Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

bateria e deceduto total. am facut cum a zis robert si a pornit merge f frumos dupa ce am stat cu ea 15 min la 3000 de ture. dupa ce o opresc moare complet. deci: ce baterie trebuie sa cumpar? (site, model daca stiti vreunu)

 

De curiozitate: ai verificat nivelul acidului? Pentru ca, daca insisti, poate o mai poti revigora. Daca e cazul sa completezi, mai exista o speranta.

 

Daca esti din Bucuresti, iti pot imprumuta un redresor care are si un program de desulfatare (http://www.louis.de/_204df77c609bc9f04ba4befb31eadaed5f/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10004600). Desi, in locul tau, as schimba-o - o grija in minus... Eu am luat baterie acum vreo 2 ani jumatate de la Varta, din Bucuresti, Bd. Stefan cel Mare, in apropiere de stadionul Dinamo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia una cu gel sa o pui cand iti vei lua boxer :)

Eu nu gasisem decat clasice pt f650gs (de la rombat pana la yuasa)



In mod normal iti trebuie YB12AL-A2

Daca poti sa mai inghesui 1.5cm in lungime poti sa pui una AGM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc mult de raspunsuri caut acum una cu gel.

 

@robert_bobariu a fost pe rederesor 2 zile si si nimic. dar multumesc mult. speram sa ma plimb azi ca is 8 grade. e cald :))

 

PS. Metzeler Tourance EXP fata-spate. is ok gumele astea din ce am citit. dar pentru off ce sa imi iau?

Editat de adi003
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc mult de raspunsuri caut acum una cu gel.

 

@robert_bobariu a fost pe rederesor 2 zile si si nimic. dar multumesc mult. speram sa ma plimb azi ca is 8 grade. e cald :))

 

PS. Metzeler Tourance EXP fata-spate. is ok gumele astea din ce am citit. dar pentru off ce sa imi iau?

 

Am luat baterie de la depozitul VARTA, str. Masina de Paine, in sector 2, acum doi ani. Am dus-o pe aia moarta si am primit reducere. M-a costat 150 de lei. Parerea mea e ca cele pe gel sunt mult prea scumpe. La bateria clasica trebuie doar sa-ti amintesti sa te mai uiti de doua, trei ori pe an la lichid si n-ai probleme. Legat de cauciucuri. De ce vrei sa-ti iei set pentru sosea si set pentru coclau cand iti poti lua o pereche care sa mearga pe ambele? Eu de exemplu am pe Dakar Metzeler Enduro 3 Sahara si ma bag peste tot cu ele. :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bateria la bmw gs se afla linga rezervorul de ulei.Acesta fiind tot timpul cald,evapora apa din baterie.Deci tb uitat de 2-3 ori pe an ,bn si in functie de nr de km facuti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

referitor la aucucuri incerca TKC 80 de la continental . Si eu am avut turance si le-am dat jos ( de noi nu erau uzate ) pe asfalt erau ok dar cand ajungeam pe off era crima .. Cu TKC ma joc .. si pe asfalt si pe off

pt baterie : eu asta am aum pe moto . vezi ca trebuie sa iei electrolit separat .

si iti recomand asta : eu am avut neplacuta surpriza ca dupa o ndureala cu ceva sarituri sa am ceva curs pe cilindru .. era acidu din baterie ...

Anu asta vreau sa imi fac upgrade si la baterie ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiti cumva unde gasesc un capat de ghidon ca acesta pt f650 GS ? l-am pierdut pe drum, s-a desurubat de la vibratii.

cred ca sunt indetice stanga/dreapta.

 

daca te intereseaza asa ceva il am pe acasa , nemontat. este pentru manere fara incalzire . am gresit comada , eu avand cu incalzire .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am gasit aici nimic referitor la setarea suspensiei spate la Dakar. A incercat cineva mai multe combinatii? In special pentru offroad.

In off mergi cu suspensia spate cat mai moale ... adica busonul din dreaota desfacut la maxim. Reboundul, care se regleaza de sub amortizor , se regleaza in functie de preferinte.

Suspensia fata nu ai cum sa o reglezi ...

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In off mergi cu suspensia spate cat mai moale ... adica busonul din dreaota desfacut la maxim. Reboundul, care se regleaza de sub amortizor , se regleaza in functie de preferinte.

Suspensia fata nu ai cum sa o reglezi ...

Bafta.

Eu pe off am avut nevoie de garda la sol cat mai mare, asa ca am mers cu busonul strans la maxim. (E drept ca am exagerat, de la un moment dat s-a terminat cracul cand aveam nevoie de el mai tare...)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zicea cineva acu' ceva timp ca i-a mai ramas un set de mansoane cu incalzire? Daca le mai are le vreu eu.

 

Ce oglinzi recomandati sa imi iau, ca la ale mele nu mai tine nuca de blocare...? Daca ar fi ceva pliabile sau de genu, potrivite si la enduro...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zicea cineva acu' ceva timp ca i-a mai ramas un set de mansoane cu incalzire? Daca le mai are le vreu eu.

 

Ce oglinzi recomandati sa imi iau, ca la ale mele nu mai tine nuca de blocare...? Daca ar fi ceva pliabile sau de genu, potrivite si la enduro...

 

Iti recomand cele cu care vine moto . Fara alte improvizatii . La o tranta se rupe suportu (cel in care ti se prinde ti oglinda ) si nu consola .

Ca si comparatie : suportu care se rupe la impact e undeva la 15 20 ron . consola ( unde iti sunt butoanele etc ) e cu mult mai scumpa .

 

Cauta la vicma si vei gasi oglinda la un pret de aproximativ 70 90 ron .

 

Succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In off mergi cu suspensia spate cat mai moale ... adica busonul din dreaota desfacut la maxim. Reboundul, care se regleaza de sub amortizor , se regleaza in functie de preferinte.

Suspensia fata nu ai cum sa o reglezi ...

Bafta.

niciodata. daca mergi asa - cu preloadul scos complet - suspensia ta va lovi in capat frecvent - efectul e nasol.

preload si rebound se regleaza impreuna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

niciodata. daca mergi asa - cu preloadul scos complet - suspensia ta va lovi in capat frecvent - efectul e nasol.

preload si rebound se regleaza impreuna

Confirm deplin. In plus iti da senzatia aia de mers cu barca, parca nu ar avea deloc stabilitate motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...