa de mail. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorad Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 salut tuturor! am un gs 650 abs din 2001 ..vreau sa montez o alarma pe ea..nu foarte sofisticata. :bigstar: .are cineva montata?cum sunt modelele de la louis? ideea este ca nu vreau sa fac multe modificari electrice...cele bune!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 Cam la toate alarmele trebuie sa faci ceva modificari electrice daca vrei sa functioneze cum a fost proiectata. Mai exact, alarma mea are: - imobilizator (care necesita refacerea traseului contactului, pentru a insera si alarma) - conexiuni la semnalizari - conexiune la claxon - conexiuni la baterie Dar o buna parte din viata alarmei am folosit-o doar conectata la baterie, ca sirena in caz ca imi misca cineva mobra (are senzor intern de inclinare). E vorba de un Legos3 parca de la Louis, luata acum 5 ani cred... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi003 Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 (editat) salut. de cateva zile ma tot duc cu noua mea jucarie la munca. problema e ca atunci cand revin in treapta 1 din treptele superioare 3, 4 motorul moare si trebuie sa il pornesc din mers (nu se intampla mereu, mai des la schimbari bruste). schimb eu aiurea sau sa ma duc la un mecanic sa se uite la ea? In rest ce sa zic... diferenta de la f650st din 98 e enorma dar pozitia in sa imi placea mai mult la st. Editat Martie 7, 2013 de adi003 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 nu iti moare si daca o lasi la relantiu ? aceesi simptoma am avut-o si eu si sa rezolvat cu un reset de TPS + curatare si cu un sfert de tura in plus la surubu de la relantiu . Anu asta intentionez sa o duc si pe tester sa vedem ce si cum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorad Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 Cam la toate alarmele trebuie sa faci ceva modificari electrice daca vrei sa functioneze cum a fost proiectata. Mai exact, alarma mea are: - imobilizator (care necesita refacerea traseului contactului, pentru a insera si alarma) - conexiuni la semnalizari - conexiune la claxon - conexiuni la baterie Dar o buna parte din viata alarmei am folosit-o doar conectata la baterie, ca sirena in caz ca imi misca cineva mobra (are senzor intern de inclinare). E vorba de un Legos3 parca de la Louis, luata acum 5 ani cred... multam de raspuns!!..ai idee pot sa o folosesc numai pt o parte din functii?..sa tipe cind se atinge mobra!! atit!!..nu ma intereseaza semnalizari..imobilizator..tu unde o ai montata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi003 Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 nu iti moare si daca o lasi la relantiu ? aceesi simptoma am avut-o si eu si sa rezolvat cu un reset de TPS + curatare si cu un sfert de tura in plus la surubu de la relantiu . Anu asta intentionez sa o duc si pe tester sa vedem ce si cum la relanti e ok. sta la 1400 dar acul vibreaza putin. restul te rog sa imi spui in limba romana ce inseamna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 Mi-am vandut mobra si am ramas cu cutiile laterale si suporturile pentru f650gs 2000-08. Sunt Hepco&Becker din aluminiu, model Alu Standard de 45l (cele mai mari). Daca sunteti interesati le gasiti aici: /index.php?/topic/691107-de-vanzare-bmw-f650gs-2004-twinspark-abs/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusp76 Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 am si eu o intrebare la ce-i care stiu se poate monta pe un GS din 2000 un suport de coburi de pe un st inainte de 2000 cred ca 96? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 E TOTAL DIFERIT.TB MODIFICAT TOT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusp76 Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 E TOTAL DIFERIT.TB MODIFICAT TOT. multumesc ziceam si eu ca m-am scos... da de unde Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 incearca la Heavyduties eu de la ei am comandat si suportii si coburile . Sunt paiti de treaba , poate iti modifica suportu existent sa se potriveasca pe noua mobra succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 10, 2013 Share Postat Martie 10, 2013 (editat) am promis unui prieten ca vom lua "la purecat" toate contactele electrice sperand ca vom elimina intreruperile ce fac probleme mobrei 650ST 2004... intrerupe pe la 3500 ture, aleator, nu tot tipul, acul turometrului sare aiurea ... As fi recunoscator celor care au mai avut o belea asemanatoare sa imi zica de unde sa incep ori unde ar fi problema. Trebuie sa indrept ghidonul si nu vad unde ajung firele de la manerele incalzite, ca sa le pot demonta. Imi puteti spune unde ajung acestea? Sau stiti o metoda de indreptat ghidonul fara demontare? te pui cu curu' pe sa si impingi cu piciorul ... pe bune! Daca demontezi mansoanele , folosind 1 m de teava de 3/4 le duci unde vrei ... cu prelungitor se indoaie ca mamaliga Editat Martie 10, 2013 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
extremusski Postat Martie 11, 2013 Share Postat Martie 11, 2013 Salutare. Pe unde mai gasesc si eu ceva piese din dezmembrari pt GS? Nu am nevoie de ceva esential, e vorba de elemnete de estetica: protectii maini, scarita, carena, manete etc. Bafta si sa ne vedem in curand la plimbari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dak Postat Martie 11, 2013 Share Postat Martie 11, 2013 te pui cu curu' pe sa si impingi cu piciorul ... pe bune! Buna asta. Pentru data viitoare, ca acum l-am demontat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Martie 11, 2013 Share Postat Martie 11, 2013 am promis unui prieten ca vom lua "la purecat" toate contactele electrice sperand ca vom elimina intreruperile ce fac probleme mobrei 650ST 2004... intrerupe pe la 3500 ture, aleator, nu tot tipul, acul turometrului sare aiurea ... As fi recunoscator celor care au mai avut o belea asemanatoare sa imi zica de unde sa incep ori unde ar fi problema. Inainte de a demonta prea multe, asigura-te ca-s stranse bornele bateriei. Mi s-a intamplat si mie si asta era cauza! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 am si eu o problema (mai exact un prieten) un gs din 2001 l-a cumparat de curand si a cam inceput sa faca figuri din pacate, se tot opreste cand cum il apuca dar mai ales de la relanti cand vrei sa il accelerezi moare. are cineva vreun diagnostic? da si curge ulei din el prin airbox ca dracu poate fii asta cauza ca ar fi "murdarit" prin galeria de admisie (injectorul poate),bujia sa fi suferit din cauza asta? oricum o sa dam jos uleiul si il reumplem in specificati. multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 REVIZIE TOTALA.ULEI IN AIRBOX POATE FI SI DE LA O ALPECARE SAU CAZATURA PE DR.SI ULEIUL SE SCURGE IN AIRB.ARE UN FURTUNAS PE DR CU UN DOP.DESFAL SI SCURGE,SCOATE SI FILTRU DE AER SI STERGE IN INTERIOR BINE.CU OPRITUL VEZI ,BUJIA,FILTRU DE BENZINA SAU O RESETARE TPS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli-voshod Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 (editat) Salut! Eu sunt fericitul posesor al unui Bmw F650 GS din 2001 despre care vorbeste @ow3x3xpr3ss! L-am adus din Tg.Mures weekendul trecut, si a mers foarte bine pana in Ploiesti. Problema suna cam asa: -il pornesc, si nu de fiecare data, dar de multe ori, sta putin la relanti si se opreste brusc; am patit-o si in mers la semafor; -stand la relanti are din cand in cand un impuls ca o impiedicare, iar acul turometrului are o mica bataie in jos, dupa care revine; -de cateva ori, stand la relanti merge, dar cand vreau sa accelerez fie catusi de putin, iar se opreste brusc. -ulei pe la furtunasul cu dop, nu curge jos cand scot dopul, mai are un furtunas subtire care vine din baza cutiei "AirBox" care duce undeva jos la cricul central, si p-acolo picura mereu ulei prin el. -nivelul uleiului este cam mare, nu am facut eu schimbul de ulei; il voi scoate, masura, si il voi turna iar in motor atat cat trebuie. Maine desfacem si revin cu detalii! Altfel trage foarte bine, intra in ture frumos, etc! p.s. Ce este TPS-ul? Si cum se reseteaza! (am facut rost de manual, dar nu am timp sa-l studiez, vineri am programare la ITP!). Editat Martie 13, 2013 de iuli-voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StefanSC Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 (editat) Posibil sa fie asta? http://faq.f650.com/GSFAQs/SurgingStallingBasics.htm sau asta: http://faq.f650.com/GSFAQs/HardStartingFAQGS.htm#Section:%20Starting%20Your%20GS Iar legat de ulei: http://faq.f650.com/FAQs/OilLeaksFAQ.htm Editat Martie 13, 2013 de StefanSC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Boldoruk Postat Martie 14, 2013 Share Postat Martie 14, 2013 Salut vreau sa-mi cumpar si eu un f 650 gs pana in 2000 de euro. daca vinde cineva rog sa ma contacteze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli-voshod Postat Martie 14, 2013 Share Postat Martie 14, 2013 e pe bikeshop unul in reghin! 1950 cere pe el, fab. 2000! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Martie 14, 2013 Share Postat Martie 14, 2013 reghin ? Nu e alb cunva ?? Cred ca e moto lui Adi Torpan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli-voshod Postat Martie 14, 2013 Share Postat Martie 14, 2013 Salut! Eu sunt fericitul posesor al unui Bmw F650 GS din 2001 despre care vorbeste @ow3x3xpr3ss! L-am adus din Tg.Mures weekendul trecut, si a mers foarte bine pana in Ploiesti. Problema suna cam asa: -il pornesc, si nu de fiecare data, dar de multe ori, sta putin la relanti si se opreste brusc; am patit-o si in mers la semafor; -stand la relanti are din cand in cand un impuls ca o impiedicare, iar acul turometrului are o mica bataie in jos, dupa care revine; -de cateva ori, stand la relanti merge, dar cand vreau sa accelerez fie catusi de putin, iar se opreste brusc. -ulei pe la furtunasul cu dop, nu curge jos cand scot dopul, mai are un furtunas subtire care vine din baza cutiei "AirBox" care duce undeva jos la cricul central, si p-acolo picura mereu ulei prin el. -nivelul uleiului este cam mare, nu am facut eu schimbul de ulei; il voi scoate, masura, si il voi turna iar in motor atat cat trebuie. Maine desfacem si revin cu detalii! Altfel trage foarte bine, intra in ture frumos, etc! p.s. Ce este TPS-ul? Si cum se reseteaza! (am facut rost de manual, dar nu am timp sa-l studiez, vineri am programare la ITP!). Am desfacut astazi si am curatat AirBox-ul, ca era mizerie si ulei in el, am schimbat bujia, am curatat tot blocul de admisie cu clapeta de acceleratie, am suflat injectorul si l-am inspectat vizual, (nu are urme ciudate sau uzura); am scos mufa cea lunga de sub sa de pe cutia de aluminium (cdi sau ceva de genu) si am asteptat 2 ore dupa care i-am am pus-o la loc, dar am gasit 2-3 pini oxidati, i-am curatat; am resetat acceleratia, (tragand de acceleratie cu contactul pus de trei ori); am verificat bateria, am completat-o cu apa distilata si am curatat si strans bornele bine. Mai am sa schimb si fisa, ca era cam ruginita pe interiorul pipei! reghin ? Nu e alb cunva ?? Cred ca e moto lui Adi Torpan http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-bmw-f%20650%20gs-din-2000-488516.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Martie 15, 2013 Share Postat Martie 15, 2013 Salut si scuze daca postez aiurea. Mi-am luat de vreo saptamana una bucata F650CS (Scarver),2002,fara abs,transmisie pe curea. Scriu aici pentru ca din ce am inteles eu are acelasi motor si cutie ca si GS-ul,doar ca are alte reglaje,cu uleiul in cadru,si altele. Ei,problema constatata din pacate DUPA ce am luat-o (nu am avut posibilitatea sa o testez prea bine) : -imi sare dintr-a doua daca trec de 5000 de ture. A mai intampinat careva probleme de genul asta? De 2 zile tot caut pe net si nu reusesc sa gasesc un raspuns. Imi e frica s-o duc intr-a treia dupa 5000 ca mi-e ca daca sare intr-a doua imi blocheaza roata si fac buf Daca are careva idee,dati-mi un PM,va multumesc. Buuuuun,revin sa va mai poluez un pic topicul, am decis sa o desfac sa-i rezolv cutia,azi incepe operatiunea. O sa revin diseara/maine cu poze, poate intereseaza/ajuta pe cineva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.