dak Postat Martie 11, 2013 Share Postat Martie 11, 2013 te pui cu curu' pe sa si impingi cu piciorul ... pe bune! Buna asta. Pentru data viitoare, ca acum l-am demontat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Martie 11, 2013 Share Postat Martie 11, 2013 am promis unui prieten ca vom lua "la purecat" toate contactele electrice sperand ca vom elimina intreruperile ce fac probleme mobrei 650ST 2004... intrerupe pe la 3500 ture, aleator, nu tot tipul, acul turometrului sare aiurea ... As fi recunoscator celor care au mai avut o belea asemanatoare sa imi zica de unde sa incep ori unde ar fi problema. Inainte de a demonta prea multe, asigura-te ca-s stranse bornele bateriei. Mi s-a intamplat si mie si asta era cauza! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 am si eu o problema (mai exact un prieten) un gs din 2001 l-a cumparat de curand si a cam inceput sa faca figuri din pacate, se tot opreste cand cum il apuca dar mai ales de la relanti cand vrei sa il accelerezi moare. are cineva vreun diagnostic? da si curge ulei din el prin airbox ca dracu poate fii asta cauza ca ar fi "murdarit" prin galeria de admisie (injectorul poate),bujia sa fi suferit din cauza asta? oricum o sa dam jos uleiul si il reumplem in specificati. multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 REVIZIE TOTALA.ULEI IN AIRBOX POATE FI SI DE LA O ALPECARE SAU CAZATURA PE DR.SI ULEIUL SE SCURGE IN AIRB.ARE UN FURTUNAS PE DR CU UN DOP.DESFAL SI SCURGE,SCOATE SI FILTRU DE AER SI STERGE IN INTERIOR BINE.CU OPRITUL VEZI ,BUJIA,FILTRU DE BENZINA SAU O RESETARE TPS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli-voshod Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 (editat) Salut! Eu sunt fericitul posesor al unui Bmw F650 GS din 2001 despre care vorbeste @ow3x3xpr3ss! L-am adus din Tg.Mures weekendul trecut, si a mers foarte bine pana in Ploiesti. Problema suna cam asa: -il pornesc, si nu de fiecare data, dar de multe ori, sta putin la relanti si se opreste brusc; am patit-o si in mers la semafor; -stand la relanti are din cand in cand un impuls ca o impiedicare, iar acul turometrului are o mica bataie in jos, dupa care revine; -de cateva ori, stand la relanti merge, dar cand vreau sa accelerez fie catusi de putin, iar se opreste brusc. -ulei pe la furtunasul cu dop, nu curge jos cand scot dopul, mai are un furtunas subtire care vine din baza cutiei "AirBox" care duce undeva jos la cricul central, si p-acolo picura mereu ulei prin el. -nivelul uleiului este cam mare, nu am facut eu schimbul de ulei; il voi scoate, masura, si il voi turna iar in motor atat cat trebuie. Maine desfacem si revin cu detalii! Altfel trage foarte bine, intra in ture frumos, etc! p.s. Ce este TPS-ul? Si cum se reseteaza! (am facut rost de manual, dar nu am timp sa-l studiez, vineri am programare la ITP!). Editat Martie 13, 2013 de iuli-voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StefanSC Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 (editat) Posibil sa fie asta? http://faq.f650.com/GSFAQs/SurgingStallingBasics.htm sau asta: http://faq.f650.com/GSFAQs/HardStartingFAQGS.htm#Section:%20Starting%20Your%20GS Iar legat de ulei: http://faq.f650.com/FAQs/OilLeaksFAQ.htm Editat Martie 13, 2013 de StefanSC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Boldoruk Postat Martie 14, 2013 Share Postat Martie 14, 2013 Salut vreau sa-mi cumpar si eu un f 650 gs pana in 2000 de euro. daca vinde cineva rog sa ma contacteze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli-voshod Postat Martie 14, 2013 Share Postat Martie 14, 2013 e pe bikeshop unul in reghin! 1950 cere pe el, fab. 2000! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Martie 14, 2013 Share Postat Martie 14, 2013 reghin ? Nu e alb cunva ?? Cred ca e moto lui Adi Torpan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli-voshod Postat Martie 14, 2013 Share Postat Martie 14, 2013 Salut! Eu sunt fericitul posesor al unui Bmw F650 GS din 2001 despre care vorbeste @ow3x3xpr3ss! L-am adus din Tg.Mures weekendul trecut, si a mers foarte bine pana in Ploiesti. Problema suna cam asa: -il pornesc, si nu de fiecare data, dar de multe ori, sta putin la relanti si se opreste brusc; am patit-o si in mers la semafor; -stand la relanti are din cand in cand un impuls ca o impiedicare, iar acul turometrului are o mica bataie in jos, dupa care revine; -de cateva ori, stand la relanti merge, dar cand vreau sa accelerez fie catusi de putin, iar se opreste brusc. -ulei pe la furtunasul cu dop, nu curge jos cand scot dopul, mai are un furtunas subtire care vine din baza cutiei "AirBox" care duce undeva jos la cricul central, si p-acolo picura mereu ulei prin el. -nivelul uleiului este cam mare, nu am facut eu schimbul de ulei; il voi scoate, masura, si il voi turna iar in motor atat cat trebuie. Maine desfacem si revin cu detalii! Altfel trage foarte bine, intra in ture frumos, etc! p.s. Ce este TPS-ul? Si cum se reseteaza! (am facut rost de manual, dar nu am timp sa-l studiez, vineri am programare la ITP!). Am desfacut astazi si am curatat AirBox-ul, ca era mizerie si ulei in el, am schimbat bujia, am curatat tot blocul de admisie cu clapeta de acceleratie, am suflat injectorul si l-am inspectat vizual, (nu are urme ciudate sau uzura); am scos mufa cea lunga de sub sa de pe cutia de aluminium (cdi sau ceva de genu) si am asteptat 2 ore dupa care i-am am pus-o la loc, dar am gasit 2-3 pini oxidati, i-am curatat; am resetat acceleratia, (tragand de acceleratie cu contactul pus de trei ori); am verificat bateria, am completat-o cu apa distilata si am curatat si strans bornele bine. Mai am sa schimb si fisa, ca era cam ruginita pe interiorul pipei! reghin ? Nu e alb cunva ?? Cred ca e moto lui Adi Torpan http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-bmw-f%20650%20gs-din-2000-488516.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Martie 15, 2013 Share Postat Martie 15, 2013 Salut si scuze daca postez aiurea. Mi-am luat de vreo saptamana una bucata F650CS (Scarver),2002,fara abs,transmisie pe curea. Scriu aici pentru ca din ce am inteles eu are acelasi motor si cutie ca si GS-ul,doar ca are alte reglaje,cu uleiul in cadru,si altele. Ei,problema constatata din pacate DUPA ce am luat-o (nu am avut posibilitatea sa o testez prea bine) : -imi sare dintr-a doua daca trec de 5000 de ture. A mai intampinat careva probleme de genul asta? De 2 zile tot caut pe net si nu reusesc sa gasesc un raspuns. Imi e frica s-o duc intr-a treia dupa 5000 ca mi-e ca daca sare intr-a doua imi blocheaza roata si fac buf Daca are careva idee,dati-mi un PM,va multumesc. Buuuuun,revin sa va mai poluez un pic topicul, am decis sa o desfac sa-i rezolv cutia,azi incepe operatiunea. O sa revin diseara/maine cu poze, poate intereseaza/ajuta pe cineva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
extremusski Postat Martie 15, 2013 Share Postat Martie 15, 2013 Buuuuun,revin sa va mai poluez un pic topicul, am decis sa o desfac sa-i rezolv cutia,azi incepe operatiunea. O sa revin diseara/maine cu poze, poate intereseaza/ajuta pe cineva. Pai cu siguranta ma intereseaza pe mine. Am constata aseara ca i-mi curge ulei pe la semeringul de la pinionul de atac. Stiu ca la ktm nu am avut nevoie sa desfac cutia sa-l schimb. La GS cum e? Unde gasesc semeringul de acolo? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Martie 15, 2013 Share Postat Martie 15, 2013 @extremusski - sincer pe mine m-ai bagat in ceata,dar o sa fac poze pe parcursul operatiunii de demontare si din mai multe unghiuri dupa ce dau motorul jos,poate te dumiresti din poze. App,oare nu exista nicio posibilitate sa pot da doar cutia jos, fara sa mai scot motorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 15, 2013 Share Postat Martie 15, 2013 Daca ar fi fost Harley sau R1200, da. Daca nu, nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexey04 Postat Martie 15, 2013 Share Postat Martie 15, 2013 @extremusski nu trebuie sa desfaci cutia, ia modelul din link: http://faq.f650.com/FAQs/CounterShaftSealFAQ.htm @crazydanutz n-ai cum sa dai numai cutia jos. pentru a-ti usura munca si a salva garnitura de chiulasa, poti lasa prinsa chiulasa de cilindru. (desfaci numai piulitele de la prezoane) asta daca nu vrei sa vezi cum stai si cu supapele.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Martie 15, 2013 Share Postat Martie 15, 2013 BMW ALA DE LA REGHIN SE VINDE DE CINEVA DE LA BV. SI CRED K ARE ALTA CULOARE. BMW ALA DE LA REGHIN SE VINDE DE CINEVA DE LA BV. SI CRED K ARE ALTA CULOARE.L-AM VAZUT PE BIKESHOP. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 15, 2013 Share Postat Martie 15, 2013 p.s. Ce este TPS-ul? Si cum se reseteaza! (am facut rost de manual, dar nu am timp sa-l studiez, vineri am programare la ITP!). http://en.wikipedia.org/wiki/Throttle_position_sensor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusp76 Postat Martie 15, 2013 Share Postat Martie 15, 2013 un cablu de ambreiaj pentru un gs din 2000 gasesc pe la unul din voi? contra cost fireste... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Martie 15, 2013 Share Postat Martie 15, 2013 exact problema asta o am eu (urmeaza sa il schimb ca e rupt pe jumatate) am cumparat doar cablul proptiu zis fara camasa ,partea care vine la maneta este nituita exact ca originalul iar cea care vine la motor este libera si mi-au dat o bucsa gaurita cu filet interior care arata exact ca nitul original sa il pot pune la ce distanta trebuie si are si forma acestuia ,sper ca am fost destul de explicit . m-a costat 17 lei si nu cred ca originalul sa fie mai bun cu ceva . asa ceva sa cauti ,daca ai fi in tg.mures te-as putea ajuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 sfatul meu pt cablu de ambreaj : Pune nou ca nu se rupe foarte des . Daca te decizi sa faci ceva mai ieftin schimba ambele .Motivu : cablul interior se rupe de la uzura care se face pe 2 suprafete : camasa + cablu , daca schimbi doar interiorul se va uza mult mai repede . mai bine schimba-le pe ambele . Acum o saptamana am remediat un ambreaj la un moto de 80 cu cablu de frana de scooter chinezesc , ce mai trebuie achizitionat separat este acea bobita cu care se strange . Cablul interior are o grosime de apox 4 mm , pe interiorul camasii este un strat de plastic care reduce frecarea si protejeaza cablul . Daca nu arde eu mai am o liste de ceva coduri de BMW si le voi da unui prieten care aduce piese auto ( BMW vine la gramada ) si voi cere si un pret pt cablu . Daca mai doreste cineva ceva pret la un cod anume il rog sa il lase pe PM . cod scos de pe :RealOEM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 Daca nu puneti cablul original, cautati cabluri cel putin la fel de groase. Cand se incalzeste motorul, cablul se mai intinde si se va simti altfel la maneta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 Buuuun,dupa cum am promis revin cu ceva poze si detalii. 1. daca nu aveti cric central (eu nu am), o sa fie al naibii de greu sa-l fixati 2. sunt o gramada de mufe de desfacut 3. nu incercati sa ajungeti la cutie (se face foarte multa mizerie); scoateti motorul asa cum e (aveti grija sa goliti lichidul de racire pentru ca se scurge de la pompa); A.cand il coborati din cadru e de preferat sa deconectati in prealabil injectorul pentru ca altfel e posibil sa il agatati in ceva si sa-l smulgeti; B. cand coborati motorul aveti grija la radiator ca e posibil sa-l atingeti cu partea de sus a motorului. 4. la mine asa era,poate la GS nu e la fel,dar motorul are prin cadru niste suruburi de centrarecare trebuiesc desurubate dinspre motor spre cadru pentru ca altfel tin motorul in tensiune (vedeti poza, cea de jos este o piulita speciala care tine initial surubul de centrare, trebuie desfacuta piulita, dupa care se desface surubul; eu am taiat o tubulara de 19 aproximativ la forma necesara ca sa pot desface) 5. am ajuns cu motorul jos si mi-am dat seama ca trebuie desfacut bucatele, bucatele motorul pentru a putea ajunge la cutie, fapt ce m-a determinat sa sun la service sa il duc azi P.S. la japoneze e muuuuuuult mai simplu de lucrat. O sa mai revin cu poze pe masura ce avanseaza cei de la service. O zi faina si imi pare rau ca nu am putut fi de mai mult ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusp76 Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 sfatul meu pt cablu de ambreaj : Pune nou ca nu se rupe foarte des . Daca te decizi sa faci ceva mai ieftin schimba ambele .Motivu : cablul interior se rupe de la uzura care se face pe 2 suprafete : camasa + cablu , daca schimbi doar interiorul se va uza mult mai repede . mai bine schimba-le pe ambele . Acum o saptamana am remediat un ambreaj la un moto de 80 cu cablu de frana de scooter chinezesc , ce mai trebuie achizitionat separat este acea bobita cu care se strange . Cablul interior are o grosime de apox 4 mm , pe interiorul camasii este un strat de plastic care reduce frecarea si protejeaza cablul . Daca nu arde eu mai am o liste de ceva coduri de BMW si le voi da unui prieten care aduce piese auto ( BMW vine la gramada ) si voi cere si un pret pt cablu . Daca mai doreste cineva ceva pret la un cod anume il rog sa il lase pe PM . cod scos de pe :RealOEM chiar te rog... multumesc pentru raspunsuri dar cu reparatii o duc de vre-un an de zile si m-am saturat sa tot schimb sufa respectiva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 crazydanutz pentru simeringu de la transmisie desfaci motoru ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli-voshod Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 sfatul meu pt cablu de ambreaj : Pune nou ca nu se rupe foarte des . Daca te decizi sa faci ceva mai ieftin schimba ambele .Motivu : cablul interior se rupe de la uzura care se face pe 2 suprafete : camasa + cablu , daca schimbi doar interiorul se va uza mult mai repede . mai bine schimba-le pe ambele . Acum o saptamana am remediat un ambreaj la un moto de 80 cu cablu de frana de scooter chinezesc , ce mai trebuie achizitionat separat este acea bobita cu care se strange . Cablul interior are o grosime de apox 4 mm , pe interiorul camasii este un strat de plastic care reduce frecarea si protejeaza cablul . Daca nu arde eu mai am o liste de ceva coduri de BMW si le voi da unui prieten care aduce piese auto ( BMW vine la gramada ) si voi cere si un pret pt cablu . Daca mai doreste cineva ceva pret la un cod anume il rog sa il lase pe PM . cod scos de pe :RealOEM M-ar interesa intai un pret informativ al unui cablu de ambreiaj, o aparatoare de fata separat si cu placuta de ancorare dintre jambe, si ceva suruburi pentru carene, ca s-au mai pierdut din ele! Oricum primordial, e sa repar motorul, am sa-i desfac azi senzorii de acceleratie si relanti sa-i curat, daca nu, tre sa o duc undeva ca nu mai e de competenta mea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.