Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Baieti, de unde iau si eu un manual in engleza pentru F650GS cu ABS 2003? Mersi fain

l-ai primit de la cineva ? ti-l pot da eu chiar acum daca doresti si imi lasi o adresa de mail.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut tuturor!

 

am un gs 650 abs din 2001 ..vreau sa montez o alarma pe ea..nu foarte sofisticata. :bigstar: :bigstar: .are cineva montata?cum sunt modelele de la louis?

ideea este ca nu vreau sa fac multe modificari electrice...cele bune!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam la toate alarmele trebuie sa faci ceva modificari electrice daca vrei sa functioneze cum a fost proiectata.

 

Mai exact, alarma mea are:

- imobilizator (care necesita refacerea traseului contactului, pentru a insera si alarma)

- conexiuni la semnalizari

- conexiune la claxon

- conexiuni la baterie

 

Dar o buna parte din viata alarmei am folosit-o doar conectata la baterie, ca sirena in caz ca imi misca cineva mobra (are senzor intern de inclinare).

E vorba de un Legos3 parca de la Louis, luata acum 5 ani cred...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. de cateva zile ma tot duc cu noua mea jucarie la munca. problema e ca atunci cand revin in treapta 1 din treptele superioare 3, 4 motorul moare si trebuie sa il pornesc din mers (nu se intampla mereu, mai des la schimbari bruste). schimb eu aiurea sau sa ma duc la un mecanic sa se uite la ea? In rest ce sa zic... diferenta de la f650st din 98 e enorma dar pozitia in sa imi placea mai mult la st.

Editat de adi003
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu iti moare si daca o lasi la relantiu ?

aceesi simptoma am avut-o si eu si sa rezolvat cu un reset de TPS + curatare si cu un sfert de tura in plus la surubu de la relantiu .

 

Anu asta intentionez sa o duc si pe tester sa vedem ce si cum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam la toate alarmele trebuie sa faci ceva modificari electrice daca vrei sa functioneze cum a fost proiectata.

 

Mai exact, alarma mea are:

- imobilizator (care necesita refacerea traseului contactului, pentru a insera si alarma)

- conexiuni la semnalizari

- conexiune la claxon

- conexiuni la baterie

 

Dar o buna parte din viata alarmei am folosit-o doar conectata la baterie, ca sirena in caz ca imi misca cineva mobra (are senzor intern de inclinare).

E vorba de un Legos3 parca de la Louis, luata acum 5 ani cred...

multam de raspuns!!..ai idee pot sa o folosesc numai pt o parte din functii?..sa tipe cind se atinge mobra!! atit!!..nu ma intereseaza semnalizari..imobilizator..tu unde o ai montata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu iti moare si daca o lasi la relantiu ?

aceesi simptoma am avut-o si eu si sa rezolvat cu un reset de TPS + curatare si cu un sfert de tura in plus la surubu de la relantiu .

 

Anu asta intentionez sa o duc si pe tester sa vedem ce si cum

 

la relanti e ok. sta la 1400 dar acul vibreaza putin. restul te rog sa imi spui in limba romana ce inseamna :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am promis unui prieten ca vom lua "la purecat" toate contactele electrice sperand ca vom elimina intreruperile ce fac probleme mobrei 650ST 2004... intrerupe pe la 3500 ture, aleator, nu tot tipul, acul turometrului sare aiurea ...

As fi recunoscator celor care au mai avut o belea asemanatoare sa imi zica de unde sa incep ori unde ar fi problema.



Trebuie sa indrept ghidonul si nu vad unde ajung firele de la manerele incalzite, ca sa le pot demonta. Imi puteti spune unde ajung acestea? Sau stiti o metoda de indreptat ghidonul fara demontare?

te pui cu curu' pe sa si impingi cu piciorul :) ... pe bune!

Daca demontezi mansoanele , folosind 1 m de teava de 3/4 le duci unde vrei ... cu prelungitor se indoaie ca mamaliga

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am promis unui prieten ca vom lua "la purecat" toate contactele electrice sperand ca vom elimina intreruperile ce fac probleme mobrei 650ST 2004... intrerupe pe la 3500 ture, aleator, nu tot tipul, acul turometrului sare aiurea ...

As fi recunoscator celor care au mai avut o belea asemanatoare sa imi zica de unde sa incep ori unde ar fi problema.

 

Inainte de a demonta prea multe, asigura-te ca-s stranse bornele bateriei. Mi s-a intamplat si mie si asta era cauza! :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o problema (mai exact un prieten) un gs din 2001 l-a cumparat de curand si a cam inceput sa faca figuri din pacate, se tot opreste cand cum il apuca dar mai ales de la relanti cand vrei sa il accelerezi moare.

 

are cineva vreun diagnostic? da si curge ulei din el prin airbox ca dracu poate fii asta cauza ca ar fi "murdarit" prin galeria de admisie (injectorul poate),bujia sa fi suferit din cauza asta? oricum o sa dam jos uleiul si il reumplem in specificati.

 

multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

REVIZIE TOTALA.ULEI IN AIRBOX POATE FI SI DE LA O ALPECARE SAU CAZATURA PE DR.SI ULEIUL SE SCURGE IN AIRB.ARE UN FURTUNAS PE DR CU UN DOP.DESFAL SI SCURGE,SCOATE SI FILTRU DE AER SI STERGE IN INTERIOR BINE.CU OPRITUL VEZI ,BUJIA,FILTRU DE BENZINA SAU O RESETARE TPS.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Eu sunt fericitul posesor al unui Bmw F650 GS din 2001 despre care vorbeste @ow3x3xpr3ss!

L-am adus din Tg.Mures weekendul trecut, si a mers foarte bine pana in Ploiesti.

 

Problema suna cam asa:

-il pornesc, si nu de fiecare data, dar de multe ori, sta putin la relanti si se opreste brusc; am patit-o si in mers la semafor;

-stand la relanti are din cand in cand un impuls ca o impiedicare, iar acul turometrului are o mica bataie in jos, dupa care revine;

-de cateva ori, stand la relanti merge, dar cand vreau sa accelerez fie catusi de putin, iar se opreste brusc.

-ulei pe la furtunasul cu dop, nu curge jos cand scot dopul, mai are un furtunas subtire care vine din baza cutiei "AirBox" care duce undeva jos la cricul central, si p-acolo picura mereu ulei prin el.

-nivelul uleiului este cam mare, nu am facut eu schimbul de ulei; il voi scoate, masura, si il voi turna iar in motor atat cat trebuie.

 

Maine desfacem si revin cu detalii!

 

Altfel trage foarte bine, intra in ture frumos, etc!

 

p.s. Ce este TPS-ul? Si cum se reseteaza! (am facut rost de manual, dar nu am timp sa-l studiez, vineri am programare la ITP!).

Editat de iuli-voshod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Eu sunt fericitul posesor al unui Bmw F650 GS din 2001 despre care vorbeste @ow3x3xpr3ss!

L-am adus din Tg.Mures weekendul trecut, si a mers foarte bine pana in Ploiesti.

 

Problema suna cam asa:

-il pornesc, si nu de fiecare data, dar de multe ori, sta putin la relanti si se opreste brusc; am patit-o si in mers la semafor;

-stand la relanti are din cand in cand un impuls ca o impiedicare, iar acul turometrului are o mica bataie in jos, dupa care revine;

-de cateva ori, stand la relanti merge, dar cand vreau sa accelerez fie catusi de putin, iar se opreste brusc.

-ulei pe la furtunasul cu dop, nu curge jos cand scot dopul, mai are un furtunas subtire care vine din baza cutiei "AirBox" care duce undeva jos la cricul central, si p-acolo picura mereu ulei prin el.

-nivelul uleiului este cam mare, nu am facut eu schimbul de ulei; il voi scoate, masura, si il voi turna iar in motor atat cat trebuie.

 

Maine desfacem si revin cu detalii!

 

Altfel trage foarte bine, intra in ture frumos, etc!

 

p.s. Ce este TPS-ul? Si cum se reseteaza! (am facut rost de manual, dar nu am timp sa-l studiez, vineri am programare la ITP!).

 

Am desfacut astazi si am curatat AirBox-ul, ca era mizerie si ulei in el, am schimbat bujia, am curatat tot blocul de admisie cu clapeta de acceleratie, am suflat injectorul si l-am inspectat vizual, (nu are urme ciudate sau uzura); am scos mufa cea lunga de sub sa de pe cutia de aluminium (cdi sau ceva de genu) si am asteptat 2 ore dupa care i-am am pus-o la loc, dar am gasit 2-3 pini oxidati, i-am curatat; am resetat acceleratia, (tragand de acceleratie cu contactul pus de trei ori); am verificat bateria, am completat-o cu apa distilata si am curatat si strans bornele bine. Mai am sa schimb si fisa, ca era cam ruginita pe interiorul pipei!

 

reghin ? Nu e alb cunva ??

Cred ca e moto lui Adi Torpan

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-bmw-f%20650%20gs-din-2000-488516.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut si scuze daca postez aiurea.

 

Mi-am luat de vreo saptamana una bucata F650CS (Scarver),2002,fara abs,transmisie pe curea.

 

Scriu aici pentru ca din ce am inteles eu are acelasi motor si cutie ca si GS-ul,doar ca are alte reglaje,cu uleiul in cadru,si altele.

 

Ei,problema constatata din pacate DUPA ce am luat-o (nu am avut posibilitatea sa o testez prea bine) unsure.gif :

-imi sare dintr-a doua daca trec de 5000 de ture. A mai intampinat careva probleme de genul asta? De 2 zile tot caut pe net si nu reusesc sa gasesc un raspuns. Imi e frica s-o duc intr-a treia dupa 5000 ca mi-e ca daca sare intr-a doua imi blocheaza roata si fac buf :rolleyes:

 

Daca are careva idee,dati-mi un PM,va multumesc.

Buuuuun,revin sa va mai poluez un pic topicul, am decis sa o desfac sa-i rezolv cutia,azi incepe operatiunea. O sa revin diseara/maine cu poze, poate intereseaza/ajuta pe cineva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...